Hotel Royal Morioka
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja kahvila
Majoituspaikan Hotel Royal Morioka valokuvagalleria





Arvostelut
9,2 kautta 10.
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen superior-huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty
8,6 kautta 10
Loistava
(13 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Kylpytakit
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen superior-huone, tupakointi kielletty
9,6 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(42 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Kylpytakit
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Royal Morioka
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Daiwa Roynet Hotel Morioka
Daiwa Roynet Hotel Morioka
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
8.6 kautta 10, Loistava, 157 arvostelua
Hinta on 35 €
12.1.–13.1.2026
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 1430 JPY per henkilö
- Pysäköintimaksu lähellä sijaitsevalla pysäköintialueella: 800 JPY per päivä (65 metrin päässä)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja palovaroitin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Usein kysytyt kysymykset
Hotel Royal Morioka – arvostelut
Arvostelut
9,2
Upea
9,4/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,8/10
Palvelut/mukavuudet
9,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,6/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti ryhmän kanssa
8.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
TOSHIKI
3.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
TOSHIKI
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Rin
Liikematkailija
1.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rin
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Hiroto
30.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiroto
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
TAKASHI
30.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

TAKASHI
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Piyapat
Matkusti perheen kanssa
28.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Piyapat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
hisaya
27.11.2025
hisaya
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
KENJI
Matkusti kumppanin kanssa
23.11.2025
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
KENJI
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Yuna
Matkusti perheen kanssa
23.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yuna
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
KENJI
23.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
KENJI
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
noriyuki
22.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
noriyuki
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
PO CHEN
20.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
PO CHEN
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Hiroyuki
20.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiroyuki
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Yuko
14.11.2025
Yuko
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Tatsuya
Liikematkailija
13.11.2025
Hyvää: Siisteys
Tatsuya
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Kenji
Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
10.11.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kenji
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Orie
Liikematkailija
10.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Orie
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Satomi
5.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Satomi
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Allan, Huonville
5.11.2025
Allan
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Mamoru
5.11.2025
Mamoru
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
2/10 Hirveä
nobuko
Liikematkailija
4.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
nobuko
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Kazuki
Liikematkailija
3.11.2025
Hyvää: Siisteys
Kazuki
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Helen
2.11.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Helen
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Jennie
Matkusti kumppanin kanssa
31.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jennie
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Jeffrey, Spearfish
Matkusti kumppanin kanssa
27.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jeffrey
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025








