Asiakkaiden tulee siirtyÀ majoituspaikkaan veneellÀ ja heidÀn tulee ottaa yhteyttÀ majoituspaikkaan viimeistÀÀn 24 tuntia ennen matkaa. Yhteystiedot löytyvÀt varauksen jÀlkeen lÀhetetystÀ varausvahvistuksesta.
TÀmÀ majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentÀltÀ (lisÀmaksuja saatetaan veloittaa). Asiakkaiden tulee antaa saapumistietonsa majoituspaikalle ennen matkan alkua. Yhteystiedot löytyvÀt varauksen jÀlkeen lÀhetetystÀ varausvahvistuksesta.
Asiakkaiden on otettava yhteyttÀ majoituspaikkaan etukÀteen saadakseen sisÀÀnkirjautumisohjeet. Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan pÀÀllÀ.
Ota majoituspaikkaan yhteyttÀ kÀyttÀen varausvahvistuksessa olevia tietoja vÀhintÀÀn 24 tuntia ennen saapumista jÀrjestÀÀksesi sisÀÀnkirjautumisen
Asiakkaiden pitÀÀ ladata majoituspaikan mobiilisovellus AL HOSN UAE ennen sisÀÀnkirjautumista
Jos sinulla on kysyttÀvÀÀ, ota yhteyttÀ majoituspaikkaan kÀyttÀen varausvahvistuksesta löytyviÀ tietoja
TÀmÀ kohde sijaitsee saaressa, noin 8 kilometrin pÀÀssÀ Abu Dhabin rannikolta, johon pÀÀsee vain veneellÀ. Asiakkaiden tulee ottaa yhteyttÀ lomakeskukseen yhtÀ pÀivÀÀ etukÀteen kuljetuksen jÀrjestÀmiseksi Jebel Dhannan laiturista (20 minuutin venematka). PÀivittÀiset lÀhdöt Jebel Dhannan laiturista Sir Bani Yasin saarelle ovat kello 12.00, 15.00, 18.00 ja 23.00. PÀivittÀiset lÀhdöt Sir Bani Yasin saarelle ovat kello 9.00, 13.00, 16.00 ja 20.00. Huomaathan, ettÀ venekuljetukset riippuvat saatavuudesta, sÀÀolosuhteista ja Abu Dhabin satamaviranomaisten liikennöintiluvasta. TÀmÀ majoitusliike tarjoaa edestakaiset maakuljetukset saaren laivapysÀkille, sekÀ kuljetukset saarella (sisÀltyy pakolliseen lomakeskusmaksuun).
Kaikkien asiakkaiden on esitettÀvÀ voimassa oleva virallinen henkilötodistus sisÀÀnkirjautumisen yhteydessÀ. Henkilökorttina hyvÀksytÀÀn voimassa oleva, Emiraattien tuloleimalla varustettu passi ja Yhdistyneiden arabiemiirikuntien tai Persianlahden arabimaiden yhteistyöneuvoston (GCC) henkilöllisyystodistus.
Asiakkaiden on asennettava AL HOSN UAE -sovellus mobiililaitteisiinsa. Majoitusliike voi pyytÀÀ asiakkaidensa matkustushistoriatietoja (kuten passin maahantuloleimat) ja/tai terveydentilaa koskevan lomakkeen tÀyttÀmistÀ.