Näkymä huoneesta

Arvostelut: AQUA Hotel Aquamarina & Spa

4 out of 5
AQUA Hotel Aquamarina & Spa
Carrer Pla de la Torre, 24, Santa Susanna

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 286 kautta 800 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 378 kautta 800 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 96 kautta 800 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 27 kautta 800 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 13 kautta 800 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019
Beate vastasi 5.10.2019
Dear Tarja, Thank you for your rating you posted on Expedia. We are glad to see, that you could enjoy your recent stay in Aqua Hotel Aquamarina. It would be a pleasure to welcome you back in a near future. Best regards Beate Stolz - Guest Experience Agent

10/10 Loistava

Juuso

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Positiivinen yllätys ja isosti
Erittäin positiivinen yllätys. Pysähdyimme matkalla Ranskaan kahden lapsen (7+10v) kanssa. Hyvä uima-allas alue, suht lähellä rantaa, uusi hotelli, buffet aamupala ja illallinen oli ok. Erittäin hyvä hinta laatusuhde. Isot modernit huoneet ilmastoinnilla ja lapsille paljon tehtävää ja nähtävää, esim. Iltashow:t. Aika negatiivinen asia oli että huoneen sijainnista riippuen ilta show saattaa häiritä alkuyöstä nukkumista.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Beate vastasi 8.7.2019
Dear Juuso, Thank you very much for your fantastic feedback about your recent stay at Aqua Hotel Aquamarina. We would be glad to welcome you again very soon. Kind regards Beate Stolz - Guest Experience Agent

8/10 Hyvä

Riku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä perhehotelli
Siisti hotelli, ystävällinen palvelu ja perhehuone oli kahden makuuhuoneen ja parvekkeen johdosta positiivinen yllätys
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2018
Francesc Xavier Casas - Director Hotel vastasi 15.6.2018
Thanks for your positive ratings. We are happy that your stay at our hotel was satisfactory. We appreciate your comments on the layout of the family room. Greetings,

10/10 Loistava

Sara, Joensuu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli, ruoka ja palvelu olivat hyvää. Allasalue oli miellyttävä, hotellin aula todella siisti. Huone oli moderni, siisti ja viihtyisä. Ainut miinus, että huone oli meluisa, huoneen seinät ovat ohuet ja käytävän ja vierushuoneen äänet kantautuvat helposti huoneeseen. Hinta -laatusuhde erinomainen.
Yöpyi 9 yötä syyskuussa 2017
Beate vastasi 13.10.2017
Dear client, Thank you for taking the time to post on your review of your recent stay. Whilst it is great to see that you ranked high most of our services, we are sorry to know that you were bothered by the noice comming from the neighbour rooms. We really hope this will not impact in your decision to return to us in the next future. Kind regards Beate

10/10 Loistava

Kim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lapsiperheen lomapaikka
+Lapsille paljon tekemistä(esim.altaita, lasten kerhoja, ohjelmaa, huvilaitteita, trampoliineja, kolikkopelejä ym.), siisti ja turvallinen loma-alue, ystävällinen henkilökunta, lähellä paljon ravintoloita ja shoppailupaikkoja, ranta lähellä, lähettyvillä marineland-vesipuisto -huoneen sängyt huonot ja natisevia
Dear guest, we appreciate that you took some of your time to share your experience. We are pleased to know that you enjoy your stay and that you recommend the place for children. There is really a lot to do in this area. We remain at your disposal for any other time in the future. Kind regards Anna M. Pla - Dept. Reserves

10/10 Loistava

Jesse

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Tuomas, Nummela

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fudisleirillä Santa Susannassa
Ihan ok siisti ja toimiva hotelli. Hyvät ruoat. Miinusta tulee huonosta patjasta/tyynystä. Hotellin kylpylä suomalaisen mittapuun mukaan aika vaatimaton. Hyvät ostosmahdollisuudet turistitavaraan. Lyhyt matka rantaan.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava sijainti hotellilla, junalla pääsee Barcelonasta Santa Susannaan helposti, lähimmälle asemalle n. 300 metriä. Ranta aivan vieressä sekä rantakadulla kaupat kävelymatkan päässä. Ateriat olivat monipuolisia ja jokaiselle löytyy seisovasta pöydästä varmasti syötävää. Ainoa miinus oli huoneiden huonohko äänieristys. Palvelu pelasi loistavasti ja henkilökunta oli yställistä ja ammattitaitoista. Suosittelen!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Erinomainen palvelu
Hotellin koko henkilökunta on erittäin ystävällisiä, pitäen silti ammattimaisen käytöksen. Aamiainen oli perustasoa. Illalliset olivat erinomaisia, joskin minulla ei ole paljoa aiempaa kokemusta hotellin buffet-aterioista. Juomat maksavat erikseen, mutta ne ovat kohtuullisen hintaisia. Allasalue oli ihan ok eikä ruuhkautunut ollessani hotellissa toukokuussa. Huoneet ovat asiallisesti sisustettu ja mukavan kokoisia. Iän merkit näkyvät hotellissa varsinkin ulkoapäin. Hotelli järjestää päivän mittaan reilusti ohjelmaa. Alue on melko rauhallista, rantaan pääsee helposti, mutta se on äkkisyvä. Rautatieasemalle on noin kilometri. Ympäristö on rauhallista ja siellä on myymälöitä, ravintoloita sekä muutama yökerho.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Suleyka

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Agent AQUA Hotel Aquamarina & Spa vastasi 23.5.2024
Dear Suleyka,Thank you for sharing your evaluation.We regret to know that our hotel did not entirely meet your expectations, according to your score. We remain at your disposal,Kind regards

8/10 Hyvä

Susann

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 6.4.2024
Dear Susan,Thank you for rating your stay in our hotel with a 4. We are glad to know that your experience was positive.Hoping to welcome you again soon,Kind regards

10/10 Loistava

Tupac

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Una excelente opción para tus vacaciones
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Keith

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff was great. Rooms could have been a bit cleaner
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Cathy

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bien mais salle de restaurant trop bruyante
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Igor

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

sylvie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Belle prestations (spa, massage...)
Bon séjour, personnel d'accueil très agréable - demande spéciale prise en compte donc grand merci seul bémol : la restauration ... peut-être démarrer plus tôt pour les familles avec jeunes enfants et privilégier des horaires plus tardifs pour les personnes désireuses de plus de calme .
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 21.10.2023
Chère Mme Sylvie,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires sur notre hôtel, et sommes heureux de savoir que vous avez profité votre séjour.Nous prenons note de votre avis sur le restaurant, les suggestions de nos clients sont toujours importants pour nous.Nous espérons pouvoir vous attendre en une prochaine occasion.Cordiales salutations,

8/10 Hyvä

Paula Hartaty

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Het was een fijn verblijf. Kamer was groot genoeg, niet modern, maar een klassieke inrichting. Hier en daar wat roestig en stoffig. Airco werkte goed. We hadden volpension met elke dag weer wat anders. Heerlijke verse en diverse maaltijden/gerechten. Onze gehuurde auto kon voor het hotel geparkeerd worden voor maar € 8,- per dag. Maar omdat een week later er een festiviteit was op de parkeerplaats konden we bij een ander Aqua hotel in de buurt parkeren. Op de laatste dag konden we gebruikmaken van de openbare douche en kleedkamers van het hotel en bewaakte bagageruimte!
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 17.10.2023
Dear Mrs Hartaty,We are pleased to receive positive comments about our hotel, thank you for your feedback.Glad to know that you had a nice stay, we remain at your disposal.Kind regards

6/10 OK

Max

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
c
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 17.10.2023
Dear guest,Thank you for rating our hotel.We hope that you enjoyed your stay.We remain at your disposal for another time in the future,Kind regards

10/10 Loistava

Diana Paola

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nos encanto el lugar,muy acogedor para el descanso estupendo,la zona es un poco lejos del centro de barcelona pero hay tranporte que se puede tomar con facilidad
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 17.10.2023
Apreciada Sra Diana Paola,Gracias por haber compartido su opinión sobre nuestro hotel. Nos alegramos que pasaran unos agradables días de descanso.Esperamos volver a atenderles en una próxima ocasión,Saludos cordiales

2/10 Hirveä

Johanna rosalis

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 10.10.2023
Dear guests,Thank you for rating our hotel.According to the 10/10, we are pleased to know that you had an enjoyable stay.Hoping to welcome you again very soon,Kind regards

10/10 Loistava

Pierre

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 10.10.2023
Cher Mr Pierre,Merci beaucoup pour votre évaluation très positive sur notre hôtel.Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un agréable séjour.En restant à votre disposition pour une prochaine occasion,Cordialement

8/10 Hyvä

Catherine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 7.10.2023
Dear Mrs Catherine,Thank you for rating your stay in our hotel.We are pleased to receive a 8/10.Hoping to welcome you again in a near future,Kind regards

6/10 OK

Elizabeth

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Property is low cost and in terms of value it was fair. The junior suite looked on to balconies of the adjacent hotel, the metal camp bed style bed was terribly uncomfortable. The hotel itself was average in every way, nothing too bad, nothing to say was particularly good either, other than the bar staff being very friendly. I’d say for two nights out of season it was fine but in peak summer I can imagine the lifts, breakfast, checkout, Sun loungers etc being very over crowded.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 7.10.2023
Dear Mrs Elizabeth,Thank you for spending some time sharing your feedback about our hotel. We regret that your stay was not entirely satisfactory. For your information, we offer Junior Suites (facing the neighbour hotels or the hills ) and also Junior Suites Premium (sea view), so guests can choose the best option for them.We remain at your disposal in case you decice to visit us again in the future.Kind regards

8/10 Hyvä

Catherine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Toujours très sympa d’y revenir ! Tout y est très agréable
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 6.10.2023
Chère Mme Catherine,Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre hôtel. Merci de vos commentaires gentils.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau,Cordialement

10/10 Loistava

Manoli

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Especialmente me gustó el trato del personal
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 6.10.2023
Apreciada Sra Manoli,Le agradecemos que haya valorado el trato de nuestro personal, muchas gracias por apreciar nuestro trabajo y por publicar su comentario.Nos alegrará volver a atenderles en otra ocasión,Saludos cordiales

10/10 Loistava

Esther

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 6.10.2023
Apreciada Sra Esther,Muchas gracias por valorar su estancia con un 10. Siempre es una satisfacción saber que nuestros clientes han quedado contentos con nuestros servicios y atención.Esperando volver a recibirles muy pronto,Saludos cordiales

8/10 Hyvä

Susanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bueno
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 6.10.2023
Apreciada Sra Susanna,Gracias por haber valorado positivamente nuestro hotel.Esperando que hayan disfrutado de su estancia, quedamos a su disposición para otra ocasión.Saludos cordiales

8/10 Hyvä

Paul

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Entertainment every night, hard working staff, recreation, comfortable. But charging to gym and spa ?
Yöpyi 10 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 21.9.2023
Dear Mr Paul,Thank you for sharing your positive comments about our hotel, and especial thanks for appreciating the effort our staff.We inform that the access to Spa and gym has always had an extra cost.We would be glad to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 Loistava

Catherine

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 21.9.2023
Chère Mme Catherine,Merci beaucoup de partager votre évaluation très positive sur notre hôtel.Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre présence lors de votre prochaine visite à Santa Susanna. Sincères salutations,

10/10 Loistava

Catherine

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 21.9.2023
Chère Mme Catherine,Merci beaucoup de partager votre évaluation très positive sur notre hôtel.Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre présence lors de votre prochaine visite à Santa Susanna. Sincères salutations,

8/10 Hyvä

Viorica

Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 7.10.2023
Dear guests,Thank you for rating our hotel.We hope that your enjoyed your stay.We remain at your disposal for another time in the future,Kind regards

10/10 Loistava

Jesús María

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Una buena elección
Hemos estado muy cómodos en nuestro último fin de semana de vacaciones. Cogimos la opción de pensión completa y nos despreocupamos de todo. Las comidas y desayunos tipo Buffet, muy completos y para todos los gustos. Piscina genial, actividades estupendas y la habitación enorme para los tres. Lástima no haber cogido algún día más, porque estuvimos muy bien.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 14.9.2023
Apreciado Sr Jesús María,Le agradecemos que haya publicado sus comentarios sobre su estancia, gracias por valorarnos con la máxima puntuación. Nos alegramos que en el hotel todo cumpliera con sus expectativas y que disfrutaran del fin de semana.Estaremos encantados de volver a recibirles en una próxima ocasión.Saludos cordiales

10/10 Loistava

Marjorie

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Our experience was great. The food was very good, a lot of things to do. The only downside I had was with cleanliness. We asked every day for the room to be cleaned and made up. And even when they did came and organized the room, they never swept the floors. But I will give it 9 out of 10
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 9.9.2023
Dear Mrs Marjorie,Thank you for spending some time sharing your comments about our hotel. We are glad to read that you enjoyed your stay.We apologize if you had some issues with the cleaning. We will review them with the cleaning department manager. The feedback of our guests always helps us to improve.We remain at your disposal for another time in the future.Kind regards

10/10 Loistava

Yolanda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Me gusto todo desde el personal hasta la comida , el alojamiento. No puedo criticar nada. Volveremos
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 9.9.2023
Apreciada Sra Yolanda,Muchas gracias por publicar su comentario tan positivo. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que el hotel cumplió con sus expectativas.Nos alegrará volver a atenderles en una próxima ocasión.Saludos cordiales

8/10 Hyvä

Antonia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bueno en recepción la verdad es que no me gustó mucho porque trataron a mi hijo como si fueran delincuentes no se fiaban de lo que le decía cuando el fallo había sido mío que se ve que no había hecho bien la reserva y todo esto o sea que por lo demás todo perfecto porque yo ya he estado varias veces en vuestro hotel pero el trato que le han dado a mis hijos no me ha gustado
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 23.8.2023
Apreciada Sra Antonia,Gracias por enviar sus comentarios.Le pedimos disculpas si en algún momento su hijo no se sintió bien tratado. Nuestro personal siempre intenta atender correctamente y solventar cualquier incidencia de los clientes. Comentaremos su mensaje con el departamento de recepción.Esperamos que disfrutaran de su estancia.Quedamos a su disposición para otra ocasión.Saludos cordiales

8/10 Hyvä

S A

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
good for young families
Joined our daughter's family for a week here. Otherwise we wouldn't choose such a relatively large family hotel. It was all about boys 8 & 11 have a good time - which they did. A lot of time spent in pool and sea [10 min walk]. HB meal choice was fine for them; okay for us [wow, the restaurant staff work hard!]. Outside entertainment 9.30 okay. Particularly good guitarist one evening. All thought bed's too hard and rooms dated - but okay. Reception staff good. Cutting a long story short - getting a few drinks at bar either slow or very slow; and bathroom could have been brushed better before our arrival.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 2.8.2023
Dear Mr / Mrs S A,Thank you for spending some time sharing your feedback about our hotel.We are glad to know that, despite a few less positive comments, you mostly enjoyed your family holidays. We are especially pleased about your kind comments about the staff, thank you for appreciating our work.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal.Kind regards

8/10 Hyvä

Hany

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great location and good services
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 2.8.2023
Dear Mr/Mrs Hany,Thank you for sharing your evaluation about your stay.According to your rate, we guess that our hotel met your expectations and that you enjoyed your holiday.We remain at your disposal for another time in the future.Kind regards

4/10 Huono

Mary Jean

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The receptionist who assited me is not accommodating she have insisted that I need to present the identification of my husband and son and I told her I can drop by later as soon I have it, I just need to fix my things that is in mess from a long travel, so I just need the room key to fix all our things, the reservation is under my name so is not a big deal and the second I paid the room and I request for a parking view ( and she confirmed its parking view) but gave me a room that is needed to walk 2 kilometers / end part of the hotel, and I have hotel.com VIP access but he she insisted I have not the right to have a welcome drinks because I have a standard room only, ofcourse she will not offer a room upgrade( hotel.com VIP access) its pick season, but the next day I have requested if I can change our room with parking view but the manager gave me the choices only for 2 pax room with not good view near to street ground floor that anyone can see you if you are in balcony. I have paid for triple beds room and offered me a double bed(?) paid 268€ per night is a lot for such experiences in this hotel, not to recommend to anyone if your finding a four stars hotel try another hotel. bathroom faucets are with molds need to have a maintinance of the bathroom not worth of your money.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 28.7.2023
Dear Mrs Mary Jean,Fisrt of all, we regret that our hotel did not meet your expectations and that you wrote a negative feedback about your stay.Concerning to your comment about the check in, we inform that, according to our hotel rules, all guests must be registered at reception upon arrival. Sorry if this was an inconvenience for you, but we follow the same procedure with all our guests.In reference to the room, of course we always try to do our best for the preferences of our guests. Our priority is to make them feel comfortable and pleased. But unfortunately sometimes (especially in high season) it is not possible to meet all the requests, according to availability.Once again, we regret that you did not enjoyed your stay. Anyway, we remain at your disposal in case that you decide to give our hotel a second chance in the future.Kind regards

8/10 Hyvä

Trond

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 5.7.2023
Dear Mr Trond,Thank you for sharing your positive evaluation about your experience in our hotel.We are glad to know that you had a nice stay.We will be pleased to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 Loistava

Kam-Wing Ricky

Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 26.7.2023
Dear Mr Kam-Wing,Thank you for rating your stay in our hotel.We are pleased to receive high scores, glad to know that the hotel met your expectations.We hope to welcome you back another time in the future.Kind regards

8/10 Hyvä

Catherine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hôtel très agréable
Tout d’abord merci pour le surclassement dans une très belle chambre avec une très belle vue ! Petit bémol pour le lit en 140 et le matelas qui fait bouger l’autre dès que l’autre bouge ; la télé est ridiculeusement petite pour une si grande chambre mais bon en vrai on ne la regarde pas ! Bravo d’avoir changé le carrelage noir bouillant à la piscine et les transats (on aurait apprécié un peu plus de musique à la piscine) Le spa est toujours aussi génial Où sont passés les smoothies du matin ?? C’est dommage de ne pas ouvrir en 1er la salle à manger côté piscine où on se sent bien mieux et à la lumière du jour Le personnel est toujours aussi agréable et sympathique (sauf la grande dame blonde au restaurant…) ; mention spéciale au barman du haut C’est un hôtel très agréable où nous avons toujours grand plaisir à revenir
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 28.6.2023
Chère Mme Catherine,Nous vous remercions pour vos commentaires potitifs sur notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour et que la chambre était à votre goût. C'est une satisfaction lorsque les clients apprécient le travail et gentilesse du personnel et nos installations.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement

8/10 Hyvä

Mattias

Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 28.6.2023
Dear Mr Mattias,Thank you for rating your experience in AQUA Hotel Aquamarina & Spa. We hope you enjoyed your stay and that the hotel met your expectations.We will be pleased to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 Loistava

mikel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 14.6.2023
Apreciado Sr Mikel,Muchas gracias por haber valorado nuestro hotel con la máxima puntuación. Nos alegramos que disfrutaran de su estancia.Esperamos poder volver a atenderles en una próxima ocasión.Saludos cordiales

4/10 Huono

Lyubomyra

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Chambre petit, sale avec literie de tres mauvais qualité. Lit bouger et fait bruit efernal.On a demandé changement de chambre mais pour avoir de choses plus ou moin normale ils nous demande de rajoute 20 euro par jour .Je trouve ça tres cher pour chambre de cette qualité. Tres déçue 😞. C'est ete voyage de mon anniversaire et anniversaire de mon conjoint. Personnel ne fait acun efforts !!!
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 30.5.2023
Chers clients,Tout d'abord, merci d'avoir partagé votre expérience dans notre hôtel.Nous sommes désolés que la chambre type standard reservée n'avait pas répondu à vos attentes. L'hôtel propose différents catégories de chambres afin que chaque client puisse choisir sa meilleure option. Donc les supplément que vous avez payé c'est pour changer à une Junior Suite Premium, chambre supérieur avec vue sur mer/piscine et avec plus de prestations. Nous espérons que vous vous y sentirez bien.Nous sommes désolés que vous ne vous sentiez pas bien entouré par notre personnel. Nous essayons toujours de travailler afin de faire nos clients sentir à l'aise.En restant à votre disposition,Cordielement

8/10 Hyvä

Alberto

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 30.5.2023
Apreciado Sr Alberto,Le damos las gracias por haberse tomado un tiempo para valorar nuestro establecimiento.Esperando que hayan pasado una feliz estancia, quedamos a su disposición para una próxima ocasión.Saludos cordiales

6/10 OK

Bekim

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Die Kindern dürften nicht mit Ball ins Pool spielen
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 30.5.2023
Sehr geehrte Gäste,Wir danken Ihnen weil Sie Ihre Kommentare über unser Hotel mitgeteilt haben. Wir informieren Sie darüber, dass das Ballspielen im Pool aufgrund der Sicherheitsbestimmungen nicht gestattet ist (nur aufblasbare Bälle sind erlaubt).Wir würden uns freuen , Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen

10/10 Loistava

Ole Eivind

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Anna M. Pla - Guest Experience Agent vastasi 30.5.2023
Dear Mr Eivind,Thank you very much for sharing your evaluation about our hotel. We are glad to receive the maximum scores.Pleased to know that you enjoyed your stay, we remain at your disposal for another time in the future.Kind regards