Akakura Yours Inn
Rinnekohde, jossa asiakkaat voivat lasketella
Majoituspaikan Akakura Yours Inn valokuvagalleria





Arvostelut
9,6 kautta 10.
Poikkeuksellisen hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen huone, jaettu kylpyhuone kuvat

Kolmen hengen huone, jaettu kylpyhuone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Vedenkeitin
Työpöytä
Siivous päivittäin
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), jaettu kylpyhuone kuvat

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), jaettu kylpyhuone
Kohokohdat
Ilmastointi
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Vedenkeitin
Työpöytä
Siivous päivittäin
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), oma kylpyhuone kuvat

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), oma kylpyhuone
9,0 kautta 10
Upea
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Hiustenkuivaaja
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Työpöytä
Siivous päivittäin
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

219-70 Tagiri, Myoko, Niigata-ken, 949-2102
Tietoja majoituspaikasta
Akakura Yours Inn
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Guest House Bunk
Guest House Bunk
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
9.6 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 7 arvostelua
Hinta on 148 €
14.1.–15.1.2026
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupungin perimä vero: 150.00 JPY per henkilö per yö. Tätä veroa ei peritä alle 12 vuotta vanhoilta lapsilta.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Huomaathan, että jotkin majoituspaikat eivät salli tatuoitujen asiakkaiden käyttävän paikan päällä sijaitsevia julkisia kylpytiloja
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Akakura Yours Inn Myoko
Akakura Yours Myoko
Akakura Yours
Akakura Yours Inn Myoko
Akakura Yours Inn Guesthouse
Akakura Yours Inn Guesthouse Myoko
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Akakura Yours Inn – arvostelut
9,6
Poikkeuksellisen hyvä
9,4
Siisteys
8,6
Sijainti
9,8
Henkilökunta ja palvelu
9,0
Ympäristöystävällisyys
8,8
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
1.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
6/10 OK
Kazuaki
10.8.2025
Kazuaki
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Marit Eriksen
Matkusti perheen kanssa
19.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Flott oppgold i Myoko

Marit Eriksen
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
JIHSHIN
Matkusti ryhmän kanssa
24.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yours is mine




JIHSHIN
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Wayne
Matkusti perheen kanssa
17.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wayne
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Hayley
Matkusti perheen kanssa
14.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hayley
10/10 Loistava
JunHao
Matkusti ryhmän kanssa
6.1.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
JunHao
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
MASAO
12.12.2024
MASAO
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
10/10 Loistava
Osamu
Matkusti perheen kanssa
29.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Osamu
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
6.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
快適に過ごせました
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Kwok him
10.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
一次好的體驗,值得再來

Kwok him
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Dillon
Matkusti perheen kanssa
28.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dillon
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
16.7.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
快適な旅のお供
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
10/10 Loistava
Jason
Matkusti kumppanin kanssa
25.2.2023
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jason
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2023
10/10 Loistava
Chris
16.2.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chris
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2023
10/10 Loistava
Jacqueline
Matkusti kumppanin kanssa
13.2.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jacqueline
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2023
10/10 Loistava
Yik Wang
4.2.2023
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wonderful stay in Akakura

Yik Wang
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023
10/10 Loistava
KAZUNORI
Matkusti ryhmän kanssa
6.1.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
KAZUNORI
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
10/10 Loistava
SHUHEI
Matkusti ryhmän kanssa
11.1.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
SHUHEI
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
13.2.2020
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2020
10/10 Loistava
Jake
Matkusti ryhmän kanssa
1.2.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wonderful stay
Jake
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2020
8/10 Hyvä
katsushige
25.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
katsushige
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2019
8/10 Hyvä
Karl
28.2.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Simpel maar schoon familiehotel
Karl
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
20.2.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
8.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus








