Kahden hengen huone | Tallelokero huoneessa, työpöytä, äänieristys, silitysrauta/-lauta

Arvostelut: ibis budget Luxembourg sud

2 out of 5
ibis budget Luxembourg sud
Rue de Turi, Livange, Roeser

Arvostelut

7,4

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 163 kautta 803 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 333 kautta 803 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 203 kautta 803 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 61 kautta 803 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 43 kautta 803 arvostelua" "

8,0/10

Siisteys

7,8/10

Henkilökunta ja palvelu

6,8/10

Palvelut/mukavuudet

7,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Markku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miellytävä yöpymiskokemus
kokemus vastasi odotuksia. Ei pidempiä kävelymatkoja hotellin sisällä. Aamiainen normaali. Ei lämpimiä amamiaisia, kuten esim. puuroa, ym.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 12.10.2023
Arvoisa vieraamme MarkkuKiitos arviostanne.Olemme iloisia, että kokemuksesi vastasi odotuksiasi.. Aamiainen tarjoaa monipuolisen valikoiman kylmiä vaihtoehtoja, mutta huomaamme, että olisit toivonut myös lämpimiä aamiaisvaihtoehtoja, kuten puuroa. Pahoittelemme, että emme tällä hetkellä tarjoa niitä, mutta otamme palautteesi huomioon tulevaisuutta varten.Toivomme, että valitset meidät jälleen seuraavalla matkallasi Luxemburgiin. Ystävällisin terveisin,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Jari

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 21.8.2023
Arvoisa vieraamme JariKiitos paljon positiivisesta arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että saimme tarjota sinulle miellyttävän yöpymisen vierailuasi aikana Luxemburgissa.Toivomme, että valitset meidät jälleen seuraavalla Luxemburgin matkallasi. Ystävällisin terveisin,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
ok
No other choises in Luxembourg so we ended up in this hotel. It is very, very basic hotel far from the city. You need a car to get outside this area. Or eat in pizzeria next door.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Pipsa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä yhden yön hotelli
Hyvä koiran kanssa. Moottoritien vieressä. Helppo ajaa keskustaan tai Ranskan suuntaan.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good
Good and clean hotel, you get exactly what you pay for.

8/10 Hyvä

Laura, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Simple but worth your money
We drove to Lux and the hotel was easy to find, it was located next to a highway. Rooms were small but clean and had everything we needed for our short stay. Breakfast buffee was overprized and there wasnt that much to eat, but take away breakfast was ok (2,5€ coffee + bun). Staff was very helpfull and friendly. We had our own car and there were always a parkingspot.

6/10 OK

Virtanen, Suomi

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Tosi pienet huoneet ja kovat sängyt
3 hengen huoneeseen olisi juuri kaksi ihmistä mahtunut, mutta kolmelle se oli tosi ahdas.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

2/10 Hirveä

Karsten

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Shower is in the room, there is no separate bathroom. Only ok if you travel with family. Two towels were prepared for three people.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.5.2024
Dear Karsten,Thank you for your review.We regret any inconvenience caused by the room design, which includes the comfort shower within the room area. This layout is a characteristic of the Ibis Budget concept, aimed at optimizing space and providing functional accommodations at a value price point.We also understand your concerns regarding the towels. While we ensure that proper amenities are available for our guests, we apologize if this aspect did not meet your expectations. Additional towels are available upon request at our 24-hour reception.Our team is committed to providing a comfortable experience for all our guests, and we are saddened to hear that certain aspects of your stay did not fully meet your satisfaction.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Warm regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Stefanie

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
First we thought we had been to a gym because a lot of teens were dancing and streching in the entrance hall and were blocking the elevators. The rooms had been ok but our window was broken and could be completely opened in the 7th floor. Also a toilett brush was missing and we could not find the safe which should be there because of the room description. The breakfast was almost empty at 8 am and a chair for the baby was also missing. For this situation the hotel was way to expensive.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.5.2024
Dear Stefanie,Thank you for taking the time to share your feedback.We are genuinely sorry to hear about the inconveniences you encountered during your stay with us. While our entrance hall is a shared space and it's not uncommon for guests to use it for various activities, we regret that this caused an obstruction to the elevators.Regarding the room window, please accept our apologies for any concern caused. Safety is of utmost importance to us, and we will ensure that such issues are promptly addressed. We also understand the absence of a toilet brush and the missing safe caused you inconvenience, for which we apologize. Our rooms, as per our standard, do not include in-room safes, but safes are available at the reception.We strive to provide a plentiful breakfast for all our guests and regret if we fell short of this during your visit. Additionally, we apologize for the oversight regarding the availability of a baby chair. We appreciate you bringing these aspects to our attention as they help us improve our services.We understand that the overall experience did not align with the value you expected, and we extend our sincere apologies. We take all feedback seriously and continuously aim to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more satisfying experience.Warm regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

mitchell

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 18.5.2024
Dear Mitchell,Thank you for taking the time to share your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We do hope that you will return on another occasion. Best regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 Huono

Niklas

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Schimmel im Zimmer an der Decke über der Dusche, Boden war nicht sauber und am Bettzeug waren ebenfalls Haare. Frühstück sehr spärlich für den Preis. Personal war freundlich.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 14.5.2024
Sehr geehrter Niklas,wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke zu schildern.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir bedauern, dass die Sauberkeit im Zimmer und der Zustand des Hotels nicht zufriedenstellend waren. Unsere Zimmer werden täglich gereinigt und alle unsere Decken und Bettbezüge sind anti-milben behandelt.Es freut uns jedoch, dass Sie den Service unseres Personals als freundlich empfunden haben. Wir legen großen Wert auf die Zufriedenheit unserer Gäste und schätzen es sehr, dass dies positiv von Ihnen wahrgenommen wurde. Auch wenn unsere Ausstattung schlicht gehalten ist, möchten wir, dass sich unsere Gäste während ihres Aufenthalts wohl fühlen.Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen dürfen, um Ihnen einen angenehmeren Aufenthalt zu ermöglichen.Mit freundlichen Grüßen,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Jérôme

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Une quantité de poussière impressionnante sous le lit ! La cabine de douche au milieu de la chambre c’est moyen en intimité
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 14.5.2024
Cher Jérôme,Merci pour cet avis.Nous sommes navrés que votre séjour ne se soit pas déroulé dans les meilleures conditions et vous prions de nous excuser pour ce manquement plus qu'inhabituel. Nous aurions souhaité que vous nous en fassiez part lors de votre séjour, nous aurions alors pu envoyer une retouche ménage ou vous reloger dans la mesure de nos disponibilités.Cependant, nous précisons que l'agencement de la douche correspond au concept Ibis Budget.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir pour un séjour impeccable.Cordialement,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Alice Joanna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Front office The front office was too bussy !
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 13.5.2024
Dear Alice Joanna,Thank you for this review of your recent stay.We regret reading that your experience at the front office did not meet your expectations. We aim to provide efficient and friendly service to all our guests, and we are sorry if we fell short during your visit. Rest assured, we are addressing your concerns to improve our guest experience.We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 Huono

David

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awful, hostel rooms , expensive for what it was, never again
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 29.4.2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your review.We are truly sorry to learn that aspects of the room cleanliness and amenities fell short of what you anticipated. While our hotel's design is modern and our housekeeping team works diligently to maintain a high standard of cleanliness, we regret that we did not fully succeed in this during your stay. Furthermore, while our rooms are designed for practicality and efficiency as part of the ibis Budget experience, we apologize if this was not to your personal preference.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Warm regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Julieta

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It is set up with small rooms but perfect price good service . Would stay there again
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 29.4.2024
Dear Julieta,Thank you for your review.We are delighted to hear that our competitive pricing and the high level of service met your expectations and contributed positively to your experience. While our room sizes are optimised for convenience and budget-friendly travels, we take pride in providing a comfortable and functional space for our guests. Please remember that our team is always ready to assist with any needs or concerns to enhance your stay.Once again, thank you for choosing ibis Budget Luxembourg Sud, and for highlighting the aspects you enjoyed.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another satisfying stay.Warm regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Marc

Liikematkailija
unmotivierter Empfang, Baustelle rund um den Eingang, Raucher- und Palaver-Bereich direkt unter meinem Fenster, Tisch im Zimmer nicht abgewischt - insgesamt ein recht desolater Zustand. Und dafür ist der Preis von 89€ zu teuer! vielleicht ist das Ibis nebenan ja etwas besser!?
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 26.4.2024
Sehr geehrter Marc,wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns zu geben.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Empfang nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir streben stets danach, unseren Gästen einen herzlichen und effizienten Service zu bieten.Wir bedauern auch die Unannehmlichkeiten, die durch die Baustelle entstanden sind. Bitte seien Sie versichert, dass wir bemüht sind, die Beeinträchtigungen für unsere Gäste so gering wie möglich zu halten.Bezüglich des Rauch- und Gesprächsbereichs unter Ihrem Fenster möchten wir uns für die entstandenen Störungen entschuldigen. Wir verstehen, dass dies Ihren Komfort beeinträchtigt haben könnte und nehmen Ihre Anmerkungen ernst.Wir nehmen Ihre Anmerkungen zur Sauberkeit des Zimmers zur Kenntnis und werden sicherstellen, dass unsere hohen Standards in allen Bereichen des Hotels eingehalten werden.Zum Thema Preisgestaltung möchten wir darauf hinweisen, dass unser Hotel stets bemüht ist, ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis anzubieten. Unsere Preise spiegeln die Marktsituation und die hotelinternen Dienstleistungen wider.Wir hoffen, dass Sie trotz der genannten Punkte einen insgesamt angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und würden uns freuen, Ihnen bei einem zukünftigen Besuch einen Service bieten zu dürfen, der Ihre Erwartungen voll und ganz erfüllt.Mit freundlichen Grüßen,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Russell

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wifi was down. Rooms are adequate but very small. Staff was friendly and helpfull.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 29.4.2024
Dear Russell,Thank you for your feedback concerning our hotel.We are delighted to hear that you found our staff friendly and helpful. Our team is committed to providing the best service possible.However, we regret to hear about your experience with the Wi-Fi service. Please be assured that this was a temporary situation due to a technical issue, which we strived to resolve swiftly. We understand that a reliable internet connection is important, and we apologize for any inconvenience this may have caused. Regarding the room size, our hotel is designed to offer functional and well-equipped rooms that cater to our guests' needs while maintaining an affordable price point. We appreciate your understanding that the compact nature of our rooms is reflective of the ibis Budget brand ethos.We hope to welcome you back. Best wishes,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 Hirveä

Simon

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 27.1.2024
Cher Simon,Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser votre confort et votre satisfaction.Nous espérons vous revoir pour un meilleur sentiment.Bien à vous,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 Hirveä

Rachel

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mauvais endroit
Pas de chauffage et impossibilité de mettre en route et par dessus tout une vmc qui tourne sans cesse la nuit avec un bruit d'enfer impossible de dormir !!! Vraiment très déçu ,je ne recommande pas du tout cet hotel ...
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 22.1.2024
Chère Rachel,Nous sommes désolés de lire que votre séjour ne se soit pas déroulé dans les meilleures conditions.Notre réception est à votre entière disposition afin de réagir à tout désagrément. Aussi, n'hésitez pas à nous solliciter durant votre séjour, nous permettant ainsi de vous garantir le confort recherché.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour vous convaincre avec une prestation bien meilleure.Bien cordialement,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Leon

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 9.1.2024
Lieber Leon,vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt.Es freut uns sehr, dass Sie die Qualität unserer Betten und die moderne Einrichtung unserer Zimmer positiv hervorgehoben haben, wir haben stets ein Auge darauf, den Komfort unserer Gäste sicherzustellen. Wir bedauern, falls Sie Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts erlebt haben sollten. Sollten Sie spezifische Punkte angesprochen haben, die im Widerspruch zu den Informationen stehen, können wir versichern, dass unsere Angaben korrekt sind und wir unser Bestes tun, um jedem Gast einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Wir sind dankbar für Ihre Anerkennung der Sauberkeit und des Services unseres Teams, das sich immer bemüht, einen exzellenten Service zu bieten.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Rosa

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Las agitaciones pequeñas
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

6/10 OK

Nicolas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 25.11.2023
Cher Nicolas,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous sommes ravis que le confort et la propreté de votre chambre aient répondu à vos attentes, notre équipe s'efforce de maintenir un haut niveau de propreté quotidien.Cependant, nous regrettons que votre séjour n'ait pas été entièrement satisfaisant et restons ouverts à vos suggestions d'amélioration.Il est également gratifiant de constater que vous avez trouvé notre hôtel en bon état, témoignant de notre engagement envers la qualité de nos installations depuis notre ouverture en 2009.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un prochain séjour. Cordialement,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Luitje Koert

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 20.11.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us.We're pleased to hear that you found our hotel's cleanliness and overall condition to your satisfaction. It's also gratifying to know that the service met your expectations. We strive to maintain our facilities and provide attentive service, so your recognition of these aspects is much appreciated. Should you choose to stay with us again, we would be happy to assist you in selecting a room that best suits your needs, ensuring a more comfortable and restful experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Jose

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 10.11.2023
Cher José,Merci pour votre avis.Nous sommes navrés d’apprendre que votre séjour ne vous a pas donné entière satisfaction et nous vous présentons nos plus sincères excuses. Nous comprenons selon vos notations que le service et l'entretien de nos espaces n'ont pas répondu à vos attentes.Un suivi sera fait avec les services concernés afin d'assurer la qualité de nos prestations.Nous espérons avoir l’opportunité de vous revoir afin de changer votre perception concernant notre établissement.Cordialement,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

DELEUZE

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bien !
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 7.11.2023
Estimado huésped,Queremos agradecerle su positiva valoración.Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones limpias, en buen estado y con un servicio satisfactorio. También nos alegra que haya disfrutado de la comodidad de las habitaciones. Vemos con agrado por su apreciación global que su experiencia fue favorable en general, apreciamos que nos eligiera.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en su próxima visita a nuestra ciudad.Un cordial saludo,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

patrick

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 27.10.2023
Cher Patrick,Merci pour cette évaluation.Nous espérons que vous avez passé un agréable moment en notre compagnie et que vous avez apprécié notre emplacement de choix.Nous rappelons que notre réception est à votre disposition sur place en cas de besoin.Au plaisir de vous revoir parmi nous.Bien cordialement,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Jose Juan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.10.2023
Lieber Jose Juan,vielen Dank für Ihre Bewertung und das Teilen Ihrer Erfahrungen in unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer, den Zustand des Hotels und unseren Service positiv hervorheben. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und sind stolz auf unser engagiertes Team.Wir bedauern jedoch, dass Sie in Bezug auf den Komfort des Zimmers nicht vollständig zufrieden waren. Unsere Zimmer sind in der Tat kompakt gestaltet, um effizienten Raum zu nutzen und dennoch modern und entspannend zu sein. Wir hoffen, dass Sie trotzdem gut geschlafen haben und sich bei uns wohlgefühlt haben.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 Hirveä

Andreia

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 22.10.2023
Dear Andreia,Thank you for taking the time to share your review.We regret to learn that you were not fully satisfied with our hotel and apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate it if you could provide us with some more information.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 Hirveä

Aurore

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 12.10.2023
Dear Aurore,Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately, it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Sebastian

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 25.10.2023
Dear Sebastian,Thank you for this kind review.We work very hard to provide a memorable experience for our guests, and we are delighted you enjoyed your experience with us.We look forward to seeing you again.Best regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Denis

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Es war alles super außer bisschen laut, wegen den Autobahn.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 3.10.2023
Lieber Denis,vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns insgesamt als positiv empfunden haben. Wir sind stolz auf die Sauberkeit unserer Zimmer und den Service, den wir unseren Gästen bieten. Wir bedauern jedoch, dass Sie die Lautstärke aufgrund der Autobahn als störend empfunden haben. Unser Hotel verfügt über dreifach schallisolierte Fenster, um den Lärm so gut wie möglich zu reduzieren. Für zukünftige Aufenthalte empfehlen wir Ihnen, ein Zimmer auf einer höheren Etage oder auf der Rückseite des Hotels zu buchen, da diese Bereiche in der Regel ruhiger sind. Zusätzlich bieten wir auch Ohrstöpsel an der Rezeption an, um unseren Gästen einen erholsamen Schlaf zu ermöglichen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

sebastien

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 3.10.2023
Cher Sébastien,Merci pour votre gentille appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous et espérons que vous avez apprécié la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 Huono

Esther

Huonoa: Siisteys
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 24.9.2023
Dear Esther,Thank you for taking the time to share your feedback,We are sorry to know that you felt our high standards were not upheld on this occasion. We urge guests to share any concerns they have at the time so that we may deal with the matter. Nonetheless, we have passed this information to the head of housekeeping for review and action.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

dos santos

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Trop bien
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.9.2023
Cher Santos,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Peter

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.9.2023
Cher Peter,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Nous serions ravis de vous recevoir à nouveau bientôt. Bien cordialement,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 Huono

abdullah

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.9.2023
Dear Abdullah,Thank you for this review about your recent stay.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Carsten

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 4.9.2023
Kære Carsten,Tak for din anmeldelse af vores hotel.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på vores hotel i fremtiden.Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Disappointing
Unclean room which was swapped when reported to a room with a leaking air con unit and smelt of stale smoke. We booked two rooms and the second room had a fab running all night except from 2-5am that couldn’t be silenced. The shower is in the main room so not great when sharing with teenage children
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 23.8.2023
Dear Guest,thank you for taking the time to share your experience with us.We are glad to hear that you found our service to be satisfactory and that you appreciated the room comfort.However, we regret to learn about the issues you encountered during your stay. We have taken note of your concerns regarding the cleanliness and the air conditioning unit, and we apologize for any inconvenience caused. Our housekeeping team strives to maintain high standards, and we will address these matters to ensure they do not occur in the future.Regarding the shower being in the main room, our Cocoon concept is designed to maximize space efficiency, and we understand that it may not be ideal for every guest. We appreciate your feedback and will take it into consideration for the future. We also have hair dryers available upon request at the reception for our guests' convenience.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Divya

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 22.8.2023
Dear Divya,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 Hirveä

Jan

Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Erg kleine kamer geen stoel en erg slecht bed ontbijt zeer beneden de maat. Geen tweede keer voor mij.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 22.8.2023
Dag Jan,Bedankt voor uw recensie.We zijn blij te horen dat u onze kamer als erg klein heeft ervaren. Onze kamers zijn ontworpen volgens het Cocoon-concept om de ruimte efficiënt te benutten. We begrijpen dat dit misschien niet voor iedereen ideaal is. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met het bed en het ontbijt. Onze bedden zijn voorzien van recente matrassen en toppers om een goede nachtrust te garanderen. Wat betreft het ontbijt, we bieden een continentaal ontbijtbuffet met een verscheidenheid aan opties, maar we zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om ons aanbod te verbeteren. We hopen dat u in de toekomst een betere ervaring bij ons zult hebben.We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Karan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Clean comfortable and professional. Perfect.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 15.8.2023
Dear Karan,Thank you for sharing your wonderful experience at our hotel.We are thrilled to hear that you found our hotel clean, comfortable, and professional. Our team takes great pride in providing top-notch service and ensuring our guests have a perfect stay. It's fantastic to know that we were able to meet your expectations in terms of room cleanliness, hotel condition, service, and room comfort.We look forward to welcoming you back for another memorable stay. Warm regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Jos

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 4.9.2023
Beste Jos,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van de bedden en de netheid van de kamers. Onze bedden zijn inderdaad uitgerust met een matras en topper voor extra comfort, en we zorgen ervoor dat onze kamers dagelijks worden schoongemaakt. Het spijt ons echter te horen dat u problemen heeft ondervonden met de airconditioning. Houd er rekening mee dat de airconditioning alleen beschikbaar is in de zomermaanden en dat we in de winter alleen verwarming aanbieden. Tijdens de periode dat de airconditioning beschikbaar is, kunnen gasten de temperatuur individueel aanpassen. We hopen dat dit helpt om eventuele ongemakken in de toekomst te voorkomen.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 Hirveä

Juan

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is probably the worst hotel 🏨 I've ever been too...The walls were dirty & you could hear when someone pees in the toilet!🚽And please add more food combos since the only fruits there was peaches! 🍑 The rooms were so smelly and dirty I couldn't breath! Sorry but this is the last time I'm coming here!😒
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 12.8.2023
Dear Juan,Thank you for taking the time to review your stay.We appreciate your feedback on the variety of fruits offered, and we will consider adding more options for our guests to enjoy. Our daily housekeeping service is committed to maintaining a clean and comfortable environment for our guests, and we apologize if this was not the case during your stay. We understand that noise can be an issue, and we will work on improving soundproofing in our rooms to ensure a more pleasant experience for our guests.We hope you will give us another chance to provide you with a better stay in the future. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 Hyvä

Simon

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 30.8.2023
Beste Simon,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van de bedden en de netheid van de kamers. Ons team streeft ernaar om een comfortabele en schone omgeving te bieden aan al onze gasten. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de airconditioning. Houd er rekening mee dat de airconditioning alleen beschikbaar is in de zomermaanden en dat we in de winter alleen verwarming bieden. Als u tijdens uw verblijf problemen ondervindt met de temperatuur, kunt u altijd contact opnemen met onze 24-uurs receptie voor hulp. We hopen dat dit in de toekomst geen probleem meer zal zijn.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 Huono

Farzad

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 12.8.2023
Kära Farzad,tack för att ni har valt att lämna ett omdöme.Vi är glada att ni uppskattade våra välstädade lokaler. Att hålla rent och snyggt är självklart viktigt för oss och det är fint att höra att det märks. Det är dock tråkigt att höra att ni inte var nöjd med servicen och rummets komfort. Vi strävar efter att erbjuda en bekväm och välkomnande vistelse för våra gäster och vi kommer att arbeta för att förbättra dessa områden. Vi hoppas att ni trots detta kunde njuta av våra faciliteter och att ni fick chansen att utforska närområdet.Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till vårt hotell. Med vänliga hälsningar,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Nathalie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Prima plek om te slapen als je op doorreis bent. Schoon, stil, ontbijt wat weinig keus maar wel voldoende. Ligt nagenoeg aan de snelweg.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 31.7.2023
Beste Nathalie,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u onze locatie als een prima plek om te slapen tijdens uw doorreis heeft ervaren. Het is fijn om te weten dat u de netheid en rust van onze kamers waardeerde. Wat betreft het ontbijt, we streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden, maar we nemen uw opmerking ter harte en zullen kijken hoe we de keuzes kunnen uitbreiden om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen. Onze nabijheid tot de snelweg is inderdaad een groot voordeel voor reizigers zoals u.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Richard

Matkusti lemmikkien kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
It is a typical Ibis budget hotel - adequate but it will never compare to a five-star accommodation and of course this is reflected in the pricing. This particular building was “light” - other guests could be heard through walls, floors and ceilings. And worst of all slamming doors which are spring loaded. The staffing in the morning was overstretched - I only saw two people to deal with all the checkouts and the crowded breakfast room
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 31.7.2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback.While we are glad that you appreciated our budget-friendly accommodations, we regret to hear that you were not completely satisfied with your experience. We apologise for the noise disturbances you experienced during your stay. We understand that a peaceful environment is important for our guests, and we will look into ways to improve soundproofing in our rooms. Furthermore, we are sorry for the delays you encountered during your checkout and breakfast. We strive to provide efficient service and will work on improving our staffing levels during peak times to better serve our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 OK

Lucrece

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel Ibis Budget is de ex-formule 1 hotel. Ze hebben wel een wc en douche in de kamer geplaatst maar de douche staat in de kamer zelfs naast het bed, dis als je onder de douche staat kunnen jouw kamergenoten meegenieten van het spectakel… Daardoor vind ik de prijs van de kamer niet waard. Verder was overal goed schoon, ontbijt was goed en personeel zeer vriendelijk!
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 30.7.2023
Beste Lucrece,Bedankt voor uw review.We zijn blij te lezen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en dat u genoten heeft van ons ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel. Wat betreft de douchecabine geven we graag mee dat onze hotelkamers ontworpen zijn om functioneel en budgetvriendelijk te zijn. Daarom is de indeling van de kamer misschien niet voor iedereen geschikt. We nemen uw opmerking dan ook mee naar intern overleg over toekomstige renovatiewerken. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens en had u een fijne tijd in Livange .We zien u graag nog eens terug bij ons in de toekomst. Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 Loistava

Inge

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Serge Rouelle, Hotel Manager vastasi 26.7.2023
Cher Hôte,Merci pour votre retour.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons que vous avez pu profiter de notre emplacement de choix, situé à seulement 8 km du centre-ville de Luxembourg.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très vite !Serge Rouelle, Hotel Manager