3 ulkouima-allasta, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: Melia Costa Del Sol

4 out of 5
Melia Costa Del Sol
Paseo Maritimo 11- Playa De Bajondillo, Torremolinos, Malaga

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 518 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 346 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 94 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 27 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 1001 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,8/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Jarkko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good quality hotel near the Bajondillo beach. Breathtaking views from my balcony (junior suite), and from the roof terrace as well. Delicious and extensive breakfast. Can be recommended for anybody who appreciates beach life and comfortable holiday living.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Gloria Arenaza Guest Experience Manager vastasi 26.1.2024
Dear Jarkko,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that the breathtaking views from your junior suite and our Sky & Sea Rooftop added to the enjoyment of your stay. It is also pleasing to know that our breakfast selection met your expectations and contributed to a comfortable holiday.Should your travels bring you back, our beachfront location on the Bajondillo awaits to provide another memorable holiday experience.We look forward to welcoming you back in the future.Yours sincerely,Gloria ArenazaGuest Experience Manager

8/10 Hyvä

Sinikka

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Meteli käytävällä häiritsi ajoittain, äänieristys huono. Siivoojat eivät pyyhkineet tai lakaisseet lattiaa, se harmitti. Muuten oli miellyttävä hotelli. Aamupala monipuolinen. Miellyttävä henkilökunta.Hyvällä paikalla. Aurinkoterassi katolla plussaa.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Carmen González Guest Experience vastasi 2.1.2024
Arvoisa vieraamme SinikkaKiitos paljon kivasta arviostanne.Mukava kuulla, että aamiainen oli monipuolinen ja henkilökuntamme miellyttävä sekä sijaintimme erinomainen.On myös hienoa, että pidit aurinkoterassistamme kattokannella.Olemme pahoillamme, että pidit käytävän melua häiritsevänä. Varmistamme, että siivoushenkilöstömme ylläpitää korkeita siivousstandardejamme ja otamme palautteesi vakavasti, jotta voimme tarjota jokaiselle vieraallemme mahdollisimman miellyttävän kokemuksen.Toivottavasti saamme teidät pian toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Loistava

Kim

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
5/5
Huoneet tilavat ja siistit. Aamupala hyvä ja monipuolinen.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Carmen González Guest Experience vastasi 16.12.2023
Hyvä vieraamme KimArvostamme, että kirjoitit tämän arvostelun vierailusi jälkeen osoitteessa Meliá Costa del Sol.Olemme iloisia kuullessamme, että huoneemme tilavuus ja siisteys vastasivat odotuksiasi.Huoneidemme moderni sisustus ja parhaat mukavuudet ovat meille tärkeitä.Aamiaisemme monipuolisuudesta ja laadusta olemme erityisen ylpeitä, ja on hienoa kuulla, että ne vastasivat odotuksiasi.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Carmen GonzálezGuest Experience

8/10 Hyvä

Tommi

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2022
María Leal - Guest Experience Manager vastasi 23.12.2022
Estimado Tommi,Agradecemos el que haya invertido unos minutos de su valioso tiempo en dedicarnos su positiva valoración.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en Meliá Costa del Sol y esperamos tener el placer de recibirle de nuevo próximamente.Atentamente,

10/10 Loistava

Elina

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2022
María Leal - Guest Experience Manager vastasi 6.12.2022
Estimada Elina,Si algo nos preocupa es ofrecer un buen trato y servicio a todos nuestros huéspedes, y saber que en su caso lo hemos alcanzado es muy gratificante para todo el equipo del Melia Costa del Sol.Estaremos encantados de volver a ser su casa si deciden volver a Torremolinos.Un saludo.María Leal - Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Toni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erittäin laadukas hotelli. Siistit huoneet.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
María Leal - Guest Experience Manager vastasi 12.11.2022
Dear Toni,We hugely appreciate your kind words because your feedback is very important to us. It is a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us.We truly hope to have the honor of welcome you back soon! Best regards,María Leal - Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Jouni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Laatua hyvällä sijainnilla
Hyvällä paikalla Torremolinoksessa sijaitseva tasokas hotelli. Palveluita oli hiukan karsittu Covid-tilanteesta johtuen mutta kaikki tarvittava mukavaan lomailuun löytyi. Tasokkaat huoneet ja hyvä palvelu. Viihtyisät yleiset tilat (Level-tilat oli suljettu). Tulen majoittumaan uudestaankin.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2022
Maria Sanchez- Guest Experience Manager vastasi 26.2.2022
Dear Laatua hyvällä sijainnilla, Thank you for reporting us your Experience after your last stay at Meliá Costa Del Sol. It is a real honor to know that you enjoyed it! Best regards,

10/10 Loistava

Arto

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2021
Maria Sanchez- Guest Experience Manager vastasi 15.2.2022
Dear Arto, Thank so much for your comments, moreover for taking the time in sharing your experience. It would be a pleasure for all the Meliá team to welcome you back in a near future. See you soon!

10/10 Loistava

Mari, Helsinki

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very clean and comfortable. Large selection in breakfast buffet. Great sea view from balcony. One of us had birthday and hotel was bringing cava to the room, very nice.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020
Maria Sanchez - Guest Experience Manager vastasi 18.3.2020
Dear Mari, On behalf of the entire team of Meliá Costa del Sol, we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your Experience during your stay. We hope to see you soon!

8/10 Hyvä

Annika

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti ja aamiainen
Plussat: Loistava sijainti Hieno kattoterassi Aamiainen Upea näköala merelle mastersviitistä ja iso parveke Palvelutaso hyvä Miinukset: Illallinen oli buffetissa lähes täysin sama joka ilta, saisi olla esim. päivittäin vaihtuva teema. Lisäksi ruuat oli usein viileitä, mikä on tosin ongelma lähes aina buffeteissa. Hotellin käyttämä WC-paperi oli käsittämättömän hajuista (vastenmielinen paperin ominaishaju levisi koko kylpyhuoneeseen). Merenkäynti kuului huoneistoon talvella yllättävän kovaa ja häiritsi jopa unta.
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Loistava hotelli hyvällä paikalla ,aamupala erinomainen,asiakaspalvelu ystävällistä
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todella ystävällinen henkilökunta, joka oikeasti halusi antaa parhaan mahdollisen lomakokemuksen.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Anna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Muutettiin huonosta hotellista tähän hotelliin ja ei valittamista. Hyvät siistit huoneet, hyvä ruoka, ihana henkilökunta.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli rannalla
Perus siisti hotelli ok paikalla. Hotellia remontoidaan osissa, mutta tämä ei haitannut meitä millään tavalla. Kaupungin keskustaan kävellessä aina kohtuullinen kipuaminen rappusia pitkin.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2019
Maria Sanchez- Guest Experience Manager vastasi 16.5.2019
Dear Guest, We hugely appreciate your kind words because for us your feedback is very important. It is a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We truly hope to have the honor of welcome you back soon! Best regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli oli loistava kaikin puolin; ranta vieressä ja kattoterassilla mahtavat näköalat. Henkilökunnalta saimme erittäin hyvää palvelua. Huoneet siivottiin joka päivä. Aamiainen oli todella runsas ja hyvää. Jos jotain kritiikkiä antaisin niin ainakin meidän huoneemme suihkutilan vedet valuivat käytävälle asti.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 9.4.2019
Dear guest, It is great to know that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to find out that you were delighted with our staff. Many thanks for your suggestions, that will help us to increase the quality of the service provided. The entire team will be very glad to welcome you soon! Best regards,

10/10 Loistava

Matti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli, ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta. Voin suositella hotellia ystävilleni.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2019
Maria Sanchez- Guest Experience Manager vastasi 20.3.2019
Dear Matti, Thank you for reporting us your Experience after your last stay at Meliá Costa Del Sol. It is a real honor to know that your enjoyed it! Best regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Meliassa toteutetaan paljon uudistuksia Meidän siipemme katolle valmidtui juuri upea terassi altsineen, baareineen, toisesss siivessä sitä juuri tehtiin. Ravintolakerrokseen tuli upea baaritila. Remontit hiukan häiritsivät liikkumista, mutta huoneeseen asti ne eivät kuuluneet. Ilmastoinnin viilennystä olisi ehdottomasti tarvittu, mutta selitys oli, että heillä on vielä talviaika, 21.3. asti!!!
Yöpyi 14 yötä maaliskuussa 2019
Maria Sanchez- Guest Experience Manager vastasi 4.4.2019
Dear Guest, It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your nice Experience at Meliá Costa del Sol. We truly hope to have the pleasure of welcome you back.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Ihan hyvä ja siisti,hyvä aamupala jonkun verran toisen siiven remontti häiritsi
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Maria Sanchez- Guest Experience Manager vastasi 4.4.2019
Dear Guest, It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your nice Experience at Meliá Costa del Sol. We truly hope to have the pleasure of welcome you back.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Remontoitu hotellihuone, skandinaavisen tyylikäs ja siisti.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
Maria Sanchez - Guest Experience Manager vastasi 1.3.2019
Dear guest, On behalf of the entire team of Meliá Costa del Sol, we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience during your stay. We hope to see you soon!

8/10 Hyvä

O

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Suihkun lattiakaivo tulvi eteiseen. Muuten kiva hotelli rannalla. Hyvä aamupala. Hissi keskustaan sivukadulla hotellin pohjoispuolella. Hotellin edestä löytyi talvella maksuton autopaikka, vaikka täyttä oli.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2018
Maria Sanchez - Guest Experience Manager vastasi 12.2.2019
Dear O, On behalf the entire team of Melia Costa del sol, we would like to thank you for the time you took to share your opinion about our hotel and the information provided. We sincerely hope that we have the chance to welcome you again very son. Best regards,

6/10 OK

Heikki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Really not worth the price
We stayed here last time 10 yrs ago and had good memories of the hotel. Decided to book for 5 nights 28.12.-2.1. a Deluxe room with seaview. The room 578 had a very, very limited seaview - when sitting on the balcony You could see the sea yes, but when staying at the room inside, there was very little or no seaview at all. Huge disappointment! I think that the hotel sells these rooms with highly misleading names. The room catogory which we go should have been named "Room with LIMITED sea view". The cleaning staff forgot to bring clean towels, coffee etc. Also the front desk tried to charge one drink from the minibar, which we for sure did not have. The breakfast had many choiches but the taste of the food was not matching the room price and especially not the very high price they are asking for the rooms. The cava at breakfast must have cost for the hotel less than 1 € per bottle. Perhaps for big tourist groups for travel agencies the breakfast might have been okayish, but defenately not for individual travellers who thought to be staying in a 4 star hotel. All small things but tell the same message. Not worth staying here - price/quality does not match. Please, save us for the standard response in which You tell us that You will take in very careful consideration these issues mentioned. Those are underestimating the customer.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2018
Maria Sanchez - Guest Experience Manager vastasi 4.1.2019
Dear Heikki, Thank you for taking a few minutes to share your opinion about us, and choosing our hotel as your holiday’s destination. We deeply regret that we were not able to cover your expectations on this occasion. However we take good note of your comments, with the aim of improve our service and create better experiences to our guests. We really hope to have another opportunity to welcome you back in the near future, so we can give you a better perception of our services and offer you the unforgettable experience you deserve. Best regards

8/10 Hyvä

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2018
Maria Sanchez - Guest Experience Manager vastasi 4.1.2019
Dear Mikko, Many thanks for your score! We are very happy to know that you enjoyed your stay at Meliá Costa Del Sol. See you soon!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2018
Guest Experience Manager. vastasi 8.2.2018
Thank you for the time used to share your experience at Melia Costa del Sol. We value the feedback that you could give us about the hotel, it's very important for us know the experience of our guests with your prospect, as it helps us to improve the quality of our services and thereby improve the satisfaction of our guests. So please contact us by email and let us know more details about your stay. Kind regards, Gilberto Castro.

10/10 Loistava

Kitta, Vantaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Onnistunut matka, hyvä kuohuviini - aamiainen !
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018
Guest Experience Manager. vastasi 6.2.2018
Thank you for your kind words and for choosing us as your hotel in Torremolinos. We are looking forward to welcome you back soon. Best regards, Gilberto Castro.

6/10 OK

pentti, vantaa

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Illallisaika klo 19.00 on liian myöhä varsinkin talvella, joten söin vain kerran. Hotellissa iso remontti käynnissä julkisivun osalta ja myös sisällä oli remonttia. Kova pauke, poraus ja meteli päivällä, joka häiritsi. Tämä pudotti arvostelua. Jos olisi mainittu tosiasiallisesti näin suuresta haitasta , olisin asunut muualla.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2017
Guest Experience Manager. vastasi 6.2.2018
First of all I would like to let you know that we are truly regret that you did not feel satisfied with the experience in our hotel. I am also disappointed to know that we did not fulfill your expectation because of some of our services . Anyway we really consider all the comments seriously. Wishing to welcome you back, we send you a cordial greeting. Gilberto Castro

10/10 Loistava

Teppo, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti. Mukavaa henkilökuntaa. Palvelu pelasi. Erinomainen aamupala.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2017
Guest Experience Manager. vastasi 7.2.2018
Thank you for choosing our hotel as your home in Torremolinos. We are very glad to know you had such a great stay and we are looking forward to Welcome you back soon to Melia Costa del Sol. Warmest regards Gilberto Castro.

10/10 Loistava

Seija, Vantaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tosi kiva hotelli lähellä rantaa
Mahtava hotelli. Vastasi täydellisesti odotuksiamme, sillä halusimme huoneen, josta näköala parvekkeelta merelle. Hotelli oli kaikin puolin siisti . Huoneet siistittiin ja pyyhkeet vaihdettiin päivittäin. Yleiset tilat viihtyisiä ja uima-altaan ympäristö viehättävä. Kaikenkaikkiaan jäi tyytyväinen mieli.
Yöpyi 11 yötä marraskuussa 2017
Guest Experience Manager. vastasi 6.2.2018
Thank you for posting such a positive review and thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Melia Costa del Sol . It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back on your next trip to Costa del Sol . Yours Sincerely, Gilberto Castro

8/10 Hyvä

maija, joensuu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lähellä"kaikkea". Mukava siisti hotelli. Loistava aamupala. Toimiva ilmastointi.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2017
Guest Experience Manager. vastasi 8.2.2018
Thank you for posting such a positive review and thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Melia Costa del Sol . It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back on your next trip to Torremolinos. Yours Sincerely Gilberto Castro

10/10 Loistava

Jaana, Joensuu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava aamupala, sijainti hyvä. Erittäin ystävällinen henkilökunta
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2017
Guest Experience Manager. vastasi 8.2.2018
Thank you for posting such a positive review and thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Melia Costa del Sol . It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back on your next trip to Torremolinos. Yours Sincerely Gilberto Castro

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Old hotel
In need of renovation, the best days of this hotel have passed by. Terrible chaos at breakfast room all the time. I wouldn't come for second time.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2017

8/10 Hyvä

Ulla, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli Bajandillo rannalla
Loistava sijainti Bajandillo rannalla. Hotellin uima-altaalla pystyi hyödyntämään aurinkotuoleja ja tähyilemään merelle ilman, että oli hiekassa. Uima-allas on pieni, mutta nähtävästi ajoi asiansa, koska se oli koko ajan täynnä. Ystävällinen palvelu ja hotellin henkilökunta oli todella avuliasta. Hotellihuone oli vanhahtava ja pientä kuluneisuutta, mutta hyvin siisti ja sänky oli oikein mukava. Oma parveke merelle päin oli kiva. Aamupala oli monipuolinen, jonka kruunasi vielä cava. Kuntoiluhuone on todellakin mini ja varustettu muutamalla laitteella ja vapailla painoilla. Voisin mennä uudestaankin, koska sijainti suoraan rannalla on niin hyvä.

8/10 Hyvä

Aurinkoturistit

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tasokas hotelli rannassa
Varmaankin yksi parhaista rantahotelleista Torremolinoksessa. Ovimiesten ja receptionin palvelu erittäin hyvää. Aurinkotuoleja tarjolla runsaasti. Aamiainen erinomainen. Hiljaiset huoneet, pienellä maksulla tasonkorotus uudempiin huoneisiin kannattaa ja saa paremman näköalan altaalle ja merelle päin. Yleiset tilat siistit ja tilavat ja hyvin ilmastoidut. Myös huonetta siivottiin usein ja sänky oli hyvä. Jos matkustamme uudestaan Torremolinokseen voisin majoittua uudelleen. Läheisen Calle del Peligro- kadun päässä on hissi, jolla pääsee kätevästi ylös keskustan kauppakadulle San Miguelille. Lyhyt matka lentokentälle, taksi maksaa alle 20 eur.

10/10 Loistava

Leena P.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä aikuisille sopiva hotelli
Hotellilla hyvä kohtelias palvelu heti saapumisesta lähtien. Aamiainen oli erinomainen ja erityisesti kiitosta ansaitsee aamiaissalin väljät tilat ja siisteys. Pöytiin ohjaus sujuvaa eikä jonotusta ollut vaikka ruokailijoita oli paljon. Huone oli odotusten mukainen ja merinäköala kuten toivottu. Siisteys oli huoneessakin moitteeton kuten koko hotellissa. Sisääntuloaula tyylikäs ehkä liiankin steriili. Lasten kanssa matkustaville en hotellia valitsisi.

8/10 Hyvä

Sanna T.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
kevätloma
Hotelli oli vielä parempi kuin odotimme. Hyvät ravintolapalvelut ja reilusti henkilökuntaa. Aamiainen oli todella loistava! Todella hyvätasoinen hotelli, voisin mennä toistekin.

10/10 Loistava

Merja H.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Golf loma
Hotelli oli erittäin toimiva. Sijainti lentokentältä loistava. Pysäköinti hieman hinnakasta.

10/10 Loistava

Riitta I.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Mahtava hotelli pariskunnille
Ihanaa, kun joka parvekkeelta oli merinäköala. Sopii myös silloin, kun varsinaisesti ei ole vielä niin lämmin, koska hotellissa hyvät palvelut, mm. Spa. Sijainti erinomainen meren rannalla lähellä muita palveluja.

8/10 Hyvä

Harri, Uusikaupunki

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Melian mieluinen aamupala
Kolme kertaa Torremolinoksessa vierailleena tämä hotelli yllätti aamupalan laadulla ja valikoimalla. Jopa lihaleikkeleet olivat hyviä. Harvinaista.

8/10 Hyvä

Aki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Elayna, Encino

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful property. Right across from the beach.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Gloria Arenaza Guest Experience Manager vastasi 22.5.2024
Dear Elayna,Your kind words about Meliá Costa del Sol are greatly valued and we are delighted to hear about your wonderful experience.It brings us great pleasure to know that our prime location, right across from the beach, made a lasting impression on you. The dedication to maintaining our hotel in impeccable condition is a continuous effort, and your recognition of this fills us with pride.Should your travels bring you back to the heart of the Costa del Sol, it would be our pleasure to offer you another stay filled with the high standards and personalised experiences that you have come to appreciate.Warmest regards,Gloria ArenazaGuest Experience Manager

10/10 Loistava

Jasna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Gloria Arenaza - Guest Experience Manager vastasi 17.5.2024
Dear Jasna,Thank you for your positive rating!We hope to see you soon.Best regards,

4/10 Huono

Alberto Eduardo

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Falta de empatía de el personal de recepción siempre
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Gloria Arenaza - Guest Experience Manager vastasi 11.5.2024
Estimado Alberto Eduardo,Gracias por haber elegido Meliá Costa del Sol para su reciente estancia en Torremolinos.En relación a su comentario, realmente nos sorprende su opinión sobre nuestros compañeros de Recepción, pues trabajamos a diario por ofrecer el mejor de los servicios a quienes nos visitan y nuestros colaboradores se caracterizan por la profesionalidad y la amabilidad en el trato con los clientes.Asimismo, puedo asegurarle que nuestro proceso de formación es eficaz y que nuestros empleados están plenamente cualificados para trabajar en un Hotel de 4 estrellas como el nuestro.Me gustaría mencionar que nuestro Equipo es uno de los puntos mejor valorados de nuestro Hotel y la atención al cliente es de los aspectos que más cuidamos, al que prestamos mayor atención y detalle, ya que entendemos que nos eligen como referente de Calidad y realmente sentimos que no lo haya percibido así.No obstante, por favor sepa que nos hubiera encantado conocer su insatisfacción mientras se encontraba aún alojado, ya que de esta forma habríamos podido brindarle asistencia y ofrecerle soluciones para mejorar de inmediato su percepción.Con la esperanza y confianza de que puedan volver a visitarnos en un futuro.Atentamente,

10/10 Loistava

Thomas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice Hôtel. Stuff is Best. I think there are better Rooms that i had. ( lower rate but still good)
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Gloria Arenaza Guest Experience Department vastasi 10.5.2024
Dear Thomas,Thank you for such a great review.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.Regarding the rooms, our Hotel provides with different types of rooms, and we kindly ask you to contact us in advance, so we can inform of the different kinds of guestrooms and adapt to your preferences.We look forward to a return visit from you in the future.Best regards,Gloria ArenazaGuest Experience Department

8/10 Hyvä

Stuart

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Gloria Arenaza - Guest Experience Manager vastasi 19.5.2024
Dear Stuart,Thank you for your feedback!We look forward to welcome you back soon.Best regards,

8/10 Hyvä

Jason

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
!!
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Carmen González Guest Experience vastasi 9.4.2024
Dear Jason,Thank you for taking the time to share your opinion with us.It is heartening to see your commendation of our hotel's cleanliness and overall condition; these are aspects we take great pride in. Equally pleasing is your acknowledgment of the service provided by our dedicated team, who strive to ensure that every guest's experience is nothing short of exceptional.While we are pleased to note your satisfaction with many aspects of your stay, we regret that the room amenities did not entirely meet your expectations. We appreciate your perspective, and it is insights like yours that enable us to enhance our guest experience.We are committed to providing a haven of comfort and exceptional service, and it delights us to know that we were able to create a memorable experience during your visit to the enchanting Costa del Sol.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Loistava

Denise

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A great hotel, rooms and facilities excellent. Since my last visit they have upgraded many areas and equipment. Loved it before, but even better now. If i have a moan, it wokld be the rooftop pool not heated. On my first visit 4 years ago it was heated, but subsequent visits no. A shame.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Carmen González Guest Experience vastasi 23.3.2024
Dear Denise,We are grateful for the time you took to review your recent stay.We are thrilled to hear that you found our rooms and facilities to be excellent and that the enhancements since your last visit have added to your enjoyment. As for the temperature of our rooftop pool, while it is a beloved feature, we maintain it without heating to provide a refreshing experience during our warmer months. Nonetheless, your feedback is greatly appreciated and provides us with insight into our guests' preferences.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Loistava

Mansel Philip

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Brilluant stay and hotel
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Carmen González Guest Experience vastasi 18.3.2024
Dear Mansel Philip, Thank you for taking the time to share your experience with us.It's wonderful to hear that the cleanliness of your room met your standards, and we're thrilled that you appreciated our hotel's condition. Your recognition of the room amenities reflects our commitment to providing a comfortable and enjoyable experience for our guests. We take pride in ensuring that the contemporary design, parquet flooring, and the full opening terrace doors contribute to a stay that is as relaxing as it is memorable.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Loistava

Claudette

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tout aimé! Nous y reviendrons assurément!
Yöpyi 20 yötä helmikuussa 2024
Carmen González Guest Experience vastasi 3.3.2024
Chère Claudette,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Au plaisir de vous revoir,Carmen GonzálezGuest Experience