Le Berry
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 1 baari ja joka sijaitsee lähellä kohdetta Biskajanlahti
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Le Berry valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 106 €
sisältää verot ja maksut
11.7.–12.7.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen executive-huone (yksi tai kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen executive-huone (yksi tai kaksi sänkyä)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty
Lämmitys
Taulutelevisio
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Minibaari
Vedenkeitin
Vaatekaappi tai -komero
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone (yksi tai kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen superior-huone (yksi tai kaksi sänkyä)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty
Lämmitys
Ilmaisia vauvansänkyjä
Taulutelevisio
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Minibaari
Vedenkeitin
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

1, place Pierre Semard, Saint-Nazaire, Loire-Atlantique, 44600
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Best Western Les Aureliades
Best Western Les Aureliades
- Uima-allas
- Lemmikkiystävällinen
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
8.8 kautta 10, Loistava, 428 arvostelua
Hinta on 84 €
sisältää verot ja maksut
18.7.–19.7.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupungin perimä vero: 1.87 EUR per henkilö per yö. Tätä veroa ei peritä alle 18 vuotta vanhoilta lapsilta.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 15 EUR per henkilö
- Lemmikit: 8 EUR per lemmikki per päivä
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy yleisimmät luottokortit, ANCV Chèques-Vacances -sekit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Kansallisten määräysten vuoksi käteismaksut eivät voi ylittää 1000 EUR:n suuruista summaa tässä majoituspaikassa. Saat lisätietoja asiasta ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevien tietojen avulla.
Kansallinen luokitus
Tämän majoituspaikan virallisen tähtiluokituksen on myöntänyt Ranskan turismin kehitysjärjestö ATOUT.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Berry Hotel Saint-Nazaire
Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel
Le Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel Saint-Nazaire
Usein kysytyt kysymykset
Le Berry – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
9,2/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
9,0/10
Palvelut/mukavuudet
8,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,4/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
9.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
20.3.2014
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Finnish business traveller, Turku, Finland
6.5.2013
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel for business travellers
Finnish business traveller
10/10 Loistava
Tiphaine
19.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tiphaine
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Reynaldo
27.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Reynaldo
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Tiphaine
20.3.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tiphaine
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Mikael
Liikematkailija
21.2.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Mikael
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
2/10 Hirveä
Olivier
Liikematkailija
23.1.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kalt
Olivier
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Axel
Liikematkailija
17.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bon hôtel
Axel
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Tiphaine
Liikematkailija
16.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tiphaine
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Tiphaine
Liikematkailija
4.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tiphaine
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2024
4/10 Huono
Allan
16.8.2024
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Allan
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2024
10/10 Loistava
PELTIER
Matkusti perheen kanssa
11.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
PELTIER
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
24.7.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Un bon hôtel
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
21.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bon hôtel
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2024
8/10 Hyvä
Flore durosere
12.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Flore durosere
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Benoit
2.5.2024
Benoit
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Pierre
3.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Pierre
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Nathalie
Liikematkailija
22.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nathalie
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Devendra
2.12.2023
Devendra
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Mark
22.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mark
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
8/10 Hyvä
Mecametal
Liikematkailija
17.8.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Vétuste
Mecametal
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
10/10 Loistava
Stine Stavrum
Liikematkailija
27.4.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stine Stavrum
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
10/10 Loistava
Peter
29.3.2023
Peter
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
8/10 Hyvä
Bertrand
Liikematkailija
16.2.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bertrand
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023