Huoneisto, 1 makuuhuone | Oleskelualue | LCD-televisio

Arvostelut: Hotel Victoria Minsk

4 out of 5
Hotel Victoria Minsk
Prospect Pobediteley 59, Tsentralny District, Minsk

Arvostelut

7,8

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 28 kautta 97 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 42 kautta 97 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 17 kautta 97 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 5 kautta 97 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 97 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

7,8/10

Henkilökunta ja palvelu

7,0/10

Palvelut/mukavuudet

7,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

6,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Teemu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Here U find everything U need
Nice hotel, clean, good and frienly service. Location not that bad either.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
hotel administration vastasi 20.9.2018
Dear Guest, I would like to thank you for taking the time to share your experience and for choosing to stay at the Victoria hotel. I am delighted to hear that your last stay at our hotel was enjoyable. It would be our honor to welcome you again to the Victoria hotel! Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Azza

Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023

6/10 OK

Tudor

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

6/10 OK

ILYA

Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

2/10 Hirveä

Oleg

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
this is a scam and a nightmare. The number on the photo and in reality are different. the carpet is old and smelly, the bed is not big, there is industrial noise in the windows, there is no air conditioning. we stayed in the room for 3 hours and my wife said that we can’t sleep here, got into the car, drove another 300 kilometers and spent the night in a small town. Hotel Victoria is not 4 stars, but a maximum of 2 or 1
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

David

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had to check out after one day because staff was rude and unhelpful and waiting to receive 2 days of payment back to my account from expedia. On check out they said expdeia will email me and refund the other 2 days so far nothing
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Ernesta

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Akif Alper

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Maksim

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Рекомендую
Отличный Отель, удобное месторасположение, есть доступ в спа в соседнем корпусе и тренажёрный зал. Хороший завтрак
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2021

8/10 Hyvä

Mishal

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021
hotel administration vastasi 9.11.2021
Dear Mishal! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Hasan

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2021

10/10 Loistava

ISAENKO

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2021

8/10 Hyvä

Mikhail

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2021
hotel administration vastasi 4.5.2021
Уважаемый Mikhail! Искренне признательны Вам за наивысшую оценку отелю! Для нас очень важно поддерживать достойный уровень обслуживания и высокий рейтинг отеля в сети Интернет. Главная задача для нашей команды – оправдать и превзойти ожидания Гостей. Надеемся, что Ваше пребывание в нашем отеле оставило в памяти только положительные впечатления и яркие эмоции. Надеемся на новую, скорую встречу с Вами! С уважением, администрация отеля

8/10 Hyvä

liliya

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021

10/10 Loistava

liliya

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021
администрация отеля vastasi 21.1.2021
Уважаемая liliya! Искренне признательны Вам за наивысшую оценку отелю! Для нас очень важно поддерживать достойный уровень обслуживания и высокий рейтинг отеля в сети Интернет. Главная задача для нашей команды – оправдать и превзойти ожидания Гостей. Надеемся, что Ваше пребывание в нашем отеле оставило в памяти только положительные впечатления и яркие эмоции. Надеемся на новую, скорую встречу с Вами! С уважением, администрация отеля

6/10 OK

timothy

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
No Hot Water 4 days
No hot water for four days in the hotel eventually forced them to move us to main part of hotel. No warnings or information given to guests or offers of compensation. How a hotel doesn't have a 24 hour service agreement for its heating of hot water is absurd.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2020
Hotel Administration vastasi 8.9.2020
Dear Timothy! Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the temporary lack of hot water in the room. We removed the cause of this trouble very prompt. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
No hot water in the shower
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
hotel administration vastasi 29.7.2020
Dear Guest! Thank you for your feedbac. Please accept our sincere apologies for any inconvenience due to temporary problems with the hot water, this issue has already been resolved. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

10/10 Loistava

Christoph

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
hotel administration vastasi 21.7.2020
Dear Christoph! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

6/10 OK

Alan

Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2020
Hotel Administration vastasi 19.6.2020
Dear Alan! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

2/10 Hirveä

Serdar

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dissapointed hotel,very old furniture,small bed and not comfortable
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It's great place. Simple but with all what you need is here. Staf are very good and helpful. I recommend it 100%.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2020
hotel administration vastasi 7.3.2020
Dear Guest, Thank you so mush for your great score and warm words to our hotel and our team members. We are really happy that you have chosen Victoria Hotel for your visit to Belarus. Looking forward to seeing you on your next visit to Minsk. Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2019
Hotel Administration vastasi 17.1.2020
Dear Guest, thank you so mush for your great score. We are really happy that you have chosen our hotel for your visit to Belarus. Looking forward to seeing you on your next visit to Minsk. Best regards, Hotel Administration

8/10 Hyvä

Benedict

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
fine hotel, but not 4 star
the hotel is fine (clean, staff is friendly, food ok). That being said, it's not a 4 star in Western European standards, for that the food should be better and the rooms more modern.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Hotel Administration vastasi 17.1.2020
Dear Benedict, let me thank you for choosing Victoria Hotel, as well as for the time spent writing a review. We are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel. Let me thank You for the fact that in your review you drew attention to the sides that need to be improved. Be sure that your feedback will not go unnoticed. Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Timofei

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Новый отель. Чисто. Неприятный запах в ванной.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2020
администрация отеля vastasi 5.3.2020
Уважаемый Timofei, благодарим Вас за выбор отеля "Виктория" и за оставленный Вами комментарий. Позвольте принести наши искренние извинения за те моменты Вашего пребывания, которые не оправдали Ваших ожиданий. Мы всегда стремимся максимально удовлетворить потребности наших гостей. Ваши замечания будут непременно учтены и мы обязательно устраним указанные Вами недостатки в номере. Еще раз спасибо за Вашу обратную связь, надеемся снова приветствовать Вас в нашем отеле в качестве гостя в ближайшем будущем. С уважением, администрация отеля

8/10 Hyvä

Viktor

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Январь 2020
Отель отличный, чистый, удобное месторасположение, приветливый персонал, единственный минус немного завышены цены внутри отеля (еда, напитки). Во всем остальном, оценка +5
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Администрация отеля vastasi 17.1.2020
Уважаемый Viktor, благодарим за выбор отеля «Виктория» и за Ваше мнение. Мы очень рады видеть Ваши положительные комментарии по поводу просторных и чистых номеров, а также удачного расположения. Мы надеемся, что у нас будет возможность вновь приветствовать Вас в отеле. С наилучшими пожеланиями, администрация отеля

6/10 OK

Eduard

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
hotel administration vastasi 9.12.2019
Dear Eduard! Thank you for your feedback and score. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We would be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Sergei

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Администрация отеля vastasi 28.11.2019
Уважаемый Sergei ! Благодарим за оценку нашего гостиничного комплекса, всегда рады видеть Вас в отеле «Виктория»! Если у Вас есть какие-либо замечания по качеству оказания услуг или предложения, пожалуйста, отправьте письмо нам на e-mail: marketing@hotel-victoria.by и мы обязательно примем к сведению Ваши замечания и постараемся улучшить качество предоставляемых услуг. Наша команда всегда рада совершенствоваться и высоко ценит мнение каждого Гостя. Будем рады видеть Вас вновь в нашем отеле. C уважением, администрация отеля

6/10 OK

Margarita

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
В номере не предоставляют даже тапочек. И нет набора для чая-кофе. Это не 4 звезды.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Администрация отеля vastasi 28.11.2019
Уважаемая Margarita, Благодарю Вас за выбор отеля "Виктория" и за оставленный Вами комментарий. Нам очень жаль, что мы не смогли оправдать Ваши ожидания. Халат и тапочки выдаются гостям по запросу. Предлагаем вам воспользоваться этой услугой при следующем заезде. Еще раз спасибо за Вашу обратную связь, и мы надеемся снова приветствовать Вас в нашем отеле в качестве гостя в ближайшем будущем. С уважением, администрация отеля

6/10 OK

YUANZHU

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
hotel administration vastasi 9.12.2019
Dear YUANZHU! Thank you for your feedback and score. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We would be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

4/10 Huono

RAHUL

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The staff at the restaurant and reception are not friendly as compare to the staff at Victoria olimp. Very less options for breakfast.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2019
Hotel administration vastasi 28.11.2019
Dear RAHUL! Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel. It is always our highest priority to us to ensure that our guests and customers leave the hotel happy and satisfied at all times. We will be happy if you visit us again. Best regards, hotel administration

2/10 Hirveä

Murat

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Old
Old hotel
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
hotel administration vastasi 7.10.2019
Dear Guest! Thank you for choosing Victoria Hotel. We are very sorry that we could not meet your expectations and you gave us such a low score. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high rating of the hotel on the Internet. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Jess, Dallas, Texas

Liikematkailija
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
The great about this hotel is an immensely huge park right cross the road, spacious room/bathroom, great breakfast with choices, freshness and view of the park, 4 short stops of bus to town center. I will certainly stay in this hotel for my future trips. However, to be honest, there were quite a few getting-used-to for me initially. First, language barriers, the reception desk is better than the restaurant staff but it is a challenge to communicate from housekeeping, food to just simply directions to nearby surroundings. Google Translate saved me for multiple occasions. Second, I would expect from this level of hotel include in-room coffee and tea. Housekeeping provided a electrical kettle and I bought instant coffee and tea bags from nearby supermarket. Third, the staff is apparently not trained in hospitality. Any curtesy routine doesn’t work here. After 2 stays of more than 20 days, one of the housing keeping ladies is used to my routine and returns hello with a smile every time. I wouldn’t trade the greatness with just a few getting-used-to.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Hotel Administration vastasi 7.10.2019
Dear Jess, thank you for taking the time to share your feedback on your most recent experience staying with us. We are delighted that you enjoyed the location of our hotel and great breakfasts. Thank you for your comments concerning the work of stuff, these are taken very seriously and we have passed on your feedback to the relevant team. Please, accept our sincere apologies for any disappointment during your stay. We hope to welcome you here again soon. Best regards, Hotel Administration

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Room was nice, spacious and quiet. The breakfast was very good. The hotel is not right in the city centre but is not far out and is convenient for the WW2 museum.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2019
Hotel Administration vastasi 7.10.2019
Dear Guest! Many thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel Administration

8/10 Hyvä

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
hotel administration vastasi 7.10.2019
Dear Maria! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

6/10 OK

Massimo

Hyvää: Huoneen mukavuus
Soggiorno dal 8 al 15 agosto
L'hotel vuole essere un 4 stelle, ma non è al pari della categoria. Un fatto molto spiacevole mi è successo all'interno della mia camera. Avevo messo il mio byte per i denti in un bicchiere di acqua con la pasticca per la disinfezione, come faccio tutti i giorni, sulla mensola del bagno. Al mio ritorno in camera nel pomeriggio, il bicchiere era stato pulito e rimesso al suo posto, ma il byte non c'era più. Ho chiesto spiegazioni al personale ma tutti hanno negato la loro responsabilità dell'accaduto. Ho chiesto di parlare con il direttore ma mi hanno detto che era in vacanza. Volevo fare una denuncia ma poi ho soprasseduto. Risultato una perdita economica pari a 350 euro che nessuno mi rimborserà. Un hotel da sconsigliare.......
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2019
Hotel administration vastasi 7.10.2019
Dear Massimo, thank you for sharing your experience at the Victoria Hotel. We appreciate your feedback because it is integral to improve our service. As for the situation which you described we will try to specify everything in details in order to avoid such situations in the future. Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel.Thank you again for your time and hope you visit us again! Best regards, Hotel administration

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

8/10 Hyvä

zavkiddin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
The property was clean and convenient. Wifi worked well and was consistent. The restaurant at the property is mediocre and other amenities are non-existent. The fitness center is really poor quality and only open 7a-12p daily, which makes no sense. The pool and spa were both closed throughout my stay.
Yöpyi 10 yötä heinäkuussa 2019
Hotel administration vastasi 2.8.2019
Dear Guest, thank you for taking the time to share your comments regarding your stay at the Victoria Hotel! We appreciate your feedback, as this is the best resource to improve the quality of service.We apologize for any inconvenience due to temporary closure of aquazone during your stay. Thank you again for your time and hope you visit us again soon! Best regards, Hotel administration

8/10 Hyvä

Vladimir

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
hotel administration vastasi 29.7.2019
Dear Vladimir! Thank you for your feedback and score. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We would be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

10/10 Loistava

DMITRY

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
hotel administration vastasi 29.7.2019
Dear DMITRY! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

6/10 OK

Peter

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Inget märkvärdigt
Mer ett 3-stjärnigt hotell än 4 som det marknadsförs som. Väldigt dyr frukost.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Hotel Administration vastasi 23.7.2019
Dear Peter, thank you for taking the time to share your comments regarding your stay at the Victoria Hotel! We appreciate your feedback, as this is the best resource to improve the quality of service. Breakfasts are held in the restaurant of the highest price category. The buffet breakfast menu is very varied. These facts define the price, which is not higher than the cost of breakfast in similar hotels in Minsk. I hope to welcome you back soon. Best regards, Hotel Administration

10/10 Loistava

Alexander

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Чистый, аккуратный, лаконичный и удобный отель (как и весь город Минск). Есть бесплатная парковка, почему-то не дают карточку на стойке регистрации, и потому нужно беседовать с охранником и показывать ключ от номера. Минибар полный, им не пользовались. Вид из окон не так хорош, как у соседнего Виктория Hotel & Spa, но резиденция президента видна прекрасно :)
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Nino

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
hotel administration vastasi 15.7.2019
Dear Guest! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
hotel administration vastasi 15.7.2019
Dear Guest! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
hotel administration vastasi 20.6.2019
Dear Guest! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019
hotel administration vastasi 20.6.2019
Dear Guest! Thank you for your feedback and score. We would be very happy to see you again as our valued Guest! If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Manager must train the staff better especially speak English, you can’t holiday and at the hotel some members of staff not speaking English at all
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2019
Hotel administration vastasi 12.6.2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Victoria Hotel with us. Very sorry to learn that the quality of service provided did not quite meet your expectations. Thank you for bringing this to our attention. You can rest assured that your comments have been shared with the team in an effort to improve our service. We hope to welcome you back very soon! Best regards, Hotel administration

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
hotel administration vastasi 27.5.2019
Dear Guest! Thank you for choosing Victoria Hotel. We are very sorry that we could not meet your expectations and you gave us such a low score. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high rating of the hotel on the Internet. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

10/10 Loistava

Nikolay

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
hotel administration vastasi 27.5.2019
Dear Nikolay! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of the Guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration