Hotel Dvin
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja sauna 
Majoituspaikan Hotel Dvin valokuvagalleria





Arvostelut
7,6 kautta 10. 
Hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone kuvat

Kahden hengen standard-huone
Kohokohdat
Äänieristetty 
Ilmastointi 
Lämmitys 
LCD-televisio 
Hiustenkuivaaja 
Kylpytakit 
Vedenkeitin 
Minibaari 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty 
Ilmastointi 
Lämmitys 
LCD-televisio 
Hiustenkuivaaja 
Kylpytakit 
Vedenkeitin 
Minibaari 
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen deluxe-huone kuvat

Kolmen hengen deluxe-huone
Kohokohdat
Äänieristetty 
Ilmastointi 
Lämmitys 
LCD-televisio 
Hiustenkuivaaja 
Kylpytakit 
Vedenkeitin 
Minibaari 
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Puteyskaya 2/7, Pavlodar, 140000
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Dvin
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 2000 KZT per ajoneuvo yhteen suuntaan
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa. 
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta. 
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata. 
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen. 
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Jos tarvitset viisumin, majoituspaikkasi saattaa pystyä auttamaan sinua viisumiin tarvittavien asiakirjojen kanssa. Lisätietoja saat asiasta majoituspaikasta, jonka yhteystiedot löytyvät varausvahvistuksesta. Majoituspaikka saattaa veloittaa tästä avusta, vaikka peruuttaisitkin varauksesi myöhemmin. Kaikki järjestelyt sovitaan suoraan matkustajan ja majoituspaikan kesken. 
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Dvin Pavlodar
Dvin Pavlodar
Hotel Dvin Hotel
Hotel Dvin Pavlodar
Hotel Dvin Hotel Pavlodar
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel Dvin – arvostelut
7,6
Hyvä
8,4
Siisteys
6,0
Sijainti
8,0
Henkilökunta ja palvelu
8,0
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Liikematkailija
1.8.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2021
6/10 OK
Kostya, Astana
Liikematkailija
6.9.2020
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Kostya
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
29.2.2020
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
19-20 февраля низкий уровень сервиса администрации
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
8/10 Hyvä
Martin
6.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Martin
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
10/10 Loistava
Tatyana, Wagner’s
25.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tatyana
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2018
4/10 Huono
Artur
3.3.2017
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Artur
10/10 Loistava
Evgeny
12.2.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus