Hotel Kailani
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 2 ravintolaa ja ulkouima-allas
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Hotel Kailani valokuvagalleria





Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 148 €
29.7.–30.7.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä)
7,0 kautta 10
Hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Minijääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Perhehuone (4 Single Beds) kuvat

Perhehuone (4 Single Beds)
Kohokohdat
Ilmastointi
Minijääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

1027-10 Sashikiji, Oshima, Tokyo, 100-0211
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel MOANA
Hotel MOANA
- Aamiainen sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Businesspalvelut
9.8 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 9 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupunkivero on 100–200 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Veroa ei peritä niistä yöhinnoista, jotka ovat alle 10 000 JPY. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, mobiilimaksut ja käteisen.
Mobiilimaksuvaihtoehtoihin kuuluvat: Alipay ja PayPay
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Huomaathan, että jotkin majoituspaikat eivät salli tatuoitujen asiakkaiden käyttävän paikan päällä sijaitsevia julkisia kylpytiloja
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Kailani Hotel
Hotel Kailani Oshima
Hotel Kailani Hotel Oshima
Usein kysytyt kysymykset
Hotel Kailani – arvostelut
Arvostelut
8,6
Loistava
8,0/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,6/10
Palvelut/mukavuudet
7,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti perheen kanssa
29.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Hiroyuki
Matkusti perheen kanssa
20.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hiroyuki
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
Atsushi
16.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Atsushi
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
ヒロミ
11.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
ヒロミ
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
YUHO
31.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
YUHO
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
30.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Chiaki
Matkusti ryhmän kanssa
12.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
次は夏に訪れたい
Chiaki
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
Nishimori
23.9.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Nishimori
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2024
6/10 OK
Takehiro
Liikematkailija
19.10.2023
Takehiro
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
8/10 Hyvä
たけひさ
Matkusti pienten lasten kanssa
17.9.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
たけひさ
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
8/10 Hyvä
なおき
Matkusti perheen kanssa
10.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
なおき
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
10/10 Loistava
Tamami
Matkusti kumppanin kanssa
27.8.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tamami
8/10 Hyvä
mie
Matkusti pienten lasten kanssa
25.8.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
mie
10/10 Loistava
えり
23.8.2023
えり
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
10/10 Loistava
hinata
Matkusti ryhmän kanssa
8.8.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
hinata
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
8/10 Hyvä
Yukio
Matkusti perheen kanssa
17.6.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yukio
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
10/10 Loistava
MAI
30.4.2023
MAI
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
8/10 Hyvä
Kaku
29.12.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaku
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
10/10 Loistava
TAKAHIRO
19.11.2022
TAKAHIRO
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
3.10.2022
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
8/10 Hyvä
Charlie
14.8.2022
Charlie
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2022
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
9.8.2022
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
快適さがいまいちでした。。。
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
8/10 Hyvä
ありさ
Matkusti pienten lasten kanssa
30.7.2022
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
ありさ
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022
10/10 Loistava
Alyssa
21.5.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alyssa
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
10.1.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2022