Grand Hotel
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja kylpyläpalvelut
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Grand Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
7,4 kautta 10.
Hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Habitacion Individual kuvat

Habitacion Individual
Kohokohdat
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Bidee
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Neljän hengen perushuone, 1 makuuhuone kuvat

Neljän hengen perushuone, 1 makuuhuone
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Huippuluokan vuodevaatteet
Erillinen makuuhuone
Bidee
Hiustenkuivaaja
Kylpytakit
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen standard-huone kuvat

Kolmen hengen standard-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Bidee
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Habitacion Doble kuvat

Habitacion Doble
Kohokohdat
Ilmastointi
Ilmaisia lisä-/varavuoteita
Ilmaisia vauvansänkyjä
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Bidee
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Avenida Hipolito Irigoyen 552, Termas de Rio Hondo, Santiago del Estero, 4220
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel Emperatriz
Hotel Emperatriz
- Uima-allas
- Aamiainen sisältyy hintaan
- Kylpylä
- Lemmikkiystävällinen
9.0 kautta 10, Upea, 38 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Sinua saatetaan pyytää maksamaan seuraavat maksut majoituspaikassa: Argentiinan arvonlisävero (21 %). Arvonlisävero (21 %) ei välttämättä koske niitä maassa oleskelevia matkailijoita, jotka maksavat ulkomaisella kortilla tai pankkisiirrolla ja jotka esittävät voimassa olevan passin ja turistiviisumin.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Aikainen sisäänkirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Kausiluontoinen uima-allas on käytettävissä syyskuusta lokakuuhun
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Grand Hotel Termas de Rio Hondo
Grand Termas de Rio Hondo
Grand Hotel Hotel
Grand Hotel Termas de Rio Hondo
Grand Hotel Hotel Termas de Rio Hondo
Usein kysytyt kysymykset
Grand Hotel – arvostelut
Arvostelut
7,4
Hyvä
8,0/10
Siisteys
8,0/10
Henkilökunta ja palvelu
7,8/10
Palvelut/mukavuudet
7,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
7,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti ryhmän kanssa
7.11.2024
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
2.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Marcos Antonio
Matkusti ryhmän kanssa
29.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Marcos Antonio
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
6/10 OK
Vincent
22.9.2024
Vincent
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
José
30.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
José
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
10/10 Loistava
Virginia
29.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Virginia
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
2/10 Hirveä
Sergio Luis
Matkusti kumppanin kanssa
30.7.2024
Sergio Luis
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2024
8/10 Hyvä
Silvia
18.7.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Silvia
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2024
10/10 Loistava
Paola
23.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Paola
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti pienten lasten kanssa
8.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti pienten lasten kanssa
4.7.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
30.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
3.6.2019
Hyvää: Siisteys
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
10/10 Loistava
Viviana Araceli
30.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viviana Araceli
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
13.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
22.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
8/10 Hyvä
Christian, Cordoba
Matkusti perheen kanssa
9.4.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Christian
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
6/10 OK
Roberta Maria
6.4.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Moto GP no Grand Hotel
Roberta Maria
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
5.4.2019
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
1.4.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Raul
31.3.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Raul
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
29.3.2019
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
29.3.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
25.3.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
2/10 Hirveä
José Omar
20.3.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
O hotel está fechado e exijo o reembolso do valor
José Omar
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019