Aston Batam Hotel & Residence

3.5 tähden majoituspaikka
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen valet-pysäköinti ja joka sijaitsee lähellä kohdetta Nagoya Hill Mall (ostoskeskus)

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Aston Batam Hotel & Residence valokuvagalleria

Majoituspaikan julkisivu illalla/yöllä
Perhestudio (Deluxe) | Tallelokero huoneessa, työpöytä, äänieristys, silitysrauta/-lauta
Aulabaari
Ulkouima-allas
Päivittäinen buffetaamiainen (180000 IDR per henkilö)

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Aamiainen saatavilla
  • Baari
  • Kuntosali
  • Uima-allas
  • Huonepalvelu
  • Pesulapalvelut
Nykyinen hinta on 75 €
sisältää verot ja maksut
1.8.–2.8.

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 15/15 huonetta

Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä)

8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
Vedenkeitin
  • 34 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Huoneisto, 3 makuuhuonetta

Kohokohdat

Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
3 makuuhuonetta
Yksityinen kylpyhuone
  • 117 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 5 henkilöä
  • 2 parisänkyä ja 1 yhden hengen sänky

Deluxe-huone, 1 suuri parisänky

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
Vedenkeitin
  • 34 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Sviitti (Aston)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
  • 76 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 1 parisänky

Junior Suite Apartment (Apartment Building)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 1 parisänky

Perhestudio (Deluxe)

8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
Vedenkeitin
  • 50 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky TAI 2 yhden hengen sänkyä

Deluxe Premier (Apartment Building)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Tuuletin
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Sadesuihkupää
Vedenkeitin
  • 41 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 1 parisänky

Aston Suite

  • 2 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Deluxe Twin

  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Two Bedroom Apartment

  • 4 henkilöä
  • 1 yhden hengen sänky ja 1 suuri parisänky

Junior Suite Located At Apartment

  • 2 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Deluxe Premier Located At Apartment

  • 2 henkilöä
  • 1 parisänky

Three Bedroom Apartment

  • 5 henkilöä
  • 1 yhden hengen sänky ja 2 suurta parisänkyä

Deluxe Double

  • 2 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Deluxe Family

  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky ja 1 yhden hengen sänky TAI 3 yhden hengen sänkyä
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
Jl. Sriwijaya No. 1, Kp. Pelita, Lubuk Baja, Batam, 29444

Lähettyvillä

  • Nagoya Hill Mall (ostoskeskus) - 13 min kävelymatka - 1.2 km:n päässä
  • Grand Batam -ostoskeskus - 3 min ajomatka - 2.6 km:n päässä
  • BCS Mall -ostoskeskus - 3 min ajomatka - 3.0 km:n päässä
  • Harbor Bay Ferry Terminal - 4 min ajomatka - 3.8 km:n päässä
  • Batam Centren lauttaterminaali - 6 min ajomatka - 6.3 km:n päässä

Liikkuminen

  • Batam Batu Besar (BTH-Hang Nadim) – 26 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪Pizza Hut - ‬10 min kävelymatka
  • ‪RM Arai Pinang - ‬11 min kävelymatka
  • ‪Ayam Bakar Taliwang Pelita - ‬3 min kävelymatka
  • ‪Mie Kampung Bagan Siapi-api - ‬11 min kävelymatka
  • ‪D1 Resto & Bar - ‬11 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Aston Batam Hotel & Residence

Hotelli, joka sijaitsee lähellä kohdetta Nagoya Hill Mall (ostoskeskus)
Aston Batam Hotel & Residence tarjoaa asiakkaiden hyödynnettäväksi erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä terassi, kahvila ja kuivapesulapalvelu. Basil Restaurant on paikan päällä sijaitseva ravintola, jonka erikoisuuksiin kuuluu paikallinen ja kansainvälinen keittiö. Baarin ja kuntosalin lisäksi asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Tämä hotelli tarjoaa myös muita etuja, joita ovat:
  • Ulkouima-allas ja lastenallas
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti ja ilmainen valet-pysäköinti
  • Buffetaamiainen (lisämaksusta), edestakaiset lentokenttäkuljetukset (lisämaksusta) ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
  • Tanssisali, portteri/kantaja ja tallelokero vastaanotossa
  • Asiakasarvosteluissa ylistetään avuliasta henkilökuntaa
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan kaikkien 232 huoneen palveluihin ja mukavuuksiin kuuluvat muun muassa ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi ja tallelokerot.
Muihin palveluihin/mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy ilmaiset hygieniatuotteet ja hiustenkuivaajat
  • 32-tuumainen LCD-televisio, josta löytyy kaapelikanavat
  • Vedenkeittimet, tuulettimet ja päivittäinen siivous

Puhutut kielet

Englanti ja indonesia

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Edestakaiset lentokenttäkuljetukset (lisämaksusta) klo 6.00–23.00 pyynnöstä
  • Paikan päällä ilmainen, turvallinen ja omatoiminen pysäköinti
  • Paikan päällä ilmainen ja turvallinen valet-pysäköinti

Ruoka ja juoma

  • Buffetaamiainen saatavilla lisämaksusta klo 6.00–10.00 arkipäivisin ja klo 6.00–11.00 viikonloppuisin; 180 000 IDR per aikuinen ja 100 000 IDR per lapsi
  • Baari/aulabaari
  • Kahvila
  • Ravintola

Paikan päällä olevat ravintolat

  • Basil Restaurant

Tekemistä

  • Kuntosali
  • Lastenallas
  • Ulkouima-allas

Perheystävällinen

  • Lastenallas
  • Lisävuode (lisämaksusta)
  • Pyykinpesutilat
  • Ulkouima-allas
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Matkatavarasäilytys
  • Pyykinpesutilat
  • Tallelokero vastaanottotiskillä
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Concierge-palvelut
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Laukunkantaja
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Kokoushuoneita

Ulkotilat

  • Terassi

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • Juhlasali
  • Merkityt tupakointialueet
  • Tanssisali

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lakanat saatavilla
  • Lisävuode (lisämaksusta)

Kylpyhuone

  • Hammasharja ja -tahna
  • Hiustenkuivaaja
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Tohvelit
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • 32–tuumainen LCD-televisio ja kaapelikanavat

Ruoka ja juoma

  • Huonepalvelu (rajoitetut ajat)
  • Ilmainen pullovesi
  • Vedenkeitin

Muuta

  • Ilmastointi
  • Puhelin
  • Silitysrauta/-lauta pyynnöstä
  • Turvalokero
  • Tuuletin
  • Työpöytä
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa klo 14.00
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 12.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Tämä majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentältä (lisämaksuja saatetaan veloittaa). Asiakkaiden tulee antaa saapumistietonsa majoituspaikalle ennen matkan alkua. Yhteystiedot löytyvät varauksen jälkeen lähetetystä varausvahvistuksesta.
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Tähän majoituspaikkaan ei ole mahdollista kirjautua sisään vastaanoton aukioloaikojen jälkeen

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita on saatavilla 400000.0 IDR:n suuruista maksua vastaan per yö
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu buffetaamiaisesta: noin 180000 IDR aikuisille ja 100000 IDR lapsille
  • Lentokenttäkuljetusmaksu: 160000 IDR per henkilö yhteen suuntaan
  • Lentokenttäkuljetusmaksu per lapsi: 160000 IDR (yhteen suuntaan)
  • Lisävuode: 400000.0 IDR per yö

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Sisäänkirjautumisen yhteydessä lisämaksujen maksamiseen käytettävässä luottokortissa olevan nimen tulee olla sama kuin huonevarauksen tehneen henkilön nimi
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin ja turvajärjestelmä
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Aston Batam Hotel
Aston Batam
Aston Batam & Residence Batam
Aston Batam Hotel & Residence Hotel
Aston Batam Hotel & Residence Batam
Aston Batam Hotel & Residence Hotel Batam

Usein kysytyt kysymykset

Onko majoituspaikassa Aston Batam Hotel & Residence uima-allas?

Kyllä, tässä majoituspaikassa on ulkouima-allas ja lastenallas.

Kuinka paljon maksaa yöpyminen majoituspaikassa Aston Batam Hotel & Residence?

28.7.2025 löydetyt hinnat majoituspaikassa Aston Batam Hotel & Residence tulopäivälle 1.8.2025 ovat alkaen 75,35 € per yö per 2 aikuista, mukaan lukien verot ja maksut. Tämä hinta perustuu viimeisten 24 tunnin aikana löydettyyn alimpaan yöhintaan seuraavien 30 päivän aikana tapahtuville yöpymisille. Hinnat saattavat muuttua. Valitse haluamasi päivät nähdäksesi tarkemmat hinnat.

Onko Aston Batam Hotel & Residence lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Aston Batam Hotel & Residence?

Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ja valet-pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Aston Batam Hotel & Residence sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa klo 14.00. Myöhäinen sisäänkirjautuminen ei ole saatavilla.

Mihin aikaan majoituspaikan Aston Batam Hotel & Residence uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00.

Tarjoaako Aston Batam Hotel & Residence lentokenttäkuljetukset?

Kyllä, lentokenttäkuljetukset ovat tarjolla klo 6.00–23.00 (käytettävissä pyynnöstä). 160000 IDR:n suuruinen maksu (per henkilö) veloitetaan.

Missä Aston Batam Hotel & Residence sijaitsee?

Nagoya Hill Mall (ostoskeskus), BCS Mall -ostoskeskus ja Grand Batam -ostoskeskus 3 kilometrin päässä tästä hotellista. Maha Vihara Duta Maitreya Buddhist Temple ja Maha Vihara Duta Maitreyan temppeli ovat myös 5 kilometrin päässä.

Aston Batam Hotel & Residence – arvostelut

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 213 kautta 417 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 153 kautta 417 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 32 kautta 417 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 9 kautta 417 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 10 kautta 417 arvostelua

9,0/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

danny

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025

6/10 OK

Sai Tim

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
This property where I stay: Shower head crashes. Swich for turning ON/OFF light outside toilet which cover come out. There's no face towels. Not a good location. There's no dinning shops nearby. Customer's Service is not good enough. Hotel's restaurant always full-housed for breakfast due to There's no other shops or restaurants to eat.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025

8/10 Hyvä

Henry

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025

8/10 Hyvä

Joseph

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property was fine, but they didnt have towrls by the pool. We were told to use our bath towels. Not ideal. Therexwas also no hand towels on our toom only large bath towels.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025

8/10 Hyvä

April

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overall everything was good n up to my expectations however I was disappointed that there were no hand towels and floor mat and non- slip bath mat. The toilet paper was also lacking-only half a roll in each toilet which was not sufficient for 4 people
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025

10/10 Loistava

dewi

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025

10/10 Loistava

Yu Yen

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025

10/10 Loistava

Garson

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aston Batam has an amazing array of staff who attended promptly to all our requests. We stayed in a 3-bedroom residence apartment. The room was clean, tidy, and comfortable. There was an air conditioner in each room, and they provided a large 20L water cooler. The swimming pool was large enough to swim laps, which we did every morning. Breakfast was delicious with plenty of variety to satisfy even the pickiest eaters. All Grab drivers were familiar with the hotel's location. We had a fantastic time in Batam, and Aston contributed to our enjoyable stay. There were two minor issues with our apartment; the room and bathroom door locks did not lock seamlessly and the certain had a tear. As stated, these were minor.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2024

10/10 Loistava

Su Hia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
This has been my go to hotel in Batam. Service is great as the staff are always ready to help you with your luggages and shopping bags when you arrive at the hotel. Room condition has gotten quite aged over the years, a make over and renovation will be great.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024

8/10 Hyvä

Kelvin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Front desk staff very helpful.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024

4/10 Huono

Ying Xun

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Check in time is 2:00pm but I can only check in at 4:30pm due to the room was not prepared yet,I wait at the lobby for one hour,hope improve
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2024

6/10 OK

Rina

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

Run-Down apartment but still comfortable

The stay was okay, acceptable. Book a junior one bedroom apartment. The apartment was run down, dull and not that clean. What i suggest to the hotel, is that do a repaint to the wall. Change the sofa, as its all so old, prepare a garbage bag for customer to use.put more deco to the apartment so that it wont be dull anymore
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2024

8/10 Hyvä

Sin Yee

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Overall is good.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2024

6/10 OK

adibah

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Room is alright. There is an international electrical outlet for your plugs. No usb outlet. Buffet's good. I love the herbal bar. Gym's good, big, though rowing machine spoilt. I came for their tub. Though they fixed it the hot water came out like piss at first. Made me not wanna use the tub anymore.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024

6/10 OK

Kristine

Junior suite is not good

We stayed in this hotel a few times but this is the first time for junior suite which happened to be in the apartment side. The cleanliness and maintenance of room is not up to standard. The plates and cutleries are dirty and no dishwashing liquid provided. The fridge doesn't get cold. There is no hand towel and bathrobes. I had to call 2x to get it. The design of the bathroom is bad. There is no division between the lavatory and the shower. I'm always worried the water will get to the hairdryer. The drain is very slow when you shower so there's water everywhere. The wifi password indicated in the room card they provide you during check-in is not correct. Staff in the reception area are friendly, no issues there. The check-in/out is fast.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2024

10/10 Loistava

Kartini

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2024

6/10 OK

Nur Mohammed

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

System down? Hmm...

Greeted with a smile from the frontliners. From security to reception very welcoming. Well done. During checking in process, i was told that their system was having some issues and im told to wait. 45 minutes later my wife check with the reception staff and finally we are able to check in and straight to our room. Cleanliness was good. Im impressed with the wifi connection. Breakfast was not bad but was not good either. Was at the dining hall around 6.10am but some of the live food station was not in operation. Food choices is okay but there are still many room for improvement. This is my first time here and i hope it can be better next time . Overall its a pleasant stay. I hope i can see some improvements if i return for another stay. Keep it up.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2024

2/10 Hirveä

Wesley

Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Management must seriously look at the front office behaviour, my bed sheets were dirty and I request for a change of bed sheets the next day, it was through my shock that the front office staff said that I had to pay RP50,000? why would you charge clients for washing of the bed sheets when it is not the clients issue? I stayed many times and cannot believe that this is how aston treats their long term customers, becareful of front office staff trying to scam hotel guest
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2024

6/10 OK

Kenn

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2024

2/10 Hirveä

Kurniawati

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
**Length of Stay: 1 night (25-26 May 2024)** Rating: ★★☆☆☆ (2/5) I recently stayed at Aston Pelita Batam for one night, from 25th to 26th May 2024. Unfortunately, my experience was far from satisfactory, especially due to an unsettling incident and the unhelpful attitude of the night front desk staff. On the night of 25th May, we experienced a bizarre episode in our room, number 804. Around 11 PM, the kettle in our room inexplicably boiled by itself three times. This eerie occurrence made us feel extremely uneasy, prompting us to leave the room immediately. Seeking assistance, we approached the night front desk staff, hoping for a swift resolution to our predicament. Despite my crying for help and requesting to change rooms, the staff insisted that all rooms were fully booked and offered no solution or remedy. Due to the lack of support, we ended up bunking with our friends in room 830 for the remainder of the night. To add to the frustration, when I called the front desk in a panic to request extra towels to be sent to our friends' room (since we left abruptly without even taking a shower), the staff hung up on me. This lack of empathy and support was incredibly disappointing. This incident significantly marred our stay. While the hotel may have other redeeming qualities, the unsettling experience in room 804 and the unhelpful response from the night staff
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Wesley

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

2/10 Hirveä

May Lin

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiteo with NO heater. Change to service apartment after waiting for 2hrs longer late check in. Worst with shower room flooded. Wet floor in the bathroom which is very dangerous slippery to use the toilet as it is no partion to seperate. Using hair dryer stick on the wall with wet slippery floor in the bathroom it is very dangerous. Staff at the house keeping Using malay language to scold us stuip to come here for whay. How rude it is and they think we dont understand malay? Unsafe and dangerous with this hotel which i will never ever stay.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Zouhni

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Yuen Kin

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Muhammad

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
👍
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024