Hotel Regent Grand

4.0 tähden majoituspaikka
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen valet-pysäköinti ja kattoterassi

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Arvostelut

7,2 kautta 10.
Hyvä

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Pysäköinti sisältyy hintaan
  • Ilmainen Wi-Fi
  • Ravintola
  • Ilmastointi
  • Aamiainen saatavilla
  • Businesspalvelut
Nykyinen hinta on 66 €
sisältää verot ja maksut
24.12.–25.12.

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 1/1 huone

Deluxe-huone

Kohokohdat

Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Yksilöllisesti kalustettu
Yksilöllisesti sisustettu
Takka
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Jääkaappi
  • 23 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 2 henkilöä
  • 1 parisänky
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
Central Delhi - 2/6, East Patel Nagar, Opp. Metro Pillar, No.167, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

Lähettyvillä

  • Rajendra Placen ostoskeskus - 7 min kävelymatka - 0.6 km:n päässä
  • BLK Super Speciality Hospitalin sairaala - 11 min kävelymatka - 1.0 km:n päässä
  • Ajmal Khan Roadin ostoskatu - 3 min ajomatka - 1.5 km:n päässä
  • Sir Ganga Ram -sairaala - 4 min ajomatka - 1.8 km:n päässä
  • Intian maataloustilastojen tutkimuslaitos - 5 min ajomatka - 2.6 km:n päässä

Liikkuminen

  • New Delhi Patel Nagarin asema – 4 minuutin ajomatka
  • Rajendra Placen asema – 7 minuutin kävelymatka
  • Indira Gandhin kansainvälinen lentokenttä (DEL) – 35 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪Papa John's Pizza - ‬8 min kävelymatka
  • ‪Naivedyam - ‬6 min kävelymatka
  • ‪Eggspectation - ‬4 min kävelymatka
  • ‪Café Coffee Day - ‬10 min kävelymatka
  • ‪Café Resto - ‬4 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Hotel Regent Grand

Tasokas hotelli, joka sijaitsee lähellä kohdetta Chandni Chowkin markkinat
Hotel Regent Grand tarjoaa asiakkaiden käyttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä ilmaiset päivittäiset hotellinjohtajan kutsut, kattoterassi ja kahvila. Paikan päällä sijaitseva ravintola Regent Grand tarjoaa aamiaisen, brunssin, lounaan ja illallisen. Kuivapesulapalvelu ja aulassa olevan takan lisäksi asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Tämä hotelli tarjoaa myös muita etuja, joita ovat:
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti ja ilmainen valet-pysäköinti
  • Mannermainen aamiainen (lisämaksusta), kuljetukset majoituspaikasta lentokentälle (lisämaksusta) ja kahvi-/teetarjoilu aulassa
  • Hääpalvelut, kielitaitoinen henkilökunta ja savuttomat tilat
Huoneiden varustelu
Kaikki 52 yksilöllisesti kalustettua huonetta tarjoavat sellaisia ylellisyyksiä kuten ympärivuorokautinen huonepalvelu ja takat, minkä lisäksi niiden tarjoamiin etuihin kuuluvat ylelliset vuodevaatteet ja tallelokerot (joihin mahtuu kannettava tietokone).
Muihin palveluihin/mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy designer-hygieniatuotteet ja suihkut
  • 32-tuumainen televisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat ja DVD-soitin
  • Erilliset oleskelualueet, jääkaapit ja astianpesukoneet

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Ympärivuorokautinen kuljetus lentokentälle (lisämaksusta)
  • Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Paikan päällä ilmainen valet-pysäköinti
  • Paikan päällä rajoitetusti valet- ja omatoimisia pysäköintipaikkoja

Ruoka ja juoma

  • Päivittäin saatavilla mannermainen aamiainen lisämaksusta klo 7.00–10.30; 400 INR per henkilö
  • Baari/aulabaari
  • Ilmaiset tervetuliaiskutsut joka päivä
  • Kahvi- ja teetarjoilu yleisissä tiloissa
  • Kahvila
  • Ravintola
  • Välipalabaari/herkkukauppa

Paikan päällä olevat ravintolat

  • Regent Grand

Tekemistä

  • Biljardipöytä

Perheystävällinen

  • DVD-soitin
  • Jääkaappi huoneessa
  • Pesukone/kuivausrumpu huoneessa
  • Pyykinpesutilat
  • Välipalabaari/herkkukauppa
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Ilmaisia sanomalehtiä aulassa
  • Matkatavarasäilytys
  • Myyntiautomaatti
  • Pyykinpesutilat
  • Tallelokero vastaanottotiskillä
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Palvelut asiakkaille

  • Concierge-palvelut
  • Hääpalvelut
  • Kielitaitoinen henkilökunta
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Kokouskeskus
  • Tietokonepiste

Ulkotilat

  • Kattoterassi

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi
  • Pyörätuolin käyttäjille soveltuva vastaanottotiski
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • 1 rakennus
  • 5 kerrosta
  • Juhlasali
  • Rakennettu vuonna 2012
  • Savuton majoituspaikka
  • Takka aulassa

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Ylelliset vuodevaatteet

Kylpyhuone

  • Designer-hygieniatuotteet
  • Hiustenkuivaaja
  • Kylpytakit
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Suihku
  • Tohvelit
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • 32–tuumainen televisio ja premium-kaapelikanavat
  • DVD-soitin

Ruoka ja juoma

  • Astianpesukone
  • Ilmainen pullovesi
  • Jääkaappi
  • Kahvin-/teenkeitin
  • Keittovälineet, astiat ja ruokailuvälineet
  • Ympärivuorokautinen huonepalvelu

Muuta

  • Erillinen oleskelualue
  • Ilmaiset sanomalehdet päivittäin
  • Ilmastointi (säädettävä)
  • Puhelin
  • Pyykinpesukone/kuivausrumpu
  • Takka
  • Tallelokero, johon mahtuu kannettava tietokone
  • Työpöytä
  • Yhdistettäviä huoneita saatavilla
  • Yksilöllinen sisustus
  • Yksilölliset kalusteet
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo milloin tahansa.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 11.00
Myöhäinen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta
Myöhäisestä uloskirjautumisesta veloitetaan lisämaksu

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Tämä majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentältä (lisämaksuja saatetaan veloittaa). Kuljetusten järjestämiseksi asiakkaiden tulee ottaa yhteyttä majoituspaikkaan 24 tuntia ennen saapumista. Yhteystiedot löytyvät varauksen jälkeen lähetetystä varausvahvistuksesta.
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Majoituspaikan antamien tietojen käännöksissä on saatettu käyttää automatisoituja käännöstyökaluja
Rekisteröityäkseen tähän majoitusliikkeeseen asiakkaiden, jotka ovat Intian kansalaisia, on esitettävä voimassa oleva kuvallinen Intian valtion myöntämä henkilökortti; ulkomaalaisten asiakkaiden tulee esittää voimassa oleva passi ja viisumi.

Sisäänpääsy

Pääsykoodi, vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita on saatavilla 1250.0 INR:n suuruista maksua vastaan per yö
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu mannermaisesta aamiaisesta: noin 400 INR per henkilö
  • Lentokenttäkuljetusmaksu: 850 INR per huone
  • Myöhäinen uloskirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
  • Lisävuode: 1250.0 INR per yö

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Grand Hotel Regent
Hotel Grand Regent
Zuzu Hotel Regent Grand
Hotel Regent Grand New Delhi
Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel
Hotel Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel New Delhi

Usein kysytyt kysymykset

Onko Hotel Regent Grand lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon maksaa majoitus majoituspaikassa Hotel Regent Grand?

20.12.2025 löydetyt hinnat majoituspaikassa Hotel Regent Grand tulopäivälle 24.12.2025 ovat alkaen 65,97 € per yö per 2 aikuista, mukaan lukien verot ja maksut. Tämä hinta perustuu viimeisten 24 tunnin aikana löydettyyn alimpaan yöhintaan seuraavien 30 päivän aikana tapahtuville majoituksille. Hinnat saattavat muuttua. Valitse haluamasi päivät nähdäksesi tarkemmat hinnat.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Regent Grand?

Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ja valet-pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Regent Grand sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo milloin tahansa.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Regent Grand uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 11.00. Myöhäinen uloskirjautuminen on mahdollista maksua vastaan (saatavuuden mukaan).

Tarjoaako Hotel Regent Grand lentokenttäkuljetukset?

Kyllä, kuljetukset majoituspaikasta lentokentälle ovat tarjolla. 850 INR:n suuruinen maksu (per huone) veloitetaan.

Missä Hotel Regent Grand sijaitsee?

Rajendra Placen ostoskeskus ja BLK Super Speciality Hospitalin sairaala sijaitsevat 15 minuutin kävelymatkan päässä tästä hotellista. Sir Ganga Ram -sairaala ja Ajmal Khan Roadin ostoskatu ovat myös 3 kilometrin päässä. Rajendra Placen asema on 7 minuutin kävelymatkan päässä, ja Patel Nagarin asema on 11 minuutin kävelymatkan päässä.

Arvostelut

Hotel Regent Grand – arvostelut

7,2

Hyvä

7,2

Siisteys

6,2

Sijainti

7,4

Henkilökunta ja palvelu

8,0

Ympäristöystävällisyys

6,8

Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvosana 10 - Loistava. 12 kautta 55 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 19 kautta 55 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 14 kautta 55 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 7 kautta 55 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 55 arvostelua

Arvostelut

10/10 Loistava

Kirsten

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2025

10/10 Loistava

sanket

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awesome
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025

2/10 Hirveä

BUrkhard

Yöpyi 2 yötä elokuussa 2024

4/10 Huono

Burkhard

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Zimmer, immerhin Deluxe, war ranzig, abgewohnt und ohne Fenster nach draussen!!!! Fenster ging zu einem Aufzugslichthof! Das Bad war in schlechtem Zustand, die Schläuche angeranzt, schimmelig, der Abfuss stank und der Abfluss vom Waschbecken ging in einen Bodenablauf und machte ständig Gluckergeräusche. Keine Empfehlung
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2024

8/10 Hyvä

Akash

Yöpyi 1 yön elokuussa 2024

10/10 Loistava

Saurav

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
good
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very disappointed Thought it was a 4 star hotel Cleanliness very bad
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hassle free, easy check-in/check-out, friendly staff.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Was OK nothing special just OK Place is run down but cleanish
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel to stay at when in New Delhi. Staff are very helpful
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019

2/10 Hirveä

prakruti, Boston

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

#1 worst hotel from all my travel experiences.

I already wrote a details on bad things that can happen in this hotel. #Terrible smell in lobby and rooms,Chemical lemongrass and sewer. Dirty floors, slippery and moldy tiny bathroom Rom # 404 and #410.All employees without uniform. Minutes after checking in taking the Expedia/ Hotel.com review and giving thumps down to all. Off premises manager A. JHA calling and begging,strongly suggesting and bullying me to fix the review so they can get 4 star.Meanwhile wrongfully putting the 2.5 star hotel as 4 star. Check out I reach the desk at 7:20 am. They ask for cash, suggesting them I am not carrying that much cash, they suggest a ATM, refused that too, they tried my credit card 2 times, now again suggest me to go to ATM, I gave another card, this time an international, another person comes in and swiped my card 2 times. Meanwhils my ride, taxi calls the front office and says he is waiting. 7:35, my husband joins, they offer to accompany him to a nearby ATM to withdraw cash as their Credit Card Processor is not working. He also refuses to pay cash so they tried his card on another mashine. 7:45, they still insist on paying cash for the worst hotel room and surroundings.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019

8/10 Hyvä

Sivasankaran

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Generally it was good. But the ground floor reception was not good.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018

4/10 Huono

Yong

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

我很纳闷这个酒店是怎么评的四星。

酒店真的很一般,比不上国内的靖江之星,我也很纳闷这个是怎么评的四星,WiFi差到爆,酒店也不是很干净,体验很糟。
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2018

10/10 Loistava

JORGE H

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

ACROSS THE METRO STATION junto a la estación de me

BRAND NEW, CLOSE TO THE TOP ATTRACTIONS (or easily accessible by metro) TODO NUEVO, MUY CERCA DE TODO (por metro)

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

strabene

ottima accoglienza,staff sempre disponibile ,ottima pulizia
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2018

6/10 OK

Pinu, Frankfurt am Main

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat

Hotel in der Nähe der Metro sehr praktisch!

Das Hotel ist renovierungs Bedürftig die Zimmer waren gut, es gab keinen roof top Garden und eine Lobby gibt es auch nicht, wenn man als Gruppe dort hin reist kann man sich nur ins Restaurant zusammen setzen, das Personal im Restaurant war auch gut das Essen hat geschmeckt. Man läuft 4min zur Metro von da kann man alle Ziele der Stadt erreichen, für Indien ein echt gutes Hotel das komplette Personal war super Nett!
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2018

6/10 OK

Shamla, Frankfurt am Main

Hyvää: Huoneen mukavuus

Hotel fußläufig zur Metro

Wir kamen nachts an mit einstündiger Verspätung, der Transfer hat bereits gewartet (ziemlich zerschlissen und eng, waren 6 Personen (3 Pärchen, Alter: Mitte 20 - Anfang 30), hatten schon ein sauberes Fahrzeug erwartet, aber gut). Nachtrezeptionist war ziemlich verpeilt, spricht kein Englisch, die tagsüber schon. Das Hotel ist ok, würde eher 2-3 Sterne geben (uns war natürlich klar, dass wir kein 4 Sterne auf europäischem Niveau erwarten können), die Jalousie im Bad war dreckig (oder Schimmel, so genau wollten wir nicht hinschauen). Ansonsten war das Personal am Desk, sowie die Kellner im Restaraunt nett. Frühstück war so lala, zu wenig Auswahl, Speisen wechselten alle 2 Tage, wir haben dort zumeist auch abends gegessen à la carte, dies war gut. Das Hotel befindet sich auf einer Hauptstraße, fußläufig gibt es eine Einkauffstraße, wo man eigentlich alles findet, Restaurants etc., die Metro war auch nur ca 5 Min fußläufig entfernt (Haltestelle Patel Nagar), mit dieser kam man super schnell und günstig überall hin. Was ich schade finde, das Hotel besitzt im EG eine "Lobby", aber keine Sitzmöglichkeiten, des Weiteren konnten man zwar auf die Dachterasse, aber es gab kein Licht oder wurde nicht eingeschaltet, es gab auch eine Küche extra für die Dachterasse, es war aber in der Woche in der wir da waren nicht möglich dort etwas zu bestellen.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2018

8/10 Hyvä

Sandy , Gold Coast

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Nice and Clean

This hotel is not BRAND NEW, but it is very well maintained and clean. All staff members spoke English and were very helpful. I am not familiar with New Delhi and didn't really do much sight seeing in the area, so it's hard to judge on the location. But in terms of comfort, we were very pleased with our room :) The hotel has a lift, so it is convenient for parents with kids and a stroller or for people with walking difficulties.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018

10/10 Loistava

Indrani, San Diego

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Airport Shuttle - Premium Fare

I chose this hotel because I filtered the Expedia search for hotels with Shuttle. I assumed that since they provided a shuttle it must be close to the airport but it was farther than I had thought. And to make matters worse, I had to pay a premium for the shuttle (about 4 times the cost of Uber). There were a lot of hotels much closer to airport with better prices.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2017

6/10 OK

Wukchul

Hyvää: Siisteys

Good hotel but bad location

Service was satisfactory. Room was clean. But the location was not so good (next to the road and metro, so a bit noisy and air quality seems to be a bit affected).
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2017