Terassi/patio

Arvostelut: Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt

5 out of 5
Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt
73 La Croisette, Cannes, Alpes-Maritimes

Arvostelut

9,4

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 389 kautta 523 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 92 kautta 523 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 18 kautta 523 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 17 kautta 523 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 7 kautta 523 arvostelua" "

9,6/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

9,2/10

Palvelut/mukavuudet

9,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Service not 5 stars after Covid-19 reopening
The hotel had just reopened after Covid-19. It is really a wonderful place but unfortunately service & atmosphere were not 5-stars during the first week after reopening. The service in the beach restaurant was slow and chaotic and the bill was incorrect every day for lunch and drinks. Also beware of little hidden costs here and there, they tend to forget to inform you about those. Breakfast buffet was understaffed and took a very long time to collect food from "buffet" where there was only 1-2 staff members handing out food from the counter, as you were not allowed to pick food yourself. Breakfast felt almost stressful instead of a relaxed and great start to your day. However, positive points about breakfast being served until noon! Spa was closed for renovation and also they were renovating 7th floor which caused a lot of noise. I am sure that after they are done with all renovations, it will be fabulous. The location of the hotel is really best in Cannes but you also pay a lot for it..
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2020
Hotel Martinez vastasi 7.7.2020
Dear guest, Thank you very much for sharing with us your feedback and I am sorry to hear that your stay this time was not up to your expectations, let me to present you my sincere apologies in this regard. We hope to welcome you back in order to show you our improvement. With my best regards, The Management.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Hotel Martinez vastasi 20.1.2020
Dear Sir or Madam, Thank you for your feeback ...we really apreciate it : Best regards, The Management

8/10 Hyvä

camilla

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Gautier Py (Hotel Manager) vastasi 1.10.2019
Dear Ms. Camilla, Dear Martinez Guest, Thank you very much for taking time to share your grades following your recent stay at the Hotel Martinez. It was a true pleasure for us to be able to host you in our legendary hotel. I am happy to know that we succeed to meet your expectations in overall. Together with my team, I hope to welcome you back soon again and provide you the finest French hospitality again here at the Hotel Martinez. I wish you a nice day. Kind regards,

10/10 Loistava

STACEY

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Jose, San Isidro

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel in Cannes. Beautiful well appointed rooms
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Manuela

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir haben zehn Tage im Hotel verbracht und hatten ein Deluxe Zimmer. Da man für die gebuchte Zeit auch entsprechend viel Kleidung dabei hat, war der Kleiderschrank definitiv zu klein, es gab allerdings auch keine weiteren Aufhängmöglichkeiten wie Hacken, oder Schubladen im Schreibtisch und der Kommode im Badezimmer. Ansonsten ist das Hotel sehr schön, sehr zentral und direkt am Strand. Der Pool ist beheizt und das Fitnessstudio ist mit den allerneuesten Geräten ausgestattet. Bademantel, sowie Handtücher sind extra dick und weich, die Bettwäsche ebenfalls. Shampoo, Duschgel, Conditioner, Bodylotion reichlich vorhanden. Wer gerne frühstücken möchte sollte das bei der Buchung berücksichtigen, vor Ort wird es mit 42,- p.P. extra berechnet. Im Restaurant muss man keinen Dress Code einhalten, manche von den Hotelgästen haben sich mit unangemessener Kleidung dort aufgehalten. Das Personal ist sehr, sehr freundlich und geben ihr bestes, die Zimmer werden unglaublich schnell gereinigt und alle Annehmlichkeiten werden aufgefüllt. Alles jammern auf hohen Niveau, wenn wir das allerdings mit gleichen Häusern bewerten sollten, gibt es Platz zur Verbesserung.
Yöpyi 9 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

farid

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was super, the staff was anazing
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

6/10 OK

MSHAIL

Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Borhan

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Peter A

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel excellent staff excellent will be back only downside was tge pool was closed over our weekend otherwise great Many gluten free options just ask.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 15.3.2024
Dear Peter A,Thank you for your feedback! We're delighted to hear you enjoyed your stay and our excellent staff. We apologize for the inconvenience regarding the pool closure but glad you found many gluten-free options available. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Nadir - Guest Relations Manager

10/10 Loistava

C

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Usual high standard & luxury hotal
We have stayed at the Martinez several times before and, once again, it did not disappoint even though some of the public areas were under-going renovations. Our room was bright, airy and very comfortable, with a side balcony from which we could see the sea. The staff were, as usual, super friendly and most helpful. The beach terrace and restaurant is comfortable and has a wonderful view across the bay. We look forward to staying again soon.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 15.3.2024
Dear C,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay despite the ongoing renovations. We're glad you found your room comfortable and our staff friendly and helpful. We can't wait to welcome you back soon!Best Regards,Nadir - Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Florian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bon hôtel, emplacement pratique et suite très confortable. Personnel aimable et sympatique. Problème de Wifi dans la chambre. Manque de service pour un hôtel de « luxe ».
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 15.3.2024
Cher Florian,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous vous remercions pour vos commentaires positifs sur notre hôtel, notre emplacement et notre personnel. Nous sommes désolés pour les désagréments que vous avez rencontrés avec le Wifi et le niveau de service. Votre retour est important pour nous et nous prendrons des mesures pour améliorer ces aspects. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'hôtel Martinez dans un avenir proche.Cordialement,Nadir - Responsable Relations Clientèles

8/10 Hyvä

Stephan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Laëtitia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hôtel fantastique la literie excellente Je déconseille Le brunch qui n’est pas un vrai brunch 3 ou 4 entrée servies à table et 1 plat chaud unique à commander avant de commencer
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Gérard

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Shireen

Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Reouven

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Impeccable ! Rien à ajouter !
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

4/10 Huono

Nüket

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

abdulrahman

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
all good just have one comment to change the all towel and bedsheet because saw bad quality
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 3.11.2023
Dear Abdulrahman,Thank you for your feedback. We'll ensure the towels and bedsheets are of better quality next time.Best Regards.

10/10 Loistava

patrick

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Nadir - Relations Clientèles vastasi 3.11.2023
Cher Patrick,Nous vous remercions chaleureusement pour l'excellente notation concernant votre séjour à l'Hôtel Martinez.En espérant vous accueillir de nouveau parmi nous.Cordialement.

10/10 Loistava

Luis E

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Marine - Guest relations manager vastasi 2.11.2023
Dear Luis,Thank you for your feedback and excellent rating. What a pleasure to see that you had a nice stay with us in Cannes! We hope to see you again very soon.Warmest regards,

10/10 Loistava

Johan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Marine - Guest relations manager vastasi 2.11.2023
Dear Johan,Thank your for this perfect rating!It is a pleasure to see that you had a truly enjoyable time with us at Hotel Martinez and we look forward to welcoming you back for another stay in sunny Cannes. Best regards,

10/10 Loistava

Mirja

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Angela

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

david

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The only place to stay in town
On a world tour and this place was in our top 3 out of 40 hotels. Prestige suite was amazing . Yes, just yes!!! Great people watching breakfast place right next door as well
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Marine - Guest relations manager vastasi 25.10.2023
Dear David,What an honor and pleasure to learn that Hotel Martinez is part of your 3 out of such a high number of beautiful properties around the world!We are delighted to learn that you loved our Prestige Suite and its incredible view over the Mediterranean sea. We look very much forward to welcoming you again for your next stay in Cannes. Best regards,

10/10 Loistava

Francisco E

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Marine - Guest relations manager vastasi 25.10.2023
Dear Francisco,Thank you very much for this perfect 10/10 rating! We are thrilled to learn that you had an excellent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

8/10 Hyvä

Miriam

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was one of my favorite hotels. I enjoyed the breakfast and evening tea in the restaurant, which was very comfortable and not pretentious. The rooms were light and airy. The only issue is the rug looks a bit dirty. Loved that it was across the street from the beach.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Marine - Guest relations manager vastasi 25.10.2023
Dear Miriam,Thank you very much for your valuable feedback and detailed comments regarding your recent stay with us. We are glad to read that you had a pleasant experience at Hotel Martinez and will make sure to share your thoughts with our teams.Sincerely looking forward to welcoming you back for another stay in Cannes. Best regards,

10/10 Loistava

Fiona Blanche

Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Dalia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Marine - Guest relations manager vastasi 25.10.2023
Dear Dalia, Thank you very much for your feedback and nice rating further to your recent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 Loistava

Emmanuel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Un endroit de rêve pour un séjour inoubliable
Un endroit de rêve où tout a été fait pour faire de notre séjour un vrai moment de bonheur. Un remerciement tout particulier à Laura (Guest Relation) qui a tout mis oeuvre depuis notre arrivée, avec l'équipe de réception, des femmes de chambre et du bar pour que notre séjour soit parfait. C'est un endroit magique, notre séjour fut inoubliable. Nous reviendrons très vite.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Marine - Responsable relation clientèle vastasi 18.10.2023
Cher Emmanuel,Quel plaisir de lire votre retour d'expérience concernant votre récent séjour à l'Hôtel Martinez, et quel plaisir de constater votre pleine satisfaction. Nous ne manquerons pas de féliciter Laura en votre nom et sommes ravis de savoir que nos équipes se sont bien occupées de vous pour vous faire passer un excellent séjour. Soyez certain que nous ne manquerons pas de vous gratifier des mêmes attentions lors d'un futur séjour dans notre bel établissement.A très bientôt sur les bords de la Croisette ! Bien sincèrement.

10/10 Loistava

Anahita

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Only issue was that for 2/3 nights, there was banging noises through the night so I couldn’t sleep.. other than that, I loved my stay. Thank you
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 17.10.2023
Dear Anahita,We appreciate your kind words and are pleased to know that you enjoyed your stay overall. We apologize for the inconvenience caused by the noise during a few nights of your stay. Your comfort is important to us, and we'll work to ensure a quieter experience on your next visit. Thank you for choosing Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 Loistava

Jason

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 17.10.2023
Dear Jason,Thank you very much for your nice review. We are thrilled to learn that you had an enjoyable time with us at Hotel Martinez!We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Topp på Croisetten
Flott hotell, ligger supert til. Nytt treningsrom, fint bassengområde i hagen. Rommet fungerer som det skal, bra bad. Nydelig frokost. Veldig fornøyde.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 17.10.2023
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our facilities, including the new gym and beautiful pool area, to your satisfaction. We're thrilled that your room and the breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Loistava

Catherine

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellet leverer alltid. God service og god mat. Stranden er oppgradert og er nå like bra som Carlton sin.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Nadir - Guest Relations Manager vastasi 17.10.2023
Dear Catherine,Thank you for your kind words and continued support. We're delighted to hear you enjoyed our service, cuisine, and beach. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Loistava

Alexander

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Alexander, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Zeina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful rooms, excellent breakfast, very good service. The hotel is the furthest one down from the main centre but beautiful rooms and excellent service. Breakfast was amazing.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Zeuna, Thank you very much for taking time to leave a feedback on Expedia!We are very glad to leanr your very good experience with us and we are looking forward to welcome you back soon in Cannes.Best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Loistava

Adele

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Adele,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Halina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Visiting Cannes
From the check-in to the check -out everything was perfect. beautiful and very well kept property. The staff very attentive and polite. Great breakfast.
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear hgalina, Thank you very for taking time to leave your feedback on Expedia...We very delighted to read your nice comments and be assured that we will share it with our staff.We are looking forawzard to welcome you back soon in Cannes.With my best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Loistava

CHAE JEONG

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Chae Jeong,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Guillermo

Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Guillermo, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Rune

Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Rune, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Belal

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Belal, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Nancy Sue

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The rooms were beautiful. The staff was very friendly and helpful. The whole hotel was spectacular. It was a really good location to shopping and restaurants.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Marine - Guest relations manaeer vastasi 2.11.2023
Dear Nancy Sue, Thank you very much for this perfect 10/10 rating and praises that I will make sure to share with our team with pleasure.We look forward to welcoming you back to enjoy the French Riviera lifestyle and nice shopping sessions in the city of glamour.Warm regards,

10/10 Loistava

William

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear William, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

William

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful hotel. Best to valet park the car and leave it. About 1 mile easy walking to Le Suquet…must visit for night out. Quai Lebouf is where the ferries leave. We did an all day catamaran trip snorkeling, swimming, etc. Uber works great and will pick you up within 4-5 minutes and get you most places for $11-15. Beach and pool has a great setup. Closest convenience, store open till 10 for snack, soft drinks toiletries, and forgotten things is two blocks away at Vival 18 Rue Ruoze Worth a visit in the car is the street Rue Saint -Saveur in the town Le Cannet, hilly, picturesque ..great restaurants up on the hill looking down on the bay. We stopped by on the way out of town on the road to A8… good parking at 31 Rue des Orangers… first hour is free… We weren’t able to get the stupid machine to work, but it didn’t matter nobody ticketed us
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear William, Thank you very much for taking time to leave your very good experience on Expedia.We are happy to learn that you had a great stay with us and we are looking forward to welcome you back soon in Hotel Martinez!!Sincerely, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Loistava

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Michael, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Yasemin and Benoit

Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Yasemin and Benoit, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

8/10 Hyvä

Günter

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wie ein Hotel dieser Güte sein muss !
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Gunter,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

8/10 Hyvä

Carlos

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
hotel martinez vastasi 8.10.2023
Dear Carlos, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Loistava

Kevin

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023