Hotel Grasia Semarang

3.5 tähden majoituspaikka
Vain aikuisille tarkoitettu hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja ravintola

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Hotel Grasia Semarang valokuvagalleria

Majoituspaikan julkisivu
Aamiainen, lounas ja illallinen; indonesialainen keittiö
Vastaanotto
Ilmainen pysäköintipaikka
Sisäuima-allas

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Pysäköinti saatavilla
  • Aamiainen saatavilla
  • Pesulapalvelut
  • Huonepalvelu
  • Siivous
  • Pysäköinti sisältyy hintaan

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 5/5 huonetta

Kahden hengen superior-huone (kaksi sänkyä)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Kattotuuletin
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Hiustenkuivaaja
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Kattotuuletin
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Hiustenkuivaaja
  • 20 m²
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Kattotuuletin
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Hiustenkuivaaja
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Sviitti

Kohokohdat

Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Kattotuuletin
Pimennysverhot
  • 26 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 3 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Executive-huone

Kohokohdat

Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Kattotuuletin
Pimennysverhot
  • 23 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 3 henkilöä
  • 1 suuri parisänky
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
Jl. S Parman No. 29, Semarang, 50231

Lähettyvillä

  • Dr. Kariadi Hospital Semarangin sairaala - 20 min kävelymatka - 1.7 km:n päässä
  • Lawang Sewu (historiallinen rakennus) - 2 min ajomatka - 2.8 km:n päässä
  • DP-ostoskeskus Semarang - 3 min ajomatka - 3.1 km:n päässä
  • Simpang Lima Park (huvi- ja ostospuisto) - 3 min ajomatka - 2.5 km:n päässä
  • Paragon City Mall Semarangin ostoskeskus - 4 min ajomatka - 4.8 km:n päässä

Liikkuminen

  • Semarang Tawang Station – 16 minuutin ajomatka
  • Semarang (SRG-Ahmad Yanin kansainvälinen lentokenttä) – 14 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪Mom Milk - ‬10 min kävelymatka
  • ‪Ayam Goreng Pak To - ‬11 min kävelymatka
  • ‪The Tavern - ‬1 min kävelymatka
  • ‪Horapa - ‬7 min kävelymatka
  • ‪Neo Restaurant - ‬5 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Hotel Grasia Semarang

Hotelli lähellä lentokenttää
Hotel Grasia Semarang tarjoaa asiakkaille erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä kuivapesulapalvelu, business center ja ravintola. Asiakkaiden saatavilla on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Lisäksi asiakkailla on käytössään tällaiset edut:
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Buffetaamiainen (lisämaksusta), express-uloskirjautuminen ja kiertoajelu-/lippupalvelu
  • Hääpalvelut, ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja sanomalehdet aulassa
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan kaikkien 116 huoneen mukavuuksiin ja palveluihin kuuluvat esimerkiksi ylelliset vuodevaatteet ja ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi ja äänieristetyt seinät.
Muihin palveluihin/mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyammeet tai suihkut, ilmaiset hygieniatuotteet ja hiustenkuivaajat
  • 21-tuumainen taulutelevisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat
  • Kahvin-/teenkeittimet, kattotuulettimet ja päivittäinen siivous

Puhutut kielet

Englanti ja indonesia

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Paikan päällä pysäköinti matkailuautoille/busseille/rekoille (lisämaksusta)

Ruoka ja juoma

  • Päivittäin saatavilla buffetaamiainen lisämaksusta klo 6.00–10.00; 80 000 IDR per henkilö
  • Ravintola

Paikan päällä olevat ravintolat

  • Candi

Tekemistä

  • Televisio yleisissä tiloissa

Mukavuudet

  • Matkatavarasäilytys
  • Pankkiautomaatti
  • Pyykinpesutilat
  • Sanomalehtiä aulassa
  • Tallelokero vastaanottotiskillä
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Concierge-palvelut
  • Hääpalvelut
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Business center
  • Kokoushuone

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi
  • Hyvin valaistu kulkuväylä sisäänkäynnille
  • Kaiteet portaikoissa
  • Portaaton kulkuväylä sisäänkäynnille
  • Puhelimen esteettömyyslaitteet
  • Pyörätuoleja paikan päällä
  • Pyörätuolille soveltuva kulkuväylä hissille
  • Pyörätuolille soveltuva lounge
  • Pyörätuolille soveltuva ravintola
  • Pyörätuolille soveltuvat ovet
  • Pyörätuolin käyttäjille soveltuva concierge-tiski
  • Pyörätuolin käyttäjille soveltuva vastaanottotiski
  • Pääsy pyörätuolilla
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • Juhlasali
  • Merkityt tupakointialueet (sakkorangaistus)
  • Tanssisali

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Pimennysverhot
  • Ylelliset vuodevaatteet

Kylpyhuone

  • Hiustenkuivaaja
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Kylpyamme tai suihku
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Tohvelit

Viihdetarjonta

  • 21–tuumainen taulutelevisio ja premium-kaapelikanavat

Ruoka ja juoma

  • Huonepalvelu (rajoitetut ajat)
  • Ilmainen pullovesi
  • Kahvin-/teenkeitin
  • Ravintolaoppaita

Muuta

  • Hyönteispuitteet
  • Ilmastointi
  • Kattotuuletin
  • Pistokeadapterit
  • Puhelin
  • Työpöytä
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.
Myöhäinen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 23

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 11.30
Express-uloskirjautuminen saatavilla

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Asiakkaiden on otettava yhteyttä majoituspaikkaan etukäteen saadakseen sisäänkirjautumisohjeet. Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia tietoja vähintään 24 tuntia ennen saapumista järjestääksesi sisäänkirjautumisen
Ota majoituspaikkaan yhteyttä ennen matkaasi käyttäen varausvahvistuksessa olevia tietoja, jos aiot saapua klo 18.00 jälkeen

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä tai avustajaeläimiä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Alle 23-vuotiaita ei sallita tässä vain aikuisille tarkoitetussa majoituspaikassa. Kaikki vähintään 23-vuotiaat ovat tervetulleita
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Lisämaksut

Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:

  • Lakanamaksu: 100000 IDR per majoitustila, per yöpyminen

Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu buffetaamiaisesta: noin 80000 IDR per henkilö
  • Palvelumaksu: 200000 IDR per yö

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Spring Breakin aikana majoituspaikka on tarkoitettu vain vähintään 23 vuoden ikäisille asiakkaille
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja pankkikortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Pitkäaikaisvuokraajat tervetulleita
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

Asiakkaita, jotka ovat 23 vuoden ikäisiä tai nuorempia, ei saa tuoda tähän vain aikuisille tarkoitettuun majoituspaikkaan
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Tässä majoituspaikassa ei tarjoilla alkoholia

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Hotel Grasia Semarang
Hotel Grasia
Grasia Semarang
Hotel Grasia
Hotel Grasia Semarang Hotel
Hotel Grasia Semarang Semarang
Hotel Grasia Semarang Hotel Semarang

Usein kysytyt kysymykset

Onko Hotel Grasia Semarang lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Grasia Semarang?

Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Grasia Semarang sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00. Myöhäinen sisäänkirjautuminen on saatavilla rajoitettuina aikoina.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Grasia Semarang uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 11.30.

Missä Hotel Grasia Semarang sijaitsee?

Dr. Kariadi Hospital Semarangin sairaala ja Poliisiopisto 2 kilometrin päässä tästä lähellä lentokenttää sijaitsevasta hotellista. Indonesia Kaya -puisto ja Sam Poo Kongin buddhalaistemppeli ovat myös 3 kilometrin päässä.

Hotel Grasia Semarang – arvostelut

Arvostelut

6,4
Arvosana 10 - Loistava. 2 kautta 9 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 2 kautta 9 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 2 kautta 9 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 1 kautta 9 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 9 arvostelua

5,6/10

Siisteys

7,0/10

Henkilökunta ja palvelu

5,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

4/10 Huono

Steddy, Strategis

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

Ag, Kuala lumpur

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Makanan di hotel ini sangat sedap

Tiada khidmat iron ke bilik..baju akan digosok oleh staf dgn bayaran
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kondisi kamar kotor dan bau. Dapat penggantian kamar. Perawatan hotel kurang mendapat perhatian dari management. **. Sarapan masih bagus.***.

2/10 Hirveä

Anouk, Delft

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Black mold

I chose this hotel because of the 3,5 stars, the WiFi in the room and the fridge in the room. In my room, I could barely receive a signal. The best signal I got was one bar and it was more off than on. Because I needed WiFi for my work, it was really important to me to get a good WiFi signal. The man at the reception told me a maintenance worker would fix it for me, however even after fixing there was no change in signal. In my room there was no fridge. When I asked where the fridge was, they first told me that I had booked a room without a fridge. I made sure I did book a room with a fridge. When I showed I did book the right room, suddenly none of the rooms had fridges in them... However, the most awful thing of the whole experience, was the horrible fungus smell and sight in the bathroom. It was so awful, I didn't even dare to take a shower even though I really looked forward to it. Because the black mold was all over the bathroom, and the smell was that intens, I decided it was too unhealthy for me to stay in that environment. I had never done that before, but I checked out the same night I checked in and booked another hotel. I would definitely NOT recommend this hotel. This is NOT a 3,5 star hotel.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017

8/10 Hyvä

Muhammad

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2017

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pelayanan receptionis ketika check in kurang ramah Ketika kami pesan makanan di restoran, pelayanannya lama & kurang ramah Perlu peningkatan fasilitas kamar mandi, dg mengganti handuk dan gorden bathtub Kran Air panas juga tidak berfungsi
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2017

10/10 Loistava

Fian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Hotel murah tapi tidak murahan fasilitasny

Situasi hotel yg nyaman, kamar yg bersih dan pelayanan yg maksimal

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus

hotel yang nyaman

hotel bagus, tapi sayangnya saya dapat kamar twin padahal saya request kamar double

8/10 Hyvä

noon, tangerang selatan

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

overall okay

the ac in my room was broken, didn't cool down but in my sister's room is fine. Don't know why i didn't ask for fixing it. Overall the hotel was okay, especially booking through expedia we can get almost half the price.