Golden Chariot Hotel Daman

2.0 tähden majoituspaikka
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja ravintola

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Golden Chariot Hotel Daman valokuvagalleria

Näkymä majoituspaikasta
Näkymä majoituspaikasta
Majoituspaikan sisäänkäynti
Vastaanotto
Ravintola

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
  • Pesulapalvelut
  • Pysäköinti sisältyy hintaan
  • Ilmastointi
  • Ravintola
  • Businesspalvelut

Huonevaihtoehdot

Kahden hengen deluxe-huone, merinäköala

Kohokohdat

Äänieristetty
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
LCD-televisio
Remontoitu vuonna 2023
Erillinen makuuhuone
Pimennysverhot
Kattotuuletin
  • 30 m²
  • Näkymä merelle
  • 3 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Deluxe-sviitti, merinäköala

Kohokohdat

Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
LCD-televisio
Remontoitu vuonna 2023
Kattotuuletin
  • 58 m²
  • Näkymä merelle
  • 2 henkilöä
  • 1 suuri parisänky
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
Seaface Rd, Dhamatne, circuit house, Daman, Daman, 396210

Lähettyvillä

  • Moti Damanin linnoitus - 16 min kävelymatka - 1.3 km:n päässä
  • Damanin majakat - 18 min kävelymatka - 1.6 km:n päässä
  • Devkan ranta - 4 min ajomatka - 2.8 km:n päässä
  • Swami Budha Amarnath Ji Mandir - 8 min ajomatka - 7.7 km:n päässä
  • Jamporen ranta - 8 min ajomatka - 6.5 km:n päässä

Liikkuminen

  • Udvada Station – 22 minuutin ajomatka
  • Surat (STV) – 145 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪Nana's restaurant and bar - ‬4 min kävelymatka
  • ‪Miramar Hotel - ‬7 min ajomatka
  • ‪Vegas - ‬6 min ajomatka
  • ‪Tulip Restaurant And Bar - ‬10 min kävelymatka
  • ‪Hotel Jazira - ‬7 min ajomatka

Tietoja majoituspaikasta

Golden Chariot Hotel Daman

Vuonna 2023 remontoitu hotelli Stripin varrella
Golden Chariot Hotel Daman tarjoaa asiakkaille erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä puutarha, pyykinpesutilat ja konferenssikeskus. Asiakkaiden saatavilla on ravintola.
Lisäksi asiakkailla on käytössään seuraavat edut yöpymisen aikana:
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Kielitaitoinen henkilökunta, juhlasali ja kiertoajelu-/lippupalvelu
  • Hääpalvelut, hissi ja concierge-palvelut
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan kaikkien 62 yksilöllisesti kalustetun huoneen mukavuuksiin ja palveluihin kuuluvat muun muassa ilmastointi sekä äänieristetyt seinät ja minibaarit.
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy suihkut ja ilmaiset hygieniatuotteet
  • 32-tuumainen LCD-televisio, josta löytyy satelliittikanavat
  • Vaatekaapit/komerot, kattotuulettimet ja siivous

Puhutut kielet

Englanti ja hindi

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Paikan päällä ilmainen, turvallinen, kattamaton ja omatoiminen pysäköinti

Ruoka ja juoma

  • Ravintola

Perheystävällinen

  • Pyykinpesutilat
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Pyykinpesutilat
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Concierge-palvelut
  • Hääpalvelut
  • Kielitaitoinen henkilökunta
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Lakanoiden vaihto (pyynnöstä)
  • Pyyhkeiden vaihto pyynnöstä
  • Siivouspalvelu (pyynnöstä)

Businesspalvelut

  • Kokouskeskus

Ulkotilat

  • Puutarha

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi (150 senttimetriä leveä ovi)
  • Hyvin valaistu kulkuväylä sisäänkäynnille
  • Kaiteet portaikoissa (99 senttimetriä korkeat)
  • Laattalattia huoneessa
  • Laattalattia yleisissä tiloissa
  • Luiska pääsisäänkäynnillä

Muuta

  • Juhlasali
  • Koko majoituspaikka remontoitu – marraskuu 2023
  • Merkityt tupakointialueet (sakkorangaistus)

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lakanat saatavilla
  • Pimennysverhot

Kylpyhuone

  • Hammasharja ja -tahna
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Saippua
  • Sampoo
  • Suihku
  • Vessapaperi
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • 32–tuumainen LCD-televisio ja satelliittikanavat

Ruoka ja juoma

  • Ilmainen pullovesi
  • Minibaari

Muuta

  • Ilmastointi
  • Kattotuuletin
  • Silitysrauta/-lauta pyynnöstä
  • Sisäänpääsy ulkoisten käytävien kautta
  • Yksilölliset kalusteet
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 13.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 16.00.
Myöhäinen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 11.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä tai avustajaeläimiä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita on saatavilla 1200.0 INR:n suuruista maksua vastaan per yö
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Lisävuode: 1200.0 INR per yö

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu turvajärjestelmä
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman

Usein kysytyt kysymykset

Onko Golden Chariot Hotel Daman lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Golden Chariot Hotel Daman?

Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Golden Chariot Hotel Daman sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 13.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 16.00. Myöhäinen sisäänkirjautuminen on saatavilla rajoitettuina aikoina.

Mihin aikaan majoituspaikan Golden Chariot Hotel Daman uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 11.00.

Missä Golden Chariot Hotel Daman sijaitsee?

Fort of St. Jerome, Moti Damanin linnoitus ja Daman Ganga -joki 2 kilometrin päässä tästä Stripin varrella sijaitsevasta hotellista. Governer's Palace ja Satya Sagar Udyan ovat myös 3 kilometrin päässä.

Golden Chariot Hotel Daman – arvostelut

Arvostelut

3,0
Arvosana 10 - Loistava. 0 kautta 4 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 0 kautta 4 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 0 kautta 4 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 2 kautta 4 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 4 arvostelua

3,0/10

Siisteys

3,0/10

Henkilökunta ja palvelu

3,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

3,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Alina

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Definitely need to change the staff

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2024

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Definitely need to change staff or educate them

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2024

2/10 Hirveä

PAVANKUMAR

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Not recommended .. don't go by reviews .

Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it . Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023