Tres Pircas Hotel & Spa
PerheystÀvÀllinen hotelli, jonka tarjontaan kuuluu tÀydet kylpylÀpalvelut ja ilmainen aamiainen
Valitse pÀivÀt nÀhdÀksesi hinnat
Majoituspaikan Tres Pircas Hotel & Spa valokuvagalleria





Arvostelut
7,6 kautta 10.
HyvÀ
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
NÀytetÀÀn 3/3 huonetta
Deluxe-huone
Superior-huone
Kohokohdat
Parveke
Ilmastointi
LĂ€mmitys
YhdistettÀviÀ huoneita saatavilla
Ilmaisia vauvansÀnkyjÀ
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Standard-huone
Kohokohdat
Parveke
Ilmastointi
LĂ€mmitys
YhdistettÀviÀ huoneita saatavilla
Ilmaisia vauvansÀnkyjÀ
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Kirjaudu sisÀÀn nÀhdÀksesi kÀytettÀvissÀ olevat alennukset ja edut. LisÀÀ uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

BUENOS AIRES ESQUINA PARANA,, HUERTA GRANDE, CRD, 5174
Tietoja majoituspaikasta
Tres Pircas Hotel & Spa
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Estancia El Colibri - Relais & ChĂąteaux
Estancia El Colibri - Relais & ChĂąteaux
- Uima-allas
- Aamiainen sisÀltyy hintaan
- KylpylÀ
- Ilmaiset lentokenttÀkuljetukset
10.0 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvÀ, 3 arvostelua
Hinta on 559 âŹ
4.8.â5.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
KÀytÀnnöt
TÀrkeÀÀ tietoa
LisÀmaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan pÀÀllÀ suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisÀltyÀ sovellettavat verot:
- Sinua saatetaan pyytÀÀ maksamaan seuraavat maksut majoituspaikassa: Argentiinan arvonlisÀvero (21 %). ArvonlisÀvero (21 %) ei vÀlttÀmÀttÀ koske niitÀ maassa oleskelevia matkailijoita, jotka maksavat ulkomaisella kortilla tai pankkisiirrolla ja jotka esittÀvÀt voimassa olevan passin ja turistiviisumin.
TÀssÀ on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisÀmaksut
- LisÀvuode: 300 ARS per yö
YllÀ oleva luettelo ei ehkÀ kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivÀt vÀlttÀmÀttÀ sisÀllÀ veroja, ja ne saattavat muuttua.
HyvÀ tietÀÀ
TÀtÀ majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankÀynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
LisÀhenkilöistÀ saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
SisÀÀnkirjautumisen yhteydessÀ saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekÀ pankki- tai luottokortti tai kÀteisellÀ maksettava takuumaksu mahdollisten lisÀmaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisÀÀnkirjautumishetkellÀ, ja niistÀ saatetaan veloittaa lisÀmaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
TÀmÀ majoituspaikka hyvÀksyy luottokortit.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskÀytÀntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien sÀÀdösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
LisÀmaininnat
KylpylÀhoidot tulee varata etukÀteen. Varauksen voi tehdÀ ottamalla majoituspaikkaan yhteyttÀ ennen saapumista soittamalla varausvahvistuksessa olevaan numeroon.
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettÀviÀ huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttÀ majoituspaikkaan, jos haluat lisÀtietoja. Yhteystiedot löydÀt varausvahvistuksestasi.
TÀmÀ majoituspaikka ei salli lemmikkejÀ ja avustajaelÀimiÀ
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellÀ
Tres Pircas
Tres Pircas Hotel
Tres Pircas Hotel Huerta Grande
Tres Pircas Huerta Grande
Tres Pircas
Tres Pircas Hotel Spa
Tres Pircas Hotel & Spa Hotel
Tres Pircas Hotel & Spa HUERTA GRANDE
Tres Pircas Hotel & Spa Hotel HUERTA GRANDE
Usein kysytyt kysymykset
Tres Pircas Hotel & Spa â arvostelut
Arvostelut
7,6
HyvÀ
9,6/10
Siisteys
8,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
17.10.2013
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
10/10 Loistava
Maggie Solari Quintana
14.10.2013
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Maggie Solari Quintana
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
24.9.2013
HyvÀÀ: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
8/10 HyvÀ
KITY, CORDOBA
9.9.2013
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus