Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 555 kautta 1001 arvostelua" "
10–Loistava
555
Arvosana 8 - Hyvä. 360 kautta 1001 arvostelua" "
8–Hyvä
360
Arvosana 6 - OK. 67 kautta 1001 arvostelua" "
6–OK
67
Arvosana 4 - Huono. 16 kautta 1001 arvostelua" "
4–Huono
16
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 1001 arvostelua" "
2–Hirveä
3
9,2/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
9,0/10
Palvelut/mukavuudet
9,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
9,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Adriana
Matkusti ryhmän kanssa
10.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel was incredibly convenient (it's literally right next to a bus stop and a 7-11). I was also incredibly impressed with how big the hotel room was and how beautiful the interior of the lobby and hotel room was. The bathtub was exquisite and the amenities were super awesome. The hotel staff were also incredibly friendly and welcoming. I will definitely book this hotel again next time I'm in Taichung!!
Adriana
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
RUBY CHEN vastasi 13.5.2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Loistava
Ka Lun
Matkusti kumppanin kanssa
5.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel offers us a clean, safe, quiet but convenient environment. Staff are friendly. Highly recommend.
Ka Lun
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
RUBY CHEN vastasi 6.5.2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Loistava
Takaki
Matkusti ryhmän kanssa
3.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
急な予約にも対応してくれました。
Takaki
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
RUBY CHEN vastasi 6.5.2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Loistava
HARUKI
1.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
HARUKI
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
飯店管理員 vastasi 3.5.2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Loistava
Andy
Matkusti kumppanin kanssa
22.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
We had a corner room with separate bedroom. Breakfast included a wide variety of foods (but no pastries). Cleaner was lovely. Front desk staff would show some interest if you spoke directly to their face but otherwise were uninterested in my stay.
Andy
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
RUBY CHEN vastasi 23.4.2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Loistava
CHUNPING
Matkusti ryhmän kanssa
6.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Loistava
Kenneth
16.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kenneth
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
飯店管理員 vastasi 22.12.2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 Hyvä
Allen
Matkusti perheen kanssa
15.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Property was great! Only thing was the curtains had small holes, as if they had been moth-eaten or something.
The area around the property was okay.
Allen
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
飯店管理員 vastasi 22.12.2023
Reply from Indoor Hotel Customer Service Department:Thank you very much for visiting the Indoor Hotel and giving us your valuable opinions. The Indoor Hotel is committed to providing guests with considerate and warm service. Thank you for your reminder. Regarding the mentioned content, we will discuss and make arrangements with the department heads. Adjustment. Thank you very much for your generous advice. Thank you again for your support and love. We will definitely learn from this and operate more carefully in the future to improve service standards so as not to live up to your expectations of Injoy. We sincerely invite you to come again and look forward to the opportunity to serve you again soon. I wish you all the best Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG
10/10 Loistava
YUAN HSIN
12.12.2023
YUAN HSIN
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
飯店管理員 vastasi 22.12.2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
6/10 OK
WEI-SIAO
Liikematkailija
8.12.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
薆悅酒店台中館致力讓每一位貴賓感受像回家一樣的溫暖、自在,未能讓您體驗到滿分的服務我們深感抱歉,針對您回覆的問題、建議,本公司相當重視。已將您的信息留言與相關管理人員對此進行了解&檢討。今後會更加注意加強細節,感謝您的指正讓我們更加強&注意。由衷感謝您寶貴的意見,透過客人的意見,我們才能提升住客的入住體驗。 我們期望將來能再次迎接您的光臨,並給您締造一個更佳的薆悅住宿體驗 Inhouse hotel Taichung RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 Hyvä
KIT MEI MAY
Matkusti ryhmän kanssa
29.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room is cozy and feel warm. The sizable and clean bathroom is the best.
KIT MEI MAY
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
飯店管理員 vastasi 22.12.2023
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Loistava
WEI-JHIH
29.11.2023
WEI-JHIH
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
飯店管理員 vastasi 22.12.2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。薆悅酒店台中館因設計上未有停車空間,我們亦有將酒店資訊於平台上露出,以避免貴賓入住產生停車困擾,方便的是酒店鄰近有2個公有收費停車場,停車安全且距離酒店步行僅約幾分鐘內,皆可讓開車前來的貴賓停放。我們一定會更加努力,請期待我們用心的安排與服務精神, 讓您爾後每一次造訪台中薆悅酒店都能渡過美好的時光,謝謝!薆悅酒店台中館 Inhouse hotel Taichung KELLY WANG
10/10 Loistava
SIAO TING
15.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。薆悅酒店台中館因設計上未有停車空間,我們亦有將酒店資訊於平台上露出,以避免貴賓入住產生停車困擾,方便的是酒店鄰近有2個公有收費停車場,停車安全且距離酒店步行僅約幾分鐘內,皆可讓開車前來的貴賓停放。我們一定會更加努力,請期待我們用心的安排與服務精神, 讓您爾後每一次造訪台中薆悅酒店都能渡過美好的時光,謝謝!薆悅酒店台中館 Inhouse hotel Taichung KELLY WANG
10/10 Loistava
BINWEI
Liikematkailija
25.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
樓下有夜市方便就食
每次來台中出差第一選擇
BINWEI
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
飯店管理員 vastasi 25.9.2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
4/10 Huono
Hai
Matkusti perheen kanssa
18.9.2023
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Room was not clean and strange smell. Not good as 4 star hotel.
Hai
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
RUBY CHEN vastasi 20.9.2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback.We will pass it to relevant department leader.Look forward to your next trip.InhouseHotel *RSVN Dept. RUBY CHEN.
10/10 Loistava
Chiu yu
Matkusti perheen kanssa
12.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Chiu yu
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
飯店管理員 vastasi 14.9.2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Loistava
BINWEI
9.9.2023
BINWEI
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
飯店管理員 vastasi 11.9.2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 Hyvä
YU HSUN
Matkusti perheen kanssa
2.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Loistava
MENGLIN
Matkusti kumppanin kanssa
23.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
一切都不錯,只有房間冷氣設計比較不良,關不冷後會整間變悶~然後開太冷又整間太冷
MENGLIN
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
RUBY CHEN vastasi 24.7.2023
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
8/10 Hyvä
Peng Chang
22.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
隔音
房間隔音太差~
Peng Chang
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
RUBY CHEN vastasi 24.7.2023
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
19.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
個人慶生與帶長輩出遊
僅家中長輩對於淋浴無可動式跟浴缸淋浴太緊無法容易拉出稍有意見~其餘個人皆滿意
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
飯店管理員 vastasi 20.7.2023
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG