3 ulkouima-allasta, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: Barceló Santiago - Adults Only

4 out of 5
Barceló Santiago - Adults Only
Calle La Hondura, 8, Puerto de Santiago, Santiago del Teide, Tenerife

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 301 kautta 656 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 235 kautta 656 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 82 kautta 656 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 29 kautta 656 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 9 kautta 656 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

samir

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erittäin siisti hotelli
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Katrin

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mahtavat näkymät merelle! Rauhallinen paikka hotellille. Parkkipaikkojen rajoitettu määrä hieman jännitti saiko autoa aina parkkiin päivän päätteeksi.
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2020
Guest Experience Manager vastasi 1.3.2020
Dear Guest, We would like to thank you for your preference in selecting our Barceló Santiago hotel for your holidays in Tenerife, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us. We regret the difficulties in getting parking at some times of day. On the other hand we are very grateful that you have chosen us to enjoy your vacation and that we have finally exceeded your expectations. Kind regards, Adriana González Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todella hyvällä paikalla ja hyvät ruuat. Huoneet erittäin siistit ja poreamme parvekkeella oli erittäin hyvä.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2019
Barceló Santiago**** vastasi 19.12.2019
Hyvä herra Barcelóssa tiedämme, että ruoka on tärkeä osa yleistä mielikuvaa lomastasi hotellissa. Siksi pääkokkitiimimme valmistaa jokaiselle aterialle monipuolisen valikoiman herkkuja, jotka mukautuvat kaikkiin ravitsemustarpeisiin ja valloittavat jopa vaativimmatkin maut. Olemme iloisia siitä, että olemme onnistuneet tyydyttämään sinun. Kiitos, että korosit äskettäin uusittujen huoneidemme, jotka on suunniteltu suunnittelukalusteilla ja huipputeknologialla maksimaalisen mukavuuden saavuttamiseksi, estetiikkaa ja mukavuutta, koska tiedämme, että houkuttelevilla majoituksilla on kriittinen merkitys koko lomakokemuksessa vieraistamme soittaa. Siksi olemme iloisia voidessamme lukea, että olit tyytyväinen huoneeseesi. Lisäksi olemme iloisia voidessani lukea, että Hotel Barceló Santiago on löytänyt etuoikeutetun sijainnin Teneriffan eteläpuolella luonnonkauneimmalla alueella, josta on ainutlaatuinen näkymä La Gomeran saarelle ja Los Gigantesin meren kallioille, epäilemättä vieraillemme osoitteessa arvostetuin ja arvokkain. Arvostamme myös ystävällisiä sanoja joukkueellemme. Hänen ystävällisyytensä ja kohteliaisuutensa ovat epäilemättä talomme tärkeimpiä pluskohtia, ja onnittelemme kaikkia puolestasi työntekijöitämme heidän panoksestaan ​​hyvinvointiisi loman aikana. Haluamme vielä kerran kiittää sinua valitsemastasi hotellista lomallesi ja olemme erittäin iloisia voidessamme toivottaa teidät tervetulleeksi pian uudelleen. Ystävällisin terveisin Barceló Santiago****

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hotelli oli hyvä ja siisti. Oheispalveluita oli riittävästä ja ohjatuille jumppatunneille mahtui hyvin. Aamupala- ja illallisbuffetit olivat runsaita, mutta olisin kaivannut niihin vähän enemmän vaihtelua. Kuntosalilta puuttui perus tangot ja isommat painot, mutta kehonpainotreenin sai mainiosti tehtyä. Huone oli hieno ja terassi hulppea, mutta aurinko ei koko päivänä paistanut omalle terassille, joten sitä ei pystynyt oikein hyödyntämään. Vastaanotossa sai hieman tylyä palvelua ja joustavuutta ei löytynyt ollenkaan. myöhäisempää uloskirjautumista oli mahdotonta saada ja hotellilla oli mahdotonta viettää viimeistä päivää, koska peseytymismahdlisuuksia ei juuri ollut. Viimeisen päivän takia jäi hieman huono fiilis hotellista.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Ripa

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijanti merenrannalla on hieno. Saimme pohjoispuolen huoneen joten aurinkoa ei ollut parvekkeelle koko päivänä, huoneen vaihto ei onnistunut. Autopaikan varaaminen parkkihallista oli hankalaa. Respasta kertoivat koko ajan, että parkkihalli on täynnä ja voi varata vain kaksi päivää kerrallaan jos vapaata. Parkkitila olisi pitänyt varata etukäteen huonevarauksen yhteydessä web-kautta mutta tätä mahdollisuutta ei hotellia tilatessa ollut. Parkkihallissa oli kuitenkin koko ajan usea paikka vapaana. Koko perheemme sai yhtenä päivänä aamiaisesta vatsapöpön ja yksi päivä meni huoneessa.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2018
Barceló Santiago**** vastasi 17.1.2019
Dear Guest, We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Barceló Santiago hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We apologize for not being able to offer you a room change, but during your stay with us, we had a very high occupancy, so it was not possible to offer it. We always assign our rooms according to the category reserved by the client, since the cost is decisive for your stay. We always take into account special requests, but it is not always possible to make them a reality since it depends on the availability of the hotel. We apologize for the inconvenience. On our website is available the possibility of reserving a parking space in our parking lot as long as we have availability. For a future occasion, we recommend that you contact our hotel directly so that we can provide you with all the information you need before you travel. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Kind regards, Barcelo Santiago ****

8/10 Hyvä

Joni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava hotelli hienolla paikalla. Ruoka hyvää ja palvelu muutenkin kohdillaan.
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2018
Barcelo Santiago**** vastasi 1.1.2019
Dear Guest, Thank you for your feedback about your recent stay with us at Barcelo Santiago. Thank you for your very nice compliments for our team, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated. We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours. Thank you also for mentioning our magnificent views and our magical location. We are very lucky to be located in this magical part of the island.. Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. Kind regards, Barcelo Santiago ****

6/10 OK

Ville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
hotelli oli ok, muuta sijaitsi kaukana etelästä jossa oli kaikki kaupat yms. bussilla meni matkustaa 2h etelää ja taksilla maksoi 35e
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2018
Barcelo Santiago **** vastasi 5.3.2018
Dear guest, Thank you very much for your helpful comments. We are at your disposal for anything you may need in the future. Best Regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hotelli on valtava laitos
Hotelli on valtava laitos eli jos kaipaa lomalta rauhaa ja rentoutumista, niin tämä ei ole oikea paikka. Ruoka ei laadukasta. Joka paikassa ruuhkaista ja meluisaa.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018
Barceló Santiago vastasi 17.1.2018
Dear Guest, Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success. We regret reading you did not feel supported when having a technical issue in your room, we do our best to offer a caring and personalized service therefore we regret not being immediately informed at reception so as to be able to intervene in no time for you to fully enjoy your stay in our hotel. For a future occasion, please do not hesitate to contact the reception desk for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you. On the other hand, we are very pleased to read that you did like the room and the views from the room we accommodated you. Once again, thank you for your visit and constructive critics, we hope that you had a nice journey back home and to have the pleasure of serving you again in our hotels worldwide ensuring you in advance of our best intentions at all times. Kind regards,

10/10 Loistava

Samuel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Our room was towards inland so it was noisy until early hours since there is couple bars/club across the street, ear plugs recommended. Otherwise very nice hotel, I would go again.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2017
Dear Samuel, Thank you very much for your helpful comments. For us the best reward is the knowledge that our customers enjoy our experience. We are at your disposal for anything you may need in the future. We hope to repeat their experience with us. Best Regards, Barceló Santiago

6/10 OK

Soile

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli upealla paikalla
Upea näkymä merelle parvekkeelta. Rauhallinen huone. Upea allasalue komein näkymin merelle. Monipuolinen aamiainen kuohujuomineen. Sängyt ja sänkyvaatteet hyvät. Ilmastointi kovaääninen.
Barceló Santiago vastasi 16.3.2017
Dear guest, Thank you for your visit and very kind recommendation; we look forward to welcoming you back and please do not hesitate to contact us if you require any special arrangements for your future stay. Best regards,

10/10 Loistava

Annalena T.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Onnistunut hotellivalinta pariskuntalomalle
Vietimme maalis-huhtikuussa 2016 yhteensä 17 vrk Los Gigantesin Barcelo Santiago -hotellin 8. kerroksen superior sea view -huoneessa. Emme olisi voineet olla tyytyväisempiä hinta-laatu -suhteeseen. Hotellissa on ystävällinen henkilökunta, erittäin hyvä aamiainen, ihana allasalue, kauniit näkymät, erinomaiset sängyt ja paikka on sekä siisti, tasokas että viihtyisä. Aiomme mennä samaan hotelliin hopeahääpäivämatkallamme ensi syksynä.

4/10 Huono

Kati K.

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Horrible experiece with bedbuggies
Horrible Holiday - unpolite service - bedbuggies - cigar smoke

8/10 Hyvä

kriittinen matkustaja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli, jossa kaikki tarpeellinen.
Hotellissa oli kaikki tarpeellinen, paljon aktiviteetteja ja palveluja. Loistava aamupala. Henkilökunta oli ystävällinen, ja palvelualtis.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hienot näköalat
Vanhahkon ja kuluneen tuntuinen hotelli, mutta erittäin loistava sijainti, huoneista mahtavat näköalat. Kylpyhuoneessa tuoksui voimakkaasti virtsa, mutta tähän asti parhaat peitot ja tyynyt Espanjan-matkoilta olivat tässä hotellissa. Ilmanvaihto ei toiminut.

10/10 Loistava

Kai

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir haben uns rundum wohl gefühlt. Das Zimmer war großzügig und immer perfekt sauber, ruhig und schöner Blick aufs Meer und die Berge. Das Buffet war mehr als reichhaltig, lecker und abwechslungsreich. Personal sehr aufmerksam und immer hilfsbereit.
Yöpyi 11 yötä toukokuussa 2024

2/10 Hirveä

Sébastien

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Malheureusement, l’hôtel ne dispose pas de stationnement malgré que sur la fiche c’était écrit stationnement disponible. De plus, il était impossible de trouver une place dans les rues avoisinantes. Une barrière empêche les voyageurs de stationner temporairement devant l’hôtel pour déposer leurs bagages. Après avoir exploré l’île en profondeur, je recommanderais de choisir un hébergement dans un autre secteur. En dépit des assurances données par la réception que notre nuit serait remboursée en raison de l’impossibilité de stationner, l’établissement a finalement refusé de le faire. À éviter
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 18.5.2024
Cher Sébastien, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions. D'une part, nous aimerions vous informer que notre établissement dispose d'un service de parking privé moyennant un coût supplémentaire qui fonctionne toujours sous réserve de disponibilité. Nous regrettons qu'il ne vous ait pas été possible de l'utiliser pendant votre séjour en raison du taux d'occupation élevé. Cependant, il y a un autre parking privé à quelques mètres de l'hôtel pour le même prix. En outre, un grand parking public gratuit se trouve à proximité immédiate de l'hôtel. La barrière située à notre entrée est toujours disponible pour que nos clients puissent décharger leurs bagages rapidement et confortablement. Cependant, cette zone n'est pas destinée au stationnement car il s'agit d'une zone de chargement et de déchargement. Enfin, nous regrettons que vous ayez décidé de ne pas profiter de nos services hôteliers, car nous savons que vous n'avez finalement pas séjourné avec nous au Barceló Santiago. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir une autre fois. Cordialement,

6/10 OK

Roland

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Top Lage direkt am Meer sonst mittelmäßig
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 5.5.2024
Lieber Roland,vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt im Barceló Santiago entschieden haben und für Ihre ehrliche Bewertung.Es freut uns zu lesen, dass Sie die Lage unseres Hotels als ideal empfunden haben.Wir bedauern aufrichtig, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht ganz zufrieden waren.Wenn Sie etwas vermissen, wenden Sie sich bitte umgehend an uns, damit wir Ihnen helfen können, es zu vermeiden und Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben, und wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Giuseppe

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ok
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024

4/10 Huono

Hoxha

Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Eugen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was just pleasant to stay in this hotel.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 15.4.2024
Dear Eugen, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you had a good stay with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

david

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Parfait
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 5.4.2024
Cher David,Nous apprécions que vous nous fassiez part de vos commentaires sur votre récent séjour parmi nous. Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau la prochaine fois.Cordialement,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

8/10 Hyvä

Julie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Property was in an amazing location! Food not great and hard to get service around the pool area. Love Tenerife!
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 2.4.2024
Dear Julie,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that our stunning location and the exceptional cleanliness and condition of our hotel contributed positively to your experience. It is our pleasure to provide a well-maintained environment that enhances the stay of our valued guests.We regret to learn that our culinary offerings and poolside service did not meet your expectations. While we are proud of our diverse food selection and attentive staff, we are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory. Your comments are important to us and will be used to evaluate and improve the guest experience in these areas.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Alan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved our stay, relaxing!
Yöpyi 11 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 16.2.2024
Dear Alan,Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you had a good stay with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

8/10 Hyvä

Nils

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good but why no water bottles in room.
Wonderful location. Restaurants is ok and pool area on top of the building is amazing with great and fast food service. Wonderful view from hotel. Negative that they charge for parking and no free water in the room.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 15.2.2024
Dear Nils,Thank you for your review.We are sorry that certain aspects of your stay did not meet your expectations. While we do offer a range of all-inclusive services, we understand the convenience of complimentary water in the room and will take your comment into consideration. Regarding parking, we strive to provide ample and secure parking space for our guests, albeit with a fee to maintain the facility.We're thrilled that you enjoyed the fantastic views from our hotel and the fast service at the pool area. It's also great to hear that our location was a highlight of your visit. We appreciate your compliments on the general cleanliness and condition of our hotel, as well as the comfort of your room and the level of service provided by our team.We hope to see you again in the future.Kind regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Nicolas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lieu agréable, tres bon personnel dans l'ensemble chambre avec une belle vue mer sur les géants..
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 13.2.2024
Cher Nicolas,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un superbe séjour parmi nous.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

kevin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

PHILIP

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The sound of the surf at night was quite amazing. No traffic sounds, no 'beach party' sounds. Just the crashing surf. Loved it.
Yöpyi 10 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 8.2.2024
Dear Philip, Thank you very much for your kind feedback.The serene soundscape provided by the ocean waves is indeed one of the unique aspects that we love to offer our guests. We're delighted that it contributed positively to your stay. We appreciate your high ratings on room cleanliness and service, as our team strives to maintain exceptional standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Aimee

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay. Would recommend:
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 6.2.2024
Dear Aimée,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

David Wyn

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

john

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Peace and quite, able to relax
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 16.1.2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We regret to hear that the cleanliness of your room did not meet your expectations; our team is committed to maintaining the highest standards and will look into this matter. It's heartening to know that you found our hotel's condition to your satisfaction and received excellent service from our staff. We're delighted that the peace and quiet of our location contributed to a relaxing stay for you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Rachel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Jennifer, Porvoo

Matkusti kumppanin kanssa
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

Markus

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Unangemessen Sauna Stunde 14€. Zimmer abgenutzt. Bad und Toiletten mit Glastüren die nicht dicht waren, keine Abluft im Bad. Lautstärke der Abendveranstaltungen (zu lange und zu laut) bis nach 23:30Uhr. Preis für das Zimmer überhöht. Das Zimmer hat nicht den Anspruch nach Seaview ( wir hatten den Pool vor der Nase) und Deluxe war das auch nicht sondern bestenfalls 3 Sterne. Das Essen und die Vielfalt war sehr gut. Das Restaurant El Olive war hervorragend.. der Empfang überfordert und unfreundlich
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 11.1.2024
Lieber Markus,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie unser Barceló Santiago zu Ihrem bevorzugten Hotel für einen sonnigen Urlaub in Tenerife gemacht haben.Wir freuen uns zu hören, dass Sie die Qualität und Vielfalt unserer Speisen sowie Ihr Erlebnis im Restaurant El Olivo sehr geschätzt haben. Es ist unser Ziel, ausgezeichnete kulinarische Erfahrungen zu bieten. Wir bedauern jedoch, dass andere Aspekte Ihres Aufenthalts nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Insbesondere nehmen wir zur Kenntnis, dass die Lautstärke unserer Abendveranstaltungen und die Ausstattung Ihres Zimmers Anlass zur Kritik gegeben haben. Wir möchten betonen, dass wir kontinuierlich bemüht sind, den Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste zu gewährleisten und dass alle unsere Zimmer nach den neuesten Standards renoviert wurden. Bei Barceló legen wir hohen Wert auf die kompetente und herzliche Gästebetreuung unseres Personals und sind uns vollkommen bewusst, dass die Interaktion mit unseren Gästen eine enorme Auswirkung auf den Gesamteindruck ihres Urlaubs in unserem Hotel hat. Daher bedauern wir zutiefst, Ihre Kommentare zu dem von Ihnen erhaltenen Service zu lesen und verpflichten uns, alle Aspekte zu verbessern, die unerlässlich sind damit sich jeder Gast stets willkommen und umsorgt fühlt.Wir danken Ihnen nochmals und hoffen, Sie bald wiederzusehen.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Noelle

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Wir waren sehr zufrieden. Das Zimmer war sauber und jeder vom Personal immer freundlich und zuvorkommend. Der Check-in war etwas seltsam, da wir online Check-in gemacht hatten, in dem es hieß man muss nur noch seinen Namen sagen. Ich musste aber noch eine E-Mail weiterleiten, meinen Personalausweis zeigen und Dokumente unterschreiben, da hätte ich mir das online Check in auch sparen können. Das Buffet war sehr gut und hat auch eine große Auswahl an vegetarischem Essen. Aber Achtung, hier waren manche nicht vegetarische Speisen als vegetarisch gekennzeichnet. Es wäre auch schon, wenn vegane Speisen gekennzeichnet werden würden und hier vielleicht auch etwas mehr Auswahl. Für den Zimmerservice gab es leider kein vegetarisches Gericht, es wurde aber auf Anfrage zubereitet. Leider war das Käsesandwich bei der Ankunft im Zimmer schon kalt. Die Aussicht sowohl beim Essen, am Pool als auch aus dem Zimmern ist einfach Atemberaubend schön. Wir haben uns sehr wohlgefühlt und kommen bestimmt wieder.
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 9.1.2024
Liebe Noelle,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Barceló Santiago mitzuteilen.Wir freuen uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit Ihres Zimmers und die Freundlichkeit unseres Personals positiv hervorgehoben haben. Es ist großartig, dass Sie das Buffet und die vegetarischen Optionen genossen haben. Ihre Anmerkungen zu den Kennzeichnungen der Speisen nehmen wir sehr ernst und werden diesbezüglich noch aufmerksamer vorgehen. Es tut uns leid, dass der Online Check-in und das vegetarische Angebot beim Zimmerservice nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Ihre lobenden Worte über die atemberaubende Aussicht aus dem Zimmer und den öffentlichen Bereichen des Hotels bestärken uns darin, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt mit einzigartigem Panorama zu bieten.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Wir hoffen, Sie wieder einmal empfangen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Pierfranco, Cuneo

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Cathrine

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Terrence

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful place and location setting, everything was amazing from breakfast buffet to night services. I really appreciated all the bilingual staff there to help with all needs.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 30.12.2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that we met your expectations. Our dedicated team members work hard to ensure that every guest here has a comfortable and memorable stay, so your positive feedback is very rewarding.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Dylan Raymond

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel and service. Very friendly people. Breakfast buffet is quality and fresh, lots of options.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 23.12.2023
Dear Dylan,Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear you enjoyed the variety and freshness of our breakfast buffet; our team takes great pride in offering an array of quality options to start the day right. It's also pleasing to know that the cleanliness of your room, the condition of our hotel, and the service provided by our staff met your expectations, reaffirming our commitment to excellence in hospitality. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

6/10 OK

Tomas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
High music noises up to 11 PM. Otherwise good standard and good housekeeping and reception. Very good wifi except at the pool area.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 12.12.2023
Dear Tomas,Thank you for your review.We're delighted to hear that you appreciated the high standard of our housekeeping and reception, as well as the reliable Wi-Fi connectivity in most areas of our property. We're sorry to hear about the noise disturbance you experienced due to the music. We strive to provide a comfortable environment for all our guests and will take your feedback into consideration.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

6/10 OK

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ok holiday hotel.
Great views from the hotel although location wasn’t best. Very limited parking if you bring a car. Rooms were smart and clean. Dinner felt more like a canteen than upscale hotel. Nice pool area usual issues with people reserving sunbeds.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 11.12.2023
Dear Michael,Thank you for reviewing your stay with us.We're delighted to hear that you appreciated the stunning views from our location and found our rooms to be smart and clean. Our team works diligently to maintain high standards of cleanliness and guest satisfaction, so it's rewarding to know these efforts are noticed. We understand your concerns regarding the parking and dining experience. While we offer limited parking, we aim to manage this amenity to best serve all our guests and regret any inconvenience you may have faced. As for the dining atmosphere, we continually strive to create enjoyable meal experiences and we're sorry to hear that it did not meet your expectations on this occasion. We look forward to welcoming you back. Best regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Simon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent hotel.
Stayed for one night whilst touring Tenerife but will definitely return for a longer period.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 5.12.2023
Dear Simon, Thank you very much for your kind feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

8/10 Hyvä

Najma Hannah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great little hidden hideaway for a relaxing break. Hotel was lovely and clean, and my room overlooking the sea was beautiful. Some of the food options for non-meat eaters were limited but the dessert buffet made up for it!
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 28.11.2023
Dear Najma,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're delighted to hear that you found our hotel to be a clean and lovely retreat, and that the sea views from your room added to the beauty of your stay. Our team is glad that the dessert buffet was a highlight and sincerely apologizes for any limitations experienced with non-meat food options. We strive to cater to all dietary needs and will take your feedback into consideration to improve our offerings. We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Kate

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023

4/10 Huono

Yago

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emplazamiento excepcional pero presencia de cucarachas, no admisible para un hotel de este precio, ni ninguno.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 26.11.2023
Estimado Yago,Agradecemos sinceramente el tiempo que invirtió en compartir su opinión después de su visita a nuestro hotel. Las opiniones de nuestros clientes son de suma importancia para asegurar el cumplimiento de nuestros estándares de servicio en todo momento.Lamentamos profundamente que su estancia no haya cumplido con las expectativas debido a la presencia de insectos. Tenemos en marcha un plan de control de plagas regular y trabajamos duro a diario para evitar su presencia dentro de nuestras instalaciones. La limpieza y el mantenimiento son aspectos cruciales para nosotros y tomamos su comentario con la máxima seriedad para realizar las mejoras necesarias y evitar que situaciones como esta se repitan en el futuro.Esperamos tener la oportunidad de volver a recibirle en el futuro y así poder brindarle una mejor experiencia.Un saludo, Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Jaclyn

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing views and great service!
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager Barceló Santiago vastasi 25.11.2023
Dear Jaclyn,Thank you for your positive feedback.We are delighted to know about your satisfaction with the stay and happy to know you had a lovely time with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience ManagerBarceló Santiago

10/10 Loistava

Famke

Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Per

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023