Azest-Rent Haneda 11
Hotelli 3 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Tokionlahti
Majoituspaikan Azest-Rent Haneda 11 valokuvagalleria





Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Avaa kaikki huonetyypin 101 kuvat

101
Avaa kaikki huonetyypin 102 kuvat

102
Avaa kaikki huonetyypin 103 kuvat

103
Avaa kaikki huonetyypin 201 kuvat

201
Avaa kaikki huonetyypin 202 kuvat

202
Avaa kaikki huonetyypin 203 kuvat

203
Saatat pitää myös näistä

Shiba Park Hotel
Minato
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 1 025 arvostelua
Hinta on 226 €
25.11.–26.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

3-23-2 Haneda, Tokyo, 144-0043
Tietoja majoituspaikasta
Azest-Rent Haneda 11
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing
Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing
- Ilmaiset lentokenttäkuljetukset
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.0 kautta 10, Upea, 1 420 arvostelua
Hinta on 60 €
30.11.–1.12.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio

















