expedia
Valokuvagalleria

Arvostelut

35 arvostelua

Palvelut/mukavuudet

  • Ilmainen Wi-Fi
  • Ilmainen pysäköinti
  • Ilmastointi
  • Ravintola

Kartta

Lähettyvillä

  • Suosittu kohde
    Vastrapur Lake
    12 min kävelymatka
  • Suosittu kohde
    Ahmedabad One Mallin ostoskeskus
    14 min kävelymatka
  • Suosittu kohde
    Gujarat University
    18 min kävelymatka
  • Lentokenttä
    Ahmedabad (AMD-Sardar Vallabhbhai Patelin kansainvälinen lentokenttä)
    28 min ajomatka

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Varaa verkossa tai soita numeroon:

09 725 19 838
  • Standard - kahden hengen huone, 1 parisänky

    Room Amenities

    • Kaupunkinäköala
    • 2 henkilöä
    • 1 parisänky
    Lisätietoja

Alue

Ahmedabad

Ginger Ahmedabad sijaitsee kohteessa Ahmedabad. Hathi Singhin temppeli ja Swaminarayanin temppeli ovat mielenkiintoisia paikallisia maamerkkejä, ja jos haluat shoppailla, Ahmedabad One Mallin ostoskeskus ja Gulmohar Park Mall ovat hyviä kohteita. Ahmedabad Airport Road ja Tholin lintujensuojelualue ovat myös vierailun arvoisia.

Vieraile matkaoppaassamme kohteeseen Ahmedabad
Suosittu kohde

Lähettyvillä

  • Vastrapur Lake - 12 min kävelymatka
  • Ahmedabad One Mallin ostoskeskus - 14 min kävelymatka
  • Gujarat University - 18 min kävelymatka
  • Zydusin sairaala - 8 min ajomatka
  • ISKCON Temple, Ahmedabad - 11 min ajomatka

Liikkuminen

  • Ahmedabad Junctionin asema – 26 minuutin ajomatka
  • Ahmedabad (AMD-Sardar Vallabhbhai Patelin kansainvälinen lentokenttä) – 28 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • Square Meal (TM) – Tarjoilee aamiaisen, lounaan ja illallisen.

Tietoja majoitusliikkeestä

Ginger Ahmedabad

3 tähden hotelli; ravintola ja kuntosali
Tämän hotellin palveluihin kuuluu ravintola, kuntosali ja business center. Käytössäsi on myös ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa ja omatoiminen pysäköinti. Lisäksi majoitusliikkeessä on kokoushuone, kuivapesulapalvelu ja pyykinpesutilat. Jokaisessa 93 huoneessa on ilmainen Wi-Fi ja kiinteä internetyhteys, LCD-televisio, josta voit katsella satelliittikanavia sekä jääkaapit ja kahvinkeittimet. Asiakkaiden käytössä on huonepalvelu, sadesuihkupäät ja ilmainen pullovesi.
Ginger Ahmedabad tarjoaa 93 ilmastoitua huonetta, joissa on tallelokerot ja ilmainen pullovesi. Asiakkaat voivat käyttää huoneissa olevia jääkaappi ja kahvin-/teenkeitin. Kylpyhuoneista löytyy suihku, sadesuihkupää, ilmaiset hygieniatuotteet ja hiustenkuivaaja.
Asiakkaat voivat surffata verkossa käyttämällä huonehintaan sisältyvää kiinteää tai langatonta internetyhteyttä. LCD-televisio, satelliittikanavat. Siivous päivittäin ja silitysrauta/-lauta on saatavilla pyynnöstä.
Tässä hotellissa käytössäsi on kuntosali.

Majoitusliikkeen palvelut/mukavuudet

Internet

Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi ja kiinteä internetyhteys
Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja kulkeminen

Ilmainen omatoiminen pysäköinti
Lentokenttäkuljetukset (lisämaksusta)
Lentokenttäkuljetukset pyynnöstä

Ruoka ja juoma

Aamiainen saatavilla maksusta (200–300 INR per henkilö)
1 ravintola
Huonepalvelu saatavilla

Tekemistä

Kuntokeskus

Perheille

Kuivapesulapalvelu
Pyykinpesutilat
Jääkaappi

Mukavuudet

Hissi
Sanomalehdet aulassa
Juhlasali

Asiakaspalvelut

Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Päivittäinen siivous
Kuivapesulapalvelu
Pyykinpesutilat
Matkatavarasäilytys
Kiertoajelu-/lippupalvelu

Puhutut kielet

Englanti

Business-palvelut

1 kokoushuone
Business center

Esteettömyys

Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ilmoita niistä valittuasi huoneesi varaussivulla olevaan erityispyyntökenttään.
Esteetön kylpyhuone
Huoneessa esteettömyyttä helpottavat laitteet
Esteettömät kulkureitit
Esteetön pysäköinti

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

Ilmastointi

Kylpyhuone

Ilmaiset hygieniatuotteet
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
Suihku

Viihde

Kaapeli-/satelliittikanavat
LCD-televisio

Ruoka ja juoma

Kahvin-/vedenkeitin
Ilmainen pullovesi
Jääkaappi

Muuta

Työpöytä
Silitysrauta/-lauta (pyynnöstä)
Tallelokero

Käytännöt

Tulopäivä

Sisäänkirjautuminen alkaa kello 14.00

Lähtöpäivä

Uloskirjautuminen ennen klo 12.00

Erikoisohjeet sisäänkirjautumiseen:

  • Lentokenttäkuljetukset ovat saatavilla pyynnöstä. Palvelusta voidaan periä maksu. Ota yhteyttä majoitusliikkeeseen, jos haluat varata kuljetukset.
  • Esitä passi ja voimassa oleva viisumi. Intialaiset asiakkaat voivat esittää passin, ajokortin, äänestyskortin, PAN-kortin tai luotto- tai pankkikortin, jossa on kortinhaltijan valokuva (pakollinen).
  • Verot saattavat muuttua sen jälkeen, kun Goods and Services Tax (GST) otetaan käyttöön. Saat lisätietoja, kun otat yhteyttä majoitusliikkeeseen varausvahvistuksessa olevilla yhteystiedoilla.
  • Huomaathan, että tämä majoitusliike ei hyväksy PAN-kortteja henkilötodistuksena.

Lemmikit

  • Lemmikit eivät ole sallittuja

Lapset ja lisävuoteet

  • Lapset ovat tervetulleita.
  • Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla.
  • Vauvansänkyjä ei ole saatavilla.

Maksutavat

Mastercard
American Express
Visa

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

Hotelli veloittaa seuraavat maksut ja vakuudet palvelun toimittamisen, sisään- tai uloskirjautumisen yhteydessä.

  • Aamiainen: noin 200–300 INR per henkilö

Edellinen luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja vakuudet eivät välttämättä sisällä veroja ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Lisähenkilöistä saatetaan periä maksu, joka vaihtelee majoitusliikkeittäin.
Sisäänkirjautumisen yhteydessä vaaditaan virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteistalletus mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityisvaatimusten toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan periä lisämaksuja. Erityisvaatimusten täyttymistä ei voida taata.
    Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoitusliikkeen mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoitusliikkeen omia käytäntöjä.
Lapsilta voidaan veloittaa esimerkiksi vuodevaatteista ja aterioista erillisiä maksuja, jotka on maksettava suoraan hotellille. Saat lisätietoja, kun otat yhteyttä majoitusliikkeeseen varausvahvistuksessa olevilla yhteystiedoilla.

Lisämaininnat

Hyödynnä kuljetukset lentokentältä (mahdollista lisämaksua vastaan). Ota yhteyttä majoituksliikkeeseen 72 tuntia ennen saapumista. Yhteystiedot löytyvät varausvahvistuksestasi.
3,2

Asiakasluokitus

5 - Loistava
5
4 - Hyvä
8
3 - OK
14
2 - Keskinkertainen
4
1 - Huono
4
3,7
Siisteys
3,3
Palvelu ja henkilökunta
3,5
Palvelut/mukavuudet
3,3
Majoitusliikkeen kunto

1/5

  • Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoitusliikkeen kunto ja tilat

The customer service was very bad . I will not recommend any one to use this hotel. There are we no one to take your stuff to taxi after you are moving out from property

Yöpyi 2 yötä, tammik. 2019

1/5

  • Huonoa: Henkilökunta ja palvelu

The manager was rude and utterly unprofessional. Despite having confirmed booking that was fully paid, he didn't allocate a room saying they were fully booked and he had nothing to do with Expedia booking and it was not good responsibility that Expedia booked the room

Yöpyi 3 yötä, jouluk. 2018

4/5 Hyvä

  • Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoitusliikkeen kunto ja tilat

The staff are incredibly kind and accommodating for US travelers. Thank you!!

Yöpyi 4 yötä, marrask. 2018

4/5 Hyvä

  • Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoitusliikkeen kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

It was Good. Would prefer option of Japanese food.

1/5

  • Huonoa: Siisteys ja majoitusliikkeen kunto ja tilat

Un clean Un ethical Cancelled my room booking with

They cancelled my confirmed room booking without my knowledge un ethical Un reliable

Yöpyi 3 yötä, kesäk. 2017

Kerro, miten voimme parantaa sivustoamme