Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Hotelli, jonka tarjotaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja joka sijaitsee kivenheiton päässä kohteesta Old Mikami Family House (rakennus)
Majoituspaikan Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate valokuvagalleria





Arvostelut
9,4 kautta 10.
Poikkeuksellisen hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 98 €
6.11.–7.11.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone, 1 suuri parisänky, tupakointi kielletty kuvat

Standard-huone, 1 suuri parisänky, tupakointi kielletty
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(17 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Untuvapeitto
Sadesuihkupää
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Ilmainen pullovesi
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone, 2 yhden hengen sänkyä, tupakointi kielletty kuvat

Standard-huone, 2 yhden hengen sänkyä, tupakointi kielletty
9,8 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(19 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Untuvapeitto
Sadesuihkupää
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Ilmainen pullovesi
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

1994 Shinhama, Miyazu, Kyoto, 626-0015
Tietoja majoituspaikasta
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Uima-allas
- All inclusive
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 360 arvostelua
Hinta on 58 €
4.11.–5.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja mobiilimaksut. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Mobiilimaksuvaihtoehtoihin kuuluvat: Alipay ja WeChat Pay
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin ja turvajärjestelmä
Majoituspaikka vahvistaa, että se noudattaa seuraavan tahon suosituksissa annettuja puhtaanapito- ja desifiointimenetelmiä: Commitment to Clean (Marriott).
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate – arvostelut
9,4
Poikkeuksellisen hyvä
9,8
Siisteys
9,2
Palvelut/mukavuudet
9,6
Henkilökunta ja palvelu
9,4
Ympäristöystävällisyys
9,6
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Matkusti ryhmän kanssa
30.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Yuen Kam Jean
Matkusti kumppanin kanssa
24.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yuen Kam Jean
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Ai Lin
16.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ai Lin
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Oscar
Matkusti perheen kanssa
9.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Oscar
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
6/10 OK
SUGAWARA
5.10.2025
SUGAWARA
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Jade, Gold Coast
2.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jade
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Yo, Chuouku
Matkusti perheen kanssa
23.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yo
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
??
Matkusti perheen kanssa
1.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
??
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Guangjing
27.8.2025
Guangjing
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Hiromi
23.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Hiromi
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
8/10 Hyvä
???
17.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
???
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Hiroko
Matkusti perheen kanssa
10.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiroko
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
8/10 Hyvä
shuichi
3.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
shuichi
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
?
Matkusti ryhmän kanssa
25.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
?
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
YAJIMA
19.7.2025
YAJIMA
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Ling Yi
19.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ling Yi
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
Terry
16.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Terry
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
PEI HSUAN
Matkusti perheen kanssa
9.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
PEI HSUAN
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Catherine
Matkusti perheen kanssa
6.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Catherine
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
KAZUMI
Matkusti kumppanin kanssa
5.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
KAZUMI
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
4.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Mimi
25.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A great hotel near Amanohashidate
Mimi
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
10/10 Loistava
???
24.6.2025
???
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Hsin
24.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hsin
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
CHING YANG
Matkusti perheen kanssa
23.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
CHING YANG
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025








