Pertiwi Bisma Ubud
Joen rannalla oleva lomakeskus, jonka tarjontaan kuuluu täydet kylpyläpalvelut ja ilmaiset alueelliset kuljetukset
Majoituspaikan Pertiwi Bisma Ubud valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 101 €
sisältää verot ja maksut
22.12.–23.12.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 8/8 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone kuvat

Superior-huone
8,6 kautta 10
Loistava
(9 arvostelua)
Kohokohdat
Parveke tai patio
Äänieristetty
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
LCD-televisio
Erillinen kylpyamme ja suihku
Hiustenkuivaaja
Kylpytakit
Avaa kaikki huonetyypin Huvila (Joglo) kuvat

Huvila (Joglo)
Kohokohdat
Parveke tai patio
Äänieristetty
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Erillinen kylpyamme ja suihku
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
8,6 kautta 10
Loistava
(4 arvostelua)
Kohokohdat
Parveke tai patio
Äänieristetty
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
LCD-televisio
Erillinen kylpyamme ja suihku
Hiustenkuivaaja
Kylpytakit
Avaa kaikki huonetyypin Premier-huone kuvat

Premier-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Parveke tai patio
Äänieristetty
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
LCD-televisio
Sohvasänky
Erillinen kylpyamme ja suihku
Hiustenkuivaaja
Deluxe Room
Joglo House
Avaa kaikki huonetyypin Superior Room kuvat

Superior Room
Premier Room
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Jalan Bisma, Ubud, Bali, 80571
Tietoja majoituspaikasta
Pertiwi Bisma Ubud
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Pertiwi Resort & Spa
Pertiwi Resort & Spa
- Uima-allas
- Kylpylä
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
8.0 kautta 10, Erittäin hyvä, 351 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 100000 IDR aikuisille ja 50000 IDR lapsille
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 600000 IDR per ajoneuvo (yhteen suuntaan, korkeintaan 3 henkilöä)
- Lentokenttäkuljetusmaksu per lapsi: 600000 IDR (yhteen suuntaan)
- Myöhäinen uloskirjautuminen (riippuu saatavuudesta): 400000 IDR
- Siivous on saatavilla lisämaksusta.
- Lisävuode: 300000.0 IDR per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Meluttomia huoneita ei voida taata
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä, ensiapupakkaus, ikkunakalterit ja ulkovalaistus
Tässä majoituspaikassa on ulkotiloja, kuten parvekkeita, patioita ja terasseja, jotka eivät saata soveltua lapsille. Jos sinulla on kysyttävää asiasta, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä majoituspaikkaan ennen saapumistasi, jotta he voivat antaa sinulle tarpeisiisi sopivan huoneen
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Naimattomien pariskuntien yöpyminen samassa huoneessa saattaa olla paikallisten lakien vastaista. Asiakkaiden tulee esittää vihkitodistus majoituspaikan sitä pyytäessä.
Hotelli varaa oikeuden kieltäytyä tietyntyyppisistä ryhmä- tai juhlavarauksista, mukaan lukien polttarijuhlat.
Hierontapalvelut ja kylpylähoidot tulee varata etukäteen. Varauksen voi tehdä ottamalla majoituspaikkaan yhteyttä ennen saapumista soittamalla varausvahvistuksessa olevaan numeroon.
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Pertiwi Bisma 2
Pertiwi Bisma 2 Hotel
Pertiwi Bisma 2 Hotel Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud, Bali
Pertiwi Bisma 2 Resort Ubud
Pertiwi Bisma 2 Resort
Usein kysytyt kysymykset
Pertiwi Bisma Ubud – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,4/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,2/10
Palvelut/mukavuudet
8,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,6/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
19.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
21.1.2020
Hyvää: Huoneen mukavuus
Hyvä perushotelli
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
5.4.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
21.10.2015
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
22.4.2015
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallinen sijainti
Tarkistettu asiakas
6/10 OK
ROBERT
29.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ROBERT
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2025
6/10 OK
John
Matkusti kumppanin kanssa
22.10.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
John
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
John
4.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
John
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Malik
1.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Malik
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
6/10 OK
Glenis
30.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Glenis
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Arin
Matkusti kumppanin kanssa
28.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Arin
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Joanna
19.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Joanna
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Simona
13.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Simona
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Neslihan
13.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wonderful experience
Neslihan
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025
6/10 OK
Danielle
28.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Danielle
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Tobias
Matkusti ryhmän kanssa
23.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tobias
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Berkay
9.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Berkay
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Bianca
9.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bianca
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Ryan
7.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ryan
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Karin
6.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Karin
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Hassan
22.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat


Hassan
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
6/10 OK
Bharti
19.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bharti
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
14.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Sonia
12.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sonia
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2025
6/10 OK
Chalotte-Amalie Leininger
Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
13.4.2025
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chalotte-Amalie Leininger
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025








