2/10
Saavuimme hotellille illalla 16 tunnin matkustamisen jÀlkeen. Olimme maksaneet huoneen ennakkoon, mutta VAIN ranskan kieltÀ puhuva vastaanottovirkailija vÀitti, ettÀ emme ole maksaneet huonettamme. Lopulta nainen soitti hotellin johtajalle, joka kyllÀkin puhui englantia, mutta hÀnkÀÀn ei uskonut ettÀ olimme maksaneet jo huoneemme. Puolen tunnin vÀittelyn tuloksena luovutimme ja maksoimme huoneesta toiseen kertaan. Aamupalalla vastaanottovirkailija kÀvi tuomassa maksamamme rahat takaisin, olivat selvÀsti huomanneet virheensÀ yön aikana. EivÀt silti sen kummemmin pahoitelleet asiaa. On kÀsittÀmÀtöntÀ, ettÀ hotellin vastaanottovirkailija ei puhu sanaakaan englantia, mutta se kertoo jo hyvin hotellin huonosta tasosta. TÀstÀ hotellista ja koko B&B ketjusta jÀi niin huono kokemus, ettÀ en varmasti enÀÀ varaa uudelleen. Kaikin puolin ala-arvoista ja huonoin hotelli missÀ olen ikinÀ kÀynyt.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesÀkuussa 2018