Aula

Arvostelut: Best Western Plus Nice Cosy Hôtel

4 out of 5
Best Western Plus Nice Cosy Hôtel
3 Rue De Belgique, Nice, Alpes-Maritimes

Arvostelut

7,4

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 149 kautta 604 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 225 kautta 604 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 138 kautta 604 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 51 kautta 604 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 41 kautta 604 arvostelua" "

7,8/10

Siisteys

7,8/10

Henkilökunta ja palvelu

6,8/10

Palvelut/mukavuudet

7,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Kai

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Lähellä juna-asemaa
Huoneeseen kantautui naapurihuoneesta tv:n ja puhelimeen puhumisen ääniä selvästi. Aamupala oli ok ja sänky asiallinen. Henkilökunta ystävällistä. Huone itsessään tilava, mutta wc aivan käsittämättömän pieni ja kylpyhuoneessa oli suihkupään korkeussäätö rikki. Hotelli ei todellakaan ole uudenkarhea, ja pientä kolhua ja kitattua ruuvinreikää seinissä, mutta ajoi asiansa yhden yön nukkumiseen lähellä juna-asemaa.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
SOPHIE vastasi 7.2.2024
It appears that your experience at Hotel Les Bruits had both positive aspects and areas for improvement. Firstly, I'm glad to hear that you found the staff friendly and that the room itself was spacious, which is essential for a comfortable stay. Additionally, a decent breakfast and a decent bed are essential to start the day off right.However, I'm sorry to hear that you were disturbed by noise from the next room, as well as problems with the toilet and shower head in the bathroom. These inconveniences can actually affect the overall experience of your stay.It is understandable that you have noticed some signs of wear and tear in the room, but I am confident that the hotel team will take note of this feedback to improve the facilities and provide more pleasant stays in the future. Small details, like repairing defects in walls and replacing faulty equipment, can really make the difference in ensuring customer satisfaction.Despite these issues, I'm glad the hotel accommodated your needs for a night's sleep near the train station. Your constructive feedback is valuable to owners and staff because it helps them identify areas for improvement to provide an even better experience for their guests. I hope this doesn't discourage you from returning in the future, and I wish you wonderful trips ahead.

8/10 Hyvä

Pertti

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamupala ok. Suihkussa hyvät paineet. Ulkoa ei kuulunut ääniä ,oltiin kolmannessa kerroksessa
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023
sophie vastasi 24.10.2023
hello thank you very much for this nice comment, kind regards

8/10 Hyvä

Johanna

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
sophie vastasi 17.10.2022
We would be delighted to welcome you during your visit and a big thank you for this nice note. Knowing that we were able to contribute to the success of your stay, we fill with joy

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bad breakfast
Bad breakfast
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022
sophie vastasi 18.8.2022
hello we are sorry but our breakfast is very complete and we have only good comments Cordially

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
The business centre was basicly a printer without any cables or paper, so useless. One day there weren't any towels in my room. Otherwise ok.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2022
sophie vastasi 7.4.2022
HELLO WE APOLOGIZE FOR THE BUSINESS CENTER BUT OUR COMPUTER IS UNDER REPAIR CORDIALLY

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Smell
The first room we got, smelled like sewer and a strong perfume. They had tried to cover the smells by leaving a window open. We got to change our room and the second we got smelled moldy and like water damage. That one also had a window open when we entered the room. Third room was the charm and fairly unsmelly. For the second night we got an upgrade to a junior suite. The room was quite nice (and didn't smell) but the tabletops were covered in dust even though there had been guests in the room the night before. So that seemed a bit weird since the amount of dust doesn't develop that quickly. And the cleaners didn't wipe the tables during our 2 nights in the room...
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Nice Cosy Hotel vastasi 26.4.2019
Dear Sir, Dear Madam, Thank you for sharing your impression with us ! We are sorry to see that you did not really enjoyed you stay in our hotel, we want to apologize for the inconvenience you had on your first room. We will transfer your comment to the Housekeeper also, we need to improve us everyday. Best regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys
Hotellin sijainti oli hyvä ja yleistilat/huoneet uusitut. Huoneemme oli täynnä muurahaisia ja avatut juomat/ruuat olivat nopeasti täynnä niitä.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
Nice Cosy Hôtel vastasi 12.4.2019
Dear Sir, Madam, We want to apologize again for the inconvenience you had in our hotel. We hope our team made everything to help you. Warm regards,

8/10 Hyvä

Julia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Laadukas 4 tähden hotelli edullisesti
Perushyvä hotelli erittäin lähellä juna-asemaa. Vajaa 15 minuuttia kestää kävellä rantakadulle, joten hotelli on kuitenkin keskeisellä sijainnilla. Hotellin läheltä löytyy myös kahviloita, aamiaispaikkoja ja ravintoloita. Huone oli siisti ja erityisesti kylpyhuone moderni. Palvelu oli erittäin ystävällistä ja sujuvaa. Kaikenkaikkiaan viihdyimme erinomaisesti 2 yötä. Hotelli vastaa 3+/4 tähden hotellia.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Nice Cosy Hôtel Team vastasi 28.3.2019
Dear Sir, Madam, Thank you so much for your feedback. We hope to see you soon, Best regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I really liked the lady at the reception, she did the morning/day shift (young, very good English, smiling, funny, very helpful). I didn’t like the small shover. It also had to be either a little on or super powerful and then did not stay put. We had to run the water about 5+ minutes to get warm/hot water.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Nice Cosy Hotel Team vastasi 5.3.2019
Dear Sir, Madam, Thank you so much for this amazing feedback on our team ! We apologize for the little inconvenience and hope to see you soon. Best regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Pidennetty viikonloppu Nizzassa.
Hotellin sijainti oli hyvä. Se oli lähellä juna-asemaa ja kuitenkin kävelymatkan päässä rannasta. Hotelli oli yleisilmeeltään siisti mutta huoneen siivouksessa olisi parantamisen varaa.

8/10 Hyvä

Teemu, Akaa

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotellin siisteyteen vaikutti parhaillaan käynnissä oleva remontti, henkilökunta oli todella mukava ja ystävällinen

6/10 OK

Jenni H.

Huonoa: Siisteys
Lähellä rautatieasemaa
Levottomalla alueella sijainnut hotelli, mutta hotellin henkilökunta ja fasadi olivat miellyttävät

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great Hotel
Great stay

8/10 Hyvä

Maija K.

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ystävämatka
Hotelli Best Western Madrid oli hyvä ja odotusten mukainen. Aamupala oli hyvä ja sijainti mainio rautatieaseman vieressä, lyhyt kävelymatka kaikkialle. Henkilökunta oli myös ystävällistä ja palvelevaa. Ainoana miinuksena se, että huoneemme olisi kaivannut imurointia, villakoirat juoksentelivat lattialla.

8/10 Hyvä

Keijo Kari

6/10 OK

Jesse K.

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hotelli ok, palvelu ei niinkään.
Hotelli oli sijainniltaan loistava, aivan rautatieaseman vieressä. Huone oli pieni, mutta suht siisti. Henkilökunta unohti tilata taksin lentokentälle, vaikka olimme edellisenä iltana sitä pyytäneet. Jouduimme odottamaan aamuyöstä lähes tunnin ennen kuljetuksen järjestymistä. Sinä aikana virkailija lukitsi meidät hotellin sisään ja katosi aamupalasaliin, josta jouduimme hänet hakemaan, että pääsisimme ulos. Muuten henkilökunta oli ihan ystävällistä.

2/10 Hirveä

yks vaan2"'v

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
kolinaa
Hissi kolisee kovaäänisesti aina liikkuessaan (= jatkuvasti) vieressä olevissa huoneissa, tv ei toiminut, taksin tilaamisesta veloittivat 5 e. Sijainti ok.

8/10 Hyvä

Heli, Espoo

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ok kokonaisuus
Mukavan suuri huone, hyvät sängyt. Rautatieaseman lähellä. Valitettavasti ei jääkaappia huoneissa.

8/10 Hyvä

Lauri, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Clean and comfortable hotel close to the center
Good service, and the room was clean and had everything you would need.

8/10 Hyvä

Mirja, Finland

Hyvää: Siisteys

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
11.7.10-15.7.10
Melu kuuluu huoneeseen hyvin, koska ikkuna oli jotenkin viallinen. Aamulla ja illalla kadulla on kova meteli, iltaisin iltajuhlijat ja aamuisin autot ja muu liikenteestä aiheutuva meteli. Huone oli siisti ja hyvää makua käytetty sisutuksessa. Ilmastointi hyvä ja toimi moitteettomasti, monta mahdollisuutta säätää. Juna-asema aivan vieressä ja shoppailukadulle lyhyt matka. Aamiainen hintaansa nähden surkea.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pieni idyllinen keskusta hotelli
Hotelli sijaitsi mukavan kävelymatkan päässä rantabulevardista ja aivan kauppa kadun vieressä. Vaikka hotellin yleinen taso ei yllä korkealle, se täytti hyvin lomamatkan tarpeet nukkumisen, aamupalan ja siistiytymien suhteen. Positiivista oli myös lyhyt matka asemalle josta hyvä bussi yhteys lentokentälle. Huonolla ilmalla hotelli ei tarjoa virikkeitä.

10/10 Loistava

Sinead

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
sophie vastasi 3.5.2024
NOUSSOMMES HEUREUX QUE VOUS AYEZ PASSE UN EXCELLENT SEJOUREN ESPERANT VOUS REVOIR TRES VITE

10/10 Loistava

rozanne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff very obligingly. Quite well located. No air con available
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
sophie vastasi 23.4.2024
Good morningthank you for this nice notethe air conditioning was under maintenance which is why it is not working and it is still cool we have heating for the momentSincerely

6/10 OK

MARC

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loin d un 4 étoiles... Je dirai 2 étoiles Mais personnel très bien
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
sophie vastasi 16.2.2024
e comprends que vous ayez eu une expérience qui ne correspondait pas à vos attentes, mais permettez-moi de mettre en avant certains aspects positifs de notre hôtel.Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir souligné la qualité de notre personnel. Nous mettons un point d'honneur à offrir un service chaleureux et attentif à tous nos clients, peu importe la catégorie de l'établissement. La satisfaction de nos clients est notre priorité absolue.En ce qui concerne la classification en étoiles, il est vrai que les critères peuvent varier d'un établissement à un autre. Cependant, nous sommes convaincus que notre hôtel offre des installations et des services qui méritent pleinement une classification supérieure. Nous mettons tout en œuvre pour garantir le confort et le bien-être de nos clients, que ce soit à travers nos chambres bien aménagées, nos équipements modernes ou encore notre engagement envers la propreté et l'hygiène.Nous comprenons que chacun a ses propres attentes et préférences en matière d'hébergement, mais nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience qui répondra pleinement à vos attentes. N'hésitez pas à nous faire part de vos préférences lors de votre prochaine réservation, nous ferons tout notre possible pour vous satisfaire.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
sophie vastasi 12.2.2024
MERCIPOUR CETTE BELLE NOTEL AU PLAISIR DE VOUS REVOIR

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Week-end sympa
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
sophie vastasi 7.2.2024
nous vous remercions pour votre belle notecordialement

10/10 Loistava

Yasmina

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
sophie vastasi 7.2.2024
nous constatons que vous avez passé un bon séjour dans notre établissementcordialement

8/10 Hyvä

isabelle

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
une seconde visite mitigée
Deuxième visite en qq jours et déçu par un espace moins confortable, chambre plus étroite, bruyante le matin ( impression d'être sous un vestiaire du personnel) . Belle réactivité cependant devant mes demandes et un femme à l accueil d'une immense gentillesse et d un grand service. Déçue quand on revient d être moins bien servie. In etablissement qui reste agréable dans son ensemble et très bien placé.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
sophie vastasi 7.2.2024
e suis désolé d'apprendre que votre deuxième visite à l'hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes après une première expérience positive. Il est compréhensible que vous soyez déçu par un espace moins confortable, une chambre plus étroite et le bruit matinal, qui ont pu affecter la qualité de votre séjour.Cependant, je suis heureux d'entendre que malgré ces problèmes, le personnel a fait preuve d'une belle réactivité en répondant à vos demandes, et en particulier que la femme à l'accueil a été d'une immense gentillesse et d'un grand service. Un service client attentionné peut vraiment faire toute la différence dans l'expérience d'un séjour à l'hôtel.Il est encourageant de savoir que malgré ces désagréments, vous considérez toujours l'établissement comme agréable dans son ensemble et très bien placé. Cela montre que l'hôtel a certainement des atouts qui valent la peine d'être reconnus.Je suis convaincu que l'équipe de l'hôtel prendra en compte vos commentaires pour améliorer la qualité de leurs services et garantir que chaque visite soit aussi agréable que possible pour leurs clients. Votre fidélité et vos retours sont précieux, et j'espère que votre prochaine expérience à l'hôtel sera plus satisfaisante.

10/10 Loistava

Marie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Agréable séjour
Séjour court juste une nuit mais hôtel très propre ; personnel agréable et disponible. Merci
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
sophie vastasi 7.2.2024
e suis ravi d'apprendre que votre séjour à l'hôtel a été agréable, même s'il était court. Il est toujours important de pouvoir profiter d'un environnement propre et soigné lorsqu'on voyage, et je suis heureux que l'hôtel ait répondu à cette attente.Il est également réconfortant de savoir que le personnel de l'hôtel était à la fois agréable et disponible pendant votre séjour. Un service client de qualité peut vraiment faire toute la différence et contribuer à rendre votre expérience mémorable et sans souci.Je transmettrai vos compliments à l'équipe de l'hôtel afin qu'ils sachent à quel point leur travail est apprécié. Ils seront certainement ravis de recevoir vos éloges et de savoir qu'ils ont contribué à rendre votre séjour aussi agréable que possible.Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive, et j'espère que vous aurez l'occasion de séjourner à nouveau dans cet hôtel à l'avenir.

10/10 Loistava

isabelle

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
sophie vastasi 7.2.2024
e suis ravi d'apprendre que votre séjour à l'hôtel a été agréable, même s'il était court. Il est toujours important de pouvoir profiter d'un environnement propre et soigné lorsqu'on voyage, et je suis heureux que l'hôtel ait répondu à cette attente.Il est également réconfortant de savoir que le personnel de l'hôtel était à la fois agréable et disponible pendant votre séjour. Un service client de qualité peut vraiment faire toute la différence et contribuer à rendre votre expérience mémorable et sans souci.Je transmettrai vos compliments à l'équipe de l'hôtel afin qu'ils sachent à quel point leur travail est apprécié. Ils seront certainement ravis de recevoir vos éloges et de savoir qu'ils ont contribué à rendre votre séjour aussi agréable que possible.Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive, et j'espère que vous aurez l'occasion de séjourner à nouveau dans cet hôtel à l'avenir.

10/10 Loistava

Bertil

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
sophie vastasi 7.2.2024
e suis ravi d'apprendre que votre séjour à l'hôtel a été agréable, même s'il était court. Il est toujours important de pouvoir profiter d'un environnement propre et soigné lorsqu'on voyage, et je suis heureux que l'hôtel ait répondu à cette attente.Il est également réconfortant de savoir que le personnel de l'hôtel était à la fois agréable et disponible pendant votre séjour. Un service client de qualité peut vraiment faire toute la différence et contribuer à rendre votre expérience mémorable et sans souci.Je transmettrai vos compliments à l'équipe de l'hôtel afin qu'ils sachent à quel point leur travail est apprécié. Ils seront certainement ravis de recevoir vos éloges et de savoir qu'ils ont contribué à rendre votre séjour aussi agréable que possible.Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive, et j'espère que vous aurez l'occasion de séjourner à nouveau dans cet hôtel à l'avenir.

10/10 Loistava

xavier, Brest

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Petit soucis avec la prise de télé mais rien de grave
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
sophie vastasi 7.2.2024
Je suis heureux d'entendre que votre expérience globale à l'hôtel était positive malgré le petit souci avec la prise de télévision. Parfois, des problèmes mineurs peuvent survenir lors d'un séjour, mais je suis content que cela n'ait pas gâché votre expérience.Il est rassurant de savoir que ce problème n'était pas grave et que cela n'a pas eu un impact majeur sur votre confort ou votre plaisir pendant votre séjour. Cela témoigne également de la réactivité de l'hôtel à traiter rapidement et efficacement les problèmes qui pourraient survenir.Je suis sûr que l'équipe de l'hôtel serait reconnaissante si vous leur faisiez part de ce petit souci, car cela leur permettrait d'identifier les domaines où des améliorations peuvent être apportées pour offrir une expérience encore meilleure à leurs clients à l'avenir.Merci d'avoir partagé votre expérience, et j'espère que vous envisagerez de revenir séjourner dans cet hôtel à l'avenir.

10/10 Loistava

REJEAN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
sophie vastasi 7.2.2024
e suis ravi d'apprendre que votre séjour à l'hôtel a été agréable, même s'il était court. Il est toujours important de pouvoir profiter d'un environnement propre et soigné lorsqu'on voyage, et je suis heureux que l'hôtel ait répondu à cette attente.Il est également réconfortant de savoir que le personnel de l'hôtel était à la fois agréable et disponible pendant votre séjour. Un service client de qualité peut vraiment faire toute la différence et contribuer à rendre votre expérience mémorable et sans souci.Je transmettrai vos compliments à l'équipe de l'hôtel afin qu'ils sachent à quel point leur travail est apprécié. Ils seront certainement ravis de recevoir vos éloges et de savoir qu'ils ont contribué à rendre votre séjour aussi agréable que possible.Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive, et j'espère que vous aurez l'occasion de séjourner à nouveau dans cet hôtel à l'avenir.

10/10 Loistava

Patrick

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
sophie vastasi 7.12.2023
merci beaucoup pour cette belle notenous sommes la pour vous satisfaire

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Beautiful hotel in great location
Hotel was excellent, beautiful comfortable room refurbished with great decor. The room we stayed in had an open, visible shower which may not be suitable for friends staying together. The toilet is in a separate room. I’d enquire about the other rooms if this makes you uncomfortable. For us as a couple, we had no issues. Location was right on the high street, with many tram facilities and rail station was a few minutes away.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
SOPHIE vastasi 8.11.2023
Thank you very much for your positive comment on our hotel! We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us.We are proud to know that you found your room comfortable and recently renovated, with magnificent decoration. Our team works hard to provide a pleasant and welcoming environment for our customers, and it is gratifying to see our work pay off.We understand that the open shower setup may not suit everyone, especially friends sharing the room. However, as you pointed out, we have other rooms available with different configurations, so please do not hesitate to ask us for additional information about these rooms if you decide to come back to visit us. We are here to help you find the room that best suits your needs.Our hotel's location in the heart of the main street is indeed a great advantage, providing easy access to trams and the train station. This makes traveling and exploring the city very convenient.We hope to see you again soon, whether as a couple or with friends, and we thank you again for your kind comment. Your satisfaction is our priority, and we are happy that you enjoyed your stay with us.

2/10 Hirveä

Saïd

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
SOPHIE vastasi 8.11.2023
Good morningI am sorry to see that you did not enjoy your stayin our establishmentSincerely

10/10 Loistava

patrick

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
sophie vastasi 30.10.2023
MERCI POUR CETTE BELLE NOTE

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We stayed here over a rugby world cup weekend and loved our stay. The hotel is central enough to be an easy walk around the centre, but still quiet inside and well insulated from the city noise. We didn't spend a lot of time inside the hotel but ticked all the boxes we needed - a great night's sleep and a decent buffet breakfast!
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
sophie vastasi 5.10.2023
hello, thank you for your comment on our establishmentwe do our best to make our customers feel good at nice cozylooking forward to seeing you againSincerely

4/10 Huono

Harry

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very tired - photos looked much nicer than was
Very tired hotel, room was very small, lots of damaged aspects to the room. The photos on the website made it look fresh and new. It was not.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
sophie vastasi 19.9.2023
I'm sorry to hear that your experience at the hotel did not meet your expectations. Your review is valuable to other travelers who are considering staying at this hotel.The hotel may need renovation work to restore its fresh, new look. It would also be a good idea for the hotel to update its photos on the website to better reflect the current condition of its rooms.Did you have the opportunity to discuss your concerns with hotel staff during your stay? Often, hotels are willing to take action to resolve issues reported by guests and improve their experience. We hope that your future stays will be more pleasant.

6/10 OK

Zeeshan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotel highly overpriced
The location was perfect. Check-in and Chrck-out experience was good. But the hotel is overpriced. The room was extremely small, AC was terrible and breakfast was average.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
sophie vastasi 19.9.2023
I understand your concerns regarding your hotel stay. It is essential to have a comfortable place to stay, especially if you have paid a high price.It's great that the location was perfect for you and that the check-in and check-out experience was smooth. However, I am sorry to hear that the room was small, the air conditioning unsatisfactory, and that the breakfast did not meet your expectations.It is important for hotels to take customer feedback into account to improve. You might consider sharing your detailed feedback with the hotelier or management. They could take steps to improve the quality of rooms, air conditioning and breakfast, to provide a more satisfying experience for future guests. Additionally, it could also encourage them to review their pricing policy to ensure that customers receive value for money.Thank you for sharing your review as it can help hotels improve and provide a better guest experience in the future.

8/10 Hyvä

christian

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
SOPHIE vastasi 4.9.2023
merci d' avoir pris le temps de nous laisser un commentairecordialement

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Séjour agréable personnel accueillant et chaleureux
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
FABRICE vastasi 31.8.2023
Merci infiniment pour vos appréciations. Nous serions heureux de vous accueillir à nouveau lors d'un prochain séjour sur la Côte d'Azur.Bien Cordialement,

10/10 Loistava

mirian

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely place, surround it by restaurants and nice stores, really recommend it!
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
SOPHIE vastasi 24.8.2023
Good morningwe are happy to see that you were happy with our establishmentSincerely

2/10 Hirveä

Georg

Yöpyi 4 yötä elokuussa 2023
FABRICE vastasi 14.8.2023
Nous sommes navrés de savoir que votre expérience n’a pas été à la hauteur de votre attente et nous vous prions de bien vouloir nous en excuser.

8/10 Hyvä

mohamed

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bon séjour globalement pour une nuit
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
sophie vastasi 8.8.2023
NOUS SOMMES HEUREUX DE VOIR QUE VOUS AVEZ APPRECIER VOTRE SEJOUR

6/10 OK

Nora Kristin

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
sophie vastasi 8.8.2023
MERCI POUR VOTRE NOTECORDIALEMENT

10/10 Loistava

Vijay, Dubai

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly and courteous staff. They actually made the stay feel very cosy, which is apt for their name.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023
sophie vastasi 1.8.2023
Thank you very much for your kind comment in favor of our hotel! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our friendly and courteous staff helped make your experience enjoyable. We pride ourselves on providing quality service and creating a warm and comfortable environment for our customers, and it seems that we have succeeded in achieving our goal.Your kind words encourage us to continue to improve and maintain our reputation as a welcoming and caring hotel. If you have plans to return to our area, we would love to welcome you back and provide you with another memorable stay.Do not hesitate to contact us if you have any questions or specific requests for your next stay. Once again, thank you for choosing our hotel and we hope to see you again very soon!

6/10 OK

KYRIAKOS

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
The room was extremely small i couldnt move and i was alone, if we were 2 it would be imposible. It wasnt clean inside the wardrobe in upper places dust everywhere. I had a problem with my door it wasnt opening and i had to ask several times to come someone to help me. The first night as i returned the hotel was locked and i waited 10 min out because the person in reception had something to do and locked the frond door. Thin walls you can hear next room talks. Nice breakfast fresh and tasty. Conveniant position just 2 min from the main train station.and nice solution for a short stay in a trip by train, but during night the region it looks a bit unsafe. An average hotel they can be better and less rude....!
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
sophie vastasi 1.8.2023
Thank you for taking the time to share your experience about our hotel. We are sincerely sorry to hear that your stay did not meet your expectations, and we apologize for the inconveniences you encountered.We take your feedback very seriously as it helps us identify areas we need to improve to provide a better experience for our customers. The size of some rooms may indeed vary, and we regret that yours was too small for your comfort. We will review the cleanliness situation and make sure our cleaning teams pay more attention to detail to prevent this from happening again in the future.Regarding the problem with the door and the wait at the reception, we are aware that this can be frustrating, and we will reinforce our training for our staff so that they are more responsive to customer requests.We are happy to hear that you enjoyed our good, fresh and tasty breakfast as well as the hotel's convenient position near the train station. However, we also take your concerns about neighborhood safety into account and will do our best to educate our guests on the precautions to take when traveling in the area.Your comments are valuable to us and we will take the necessary steps to improve our services and provide a more enjoyable experience for our future customers. If you ever decide to give us another chance, we hope you see significant improvements.Once again, thank you for letting us know about your experience, and we wish you more enjoyable future travels. If you have any other concerns or questions, please do not hesitate to contact us directly.

10/10 Loistava

Kathleen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pleasantly surprised. Arrived early. They held our luggage and we walked down to beach. At first thought the location was not right for us. As we explored the area. We live Med it. Breakfast was included. But we overslept first day and had a flight early tge next morning. So I can not comment on that.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
sophie vastasi 24.7.2023
THANK YOU VERY MUCH FOR THIS NICE NOTECORDIALLY