GRG Hotel Naha
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Kokusai-dori ostoskatu
Majoituspaikan GRG Hotel Naha valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 7/7 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen standard-huone, tupakointi sallittu kuvat

Yhden hengen standard-huone, tupakointi sallittu
8,4 kautta 10
Erittäin hyvä
(8 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone, tupakointi sallittu kuvat

Kahden hengen deluxe-huone, tupakointi sallittu
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen deluxe-huone, tupakointi kielletty
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen huone, tupakointi kielletty
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(5 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen standard-huone, tupakointi kielletty kuvat

Yhden hengen standard-huone, tupakointi kielletty
8,2 kautta 10
Erittäin hyvä
(10 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen huone, tupakointi kielletty kuvat

Kolmen hengen huone, tupakointi kielletty
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Hiustenkuivaaja
Bidee
Digitaalikanavat
Saatat pitää myös näistä

JR KYUSHU HOTEL Blossom Naha
Nahan keskusta
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 1 392 arvostelua
Hinta on 143 €
31.10.–1.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

2-16-10 Matsuyama, Naha, Okinawa-ken, 900-0032
Tietoja majoituspaikasta
GRG Hotel Naha
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Solvita Hotel Naha
Solvita Hotel Naha
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
8.6 kautta 10, Loistava, 1 002 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 1600 JPY aikuisille ja 800 JPY lapsille
- Omatoiminen pysäköinti: 1500 JPY per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
GRG Hotel
GRG Hotel Naha
GRG Naha
GRG Naha Hotel
Hotel GRG
GRG Hotel Naha Higashimachi Okinawa Prefecture
GRG Hotel Naha Okinawa Prefecture
GRG Hotel Naha Naha
GRG Hotel Naha Hotel
GRG Hotel Naha Hotel Naha
Usein kysytyt kysymykset
GRG Hotel Naha – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,4/10
Siisteys
8,6/10
Henkilökunta ja palvelu
8,2/10
Palvelut/mukavuudet
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
17.4.2013
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
8/10 Hyvä
masaakazu
20.9.2025
masaakazu
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
masaakazu
18.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
masaakazu
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
SEIKO
26.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
SEIKO
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Daiki
15.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Daiki
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
SATOSHI, Nanjo
Matkusti kumppanin kanssa
6.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
SATOSHI
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Shuichi
2.4.2025
Shuichi
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
26.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
また利用したい
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
HROYUKI
24.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
HROYUKI
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Tsuyoshi
Liikematkailija
14.3.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Tsuyoshi
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
??
8.3.2025
??
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Yoshihiro
8.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yoshihiro
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
rena
7.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
rena
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Satoshi
2.3.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Satoshi
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
hiroki
Liikematkailija
25.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
3回目の宿泊です(^^)
hiroki
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
6/10 OK
Kanazawa
20.2.2025
Hyvää: Siisteys
Kanazawa
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
AKIHIRO
20.2.2025
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
AKIHIRO
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
takumi
Liikematkailija
18.2.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
takumi
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
Ichiro
15.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ichiro
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Ohmori
15.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ohmori
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Miho
14.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miho
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
MASAKI
Matkusti ryhmän kanssa
14.2.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
MASAKI
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
??
9.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
??
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Takashi
Liikematkailija
6.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Takashi
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Azusa
Matkusti ryhmän kanssa
4.2.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Azusa
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2025













