Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Vang Vieng Camellia Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
9,0 kautta 10.
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 7/7 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen standard-huone kuvat

Kolmen hengen standard-huone
Kohokohdat
Yksilöllisesti kalustettu
Takka
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Tuuletin
Erillinen makuuhuone
Sadesuihkupää
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone kuvat

Kahden hengen standard-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(3 arvostelua)
Kohokohdat
Yksilöllisesti kalustettu
Takka
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Tuuletin
Erillinen makuuhuone
Sadesuihkupää
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Yksilöllisesti kalustettu
Takka
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Tuuletin
Erillinen makuuhuone
Sadesuihkupää
Avaa kaikki huonetyypin Standard Double Room kuvat

Standard Double Room
Avaa kaikki huonetyypin Budget Twin Room kuvat

Budget Twin Room
Avaa kaikki huonetyypin Standard Triple Room kuvat

Standard Triple Room
Standard Twin Room
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Sengsavang, Vang Vieng, Vientiane Province, 00856
Tietoja majoituspaikasta
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Keittiö/keittonurkkaus on saatavilla lisämaksusta
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Asiakkaiden on otettava majoituspaikkaan yhteyttä, jos he haluavat varata pysäköintipaikan paikan päältä
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Pitkäaikaisvuokraajat tervetulleita
Meluttomia huoneita ei voida taata
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja palovaroitin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Vang Vieng Camellia
Vang Vieng Camellia Hotel Hotel
Vang Vieng Camellia Hotel Vang Vieng
Vang Vieng Camellia Hotel Hotel Vang Vieng
Usein kysytyt kysymykset
Vang Vieng Camellia Hotel – arvostelut
Arvostelut
9,0
Upea
9,0/10
Siisteys
9,4/10
Henkilökunta ja palvelu
8,6/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
14.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Samuel
11.3.2025
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Samuel
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Anders Husum
Matkusti ryhmän kanssa
6.2.2025
Anders Husum
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Caroline
1.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Caroline
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2025
6/10 OK
Vong
Matkusti kumppanin kanssa
1.2.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Vong
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Hernando
31.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hernando
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
11.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
2/10 Hirveä
MOUNG WAN
21.8.2024
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
MOUNG WAN
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
10/10 Loistava
SANGSU
10.7.2024
SANGSU
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2024
8/10 Hyvä
Kensuke
8.7.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kensuke
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2024
10/10 Loistava
David
Matkusti kumppanin kanssa
29.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
David
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2024
10/10 Loistava
Patty
Matkusti perheen kanssa
27.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Patty
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Elena
Matkusti kumppanin kanssa
24.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Elena
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Daniel
19.4.2024
Daniel
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Mehmet
14.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
a gem in value for money
Mehmet
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
6/10 OK
Tammy
8.3.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tammy
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
6/10 OK
Michel, DOL-DE-BRETAGNE
11.1.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Michel
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
8/10 Hyvä
Emilia
Matkusti kumppanin kanssa
25.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emilia
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
8/10 Hyvä
Richard
23.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Richard
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
10/10 Loistava
Anthony
3.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Anthony
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
8/10 Hyvä
JUNGSUB
16.6.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
JUNGSUB
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
10/10 Loistava
Paul
30.4.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Paul
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
8/10 Hyvä
Carolyne
Matkusti ryhmän kanssa
17.4.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Carolyne
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
10/10 Loistava
Laurence
18.3.2023
Laurence
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
10/10 Loistava
JEANGUK
Matkusti kumppanin kanssa
13.3.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat