Harper Wahid hasyim Medan by ASTON
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja ravintola
Majoituspaikan Harper Wahid hasyim Medan by ASTON valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 38 €
sisältää verot ja maksut
9.11.–10.11.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe Room kuvat

Deluxe Room
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone kuvat

Superior-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Sadesuihkupää
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Minijääkaappi
Ilmaiset minibaarituotteet
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Sadesuihkupää
Hiustenkuivaaja
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

PT. Surya Puncak Pratama, Medan
Tietoja majoituspaikasta
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Four Points by Sheraton Medan
Four Points by Sheraton Medan
- Uima-allas
- Kylpylä
- Lastenallas
- Pysäköinti sisältyy hintaan
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 120 arvostelua
Hinta on 43 €
sisältää verot ja maksut
16.11.–17.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 121000 IDR aikuisille ja 65500 IDR lapsille
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 300000 IDR per ajoneuvo (yhteen suuntaan, korkeintaan 4 henkilöä)
- Kuljetuksen hinta per lapsi: 300000 IDR (yhteen suuntaan), (max. ikä 6 vuoden ikäiset)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä, ikkunakalterit ja ulkovalaistus
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Harper Wahid hasyim Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel Medan
Usein kysytyt kysymykset
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
9,0/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
8,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
6,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
3.5.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
8/10 Hyvä
Ryan
Matkusti ryhmän kanssa
15.7.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Modern hotel
Ryan
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
28.1.2020
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
8/10 Hyvä
Kim
Matkusti perheen kanssa
10.1.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kim
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
10/10 Loistava
Muhammad Rizkianata
Matkusti ryhmän kanssa
30.12.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Love you kk resepsionis

Muhammad Rizkianata
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
8/10 Hyvä
Thomas Adi
Liikematkailija
23.11.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
great service but uncomfortable pillow
Thomas Adi
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
29.10.2019
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019
10/10 Loistava
Jainti
8.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jainti
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
29.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019








