Deluxe Suite Twin - City View | Minibaari, tallelokero huoneessa, työpöytä, äänieristys

Arvostelut: Bauman residence Patong, Phuket

4 out of 5
Bauman residence Patong, Phuket
201 Phang Nuang Sai Kor Road, Patong, Phuket

Arvostelut

7,8

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 184 kautta 632 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 257 kautta 632 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 121 kautta 632 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 39 kautta 632 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 31 kautta 632 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

7,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,0/10

Palvelut/mukavuudet

7,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Ilkka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huoneet tilavia sekä sängyt leveitä ja vähän kovia.
Yöpyi 26 yötä helmikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wifi ei toiminut huoneessamme. Asia korjautui, kun saimme toisen huoneen, joka oli vieläpä isompi ja paremmalla paikalla kuin alkuperäinen.
Yöpyi 14 yötä helmikuussa 2020
Kedsarin vastasi 29.2.2020
Dear Valued Guest, On behalf of Bauman Residence, thank you very much for choosing our hotel as your holiday accommodation. We all really hope that you are completely satisfied with our service that was provided to you during stay with us. We would be highly appreciated to have a chance to serve and offer you more benefit again as our value returning guests. We wish you a pleasant trip back home and looking forward to welcome you back again. Yours most faithfully, The Management

8/10 Hyvä

Janne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Edullinen ja hyvä allas
Kiva allas. Kävelymatka joka paikkaan. Isot huoneet. Hyvä hintalaatu kombinaatio.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good budgethotel
Noisy,old room. Housekeeping starts to shout every morning at 7. Quite expensive breakfast. Bed was too hard and the airconditioner very loud. Staff was nice
Yöpyi 11 yötä joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
BR
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Ilja, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Asiallinen neljän tähden hotelli, vaihtelevan ammattitaitoisen/palveluhenkisen henkilökunnan ja ison uima-altaan kera. Hotellin ravintolassa tarjoiltavan aamiaisen ja varsinaisen a la carte-ruoan valmistaa ilmeisesti eri henkilöt. Jälkimmäistä voin suositella.
Yöpyi 19 yötä huhtikuussa 2018

6/10 OK

Helinä

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ei toista kertaa
Huoneet ja yleiset tilat hyvin kuluneet ja vanhanaikaiset. Allas oli pieni ja siihen paistoi vaan osan aikaa päivästä (rakennusten välistä). Auringonottotuoleja vain muutamia ja aina varatut pyyhkeillä. Hotellin henkilökunta vastaanotossa sekä aamiaisella ala-arvoista, negatiivista, tylyä. Siivooja oli ystävällinen ja hoiti hommansa mallikkaasti! Sijainti hieman kolkon näköisessä paikassa, mutta kuitenkin kävelymatka rannalle ja keskustaan.

8/10 Hyvä

Päivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli , kivalla paikalla. Allasalue pieni ja vähän aurinkotuoleja. Aurinko paistaa altaalle vain klo 13- 15.30 asti.

8/10 Hyvä

Hanna

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 8 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Luotettava
Selkeät tilat ja ihan tilavat huoneet. Hotelli vähän sivussa ,mutta hyvät kulkuyhteydet :) rantaan kävelee n.1km.
Yöpyi 10 yötä joulukuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli!
Yks paras hotelli patongis!
Yöpyi 12 yötä marraskuussa 2017

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Hotellin lähiympäristö oli epäsiisti. Huone oli siisti, mutta parveke näkymä ikävä.
Nee vastasi 5.4.2017
Dear Sir/Madam, On behalf of Bauman Residence, thank you very much for booking our hotel and spent your wonderful holidays with us. We sorry for our hotel location is not mate of your choice,however we really hope that you would enjoy and satisfy with our service as well. We appreciate your review in improvement of the service and would like to serve and provide you more benefit again as our returning guests. Yours most faithfully, The management

8/10 Hyvä

Eeva

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Tiina, Espoo

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Ok hotelli hyvällä hinta-laatu-suhteella
Bauman on hyvä hotelli hinta-laatusuhteeltaan. Vuoden takaiseen vierailuun verrattuna aamiaisen viihtyvyys oli parantunut. Aamiainen oli kohtalainen, perusjutut löytyy mukavasti. Henkilökunnan ystävällisyydessä paljon parantamisen varaa, eivät oikein edes tervehdi. Rantaan pääsee kävelemään nopeasti, mutta eihän tämä ihan rannassa tosiaan ole. Tämä oli toinen kerta, kun oltiin. Jos vielä joskus tullaan Patongille, niin miksipäs ei. Huoneiden koko hyvä, haju vähän kyseenalainen.
General Manager vastasi 23.10.2016
Dear On behalf of Bauman Residence I would like to take this opportunity to thank you very much for choosing our hotel as your holidays accommodation and we all really hope that you would enjoy during stay with us. However, we have just noticed that your review to our hotel is quite very low which we assume you might have any recommendation or suggestion to improve our hotel service so it would be very much better if you could let us know more details. We are being aware of standard service and absolutely provide the best service to match the need of customers. Moreover, we really hope that we might have a chance to serve you again as our returning guests and we would make you more enjoyable and satisfaction. Yours most faithfully, The management

8/10 Hyvä

Ilkka, Tampere

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvä ja edullinen
Toista kertaa tässä hotellissa. Hyvä sijainti,lähellä rantaa ja keskustan yöelämää mutta kuitenkin hiljainen ympäristö.Huoneet siistejä ja todella tehokas ilmastointi ja se saattaa vaikuttaa siihen että vaatteet olivat koko ajan kosteina sisällä,siitä miinus.
General Manager vastasi 27.10.2016
Dear Likka, On behalf of Bauman Residence, thank you very much for booking our hotel and spent your wonderful holidays with us. We really hope that you would enjoy and satisfy with our service as well. We appreciate your review in improvement of the service and would like to serve and provide you more benefit again as our returning guests. Yours most faithfully, The management

8/10 Hyvä

Jarmo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 23.10.2016
Dear Sir/Madam, On behalf of Bauman Residence, thank you very much for booking our hotel and spent your wonderful holidays with us. We really hope that you would enjoy and satisfy with our service as well. We appreciate your review in improvement of the service and would like to serve and provide you more benefit again as our returning guests. Yours most faithfully, The management

8/10 Hyvä

Mika, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bauman
Erittäin miellyttävä hotelli
General Manager vastasi 23.10.2016
Dear Sir/Madam, On behalf of Bauman Residence, thank you very much for booking our hotel and spent your wonderful holidays with us. We really hope that you would enjoy and satisfy with our service as well. We appreciate your review in improvement of the service and would like to serve and provide you more benefit again as our returning guests. Yours most faithfully, The management

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Melko uusi hotelli.
Kaikki toimi loistavasti, siisti iso hotelli, iso allas...jne .. hyvä
Nee vastasi 23.10.2016
Dear Sir/Madam, On behalf of Bauman Residence, thank you very much for booking our hotel and spent your wonderful holidays with us. We really hope that you would enjoy and satisfy with our service as well. We appreciate your review in improvement of the service and would like to serve and provide you more benefit again as our returning guests. Yours most faithfully, The management

8/10 Hyvä

Ilkka, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Mielestäni kaikki oli OK.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Saman

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The rooms were good Good air conditioning Only flaws was water would come out of the shower doors and had to use towel on the floor And the alley that the hotel was at was dirty with garbage on the side and smelled like sewers The staff and the hotel itself is good in general
Yöpyi 28 yötä huhtikuussa 2024
GRM vastasi 22.5.2024
Dear Saman,Thank you for your valuable feedback and the 4-star rating. We're glad to hear that you found our rooms and air conditioning to your liking. We apologize for any inconvenience caused by the shower, and we're looking into better designs to ensure a hassle-free experience. We also note your concern regarding the alley and are working with local authorities to improve cleanliness. Your recognition of our staff's efforts is highly appreciated, and we hope to make your overall experience even better in the future. We look forward to welcoming you back.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

alan

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place to stay , good size rooms and nice pool . Ill be back again next year , only negative was my door card didnt work so had to get it sorted most mornings but not a major issue . William the barman was awesome give him a payrise 💰
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2024
GRM vastasi 21.5.2024
Dear alan,Thank you for sharing your wonderful experience with us. We're delighted to hear you enjoyed our spacious rooms and pool area. We regret to hear about the inconvenience, rest assured, we will check and improve our system for a smoother guest experience. It's fantastic to know that William added a special touch to your visit, we will certainly convey your compliments to him. We look forward to seeing you next year for another memorable stay with us.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Wojciech, Manchester

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 11 yötä toukokuussa 2024
GRM vastasi 18.5.2024
Dear Wojciech, Manchester,Thank you for the perfect rating! We're delighted to hear you had an exceptional stay with us. We wish we knew more about your experience so we could continue to deliver top quality service. Your feedback is essential to us. We hope to welcome you back for an even more fantastic experience soon. We're committed to your satisfaction.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Marta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Highly recommend.Lovely place to stary,great swimmig pool,very friendly staff,easy distance to Patong Beach and Bangla Road.A
Yöpyi 11 yötä toukokuussa 2024
GRM vastasi 18.5.2024
Dear Marta,Thank you for the spectacular rating and recommendation. It's delightful to hear you enjoyed our swimming pool, location, and the friendly behavior of our staff. We're thrilled you had a pleasant stay and we hope to exceed your expectations once more on your next visit. We truly value your feedback and look forward to welcoming you back to our serene environment.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Hirano

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
とてもよかったです!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
GRM vastasi 14.5.2024
この度は、当ホテルへご宿泊頂き、誠にありがとうございました。また、ご滞在の感想をお寄せくださいましたこと、重ねてお礼申し上げます。「とてもよかったです!」とのお言葉、大変嬉しく拝読させて頂きました。これからもお客様に快適にお過ごし頂ける様、スタッフ一同努めてまいりますので、またご利用頂ければ幸いです。Bauman Residence Patong ホテルマネージャー

8/10 Hyvä

Anik

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staffs are helpful
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
GRM vastasi 7.5.2024
Dear Anik,We appreciate your positive feedback about our staff. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. We also acknowledge your rating and assure you that we continually strive to improve our services. It was certainly a pleasure having you stay with us and we are more than eager to have you back in the future. Your overall experience with us means the world to us and we assure you of our commitment to make your subsequent visits even better.Best Regards,Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Michelle B, Douglasville

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good price, clean, friendly service and not to far from most places.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
GRM vastasi 7.5.2024
Dear Michelle B, Douglasville,Thank you for your valuable feedback and for choosing our hotel. We are pleased to hear that you found our prices reasonable, our environment clean and our service friendly. We always strive to ensure the comfort and satisfaction of our guests. We appreciate that our location met your needs and hope we can welcome you back in the future. Continuous improvement is our goal, so your feedback is very helpful.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

BHAVESH

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Worth staying , as booked suit we got our own private pool at property Very clean rooms and provide parking at property also , Overall had amazing experience staying at Bauman
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
GRM vastasi 29.4.2024
Dear BHAVESH,We're thrilled to hear that you had an exceptional stay with us and enjoyed the private pool, our spotless rooms, and convenient parking. At Bauman, we strive for such wonderful experiences for our guests. We appreciate your positive feedback and the fact that you had an amazing experience drives us to consistently improve our services. It will be a privilege to welcome you back next time for an even better experience. Your satisfaction is our priority. Thank you for choosing Bauman.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Élodie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was has expected. Overall clean, nice pool with sun, bed ok, very good buffet, close to the beach (walking distance). The only thing bad for us was the amount of children (too many, splashy and loud around the pool). But would still definitely go again! :)
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
GRM vastasi 22.4.2024
Dear Élodie,Thank you for sharing your experience at our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed our clean environment, convenient location, and our buffet. We do acknowledge that our pool area can get quite lively, especially during peak hours. In the future, we recommend utilizing our adult-only pool for a quieter swim. We're committed to ensuring all guests have a pleasant experience and your feedback helps us with that. We look forward to welcoming you back again soon for an even better stay.Best Regards,Bauman Residence Management Team

6/10 OK

Vicki

Matkusti perheen kanssa
Close to Patong central areas. Daily breakfast was terrible - don’t go after 9 (closes 1030) they don’t keep replacing food and limited options. No umbrellas for shade in pool area. Beds are hard as a rock although they did provide a topper when asked. Front reception is terrible - no customer service skills. Spa is not staffed and ready for service had to wait for 30 mins for staff to arrive and then had 3 staff sit in spa talking whilst having massage.
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
GRM vastasi 17.4.2024
Dear Vicki,Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that our location served you well during your stay. However, it's disappointing to know that some aspects of our service did not meet your expectations.We are genuinely sorry to hear about your experience with breakfast. We take all comments seriously, and will be sure to communicate this to our kitchen team for further consideration in improving our breakfast offerings. Regarding the pool area, your suggestion about adding umbrellas for shade is appreciated and will be considered as part of our ongoing efforts to enhance our guests' experience.We apologize for any discomfort you experienced with the beds, but we're glad a topper was able to alleviate this to some extent. As for your experience at the spa, we assure you that it is not reflective of the service we strive to provide. We'll address this with our spa team to ensure a more enjoyable and relaxing experience in the future. Finally, we deeply regret your dissatisfaction with our reception team. We have taken note of your comments and will use them for training purposes as we continually strive to improve our guest experience.We sincerely hope you give us another opportunity to serve you better in the future. Thank you once again for your feedback.Best Regards,Bauman Residence Management Team

6/10 OK

YUE KWAI

Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
GRM vastasi 8.5.2024
Dear YUE KWAI,Thank you for taking the time to rate us. We're sorry to see that we didn't meet your full expectations during your stay. We strive to provide excellent service and a comfortable environment for all our guests. We take your feedback seriously and will work diligently for improvement. On your next visit, we're confident that you'll have a better experience. Looking forward to your return.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Jean-Sébastien

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
GRM vastasi 17.4.2024
Dear Jean-Sébastien,We are overjoyed to see your perfect rating! Your satisfaction is our priority and it seems we've achieved that during your stay. We’re sorry you didn’t have the time to write a review, but we’d love to hear more about your experience. Your feedback helps us to improve. Next time you're in town, we hope you'll be our guest again.Best Regards,Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Ramita

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ein schönes Hotel mit einem relativ großen Pool, auch für Schwimmen geeignet und Whirpoolfunktion. Die Liegemöglichkeiten waren leider nicht so bequem. Wir hatten ein Familienzimmer, sehr großzügig mit drei Bereichen. Gibt auch Bademäntel im Zimmer. Insgesamt haben wir hier 8 Nächte verbracht und würden wieder kommen. Man muss aber wissen das man immer laufen muss, um irgendwo hinzukommen. Dafür ist es aber ruhig. Das Personal ist super nett! Was uns gestört hat, es hat an einigen Tagen furchtbar nach Urin gestunken im Zimmer. Ob es an der Klimaanlage lag oder an dem Wasser womit gewischt wurde, weiß ich nicht.wir haben dann gelüftet.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
GRM vastasi 22.4.2024
Liebe Ramita,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung in unserem Hotel zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen und unsere Einrichtungen, wie den großzügigen Pool und das geräumige Familienzimmer, geschätzt haben. Es ist ermutigend zu hören, dass Sie unseren Service loben und wir sind uns sicher, dass unser Personal Ihre freundlichen Worte zu schätzen weiß.Ihre Bemerkungen hinsichtlich des Komforts unserer Liegemöglichkeiten und des unangenehmen Geruchs in Ihrem Zimmer nehmen wir sehr ernst. Wir entschuldigen uns für jegliche Unannehmlichkeiten und versichern Ihnen, dass wir der Sache nachgehen werden. Unsere oberste Priorität ist es, unseren Gästen ein komfortables und angenehmes Erlebnis zu bieten. Ihre Feedbacks helfen uns, unsere Leistungen stetig zu verbessern und sind daher äußerst wertvoll für uns.Hinsichtlich Ihrer Anmerkung über die Lage unseres Hotels freuen wir uns, dass Sie die ruhige Atmosphäre genießen konnten, auch wenn dies bedeutet, dass Sie etwas weiter laufen müssen, um verschiedene Sehenswürdigkeiten zu erreichen. Wir hoffen, dass die Ruhe und Entspannung, die Sie bei uns gefunden haben, die zusätzlichen Schritte wert waren.Wir schätzen Ihre Bereitschaft, uns erneut zu besuchen und freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Beim nächsten Mal empfehlen wir Ihnen, unseren Shuttleservice in Anspruch zu nehmen, der Sie bequem zu den nahegelegenen Attraktionen bringt.Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Ramita

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ein schönes Hotel mit großen Familienzimmern und schöner Poolanlage. Leider sind die Liegemöglichkeiten nicht so bequem im Poolbereich. Das Personal ist sehr freundlich! Wünsche und Beanstandungen wurden schnell umgesetzt bzw. behoben. Mir ist aufgefallen, dass Geschirr im Poolbereich teilweise sehr lange liegen geblieben ist, hier was das Personal nicht sehr aufmerksam. Man muss Transportkosten einplanen oder bereit sein zu laufen, wenn man zum Jungceylon oder zur Partymeile möchte. Alles in einem hat aber das Preis Leistungsverhältnis absolut gepasst!!
GRM vastasi 9.4.2024
Liebe Ramita,vielen Dank für Ihre Rückmeldung und die positive Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen unsere großen Familienzimmer und unser schöner Poolbereich gefallen haben und dass unser freundliches Personal schnell auf Ihre Anfragen und Beschwerden reagiert hat. Wir nehmen Ihre Anmerkungen zu den Sonnenliegen und den herumliegenden Geschirrteilen im Poolbereich sehr ernst und werden diesbezüglich Verbesserungen vornehmen. Was den Transport betrifft, so bieten wir einen Shuttle-Service an, der Sie zu den gewünschten Orten bringt. Bei Ihrem nächsten Besuch werden wir sicherstellen, dass Sie über diesen Service informiert werden, um mögliche Unannehmlichkeiten zu vermeiden. Wir freuen uns, dass Sie das Preis-Leistungs-Verhältnis als absolut richtig empfunden haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Lina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I absolutely loved it! The cleanliness, the staff and amazed at how affordable.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
GRM vastasi 1.4.2024
Dear Lina,Thank you very much for your positive feedback. We are absolutely thrilled to hear that you loved your stay and were impressed by our cleanliness, staff, and affordability. We continually strive to maintain a high standard of cleanliness and service, and your feedback reinforces these efforts. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Thank you once again for your kind words and high rating.Best Regards,Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Dominique

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I was really impressed with the staffs, they are very kind and helpful, specially Gun, the manger in the dining room, always very pleasant and ready to help, she really cares about her customers. The staffs in the lobby are also great, very helpful and friendly specially Aldulraman, very friendly guy and very helpful. Overall, I had a great experience at Bauman residence and will definitely recommend it to anyone looking for a place in Patong.
Yöpyi 16 yötä maaliskuussa 2024
GRM vastasi 1.4.2024
Dear Dominique,Thank you so much for your positive feedback and for the high rating. We are overjoyed to hear that our staff, especially Gun and Aldulraman, were able to help make your stay at the Bauman Residence memorable. Our team is dedicated to providing the best service and it is always heartening to receive such kind words acknowledging their efforts.We continually strive to create a wonderful experience for all our guests and we're glad to know you'd recommend us to others. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back during your next visit to Patong. Thank you again for taking the time to share your experience.Best Regards,Bauman Residence Management Team

10/10 Loistava

Jimmy

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Les employés de l’hôtel sont vraiment amicable especiàlement le manager de la salle à manger Gun, elle va au delà de ses capacités pour s’assure que tous les visiteurs soient content et bien servi. En général le service est très bien et je recommande l’hôtel a d’autre gens qui recherchent une place pas top cher et confortable.
Yöpyi 14 yötä helmikuussa 2024
GRM vastasi 22.3.2024
Cher Jimmy, Merci infiniment pour votre excellent avis à propos de notre hôtel. C'est un plaisir de savoir que vous avez passé un séjour agréable parmi nous, et que notre personnel, en particulier Gun, ont tout mis en oeuvre pour dépasser vos attentes. Nous sommes ravis que vous ayez trouvé le rapport qualité prix à votre goût, et nous attendons votre retour avec impatience.A très bientôt!Cordialement, Bauman Residence Patong

6/10 OK

Dominique

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Good location, friendly staff. Lot of traffic in hotel. Gym needs major upgrade. Overall experience not bad
Yöpyi 13 yötä helmikuussa 2024
GRM vastasi 14.3.2024
Dear Dominique,Thank you for your feedback. We are delighted that you enjoyed our good location and friendly staff. We acknowledge your concern with our gym facilities. We are committed to providing an exceptional experience and we are currently reviewing our facilities to bring relevant upgrades. We hope this minor issue doesn't deter you from choosing us again in the future.Best Regards,Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Aritra

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Very indifferent front desk staff. Very poor cleanliness of rooms (there was a large locust in our room when we arrived).
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
GRM vastasi 14.3.2024
Dear Aritra,We sincerely appreciate your feedback and are sorry to hear about your experience with our front desk staff and room cleanliness. We strive to maintain high standards of service and it seems we have missed the mark this time. We have noted your concerns and will diligently work to improve on these areas. We hope you give us another opportunity to serve you better and show you our commitment to excellence.Best Regards,Bauman Residence Management Team

2/10 Hirveä

Suwannee

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Service 👎
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
GRM vastasi 14.3.2024
Dear Suwannee,We sincerely apologize for your recent experience and are sorry to hear you were less than satisfied with our service. As a reputable hotel, we pride ourselves in ensuring our customers' satisfaction. Your feedback is taken seriously and will be shared with the team to investigate and ensure it doesn't happen again. We remain committed to improving our service delivery, and we hope to have another opportunity to serve you better and demonstrate the high standards we usually maintain.Best Regards,Bauman Residence Management Team

2/10 Hirveä

Patrick

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
5 jours Phuket
Besoin de BEAUCOUP de rénovations.... Très dispendieux pour le prix. Nous avons visité 2 chambres pour changer et les 2 chambres sont identiques. Plancher de bois arraché. Siège de toilette très usé. La rampe toute rouillée avec de la marde d'oiseaux. Bureau usées. 😞
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Leanne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 11 yötä helmikuussa 2024
GRM vastasi 20.2.2024
Dear Leanne,Thank you for the commendable rating! We apologize if there were aspects of your stay that didn't meet expectations. We value all feedback and are committed to using it to improve our hotel services. We're glad you had a largely positive stay and look forward to providing an even better experience for you on your next visit.Best Regards,Bauman Residence Management Team

4/10 Huono

Vishal

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Pathetic. Over-priced. Not even a 3 Star.
First of all it is NO WAY A FOUR STAR. I would put it 2.5 Star hotel. Reasons: 1. Bed were pathetically hard. Bedding were thin and poor quality 2. Amenities were mediocre - No coffee maker - No iron, - No microwave - Low quality soap and shampoo 3. Extremely hard and uncomfortable beds to sleep. Got back issues after spending 4 nights. 4. Hotel is noisy and rooms doesn't go dark with so many lights from AC units Service: WORST among all. We reached there at 12 PM. We were told that you will get room only at 2 PM even though they were ready. They made 9 guest waiting till 2 pm to give rooms. Not enough place to sit in lobby. At 2 pm all 9 were now in queue to get rooms which took full 30 min more for us to get keys. Hotel will not consider it late. Deposit was asked in CASH. You have carry your receipt to take refund back. This is only one hotel where I saw this. This is scam. If rooms are not given without cash deposit then why you need to carry receipt till last day to get cash refund.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
GRM vastasi 20.2.2024
Dear Vishal,We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us and we would like to sincerely apologize for not living up to your expectations on this occasion. Our amenities are usually appreciated by our guests, but we are sorry to hear they fell short of your expectations. We aim to provide all the necessary facilities for a pleasant stay, so the fact that you missed a coffee maker, iron and microwave in your room is duly noted for improvement.Despite the issues you faced, we hope that you will appreciate our efforts and give us another chance to improve your opinion of our hotel. Your feedback is a valuable tool that helps us identify areas in need of improvement and we are truly grateful for it. We would be delighted to welcome you back and show you the improvements made based on your valuable feedback.Lastly, we hope that despite these issues, there were aspects of your stay that you enjoyed and we look forward to the opportunity to serve you better in the near future.Best Regards,Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Margaret

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
GRM vastasi 20.2.2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad to know you appreciated our strategic location. We continually strive to provide best services to our guests and your feedback serves as encouragement. We're committed to delivering a superior experience on your future stays. Your valuable opinions are always welcome and we look forward to welcoming you back soon.Best Regards,Bauman Residence Management Team

8/10 Hyvä

Christian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellet var ok til prisen. Nogle af receptionspersonalerne var ikke så hjælpsomme, mens andre var utroligt søde. Rengøring kunne være bedre
Yöpyi 16 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Paolo

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
prisvärt men förvänta dig inget utöver standard
bra läge på hotellet. poolen på bilden har inte många soltimmar då den är byggd på en innergård så låt dig inte luras av det. hade en familje svit, stort och rymligt men rätt gammal standard. hotellets wifi är helt öppet och bland det segaste jag varit med de senaste 20åren.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Stina

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Chee Keung

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

mazen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023