Majoituspaikan julkisivu illalla/yöllä

Arvostelut: H10 Costa Adeje Palace

4 out of 5
H10 Costa Adeje Palace
Playa La Enramada, La Caleta, Adeje, Tenerife

Arvostelut

8,2

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 202 kautta 589 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 257 kautta 589 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 84 kautta 589 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 34 kautta 589 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 12 kautta 589 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Seppo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erittäin positiivinen kokemus
Laadukas ja rauhallinen hotelli, jossa myös perheelle soveltuvia aktiviteettejä.
Yöpyi 14 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava hotelli lähellä rantaa, tosin hiekkarannalle on noin 800 metriä kävelymatkaa. Hyvä palvelu ja ruoka, mutta huono kahvi (hotellin lähellä olevat mukavat pikkukahvilat tosin pelastivat tilanteen :) )

8/10 Hyvä

Veli, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything worked nicely
- spacious pool area (many pools) with the sound of the ocean waves in the background - no queues at breakfast or dinner (we had half-board) and the food was good - the room didn't have any sea view, but we didn't need it, the hotel itself was close to the beach - easy to find a parking place near the hotel and an easy access to the motorway - suitable for hikers - friendly staff at the reception - live music at the lobby in the evenings - a typical four-star-hotel Stayed February 2015, travelled as a couple
Maria Lorenzo vastasi 9.5.2015
Dear Guest, I am happy to hear that your stay with us was enjoyable. From the property to our service, we strive to provide perfection and it’s wonderful that we were able to accomplish this during your recent visit. Thank you for sharing your feedback. Warm regards, María Lorenzo, Community Manager.

8/10 Hyvä

MAHU, Lappeenranta

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Olimme tilanneet ja maksaneet merinäköalan, otin kuvia parvekkeeltamme, merta ei näkynyt missään. Edessä iso kasvillisuus (ilman ditä meri olisi näkynyt). Saimme kuulema tilamaamme tilavamman huoneen, mutta se ei ollut viihtyisä. Vaihdoimme huoneen pienempään, josta nöki parvekkeelta, kun kurkisti, meren. En enää tilaa tämän sivuston kautta hotelleja.
Maria Lorenzo vastasi 3.1.2015
Dear Guest, We would like to thank you for your opinions and comments, this is the only way to improve the quality and service of your stay and change any mistakes that have been made. We feel sorry that we could not reach your expectation during your stay with us. Our mission is for you to enjoy your holiday in a pleasant and relaxed atmosphere. We are sorry that we could not be successful in your case. We only hope that you are willing to give us another chance to regain your confidence in H10 and hope to be able to welcome you back. My sincere apologies, María Lorenzo, Community Manager.

10/10 Loistava

Shannon

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice, definitely recommend!
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 27.5.2024
Dear Guest,Thank you so much for your positive review. We are glad to read that you had a great time in our hotel.We are looking forward to welcome you again soon.Kindest regards,

8/10 Hyvä

Fernanda

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Faltan detalles por pulir .
El hotel tiene una entrada majestuosa. En el séptimo piso, donde me alojé estaban en obras, y empezaron desde temprano por la mañana con ruidos molestos; cosa que no se mencionó al hacer el check in. Eché en falta un par de botellitas de agua de cortesía , y al ir a buscar una al minibar , estaba vacío. Además había unas hormiguitas minúsculas, campando a sus anchas en una de las mesillas de noche . Busqué el nido pero no pude encontrarlo. Lo comenté con la señora de la limpieza y me dijo que había muchas , que son típicas de la zona. Seguramente sean inofensivas, pero creo que no es imagen para un hotel de 4 estrellas y deberían hacer algo para erradicarlas.El buffet de la cena, bastante variado y correcto. El personal en general muy amable y la cama muy cómoda.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 28.2.2024
Estimada Huésped,Le agradecemos que nos haya transmitido su opinión. Nuestro objetivo es conseguir la plena satisfacción de nuestros clientes y los comentarios constructivos siempre nos ayudan a mejorar. Tomamos nota de todo lo descrito y le pedimos disculpas por las molestias causadas. Agradecemos nuevamente el tiempo que nos ha dedicado, y quedamos a su entera disposición,Un cordial saludo,

8/10 Hyvä

Méline

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 28.2.2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 Loistava

Helen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 18.1.2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 Loistava

Nicola

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We treated ourselves to a night here while visiting my mum who lives more inland. I remembered how kind and friendly the staff were the previous year when we had a day pass, and they were kind again this year. Our standard room was gorgeous with a huge balcony that the older kids loved. Beautiful grounds, but only one warmer pool..nice chilled out vibe. Felt classy and no queuing for anything, food and drinks of good standard.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 18.1.2024
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay.We are looking forward your next visit. Kindest regards,

10/10 Loistava

Michael

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 18.1.2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

6/10 OK

Colin

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Disappointing
My friend and I went to Tenerife for his birthday. I booked a 'family room' and requested in advance that there should be 2 beds. We were disappointed to find only one double bed and a sofabed. We paid around 850 euros for 3 nights, which had to be paid at check-in before we saw the room. We requested that the hotel add a second bed on the first day, but nothing happened. We asked again on the second day and were told something would be done. We were under the impression a single bed would be added. We were disappointed again to find they had only made up the sofabed. For what we paid, this was a very poor level of service. The room we were allocated was not very nice. It had zero view, blocked by overgrown vegetation. The room was in need of modernisation. For example, electric sockets were old and loose and there were no USB points. The food was very average and not up to the standards of other H10s I've visited in the past. I would not recommend this hotel, there are others that are far better and that take customer service seriously.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 18.1.2024
Dear Guest, At first we want to thank you for taking the time to write your opinions about your stay in our hotel. Obviously your experience was not satisfactory.Please, accept our apologies. We want to inform you that we are working on several issues that you mention on your comment.It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel.Yours faithfully,

6/10 OK

Beate

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
H10 COSTA ADEJE PALACE vastasi 18.1.2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 Loistava

Jay McLellan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 23.10.2023
Dear Guest, We thank you and appreciate the time you have taken to leave us a review, this helps us to meet our main goal, to ensure all guests have a relaxing and enjoyable holiday.We hope to welcome you back.Kindest regards,

10/10 Loistava

Consolación

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La comida muy variada y rica, el trato excelente, para personas con niños es fantástico y para mayores, con actuaciones en directo.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 23.10.2023
Estimado Huésped, Queremos agradecerle que nos eligieran para disfrutar de sus vacaciones con nosotros. Nos halagan sus palabras de agradecimiento las cuales son una verdadera motivación para seguir trabajando duro cada día para satisfacer todas vuestras necesidades y expectativas. Esperamos su próxima visita. Un cordial saludo,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2023

2/10 Hirveä

Philipp

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Unglaublich riesig , zu viele Zimmer , schreckliches Buffet , ganz schlimme Platzreservierungen mit den Handtüchern, man hat keine Chance auf Sonnenliegen
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023
María Lorenzo, Communiy Managerin vastasi 20.7.2023
Sehr geehrter Gast,wir bedauern nicht nur Ihre schlechte Bewertung,sondern umso mehr, dass sie keinen perfekten Aufenthalt bei uns hatten. Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir uns ausführlich mit den von Ihnen geschilderten Problemen befassen werden. Hierzu werden wir intern jede einzelne Abteilung zu einer Stellungnahme bitten. So hoffen wir Ihnen ein besseres Urlaubserlebnis bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen

10/10 Loistava

Consolacion

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
El hotel perfecto, lo único que al llegar como que no encontraban nuestra reserva y tuvimos que esperar un poco
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 20.7.2023
Estimado Huésped,Gracias por compartir su experiencia y por sus sugerencias, que serán tratadas para mejorar nuestros servicios. Sería un placer recibirle de nuevo. Un cordial saludo,

8/10 Hyvä

Vladimir, Moscow

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A fast and good check in and out. The quality of dinner is somewhat deficient and needs improvement.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 16.6.2023
Dear Guest, Thank you very much for your comment and for your suggestions, which help us to improve our services.We are really happy to read that you enjoyed your holidays. We hope to see you again. Kindest regards,

10/10 Loistava

Juan

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

2/10 Hirveä

Anne

Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

Steffen

Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Robert

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2023
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 21.2.2023
Dear Guest, We thank you and appreciate the time you have taken to leave us a review, this helps us to ensure that all our guests have a relaxing and enjoyable holiday.It would be a pleasure for us to see you again!Kindest regards,

4/10 Huono

Anthony

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
The rooms are incredibly dated, poor standard of finish, carpets worn etc - very different to the nice lounge. For the money, very poor value.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 21.2.2023
Dear Guest,Thank you to have chosen our hotel for your holidays. We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay.It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel. Yours faithfully,

8/10 Hyvä

Esther

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

10/10 Loistava

Maruta

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great holidays
Was great stay, good location , by coast. Nice walks. Beautiful I will be definitely back 😊
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 17.1.2023
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay.We are looking forward your next visit. Kindest regards,

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel macht teilweise einen runter gewirtschafteten Eindruck. Defekte Lampen im Zimmer, verkalkte Duschbrause. Gläser die den ganzen Tag nicht von den Tischen am Pool abgeräumt werden.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2022
María Lorenzo, Communiy Managerin vastasi 17.1.2023
Sehr geehrter Gast,wir bedauern nicht nur Ihre schlechte Bewertung,sondern umso mehr, dass sie keinen perfekten Aufenthalt bei uns hatten. Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir uns ausführlich mit den von Ihnen geschilderten Problemen befassen werden. Hierzu werden wir intern jede einzelne Abteilung zu einer Stellungnahme bitten. So hoffen wir Ihnen ein besseres Urlaubserlebnis bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen

8/10 Hyvä

Hoshiar

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 21.12.2022
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to give us such a positive feedback.We are glad that you enjoyed your stay at our hotel and our services. We will pass your positive feedback to our staff, it is very important to us.We are looking forward to see you again.Kindest regards,

6/10 OK

Jose Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 21.12.2022
Estimado Huésped,Le agradecemos que nos haya transmitido su opinión. Nuestro objetivo es conseguir la plena satisfacción de nuestros clientes y los comentarios constructivos siempre nos ayudan a mejorar nuestro servicio ofrecido.Agradecemos nuevamente el tiempo que nos ha dedicado, y quedamos a su entera disposición,Un cordial saludo,

10/10 Loistava

Merete

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Supert
fantastisk
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager. vastasi 21.12.2022
Dear Guest,Thank you so much for your positive review, we really appreciate it.We are glad that you enjoyed your stay at our hotel.We are looking forward to welcome you again.Kindest regards,

10/10 Loistava

Patricia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
From the time we arrived the staff was amazing the hotel absolutely beautiful spotless clean so much to do amazing swimming pools enough sunbeds for all staying there restaurants and food beautiful just so happy with it and we definitely be back there again.
Yöpyi 8 yötä syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Chiara

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

YUGO

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Marlen

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

6/10 OK

Linda

Matkusti perheen kanssa
keep fit or die
far too many steps, hardly any convenient lifts not good for disabled food varied and very good not good value for money
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Pat

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
H10 Stay
Stay was good overall. Had some small issues at check in but they were sorted. Great hotel for family and chill out holidays. Room cleaned every day, great staff. Interior updating going on presently.
Yöpyi 14 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Robert

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022

8/10 Hyvä

Sergey, aventura

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Rooms need an update.2 power outlets per room away from nightstands. A lot of pieces seems to survive from times when hotel was built. Food in restaurant mediocre, even though there is big variety.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager vastasi 23.3.2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment and for your suggestions, which help us to improve our services. We hope to see you again. Kindest regards, María Lorenzo, Community Manager.

8/10 Hyvä

Gemma

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager vastasi 23.3.2022
Thank you for your opinion.

6/10 OK

Kevin

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Disappointing service and food.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2022
María Lorenzo, Community Manager vastasi 17.2.2022
Dear Guest, We thank you for taking the time to write us a review. We appreciate and make note of all your feedback. We would like to offer our apologies for the inconveniences caused on your holiday. We hope to see you in a not too distant future. Yours sincerely, María Lorenzo, Community Manager.

10/10 Loistava

Helen E

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2021

6/10 OK

Paul

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
The reception staff was very poor not warm and friendly people. The staff around the hotel was very engaging and helpful. O by the I was charged for storing my cycle bike in the garage it was not the cost it was the principle.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Dear Guest, At first, we want to thank you for taking the time to write your opinions about your stay in our hotel. Obviously your experience was not satisfactory. Please, accept our apologies. It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel. Yours faithfully,

8/10 Hyvä

Victoria

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Zone verte. Bonne nourriture, en particulier une grande variété de fruits de mer. Contre : Manque de chaises longues et de parasols au bord de la piscine. Fin du programme de la soirée à 23h00
Yöpyi 14 yötä lokakuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

8/10 Hyvä

Bart

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Thank you for your opinion.

10/10 Loistava

Stephen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Happy holiday
Lovely hotel plenty of sun beds and very well spaced out,,the evening entertainment was ok , but the Elton John tribute act was excellent,all the staff especially the dining staff are very efficient…our room was lovely we was give a Junior suite ,,although a couple of things a bit tied,,had a fantastic view…
Yöpyi 8 yötä syyskuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Dear Guest, Thank you to post your review about your wonderful experience during your recent stay. Your words are a real motivation for all our team. We are looking forward to welcome you back soon. Kindest regards,

10/10 Loistava

Jenna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Thank you for your opinion.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent !
Très bel hôtel Personnel très sympathique Cadre magnifique Très bien placé
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

10/10 Loistava

Françoise

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Un séjour magnifique
Malgré le COVID, un séjour de 1 semaine magnifique. Idéale pour les familles. Je recommande cet hotel : un personnel agréable et qui parle français, plusieurs piscines, un hotel très propre, des buffets variés pour le petit- déjeuner et le diner ... Quoi de mieux ? :)
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

10/10 Loistava

Valérie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent séjour - cadre sublime -
Superbe séjour en famille. La direction de l’hôte nous a surclassé suite à l’anniversaire de ma maman pour ses 80 ans. Nous avons demandé une chambre à côté de nos parents âgés, cela a été fait et une bouteille de champagne lui a été offerte ! Excellente prestation un service de qualité et des gens à l’écoute. Nous avons pris petit déjeuner et dîner sur 10 jours. Un grand merci aux personnels serveurs toute l’équipe est génial… sans aucun doute nous recommandons cet hôtel palace !!! Merciiii
Yöpyi 10 yötä kesäkuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Dear Guest, Thank you for your opinion.

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Leider war das Hotel sehr enttäuschend. - Pool war am renovieren - Essen war sehr, sehr schlecht, immer das gleiche Buffet - keine Abwechslung! - Personal war nicht kompetent
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2021
María Lorenzo, Community Manager vastasi 16.11.2021
Sehr geehrter Gast, Wir bedauern sehr, dass wir Ihre Erwartungen wärend Ihres Aufenthalts in unserem Hotel nicht erfüllen konnten. Unser Ziel besteht darin, dass Sie Ihren Urlaub bei uns aufs vollste geniessen können und es tut uns sehr leid, dass dieses nicht der Fall war. Trotzdem möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns mit hilfe Ihrer Kommentare die Chance geben unseren Servicestandard zu verbessern. Mit freundlichen Grüssen,