Ulkopuoli

Arvostelut: Steigenberger Graf Zeppelin

Steigenberger Graf Zeppelin
Arnulf-Klett-Platz 7, Stuttgart, BW

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 560 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 317 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 86 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 25 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 12 kautta 1000 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

jukka oinonen

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Holger Flory vastasi 17.11.2023
Dear Mr. Oinonen,We are pleased to hear that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to offer our guests the best possible experience. We are therefore very pleased to hear that you were satisfied with your stay with us.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019
Bernd A. Zängle vastasi 22.10.2019
Dear esteemed guest, thank you for sharing your valuable evaluation with us. We are glad that you enjoyed your overall stay at our hotel. Still it is our daily aim to exceed the expectations of our guests and delight you with an unforgettable stay. Therefore we hope to welcoming you back soon to positively surprise you. In the meantime we remain with best regards Bernd A. Zängle General Manager Steigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Matti, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019
Bernd A. Zängle vastasi 2.10.2019
Sehr geehrter Matti, vielen Dank, dass Sie unser Gast im Steigenberger Graf Zeppelin waren und für Ihre großartige Bewertung. Es freut uns sehr, dass wir Sie vollumfänglich begeistern konnten und hoffen, Sie auch bei Ihrer nächsten Reise nach Stuttgart begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Bernd A. Zängle General Manager Steigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti oli hyvä erittäin ystävällinen henkilökunta
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019
Steigenberger Graf Zeppelin vastasi 1.4.2019
Dear esteemed guest, thank you for sharing your good feedback with us! It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at our hotel and especially benefitted from our central location. We hope to welcoming you back for a future occasion to delight you to 100% and remain in the meantime with best regards Melanie Domin Steigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Sakari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti kiva hotelli
Hyvä hotelli siistit huoneet siitit tilat, mukava palvelu
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

Päivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli rautatieaseman välittömässä läheisyydessä, ja S-bahnilla pääsi kätevästi lentokentälle. Hotellin pääoven edessä oli rakennustyömaa, mutta huoneemme oli sisäpihan puolella, joten mitään meluhaittaa rakennustyömaasta ei ollut. Hotelli oli siisti, huoneissa oli hyvä äänieristys, aamiainen oli runsas. Hotellissa oli ilmainen WiFI, mutta sitä käyttäen sivustojen lataaminen kesti ikuisuuden tai jäi kokonaan kesken. Toki maksamalla WiFiin olisi saanut tehoa, mutta jätimme tämän mahdollisuuden väliin. Hotellin sijainti oli mainio: ostospaikkoja, joulumarkkinoita, museoita oli pienen kävelymatkan päässä. Hyvä julkinen liikenne.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava sijainti. Rauhallinen huone. Uima-allas oli usean päivän ajan pois käytöstä.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
Bernd A. Zängle vastasi 2.10.2018
Dear esteemed guest, thank you very much for sharing your feedback with us. It is a pleasure to hear that you spent a memorable time at the Steigenberger Graf Zeppelin and especially liked our central location and your room. We apologize for the inconvenience according to our pool. To assure the safety and hygiene of the pool we have to inspect it regularly and unfortunately this inspection took place during your stay which we commisserate truly. We hope to welcoming you back for a future occasion so that you will have the opportunity to get to know our pool and enjoy our hotel to 100%. With best regards Bernd A. Zängle General Manager

10/10 Loistava

Jukka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viikonloppulomalla Stuttgartissa
Olimme 3 päivän lyhyellä lomalla Stuttgartissa. Hotelli oikein hyvä, huone ylimmässä viidennessä kerroksessa, jossa myös allas/saunat ja sali. Mukava käydä höyrysaunassa päivän päätteeksi, huoneen kun pyytää sisäpihan puolelta saa olla aivan rauhassa. Mitään hälyä tai melua ei kuulunut. Aamupala erinomainen. Hotellia vastapäätä rautatieasema josta pääsee kätevästi esim Porsche-museoon. Hotellin naapurikorttelissa ostoskatu, puistoalue, hyviä ravintoloita. 100 minuutin hop on - hop off bussiretki kannattaa tehdä (blue line), kaupunki ”makaa” laaksossa, bussi kiertää kivasti koko kaupungin. Ja pysähtyy myös Mersu-museolle. Pariksi-kolmeksi päiväksi kaupunki tarjoaa mukavaa nähtävää ja koettavaa, ja Steigenberger hotelli on tasoltaan oikein hyvä, sekä sijainniltaan mainio.
Bernd A. Zängle vastasi 23.5.2018
Dear esteemed guest, thank you very much for this incredible feedback and your nice recommendation for other guests how to spend a good time in Stuttgart. We are very happy to hear that you liked the city and even more that we were able to positively contribute to your trip. We are already looking forward to your next visit and remain in the meantime Bernd A. Zängle General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ridiculous price for breakfast.
Amazed that the breakfast was not included. Well, it might be my error when making reservation. But the price when I went to have it. Ridiculous!!! And was not even anything special...
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2018
Bernd A. Zängle vastasi 17.5.2018
Dear esteemed guest, thank you for sharing your feedback with us. We hope that you enjoyed your stay in the Steigenberger Graf Zeppelin in general. We also thank you for your positive feedback which we use to constantly adjust our standards. It would be a pleasure to welcoming you back for a a future occasion to positively surprise you. With best regards Bernd A. Zängle General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kaikki keskustan nähtävyydet vieressä.
Kallis aamupala, mutta erinomaisia leipomokahviloita sadan metrin säteellä on monia. Deluxe huone on tosi tilava ja miellyttävä asua.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2018
Bernd A. Zängle vastasi 21.4.2018
Hyvä Helmut, Paljon kiitoksia siitä ajasta, jonka olette antanut arvioidaksemme meille niin myönteisesti ja kuvaillessanne vaikutelmia. Olemme tyytyväisiä, että olette tyytyväisiä. Haluan kiittää häntä koko joukkueelle Odotamme toivotamme sinut jälleen Stuttgartissa. Ystävällisin terveisin Bernd A. Zängle Pääjohtaja

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli, hyvä sijainti, ja kiva kylpyläosasto.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2018
Bernd A. Zängle vastasi 22.5.2018
Dear esteemed guest, thank you very much for excellent feedback! It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin and especially liked our Zeppelin Day Spa. We hope to welcoming you back during your next visit to Stuttgart and remain in the meantime with best regards Bernd A. Zängle General Manager

10/10 Loistava

Markku, Piikkiö

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tyylikäs korkeatasoinen keskustahotelli. Juuri oik
Korkeatasoinen hieno hotelli. Asiallista palvelua. Suomalaisilla opittavaa.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Exellent hotel with a perfect location
Exellent hotel with a great location just next to the main train station.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2017
Spiridon Sarantopoulos vastasi 6.11.2017
Dear Guest, Thank you very much for your fantastic feedback and the excellent evaluation of our hotel. We are delighted to hear that you spent a memorable time at our Steigenberger Graf Zeppelin and liked all of our facilities and services. We are already looking forward to welcome you back to our hotel soon. With best regards, Spiridon Sarantopoulos, General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Execellet location . Good service. Spa very nice. Very silence rooms. Clean hotel.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2017
Spiridon Sarantopoulos vastasi 1.8.2017
Dear Guest, Thank you very much for your fantastic feedback and the excellent evaluation of our hotel. We are very pleased to hear that you spent a memorable time at our Steigenberger Graf Zeppelin and liked all of our facilities and services. Furthermore, we would like to thank you for your recommendation and for the compliment to our staff which will be shared with our whole team.We are already looking forward to welcome you back to our hotel soon. With best regards, Spiridon Sarantopoulos, General Manager

4/10 Huono

Kari

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Millähän tämä hotelli on tähdet saanut?
Hotellin sijainti on loistava. Meillä oli ylimmän kerroksen iso huoneisto. Tv ei toiminut ollenkaan, kerroimme tästä respaan, luvattiin käydä katsomassa, ehkä käytiin katsomassa pimeää ruutua. Tv ei toiminut koko vierailun aikana. Wi-Fi oli onneton, joko yhteys ei toiminut ollenkaan tai se toimi erittäin hitaasti. Aamupalalle mentäessä tarjoilija kysyi otammeko kahvia, näin pyysimme, mutta kahvia ei näkynyt, vaan piti käydä pyytämässä tarjoilijaa tuomaan kahvit, kupilliset tuli pöytään ja tarjoilija oli erittäin nyrpeän näköinen. Olen yöpynyt aikaisemmin useita kertoa Stuttgardissa, tämä oli tässä hotellissa ainutkertainen vierailu, ensimmäinen ja viimeinen.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017
General Manager vastasi 21.7.2017
Arvoisa Vieras, Kiitos palautteesta. Olemme erittäin pahoillamme, että aika kodissamme unohtumaton kokemus, mukaan meidän omia standardeja ei ollut. Pahoittelemme häiriötä mainittu, mikä tietysti eivät täytä laatuvaatimuksia ja tämä palautteesi tarkistettavaksi. Toivomme, että pidätte meidän Steigenberger Graf Zeppelin aikana seuraava vierailu Stuttgart uudelleen ja antaa meille mahdollisuuden yllättää positiivisesti. Parhain terveisin Spiridon Sarantopoulos, toimitusjohtaja

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel. Comfortbale rooms. Good housekeeping. Newspapers available. Expensive breakfast, however.
Yöpyi 9 yötä kesäkuussa 2017
Spiridon Sarantopoulos vastasi 21.7.2017
Dear Guest, Thank you very much for your fantastic feedback and the excellent evaluation of our hotel. We are very pleased to hear that you spent a memorable time at our Steigenberger Graf Zeppelin and liked all of our facilities and services. We are already looking forward to welcome you back soon. With best regards, Spiridon Sarantopoulos, General Manager

10/10 Loistava

Matti, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Liikenneyhteydet 10+
Nopea sisäänkirjautuminen,iso huone, pihviravintola 20 m päässä.
Spiridon Sarantopoulos vastasi 26.6.2017
Dear Helmut, kiitos otit rate meille niin positiivisia ja välittää vaikutelmia. Olemme tyytyväisiä, että olit tyytyväinen. Sinun kiitosta Haluan luovuttaa koko joukkue.Olisimme iloisia jos voisitte käymään jälleen Stuttgartissa. Parhain terveisin, Spiridon Sarantopoulos, General Manager

10/10 Loistava

Sakari , Turku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
hotelli hyvien kulkuyhteyksien lähellä
Mukava paikka hyvä palvelu loistava sijainti ostoskadun vieressä
Spiridon Sarantopoulos vastasi 17.4.2017
Arvoisa Vieras, Kiitos erittäin hyvää palautetta ja erinomaiseen luokitukseen hotellin. Arvostamme kovasti, että olet valinnut aikana toistuvan matkan Stuttgart meidän Steigenberger Graf Zeppelin. Meillä on ilo, että olet pystyivät tuntea olonsa mukavaksi kanssamme ja voisivat hyötyä erityisesti meidän keskeinen sijainti. Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme toivottaa uudelleen tulevaisuudessa tervetullut kotiin ja pysyä sillä välin, parhain terveisin Spiridon Sarantopoulos, toimitusjohtaja

10/10 Loistava

paula

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava sijainti
Hotellin sijainti oli loistava. Sijaitsee aivan päärautatieasemaa vastapäätä ja aivan keskustan ytimessä.
Spiridon Sarantopoulos vastasi 17.4.2017
Arvoisa Paula, Kiitos erittäin hyvää palautetta ja erinomaiseen luokitukseen hotellin. Arvostamme kovasti, että olet valinnut loman Stuttgart meidän Steigenberger Graf Zeppelin. Meillä on ilo, että olet pystyivät tuntea olonsa mukavaksi kanssamme ja voisivat hyötyä erityisesti meidän keskeinen sijainti. Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme toivottaa uudelleen tulevaisuudessa tervetullut kotiin ja pysyä sillä välin, parhain terveisin, Spiridon Sarantopoulos toimitusjohtaja

8/10 Hyvä

Laura

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Mehieddine, Northville

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved the Davidoff cigar lounge and drink service. Sauna was small but good. Fitness was small but adequate. Breakfast was subpar for 5 star German standards. Also, meats, cheeses, eggs were mixed together on same serving areas making vegetarians like myself unable to enjoy anything but bread, yogurt and coffee. I stay here about 5 or 6 times a year and I have mentioned this every time to management. The meat should be clearly separated from non-meat items and that includes chicken which the girl in the morning told me was not meat. Let's just try to keep all the animal flesh products away from non-animal flesh.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Vanessa Witsch vastasi 15.4.2024
Dear Mehieddine,Thank you for sharing your valuable evaluation with us and for your loyalty.We are glad that you enjoyed your overall stay at our hotel and especially liked our Davidoff Cigar Lounge. Still it is our daily aim to exceed the expectations of our guests and delight you with an unforgettable stay.Therefore we hope to welcoming you back soon to positively surprise you. With best regardsVanessa WitschGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Ines, Gau Algesheim

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Vanessa Witsch vastasi 14.5.2024
Sehr geehrte Ines,vielen Dank für die hervorragende Bewertung unseres Hauses.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin genießen konnten und mit all unseren Einrichtungen und Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder willkommen zu heißen und verbleiben in der Zwischenzeit,mit freundlichen GrüßenVanessa WitschGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

6/10 OK

alessandro

Hyvää: Siisteys
cucina non internazionale
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Vanessa Witsch vastasi 19.3.2024
Dear Alessandro,Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that our culinary offerings did not meet your expectations. At our hotel, we strive to offer a variety of dishes that satisfy all of our guests.We recognize that culinary diversity is an important aspect of the guest experience, and we will continue to work hard to improve in this aspect. Your opinion is very valuable to us.I wish you the best from Stuttgart,Vanessa WitschGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Daniel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Angenehmer Aufenthalt. Vielen Dank.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Holger Flory vastasi 11.3.2024
Sehr geehrter Daniel,es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen und es ist immer eine Freude zu hören, dass wir Ihren Erwartungen gerecht werden konnten.Wir bedanken uns für Ihr positives Feedback und hoffen, Sie bald wieder im Steigenberger Graf Zeppelin begrüßen zu dürfen.Alles Gute aus StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

2/10 Hirveä

Giancarlo

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 5.3.2024
Dear Giancarlo,It is with regret that I read about your less than satisfactory experience with us. Your feedback is highly valuable as it helps us strive for better guest experiences. We always aim to deliver a high standard of service and it's disappointing to hear that we fell short in your case. We do hope that you would give us another opportunity to serve you better in the future.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Haijo

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location, clean, high friendly service, good breakfast. We really liked our stay. Pity the station across the street is under (long term) renovation, although you don’t hear anything. But you can’t open a window and the room is very warm and can’t be cooled more then a few degrees. Also, the sofa bed (for the kids) was very old and sqeecky. No real nice bar, unless you like cigars. A swimming pool would have been great. So, a good one if you ever want to visit a classic icon but don’t expect a modern hotel. Also not really suitable for a family with kids.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 23.2.2024
Dear Haijo and Family,Your feedback is of great importance to us and we are pleased to hear that you appreciated our clean facilities, friendly service, and tasty breakfast. It is indeed a delight to know that your overall stay was enjoyable.We understand your concerns regarding the renovation of the station and the temperature in the rooms. We aim to provide a comfortable environment for our guests and we are sorry if there were elements of your stay that didn't fully meet your expectations.Your comments regarding the sofa bed has also been noted. While we are a classic hotel and proud of our historic heritage, we are consistently looking for ways to enhance our guests' experience. We do hope that you will consider us for your future visits despite these issues, as we would love to have you and your family back for another memorable stay.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Alexander

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Schönes Hotel super gelegen.
Schönes Hotel, schönes Zimmer geräumig und zweckmäßig. Rezeption sehr freundlich und kompetent. Das Frühstück ist gut alles da, der Frühstücksraum ist irgendwie nicht richtig gemütlich! Das Personal beim Frühstück ist aber sehr nett.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 23.2.2024
Sehr geehrter Alexander,vielen Dank für Ihre positiven Worte bezüglich Ihres Aufenthaltes in unserem Hotel. Es freut uns sehr, dass Sie sowohl unsere Zimmer als auch die Freundlichkeit und Kompetenz unseres Rezeptionsteams geschätzt haben.Wir nehmen zur Kenntnis, dass Sie den Frühstücksraum als nicht gemütlich empfunden haben. Ihr Feedback ist uns wichtig, da wir bestrebt sind, unseren Gästen stets das bestmögliche Erlebnis zu bieten.Es ist schön zu hören, dass unser Frühstückspersonal Ihnen einen angenehmen Start in den Tag bereitet hat.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Hans-Thomas

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 20.2.2024
Sehr geehrter Hans-Thomas,vielen Dank für die hervorragende Bewertung unseres Hauses.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin genießen konnten und mit all unseren Einrichtungen und Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder willkommen zu heißen und verbleiben in der Zwischenzeit,mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Ralf

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Luxurious hotel close to public trabnsportation and the city center.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 20.2.2024
Dear Ralf,It is delightful to hear that you appreciated the strategic location of our hotel, Steigenberger Graf Zeppelin. We take pride in providing a luxurious experience that is both convenient and memorable. Our proximity to public transportation and the city center is indeed one of our unique strengths, and we're glad it contributed positively to your stay.Your feedback is valuable, as it allows us to understand what our guests love about their stay with us. All the best from Stuttgart,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Abdullah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 13.2.2024
Dear Abdullah,We are sincerely grateful for your positive assessment of our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to provide a superior guest experience.It is always rewarding to know that our guests have enjoyed their stay. We hope your travels will bring you back to our hotel in the future.All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Jesper

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tryggt varmt och tyst hotel nära kommunikationer. Serverar en riktigt bra frukost.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 13.2.2024
Dear Jesper,We really appreciate your kind words about your stay at the hotel Steigenberger Graf Zeppelin. We are pleased to hear that you found our location convenient and that you enjoyed the warmth and tranquility of our establishment. Your compliment on our breakfast really pleases us. Giving you an excellent start to your day with our breakfast is one of our top priorities.We hope to welcome you back soon and assure you of our continued commitment to creating great experiences for our guests.All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Sven

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
An sich ein schönes Hotel, jedoch sind einige Dinge schon sehr in die Jahre gekommen. Schwimmbad war leider geschlossen. Im Zimmer waren zb die WC Spülung nicht mehr fest. Das Thermostat im Bad war auch locker. Und noch ein paar andere Kleinigkeiten.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 13.2.2024
Sehr geehrter Sven,Ihr Feedback ist uns sehr wertvoll und wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu bieten und wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst. Unser Technikteam hat sich direkt um die Punkte gekümmert. Gerne sind wir auch während Ihres Aufenthaltes für Sie da, um Ihre berechtigten Wünsche zu erfüllen. Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass wir stets bemüht sind, den Zustand unseres Hauses zu verbessern und zu erneuern. Ihre Rückmeldung hilft uns dabei, unseren Service zu optimieren. Nur der Vollständigkeit halber möchten wir erwähnen, dass das Steigenberger Graf Zeppelin kein Schwimmbad hat und wir daher auch nicht mit einem solchen Ausstattungsmerkmal werben.Wir hoffen, dass wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch mit den Verbesserungen überzeugen können und danken Ihnen nochmals für Ihre Rückmeldung.Mit besten Grüßen,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Kar Fong Caroline

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great!
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Holger Flory vastasi 13.2.2024
Dear Kar Fong Caroline,We are delighted to hear that you had a fantastic stay at Steigenberger Graf Zeppelin Hotel Stuttgart. Your succinct feedback "Great" wonderfully encapsulates what we aim to provide for all our guests. Do consider our hotel for your next visit. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

6/10 OK

Tanja

Matkusti pienten lasten kanssa
Leider riecht man die Raucher -Lounge abends im ganzen Hotel. Nicht mehr zeitgemäß
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Holger Flory vastasi 13.2.2024
Sehr geehrte Tanja,vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen ein erstklassiges Erlebnis zu bieten und wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht genau diesen Erwartungen entsprach. Es ist uns wichtig, dass unsere Gäste sich in unseren Räumlichkeiten wohl fühlen. Daher nehmen wir Ihr Feedback sehr ernst und werden Ihr Anliegen sorgfältig prüfen.Mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Kenneth kannan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Room was nice and cosy. Friendly front desk staff
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 25.1.2024
Dear Mr. Kannan,Your kind words about the room and our front desk team are truly appreciated. Quality service and comfort are indeed some of the highlights at the Hotel Steigenberger Graf Zeppelin.We are thrilled to know that you found our rooms to your liking and the staff amicable. It is our constant endeavour to make our guests feel at home and your positive comments assure us that we are on the right track.We hope to welcome you back soon for another pleasant experience.With best regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Sven

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Holger Flory vastasi 22.1.2024
Sehr geehrter Sven,wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Wir bemühen uns, jedem Gast eine positive Erfahrung zu ermöglichen und freuen uns, dass wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt bieten konnten. Wir hoffen, dass wir Sie in naher Zukunft wieder begrüßen dürfen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Caroline

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Holger Flory vastasi 11.1.2024
Dear Caroline,We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide our guests with a pleasant and comfortable experience and are pleased that we met your expectations. We look forward to welcoming you again soon.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Iurie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent stay. The shower is awesome. Helen is great!
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Holger Flory vastasi 9.1.2024
Dear Lurie,It's heartening to hear your stay with us was excellent. Our team strives to provide the best amenities for our guests, so we're thrilled the shower exceeded your expectations! Also, it's wonderful to see Elen's efforts were appreciated. She is indeed a valued member of our team and your kind words will be passed on to her.We look forward to welcoming you back to the Steigenberger Graf Zeppelin in the near future.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Projer

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Holger Flory vastasi 9.1.2024
Dear Projer,we are pleased to hear that you had a pleasant stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to make every stay a pleasant experience and it is nice to know that we succeeded in your case. We hope that you will return soon.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel and location, parking is challenging to find but convienent once it's used.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 9.1.2024
Dear Guest,we are truly delighted to hear that you found our hotel and its location to your liking. Indeed, our location is one of the many aspects our guests appreciate about their stay with us.We understand that parking can be a bit of a challenge in a bustling city like ours. However, it's encouraging to know that you found it convenient once you were able to secure a spot. We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit.With best regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Dennis

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 5.1.2024
Sehr geehrter Dennis,ein frohes neues Jahr für Sie und Ihre Lieben!Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin hatten. Wir sind bestrebt, Ihnen ein hervorragendes Kundenerlebnis zu bieten, und wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir hoffen, dass wir Sie bald wiedersehen!Mit besten Grüßen aus StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Daniel

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 2.1.2024
Dear Daniel,We are very pleased that you had a pleasant experience at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide our guests with excellent service and quality accommodation and we are delighted that you were satisfied with your stay. Thank you for choosing us as your accommodation provider!With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Sam

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 2.1.2024
Dear Sam,We are very pleased to hear that you were satisfied with your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. Our team strives to provide the best possible experience for every guest. Thank you for giving us the opportunity to serve you.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 Hyvä

Brittany

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Convenient Access to Train Station
Super convenient location near the Central train station. Hotel was a little pricey for the value. It was dated, older, but the hotel staff was excellent.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 2.1.2024
Dear Brittany, Your feedback is greatly valued and we are pleased to hear that our location has served you well. Our team is delighted to have made a positive impression with their excellent service.As for the concern about our pricing and the condition of our establishment, we continually strive to provide a high standard of experience that matches the expectations of our guests. Your points will be taken into account as we seek to improve our offerings. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an experience that truly reflects the standards of Steigenberger Graf Zeppelin.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

6/10 OK

Nicolas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir hatten ein Superior-Zimmer gebucht. Im Beschrieb mit King-Bett. Hatten zwei zusammengeschobene einzelbetten. Reseptionisten sehr freundlich, restlichens Hotelpersonal eher ignorant was in einem 5 Sterne Hotel fehl am Platz ist. Rest war gut.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 2.1.2024
Sehr geehrter Nicolas,vielen Dank für Ihr offenes Feedback und natürlich noch ein gesundes neues Jahr.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat, insbesondere bezüglich des Bettes und der Interaktion mit unserem Personal. Ihre Rückmeldung ist wichtig für uns, denn sie hilft uns, unsere Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern.Es freut uns jedoch, dass Sie die Freundlichkeit unserer Rezeptionisten positiv hervorheben und dass Sie den Rest Ihres Aufenthalts als gut empfunden haben. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen dürfen, um Ihnen den exzellenten Service zu bieten, den unsere Gäste von einem 5-Sterne-Hotel wie dem Steigenberger Graf Zeppelin erwarten dürfen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Chester

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 22.12.2023
Dear Chester,we are very pleased to hear that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin hotel Stuttgart. We strive to provide our guests with a memorable and comfortable experience. It is nice to know that your stay with us was a positive one. Thank you for being our guest and we hope to welcome you again soon.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Abulgasim

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 20.12.2023
Dear Abulgasim,we are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to provide the best possible experience for our guests and it is very encouraging to receive such positive feedback. Thank you for choosing the Steigenberger Graf Zeppelin and we look forward to welcoming you back soon.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Philip

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 19.12.2023
Sehr geehrter Philip,vielen Dank für die hervorragende Bewertung unseres Hauses.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin genießen konnten und mit all unseren Einrichtungen und Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder willkommen zu heißen und verbleiben in der Zwischenzeit,mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Birgit

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 18.12.2023
Sehr geehrte Birgit,vielen Dank für Ihre 5 Sterne. Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Steigenberger Graf Zeppelin Hotel genossen haben. Wir sind bestrebt, unseren Gästen das bestmögliche Erlebnis zu bieten, und es ist uns eine große Freude zu wissen, dass uns dies bei Ihnen gelungen ist. Wir hoffen, Sie bald wieder zu begrüßen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 Loistava

Sybille

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hervorragendes, sehr zentral gelegenes Hotel. Ausgezeichnetes Frühstück und sehr freundliches und aufmerksames Personal.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Holger Flory vastasi 18.12.2023
Sehr geehrte Sybille,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Hotel Steigenberger Graf Zeppelin genossen haben. Ihre lobenden Worte über unser Frühstück und unser Team sind eine schöne Bestätigung für unser tägliches Bestreben, unseren Gästen einen hervorragenden Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen.Mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin