2 ulkouima-allasta

Arvostelut: CherryLoft Resorts

2.5 out of 5
CherryLoft Resorts
159 Jalan Loyang Besar, Singapore

Arvostelut

5,6
Arvosana 10 - Loistava. 9 kautta 109 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 26 kautta 109 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 31 kautta 109 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 18 kautta 109 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 25 kautta 109 arvostelua" "

5,4/10

Siisteys

5,8/10

Henkilökunta ja palvelu

4,6/10

Palvelut/mukavuudet

5,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Avoid this place
Disgusting room, filthy and bad smelling. Probably the worst one I've ever seen, our family decided to move to another hotel once seen the room. I cannot recommend this to anyone.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
It’s a run down property, best thing is able to accommodate large amount of people and the bbq pit is right at the front of the chalet.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Your reason- Due to upgrading to digital line, no network at all. You should have an alternative for guest. What can you do in the night without TV programmes. Not even the mediacorp basic channel .
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020

2/10 Hirveä

Sharifah

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Will not come again.
Wifi not working! Tv not working! Water heater not working! The staff so rude, can't even satisfy the customer needs! Only give a nonsense complimentary little stuff like tables n fridge! Doesn't even feel like a chalet! Worst ever experience! Even the staff name of Nithia said he is the incharged, been talking to him about my needs not helpful only say can't do anything about it, like seriously incharged? Worst.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019

8/10 Hyvä

Muhammad

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019

10/10 Loistava

Mohd Ridwan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pls renovate and upgrade yr room and bbq pit too old toilet too old television not working toilet door so old even the lock faulty. Never provide big dustbin or rubbish plastic bag. Price too expensive like hotel but the place is very dissapointed.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Tv is not working the day we check in. Overall is ok
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Norah

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Great time but only the TV is not working during my stay there.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

6/10 OK

Lina

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Old run down place.....not within expectation....disappointed
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019

4/10 Huono

Kumara

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
spoilt
To be honest the place its already a good spot where amenities are all nearby just a walking distance except furing the night time when the back gate are closed. For me to be paying that amount for just one night its not worth it. First of all towel with stains the telephone cant be used at all n the tv oh my god it is spoilt n the plug itself are broken. To think u guys gave us a list of anything that is spoilt or broken or eith any stains you have the right to deduct from the deposit money. You should have checked your room first before handing it to us. N lastly when i call the receptionist to inform them they told me they would send their guys over to check. Till midnight no one came to check. The unit is cherryloft blk J unit 02
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019

6/10 OK

Era

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
This chalet need renovation to look more attractive.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Quiet place to stay in, room and amenties are not so good. Look broken down
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019

2/10 Hirveä

Xian Cong

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Eby vastasi 11.9.2019
Dear Xian, Greetings from CherryLoft, Thanks for your review, please contact our 24hs front desk for any assistance regarding your stay.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019

4/10 Huono

Mommoie

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
They indicated in their terms and conditions that guest have to lower down their volume after 10pm but they night shift staff is terrible at handling the guest noise level. They just dont bother despite several complaints being made.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Eby vastasi 24.8.2019
Dear Mommoie, Greetings from CherryLoft! We took immediate action regarding your feedback. Thanks for your feedback.

2/10 Hirveä

Lane

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Eby vastasi 28.8.2019
Dear Lane, Greetings from CherryLoft! Thanks for your review, It helps us to improve in future.

2/10 Hirveä

Sunny

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It's a mostly useless property's I have seen in my life anyone booking this property in free should also avoid going it
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
This property has lot of potential. It’s a heritage resort that has been well maintained but still could use some attention. The vibe is good. The pool is really amazing. The staff is friendly and inviting. The beds and linens we’ve very clean and smelled nice. The AC worked like a cham. So the critical elements are there. Issues are that the need attention to detail. The bathroom has a slight leak that needs attention. The kettles plugin did not match the outlet. There were toothbrush kits but no coffee or tea packets. There was soap in a dispenser but no shampoo. The curtain in the kitchenette was a little short for the windo (which I remedied by putting my suitcase there) If these guys get some of these basics handled they have a winner I would stay thee again - it’s quite, comfortable and convenient to the airport.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Terrible ! Cockroaches, tv didn’t work , ceiling fan broke, wires everywhere, one room smelt of cigarettes, very expensive, pool had bandaids in it, whole place was dusty and filthy, refused to let us leave after paying through Expedia, Expedia offered no help and like 0.5% refund Terrible experience Don’t do it
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
It was a good stay the place was beautiful and comfortable
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Michal

Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

4/10 Huono

Lyn

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
The resort is too old and not well maintained.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018

2/10 Hirveä

keok

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The linens are old, tap is lose and the solar heater on the roof is leaking. Grass are tall and there are many mosquitoes.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Having a family gatherung and BBQ once in a while in a place so-so is ok.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

6/10 OK

Hairiah

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Interior
Need upgrading for interior
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

10/10 Loistava

SEW

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
the resort is suitable for gathering, BBQ, nature Good services clean
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Nur

Hyvää: Huoneen mukavuus
Not bad
The housekeeping very slow and not helpful most of the time.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

6/10 OK

WeiLing

Huonoa: Siisteys
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Unexpected fees
Upon check in, the staff had difficulty in finding my booking as I had booked the chalet by Hotels.com. Eventually they found the booking tagged under Expedia. As with all hotel bookings, a deposit is required by the hotel management. However, Cherryloft only accepts cash deposits. There is a one dollar charge for every $100 transacted via NETS. I had two bookings so I was charged $202 instead of $201 even though it was one transaction. Unfortunately, no credit cards transactions were available. When asked about the surcharge for NETS transactions, the check in staff shared that it is their company policy and can be found in their website. I’ve checked their website and it only states cash deposits will be refundable upon check out. There’s no ATM available at their chalet buildings too. The check in staff emphasized greatly of the house rules during checkin and their respective penalties. However, policing it was not carried out. So loud music was heard and chalet goers making a lot of noise well past midnight.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Room door couldn’t be closed unless you exert force. Sofa was torn very badly and bbq pit outside wasn’t clean up properly eg. still have some kind of sauce on the pit sides.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Angustia

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Short vacation is okay
Comfortable and convenient for the whole family.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
The place was overpriced. The booking didnt go thru and i wasnt even notified of it.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Sani, singapore

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Grass too long,alot of lizard. Love to come back. Hope that it can improve.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Denise, Singapore

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We have fun and feel comfortable of staying. Will still plan again.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
入住時,酒店職員給予一張check list 和有關入住的規則,說明晚上10:30後不能喧嘩嘈吵,但當晚過了10:30pm 仍有三四間渡假屋的住客在屋門前燒烤和放音響,大叫喧嘩,當時已立刻致電酒店職員處理,前後三次也未能控制其他住客在門外嘈吵玩樂,直到半夜二凌晨2峙許仍有音響大聲播放和人隆嘈雜,十分擾攘,當晚完至未能〉睡直到早上四時許。酒店職員失職,沒有好好管理。我們-家早上立峙許離開酒店去機場,還遇到有警車入來調查案件,十分恐怖!
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Vincent

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Horrible
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
CHERRYLOFT RESORT vastasi 15.10.2018
Apologies for the inconvenience caused

4/10 Huono

Simon

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Single benefit of a BBQ pit
Run down with poor management. Only highlight is its attached BBQ pit for family gatherings
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
Cherryloft Resort vastasi 30.9.2018
Apologies for the inconvenience.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Budget chalet... Quality not there.
Budget chalet... Quality not there... Room condition quite bad.. Pretty rundown.. Water leaking.... *acceptable customer service good, able to change roomif needed*
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
cherryloft resort vastasi 30.9.2018
Thank you

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tv channel cannot watch, air-con is not cold at night. Deposit will be charge $101 instead of $100 if you are using Nets. No 7-11 or NTUC nearby.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
CherryLoft Resort vastasi 4.10.2018
Apologies for the inconvenience caused.

6/10 OK

Jay

Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
Cherryloft Resort vastasi 16.8.2018
thank you

8/10 Hyvä

Bob, SG

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Room air conditioning was good. Table tennis table was pretty decent. Down side is call for enquiry to the resort was unanswered for days prior to..
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
Cherryloft Resort vastasi 16.8.2018
apologies for the inconvenience caused