Baari (majoituspaikassa)

Arvostelut: Jaz Sharm Dreams

5 out of 5
Jaz Sharm Dreams
210 Naama Bay, South Sinai, Sharm El Sheikh, South Sinai Governorate

Arvostelut

7,8

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 90 kautta 263 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 88 kautta 263 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 45 kautta 263 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 25 kautta 263 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 15 kautta 263 arvostelua" "

8,0/10

Siisteys

7,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,8/10

Palvelut/mukavuudet

7,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

jarkko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Todella siiti ja viihtyisä hotelli keskeisellä sijainnilla. Ruoka hyvää,palvelu erinomaista,huoneet siistit. Suosittelen

10/10 Loistava

Mher

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very well organised and clean hotel to stay with friends and families
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Barbara

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La struttura è molto grande e nel complesso piacevole, pur se qualche dettaglio sarebbe da rivedere. L’accesso alla spiaggia non è diretto, ma è sufficiente attraversare la strada. È vicina al centro di Naama Bay. Il personale è molto gentile e ci è stata anche offerta una cena a sorpresa.
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Wasim

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Fatih

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

DANIELA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Soggiorno invernale al jaz Sharm Dreams
Il resort è molto grande e ci sono moltissime piscine, alcune anche riscaldate, i giardini molto curati e bordo piscina sempre pulito. I pasti sono molto vari quindi si trova sempre qualcosa di proprio gusto. L'animazione è sempre presente anche la sera, gli spettacoli carini, ma si potrebbe fare qualcosa di più. La spiaggia vicina, molto curata e controllata dal personale del posto. Consiglierei senz'altro il jaz Sharm Dreams. Oltretutto è vicino all'aeroporto e vicino allo shopping di naama bay, raggiungibile a piedi.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Natalia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Det är ok , bra men inte 5 Star .
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

2/10 Hirveä

Haashdf

Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

Simen Dahl

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 9 yötä marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Poona

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice place nice staff very accommodating BUT need ti concentrate on hygiene and cleanliness .
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

FRANCESCO, LICATA

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Ottima la posizione, con piscina è confort eccellenti, da migliorare lo stato del bagno, nel complesso consiglio
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

William

Yöpyi 15 yötä syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

ahmed

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Ahmet

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

jeries george

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Shahar

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023

6/10 OK

Lior

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023

8/10 Hyvä

Marius

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023

6/10 OK

Natasha

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dit hotel is helaas vergane glorie en zeker geen vijf sterren waard! Het grote pluspunt is de zwembaden, deze zijn echt prachtig met heerlijke bedjes. Daar begint ook meteen het eerste minpunt: de mooiste bedjes worden al de avond van tevoren al gereserveerd door er handdoeken op te leggen waarbij wij sterk de indruk kregen dat het personeel hierbij helpt tegen betaling. Daardoor krijg je nauwelijks de kans om een mooi bedje te bemachtigen. Op het strand zijn veel te weinig bedjes, er zijn zeker 10 parasols waar geen bedjes bij staan en het personeel gaat dan leuren om bedjes bij mensen die er teveel bezet houden. Het eten is steeds hetzelfde, vaak koud dn droog en je moet eerst leuren om bestek, zeker als je buiten wilt eten. Dan de airco: onze eerste airco was de airco niet meer dan een ventilator die lucht blaast. Het was ‘s nachts bliedheet in de kamer. Ze stuurden een monteur die met een schroevendraaier wat porde, waardoor er wat meer licht blies, koelen deed het nog niet. Na drie keer klagen na een halve dag strijd voeren een nieuwe kamer gekregen. Ook hier werkte de airco niet naar behoren. Als je hem op koelen zette, ging ie verwarmen, dus weet bloedhete nacht. Uiteindelijk uitgevonden dat als we m op fan zetten, hij wel iets koelde, maar ook niet stabiel. Meubilair en sanitair valt van ellende iit elkaar, meerdere keren moeten vragen om WC papier, dat soms niet kwam. En zeker 80% van de populatie is Rus. Koraal bij het hotelstrand grotendeels al dood. Niet doen!
Yöpyi 12 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Vijay, London

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The resort was excellent! Great loaction..excellent on site facilities. The food was full of varieties. One downside was the lack of vegetarian dishes..otherwise all in all was very very good!
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Louis

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overall, the property was very well kept. Furniture was a bit dated but clean and comfortable. Food was okay. As expected from a buffet style meal prepared for a lot of customers.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Vito Francesco

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Francesco

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Struttura semplice ma ottima, in centro a Naama Bay, camere confortevoli - uomo delle pulizie molto cordiale, piscina bellissima con bagnini super gentili, spiaggia stupenda a 3 minuti, bar e baristi ottimi con cappuccino SUPER, ristorante con cibo abbondante e buono per ogni palato.. menzioni speciali per i cuochi Abdelrhmen e Alaa Salem.. insomma ottimo raffronto qualità/prezzo.. Sicuramente ci tornerò
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

ahmet

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Başlık
Kahvaltı kültürleri yok o yüzden kötüydü ama öğle ve akşam yemekleri mükemmeldi. Odalar ferah geniş ve temizdi. Havuzlar temizdi. Çalışanlar çok ilgiliydi güler yüzlüydü. Genel anlamda iyi bir deneyimdi.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2023

10/10 Loistava

david

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bästa hotell, bästa personal , speciellt Ahmed adel som jobbar på restaurangen och Said som jobbar som rumsservice/städare. Bra städning bra service och gott bemötande.. gott mat. Nära till allt.. 💯💯💯 //David & Beri
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2023

8/10 Hyvä

LAMIA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Avec la vevue du nouveau chef ,une nette amélioration de la nourriture et la diversité des menus. Mes remerciements à Mouaaz Mahdi pour l acceuil et Besant pour son aide Un grand remerciment au chef pâtissier khaled,ahmed adel et imad ( service restauration].

10/10 Loistava

Benny

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Io e la mia amica abbiamo soggiornato 8 giorni presso questa struttura. Ci siamo trovate benissimo! Personale cordiale e disposto ad aiutarti in ciascun momento. Piscine spettacolari, camere pulite. Animatori simpatici e non aggressivi, un ringraziamento speciale va a Khalid per la sua gentilezza e professionalità. Unica nota un po’ dolete è il cibo. Complessivamente do un 7: sono molto buone le zuppe ed il pollo. La spiaggia è lunga e non rocciosa, lo Sharm Dreams la condivideva con il Fayrouze Hotel.

8/10 Hyvä

Firas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
I liked the staff, cleanness, hospitality and amenities But the food in breakfast was horrible unfortunately

6/10 OK

Louis

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The resort is a bit threadbare, the rooms were spacious, but in need of repair. The property has all of the essentials. The food was copious, but mediocre in quality. The beach access was easy, staff were very accommodating. Internet was intermittent and slow.
Yöpyi 10 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Michael

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff feedback email To Sharm Dreams Resort, Having spent 10 nights at this hotel I would like to say a special thank you to the following staff members: Reda Mohmoud Is welcome and continued customer care was great throughout our stay, it was faultless. He genuinely cares about your guests. Let hope he can achieve Restaurant MGR soon. Alesia Pavlova This staff member ensures happiness is not a destination it’s a method of life. She really does make a huge difference in a positive way to the running of your hotel. Her smile, her attentiveness, her care is unfounded and real. She has a busy role in your organisation, but finds time to take care of all the guests needs. I worked in hotel and catering for over 10 years, and to find an employee like Alesia is very difficult. My recommendation would be to keep her, look after her and allow her growth within your organisation as more senior posts become available. She will give you, the employer and your customers her all. Without a doubt she is made for management. Once again thank you for making Ria and I feel very welcome in Sharm Dreams Resort. Michael & Ria Michael Collinson Director Inner City Networks Ltd T: 44 7934 093 865 E: michael@innercitynetworks.com
Yöpyi 10 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Aly

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Exc
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Aly

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
KAL vastasi 17.8.2022
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to write your review. We are delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

10/10 Loistava

Aly

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
KAL vastasi 17.8.2022
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to write your review. We are delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

10/10 Loistava

Vanessa

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Man hat sich dort besonders gefühlt, nicht wie ein gast unter tausend. Gefühlt kannte einen jeder und man hatte immer ansprechpartner die man zu allem fragen konnte. Das personal spricht auch viel russisch, englisch und vereinzelte wörter deutsch. Sonerwünsche wurden immer angenommen!
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2022
KAL vastasi 17.8.2022
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to write your review. We are delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

8/10 Hyvä

jeries george

Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2022
KAL vastasi 4.7.2022
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to write your review. We are delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

4/10 Huono

nalin

Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location. I paid full price for a hotel whose pool area was totally under construction. i felt the value was not there. Misled by EXPEDIA advertising!!!!
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2022
KAL vastasi 5.3.2022
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to share your views with us, however, we do apologize if we missed the opportunity to make your entire experience not up to your expectation. Rest assured that these are not our usual standard, promising that we will remain doing our utmost towards improvement. Once again thank you, and we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

8/10 Hyvä

Thomas m

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Merece nota 8 e não nota 6 das avaliações
Hotel é bom porém está necessitando de reformas. Amplo quarto com sacada e banheira. Bem equipado. O sistema all inclusive possui bebidas alcoólicas nacionais, tais como cervejas e destilados a vontade. O restaurante serve um buffet variado de comida típica egípcia. Buffet de saladas e sobremesas. Assim como o café da manhã com bastante opção. Estávamos preocupados com as avaliações negativas, porém não tivemos os problemas relatados. Além do mais o hotel está bem localizado.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2022
KAL vastasi 11.1.2022
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to write your review. We are delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

8/10 Hyvä

Nataly

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021

6/10 OK

david

Hyvää: Huoneen mukavuus
Bad food,the rest is good
Rellay bad food ,one pf the terrible food that i ate in hotel, ever y day is the same and not opportunity of choice at all. Breakfast:eggs,foul,falgel,hotdog,potatos,some poorest cakes,ugly cheeze,vetgtbelas. Dinner: pasta,beef, chicken,rice , potatos,fish. Not taste at all . Except the food everything elsa was good
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2021
KAL vastasi 27.10.2021
Dear Valuable Guest, In receipt of your review we were disappointed with the fact that we missed the opportunity to make your recent holiday with us not up to your expectation, we would like to assure you that your stated note were thoroughly investigated and studied, placing immediate corrective actions. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, we are pleased to read that your overall stay was satisfactory and we are looking forward to seeing and welcoming you in the very near future. Sincerely yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Werde das Hotel bicht mehr buchen
Hauptpool super freundlich znd hilfsvereit znd tip top. Restaurant, Essen Katastrophe alles schmeckt gleich, teils unfreudlich und genervtes Personal da die Kundschaft(Russen) kein Anstand zeigen und nur fordern. Zimmer ok, Wasserdruck beim Duschen sehr mühsam.
Yöpyi 11 yötä lokakuussa 2021
KAL vastasi 21.10.2021
Dear Valuable Guest, In receipt of your review we were disappointed with the fact that we missed the opportunity to make your recent holiday with us not up to your expectation, we would like to assure you that your stated note were thoroughly investigated and studied, placing immediate corrective actions. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, we are pleased to read that your overall stay was satisfactory and we are looking forward to seeing and welcoming you in the very near future. Sincerely yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

8/10 Hyvä

Ronald

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Dit was jaren geleden een Hilton locatie, maar dat niveau haalt het nu niet meer. Het hotel heeft hier en daar wat onderhoud nodig en de regels in het restaurant zouden beter nageleefd moeten worden door het personeel (geen badkleding in restaurant etc). Personeel us allervriendelijks, vooral als je een tip geeft
Yöpyi 12 yötä syyskuussa 2021
KL vastasi 4.10.2021
Dear Valuable Guest, It is our real pleasure and gratitude to receive positive comments from a very important guest like yourself. I am so happy and proud that we succeeded to meet your expectations and we managed to make your recent holiday as enjoyable as ever. For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through your comments, we aim to improve the level of services that our guests’ receive, and in today’s world, this is essential. Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

2/10 Hirveä

Hassan

العاملين ممتازين الفندق اقل من المتوقع
الفندق اقل من المتوقع العاملين محترمين الاكل مستوى دون المتوقع و الغرف دون المتوقع و التكييف سيئ للغاية الموظفين محترمين و الاكوا بارك معقولة و العاملين فيها قمة الاحترام و على طول بيضحكوا
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021
Khaled A. Latif Cluster General Manager vastasi 25.9.2021
Dear Valuable Guest, In receipt of your review we were disappointed with the fact that we missed the opportunity to make your recent holiday with us not up to your expectation, we would like to assure you that your stated note were thoroughly investigated and studied, placing immediate corrective actions. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, we are pleased to read that your overall stay was satisfactory and we are looking forward to seeing and welcoming you in the very near future. Sincerely yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

10/10 Loistava

Najib

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2021
KA vastasi 13.9.2021
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to write your review. We are delighted to read your encouraging praise words that you have enjoyed our hospitality services and facilities that shared already with all our Team Members, who proudly demonstrated the upscale quality services known for our team members. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, promising that we will remain doing our utmost toward improvement, we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Thank you again for investing your time sharing your feedback. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

4/10 Huono

Hassan

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021
Khaled A. Latif Cluster General Manager vastasi 25.9.2021
Dear Valuable Guest, First, I would like to thank you for taking the time to share your views with us, however, we do apologize if we missed the opportunity to make your entire experience not up to your expectation. Rest assured that these are not our usual standard, promising that we will remain doing our utmost towards improvement. Once again thank you, and we are all looking forward to welcome you in the not too distant future. Sincerely Yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

4/10 Huono

Yasser

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Essen: - Das entspricht nicht ein 5 Stern Hotel Zustand. Das Essen hat kein gutes Geschmak, und es war an Vielen Tagen wiederholt. - Die Tische und die Stuhle waren nicht sauber, der Service man hat die Tische immer mit einer Savieten sauber gemacht (anstatt mit einem sauberen Tuch). Teil der Restaurant Team war nicht immer freundlich. Zimmer: - Die Zimmern beim Check-in waren nicht sauber. Ich habe den Service angerufen und Mahmoud von Service hat beide Zimmern komplett sauber gemacht. - Die Außen Tür zum Terasse waren nicht gesichert, so dass an einem Nacht um 4 Uhr als meine Familie und ich am Schlafen waren, hat jemand die Tür von außen geöffent. Ich habe den Hotel Service angerufen und informiert. Paar Hotel Mitarbeitern waren dort and haben die Tür angeschaut and Temporary repariert. Der Hotel Mitarbeiter hat mir gesagt, dass ein Fachman am nächsten tag kommt und die Tür reparieren wird, aber keiner ist gekommen. Schwimmbad: - Der Haupt-Schwimmbad war nicht Sauber, die Ränder sind kaputt und müssen repariert werden. Aqua park: -War ok und hat die Kinder gefallen.
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2021
KL vastasi 2.9.2021
Dear Valuable Guest, In receipt of your review we were disappointed with the fact that we missed the opportunity to make your recent holiday with us not up to your expectation, we would like to assure you that your stated note were thoroughly investigated and studied, placing immediate corrective actions. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, we are pleased to read that your overall stay was satisfactory and we are looking forward to seeing and welcoming you in the very near future. Sincerely yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

2/10 Hirveä

Ahmed

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Worest vacation ever,don't loose your time & money
The worst stay experience I have ever had, this hotel doesn't deserve one start . I had to cancel my stay after 2 nights due to 1- Unclean places 2- Food caused health problems for all my family members. 3- Service delays, I do a request then I get a response after 12 hours even for simplest things like getting a clean glasses in the room. 4- Team is unprofessional and not even friendly.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2020
General Manager vastasi 15.8.2020
Dear Valuable Guest, In receipt of your review we were disappointed with the fact that we missed the opportunity to make your recent holiday with us not up to your expectation, we would like to assure you that your stated note were thoroughly investigated and studied, placing immediate corrective actions. Fulfilling our guest’s expectation is our motto and main objective, we are pleased to read that your overall stay was satisfactory and we are looking forward to seeing and welcoming you in the very near future. Sincerely yours, Khaled A. Latif Cluster General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020

10/10 Loistava

In-Woong

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Reception(Sameh Ashraf) is the best!!!
Best place to stay ever in Sharm El-Sheikh! I had to check out very early in the morning, but this guy at the reception (Sameh Ashraf) was super nice and willing to help me and my company. I'd like to revisit this place. Don't hesitate to choose this place and find Sameh at the front, he is the best!
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2019
Islam Shahin vastasi 22.11.2019
Dear Guest, Glad to know that you enjoyed your stay at Sharm Dreams Resort. Your comment about Sameh already shared with all Departments. Looking forward to welcome you in the very near future.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
الرسبشن يحتاج يعمل فيه شباب نشطين
الاقامه ممتازه لاكن العاملين في الاستقبال يحتاجون دورات تدريبيه لخدمة العملاء كنت عدة مرات الفندق يوجد تطور في خدمة الغرف وسرعه ورحابة
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
Islam Shahin vastasi 22.11.2019
Thank you very much for staying at Sharm Dreams Resort. Wish to welcome you soon at Sharm Dreams Resort.

2/10 Hirveä

Rola

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Islam Shahin vastasi 21.11.2019
Thank you very much for your stay at Sharm Dreams Resort. Hope that next time will be better. Looking forward to welcome you in the near future at Sharm Dreams Resort.