Yksityinen majoittaja
Hotel Alegria Nasca
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Majoituspaikan Hotel Alegria Nasca valokuvagalleria





Arvostelut
8,8 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 5/5 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone kuvat

Kahden hengen standard-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Siivous päivittäin
Vaatekaappi tai -komero
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Siivous päivittäin
Vaatekaappi tai -komero
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen standard-huone kuvat

Yhden hengen standard-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Siivous päivittäin
Vaatekaappi tai -komero
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen standard-huone kuvat

Kolmen hengen standard-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Siivous päivittäin
Vaatekaappi tai -komero
Avaa kaikki huonetyypin Neljän hengen standard-huone kuvat

Neljän hengen standard-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Siivous päivittäin
Vaatekaappi tai -komero
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

166 Jr. Lima, Nazca, Ica, 11401
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Alegria Nasca
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Casa Andina Standard Nasca
Casa Andina Standard Nasca
- Uima-allas
- Aamiainen sisältyy hintaan
- Lemmikkiystävällinen
- Ilmainen Wi-Fi
8.6 kautta 10, Loistava, 394 arvostelua
Hinta on 69 €
13.12.–14.12.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Sinua saatetaan pyytää maksamaan seuraavat maksut majoituspaikassa: Perun arvonlisävero (18 %). Arvonlisävero (18 %) ei välttämättä koske niitä maassa oleskelevia matkailijoita, jotka esittävät voimassa olevan passin ja turistiviisumin/maahantulokortin.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi yksityinen majoittaja (eli taho, joka ei toimi kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa). EU:n kuluttajansuojalaki, mukaan lukien peruutusoikeus, ei koske tätä varausta. Yksityisen majoittajan määrittämä peruutuskäytäntö koskee varaustasi.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Majoituspaikan rekisteröintinumero 10028017168
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Perussa alle 18-vuotiaat lapset eivät yleensä saa oleskella majoituspaikassa ilman vanhempaa, laillista huoltajaa tai asianmukaisesti valtuutettua henkilöä. Mukana olevilta aikuisilta voidaan pyytää sekä heidän että lapsen henkilöllisyystodistus sekä notaarin asianmukaisesti vahvistamat todistusasiakirjat. Jos matkustat lasten kanssa, kysy lisäohjeita Perun konsulaatista ennen matkaa.
Perun lain mukaisesti yli 2 000 PEN:n tai 500 USD:n suuruisia käteismaksuja ei hyväksytä. Näitä summia suuremmat maksut on maksettava luottokortilla tai muilla majoituspaikan ja paikallisen lain hyväksymillä tavoilla. Maksuja ei voi jakaa eri valuutoille.
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Alegria Nasca Hotel
Hotel Alegria Nasca Nazca
Hotel Alegria Nasca Hotel Nazca
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel Alegria Nasca – arvostelut
8,8
Loistava
9,0
Siisteys
8,4
Palvelut/mukavuudet
8,4
Henkilökunta ja palvelu
8,0
Ympäristöystävällisyys
8,4
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
14.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Rimvydas
5.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rimvydas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Bladimir
Matkusti perheen kanssa
18.8.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Bladimir
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
2/10 Hirveä
Aubrey
13.8.2025
Aubrey
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Rob
Matkusti perheen kanssa
30.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

Rob
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Terumi
13.7.2025
Terumi
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
6/10 OK
Nicolas
Matkusti ryhmän kanssa
14.6.2025
Hyvää: Siisteys ja henkil ökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Nicolas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
25.2.2025
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Judith
19.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
So helpful!!
Judith
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Chantel
Matkusti kumppanin kanssa
15.2.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Chantel
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
peter
7.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
peter
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Carlos Leopoldo
13.10.2024
Carlos Leopoldo
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Giuseppe
31.8.2024
Giuseppe
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2024
4/10 Huono
NANCY
19.8.2024
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
NANCY
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2024
8/10 Hyvä
gowoon
Matkusti perheen kanssa
7.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
gowoon
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
10/10 Loistava
Muralikrishna, Rancho Cordova
Matkusti kumppanin kanssa
25.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muralikrishna
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Susan
15.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good hotel in a great location
Susan
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
8/10 Hyvä
Jason
6.5.2024
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jason
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
hanbin
29.1.2024
hanbin
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
10/10 Loistava
Luis
10.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Luis
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
10/10 Loistava
Lorena
Matkusti perheen kanssa
4.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lorena
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
10/10 Loistava
Olga
28.12.2023
Olga
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
8/10 Hyvä
lorraine
Matkusti kumppanin kanssa
23.10.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
lorraine
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022








