Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Manoá?
Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.
Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Manoá sisäänkirjautuminen on?
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 12.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00. Myöhäinen sisäänkirjautuminen ei ole saatavilla.
Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Manoá uloskirjautuminen on?
Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00.
Missä Hotel Manoá sijaitsee?
Três Mariasin pato on 4,4 kilometrin päässä tästä hotellista.
Hotel Manoá – arvostelut
Arvostelut
7,6
Hyvä
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 0 kautta 4 arvostelua" "
10–Loistava
0
Arvosana 8 - Hyvä. 3 kautta 4 arvostelua" "
8–Hyvä
3
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 4 arvostelua" "
6–OK
1
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 4 arvostelua" "
4–Huono
0
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 4 arvostelua" "
2–Hirveä
0
7,0/10
Siisteys
8,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
7,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
20.2.2021
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A proximidade dos comércios, restaurantes e padaria.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2021
8/10 Hyvä
Renato
Matkusti perheen kanssa
1.2.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ótimo custo x benefício
Garagem pequena. Ótimo custo beneficio. Simples, mas ar-condicionado silêncio, colchão bom, chuveiro quente, café da manhã simples
Renato
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
21.12.2020
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel precisa de manutenção
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2020
8/10 Hyvä
Denize
Matkusti perheen kanssa
18.12.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus