Hotel Dolphin - Bhakkhali tarjoaa asiakkaille erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä kahvila, puutarha ja leikkikenttä. Kun nälkä iskee, paikan päältä löytyy ravintola, jonka erikoisuuksiin kuuluu kansainvälinen keittiö. Asiakkaiden saatavilla on pyykinpesutilat.
Muihin etuihin kuuluvat:
Ilmainen omatoiminen pysäköinti
Mannermainen aamiainen (lisämaksusta), polkupyörien vuokrausmahdollisuus ja ulkotenniskenttä
Ilmaiset sanomalehdet ja kiertoajelu-/lippupalvelu
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan Hotel Dolphin - Bhakkhali kaikkien huoneiden mukavuuksiin ja palveluihin kuuluvat esimerkiksi erilliset ruokailualueet sekä ilmaiset sanomalehdet.
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
Kylpyhuoneet, joista löytyy suihkut ja ilmaiset hygieniatuotteet
Televisio, josta löytyy kaapelikanavat
Parvekkeet tai patiot, erilliset ruokailualueet ja ilmaiset lisävuoteet
Puhutut kielet
Englanti
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Pysäköinti ja liikenneyhteydet
Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti
Esteetön pysäköinti saatavilla
Ruoka ja juoma
Mannermainen aamiainen saatavilla päivittäin lisämaksusta: 150 INR per henkilö
Kahvila
Ravintola
Tekemistä
Leikkikenttä
Polkupyörien vuokrausmahdollisuus
Ulkotenniskenttä
Perheystävällinen
Erillinen ruokailualue huoneessa
Ilmainen lisävuode
Leikkikenttä
Pyykinpesutilat
Mukavuudet
Ilmaisia sanomalehtiä aulassa
Osan vuorokaudesta auki oleva vastaanotto
Pyykinpesutilat
Asiakaspalvelut
Kiertoajelu- ja lippupalvelut
Päivittäinen siivouspalvelu
Ulkotilat
Piknikalue
Puutarha
Esteettömyys
Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
Pyörätuolille soveltuva kulkuväylä
Pyörätuolin käyttäjille soveltuva pysäköinti
Huoneen palvelut/mukavuudet
Makuuhuone
Ilmainen lisävuode
Kylpyhuone
Ilmaiset hygieniatuotteet
Pyyhkeet
Suihku
Yksityinen kylpyhuone
Viihdetarjonta
Televisio ja kaapelikanavat
Ruoka ja juoma
Erillinen ruokailualue
Huonepalvelu (rajoitetut ajat)
Ulkotilat
Parveke/patio
Muuta
Ilmaiset sanomalehdet päivittäin
Kattotuuletin
Työpöytä
Käytännöt
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaa klo 12.00
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18
Uloskirjautuminen
Uloskirjautuminen ennen klo 11.00
Erikoisohjeet sisäänkirjautumiseen:
Vastaanotto on avoinna päivittäin klo 8.00–23.00 välisenä aikana
Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan
Sisäänpääsy
Ovivahti
Lemmikit
Lemmikkejä ei sallita
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita
Ilmaiset varavuoteet
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
Maksu mannermaisesta aamiaisesta: noin 150.00 INR per henkilö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Dolphin Bhakkhali Diamond Harbour
Dolphin Bhakkhali Diamond Harbour
Dolphin Bhakkhali Diamond Har
Hotel Dolphin Bhakkhali Hotel
Hotel Dolphin - Bhakkhali Hotel
Hotel Dolphin - Bhakkhali Diamond Harbour
Hotel Dolphin - Bhakkhali Hotel Diamond Harbour
Usein kysytyt kysymykset
Onko Hotel Dolphin - Bhakkhali lemmikkiystävällinen?
Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.
Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.
Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Dolphin - Bhakkhali sisäänkirjautuminen on?
Sisäänkirjautuminen alkaa klo 12.00.
Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Dolphin - Bhakkhali uloskirjautuminen on?
Uloskirjautuminen tapahtuu klo 11.00.
Missä Hotel Dolphin - Bhakkhali sijaitsee?
Hotelli.
Hotel Dolphin - Bhakkhali – arvostelut
Arvostelut
5,6
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 1 kautta 4 arvostelua" "
10–Loistava
1
Arvosana 8 - Hyvä. 1 kautta 4 arvostelua" "
8–Hyvä
1
Arvosana 6 - OK. 0 kautta 4 arvostelua" "
6–OK
0
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 4 arvostelua" "
4–Huono
0
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 4 arvostelua" "
2–Hirveä
2
6,6/10
Siisteys
6,0/10
Henkilökunta ja palvelu
2,0/10
Palvelut/mukavuudet
5,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
10/10 Loistava
Subrata
9.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Subrata
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
2/10 Hirveä
DrRajat
Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
31.7.2019
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property is situated in a very nice and calm surrounding. But the owner or the staff could not take advantage of the location. The following are our observations:
a. very poorly maintained, investment for maintenance is very very less
b. pictures posted on website are photo-shoped, digitally manipulated and they do not reflect the reality
c. standards of cleanliness is very low, rooms, beds, furnishings literally stink horribly, windows are never cleaned from outside
d. room service is very poor, no co-ordination among staff
e. billing for food and extra facilities was not transparent
f. plumbing and electricity systems are very primitive
The cost of rooms and the facilities have huge mismatch
DrRajat
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
28.12.2018
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
food was good. variations not there. good hotel stayed in super deluxe. manager was really helpful.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
2/10 Hirveä
D K, Kolkata
27.2.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Availability of Food & Bills
The following are the problems in the hotel :
1. Menu card is available but no food is available as per Menu card.
2. The hotel Manager is too rude and he needs to be sacked. He tell lies about food availability to ensure that whatever he wants to sell that is bought by the Customer.
3. The printed food bills are completely illegible. You have to sit near his computer to check the food bills.
4. Bed sheets and pillow covers are not changed daily though room rent is charged for every day.
5. Room & bathrooms are full of insects & mosquitoes.