Ulkopuoli

Arvostelut: Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee
Graf-Adolf-Platz 8-10, Düsseldorf, NW

Arvostelut

8,2

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 366 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 450 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 120 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 36 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 29 kautta 1001 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Elina

Matkusti perheen kanssa
The air conditioner leaked water on the floor quite much throughout the stay and the floor (carpet) was really wet in a large area. The device should really be repaired, and not always just go to dry the floor. :( The location of the hotel is great. Easy to walk everywhere and excellent transport connections.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf vastasi 2.1.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Kimmo, Helsinki

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
good location and service. The breakfast was great. Sauna and gym need renovation!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf vastasi 2.1.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Janne

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf vastasi 2.1.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Loistava

Jaripekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Jarmo

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
A. Köster, Front Office Manager vastasi 24.1.2020
Dear, thank you for your feedback. We are happy that you had a pleasant stay and we hope to welcome you soon back again. Best regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Perusmajoitusta, palvelu pelasi, ei mitenkään erityinen.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
A. Köster, Front Office Manager vastasi 13.12.2019
Dear, thank you for your review. We hope that we can welcome you again at our Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee. Best regards,

8/10 Hyvä

Anja

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Good standard hotel
Ok - nice but not great
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti hyvä.siisti,aamiainenoikein hyvä. Ystävällinen vastaanottotiskille.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Will stay again
Good value for your money, very nice hotel!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019

8/10 Hyvä

Arvo, Uusimaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keskeinen sijainti lähellä mm. Haupbanhofia. Näin yhteydet joustavasti eri kohteisiin olivat helposti käsillä.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Worth a visit
Great location, standard hotel, good service
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä aamupala.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Standard choice
Basic accomodation in a good area
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2018

6/10 OK

Niina

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti hyvä, palveluun parantamistoiveita
Hotellissa oli toiminnassa vain 1 hissi ja odotteluun meni aikaa. Pyyhkeet voisivat olla paremmat ja lakananvaihto ei onnistunut pyydettäessä. Kuumeen takia puhtaat lakanat olisivat tehneet ahtaasta kulmahuoneesta miellyttävämmän.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2018
M. Franzke - Operations Manager vastasi 6.4.2018
Dear Niina, thank you for your stay and taking time to share your experiences. We apologize for the inconvenience regarding the elevator. Unfortunately, there was a defect that we could not fix in the short term. Fortunately, all elevators now work properly again. We hope that we have get a new Chance to convince you of our high quality and good service. Best Regards. M. Franzke - Operations Manager

8/10 Hyvä

Antero

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017

6/10 OK

Karlos, Helsinki

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hyvä sijainti, mutta äreä henkilökunta
Mukava ja rauhallinen sijainti sopivan kävelymatkan päästä vanhasta kaupungista. Hotelli ja huoneet olivat siistejä. Henkilökunnassa oli muutama äkäpussi, jotka olivat aivan väärällä alalla, palveluala ei heille sopinut, vaikka iän perusteella kokemusta ja osaamista olisi luullut oleva. Varsinkin äreä baarimikko haukku8 isoon ääneen meidät ja muitakin asiakkaita, jotka eivät ymmärtäneet hänen koodistojaan. Asiakas oli aina väärässä, kun tunkeutui hänen reviirilleen. Huh, olipa kauhea kokemus.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2017
M. Franzke - Operations Manager vastasi 29.12.2017
Dear Karlos, Thank you for your stay and taking time to share your experiences. We are very sorry that we make your stay not to your full satisfaction. With a score of 3 of 5 we missed our goal and we will check your valuable feedback carefully. The feeling good of our guests is at the top of our hearts and you should feel at any time. We hope that we get a new chance to convince you of our high quality and good service. Best Regards.

8/10 Hyvä

Anne, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
-Hyvä sijainti lähellä joulutoreja ja kauppoja. -Mainio aamiaisbuffet ja ravintolasta sai paikallista ruokaa ja hyvää palvelua. -Huone oli siisti, mutta turhan lämmin. -receptionin henkilökunta oli avuliasta eikä jonoja ollut missään vaiheesa
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2017
M.Franzke – Operations Manager vastasi 29.12.2017
Dear Anne, Thank you for your stay and your nice feedback. We look forward to your next stay at the Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee. Best regards

8/10 Hyvä

Vempula, Kangasala

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Hyvä hotelli hyvällä paikalla.
Hyvällä paikalla ja hyvien kulkuyhteyksien äärellä oleva viihtyisä hotelli, jossa törkeän ylihintainen aamupala.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Aamiaisen lisäksi heikot ravintolapalvelut.hinta/laatusuhde ei kovin hyvä.sijainti hyvä.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2017

8/10 Hyvä

pekka, finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Upea toimiva lentokenttähotelli
Ravintolapalvelut toimivat Ystävällinen henkilökunta Uima-allas Hyvät sängyt Puhdas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2017

6/10 OK

Tina

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hintaan nähden huono valinta
Sijainti iha Ok, mut yllätys oli että tän tason hotellissa huoneissa olevat kahvikupit pyyhitään paperilla, ei siis tiskata. Sokerit oli jämähtäneinä kupin pohjaan, ei ollu paperilla lähtenyt. Kupissa myös raidat, mistä näki, että tiskattu ei ollut. Sisään tsekkauksessa todella hankaluuksia. Ensin saatiin kortit ja korttikoteloon oli kirjoitettu väärä hotellihuoneen nro. Ei päästy siis sisään joten palasimme respaan ja meille kerrottiin, että oli laitettu väärä huoneen nro korttiin. Menimme siis ns. oikeaan huoneeseemme, jossa huomasimme heti oven avattuamme matkatavaroita eli siellä asui jo joku/ jotkut. Takaisin respaan ja saimme uuden hotellihuoneen, se oli vapaa, mutta korttimme ei käyneet sinne eli ne piti vielä kerran käydä respassa aktivoimassa. Todella huolimatonta ton tason hotellilta. Pelotti kokoajan että joku random tulee meidänkin huoneeseen, joko kun ollaan siellä tai sit kun ollaan poissa.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
MFranzke vastasi 24.8.2017
Dear Tina, thank you for your stay and taking time to share your experiences. We apologize for the confusion and the inconvenience on your arrival. Please be assured that the confusion with the room allocation was only within your group. We were able to correct the mistake quickly and there was no risk for your security. We hope that we have the opportunity for a second Chance to convince you of our high quality and good service. Best Regards. M. Franzke - Operations Manager

10/10 Loistava

Pia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli
Siisti hotelli, josta oli vain "minuutin" kävelymatka joenvarsipuistoon ja sen ympärillä oleviin lukuisiin liikkeisiin, kahviloihin, kuppiloihin...

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Janne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 17.2.2017
Liebe Janne, ganz herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt im Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee zufrieden waren. Herzliche Grüße und bis bald. M. Franzke - Operations Manager

8/10 Hyvä

Jari, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great stay in Düsseldorf!
Stayed 4 nights in this hotel. Very conveniently located, walking distance to old town. Room was ok sized incl. air conditioning, and the buffet breakfast was excellent. We enjoyed our stay a lot.

8/10 Hyvä

Sami R.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kaupunkiloma
Asiallinen hotelli hyvällä sijainnilla. Palvelu hyvää ja hinta kohtuullinen.

8/10 Hyvä

Ruijiao

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overall good.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Pieter

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Goed hotel. Iet verouderde badkamer, maar 2 nachten super lekker geslapen
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
IH vastasi 28.5.2024
Beste Pieter,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Iris HeinhausAssistant to the General Manager

10/10 Loistava

Sandy doris

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Zimmer, Personal, Lage, Frühstück sehr nett👍 Zimmer nach vorne raus ziemlich laut leider. Ansonsten super Hotel um Altstadt, Medienhafen und Innenstadt super schnell zu Fuß zu erreichen.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
IH vastasi 23.5.2024
Liebe Sandy,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenIris HeinhausAsst. to the General Manager

8/10 Hyvä

Sylvia

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
IH vastasi 15.5.2024
Liebe Sylvia,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Iris Heinhaus I Assistant to the General Manager

4/10 Huono

Markus

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Totaler Abriss während der Messe. Über 900 Euro für zwei Nächte, Frühstück nicht inbegriffen.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
IH vastasi 25.4.2024
Lieber Markus ,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee zu bewerten.Wir bedauern, dass Sie unsere Raten als zu hoch empfanden. Jedoch möchten wir Sie darauf hinweisen, dass die Zimmerpreise in speziellen Zeit aufgrund hoher Nachfrage variieren können. Wir bemühen uns jedoch stets, unseren Gästen einen angemessenen Preis anzubieten, der den Qualitätsstandards und Services unseres Hauses entspricht.Wir hoffen, dass Sie eine angenehme Heimreise hatten und würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Iris Heinhaus I Assistant to the General Manager

8/10 Hyvä

Nicolae

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Mohamed Okasha vastasi 3.4.2024
Dear Nicolae,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Mohamed OkashaFront Office Manager

8/10 Hyvä

Francisco

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tod
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf vastasi 24.3.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Ingo

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bei offenen Fenster sehr laut (Zimmer war auf Straßenseite), bei geschlossenem Fenster absolut ruhig, aber schlechte Belüftung.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf vastasi 24.3.2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Loistava

Abdullah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 22.2.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Loistava

Trevor

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
we stayed here from 10th -13th for a reunion and the rosenmontag woche ende hotel is slightly tired but rooms were a good size and clean there was always free coffee in the morning food later on in the day reception very friendly and helpful (even printed off my boarding passes) drink prices are not too friendly especially branded spirits would stay again on the cards as we spk
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 19.2.2024
Dear Guest, Thank you for this absolutely great review. The fact that you felt so comfortable with us is very valuable to us. We would be happy to share your review with our team.Thank you again for your wonderful words, you made us very happy.We are looking forward to your next visit.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Loistava

Abdullah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The hotel is close to the Kingsallé. The rooms are clean and the breakfast is good. The staff are nice, and I especially thank the wonderful Mr. Mohamed Shukri. He is very nice and deals with it very nicely. I recommend staying there. My favorite choice in Dusseldorf. الفندق قريب من الكنجساليه الغرف نظيفه والافطار جيد طاقم العمل لطيفين واخص بالشكر الرائع السيد محمد شكري لطيف ويتعامل بشكل رائع جدا والسيد وائل الذهبي انصح بالسكن فيه خياري المفضل في دوسلدوورف
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 19.2.2024
Dear Abdullah, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.The comments of our guests are very important for us. Your praise is our greatest acknowledgment. We are very glad to read that you enjoyed your stay in Düsseldorf.Especially your kind words about our employees made us very proud!Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Loistava

harsh vardhan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 8.2.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Wenche

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Veldig flott beliggenhet. Litt støy fra gata. Måtte ha vindu lukket hele natta.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 8.2.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Loistava

Karlene

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was our 6th stay at Royal Leonardo in Dusseldorf. The reception team are always friendly and helpful. Location is perfect for exploring the Aldstadt and Königsallee.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
IH vastasi 31.1.2024
Dear Karlene,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Iris Heinhaus I Assistant to the General Manager

2/10 Hirveä

Salomon

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dåligt kvalitativ hela vägen
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
IH vastasi 31.1.2024
Dear Salomon,We regret to hear that your experience with us did not meet your expectations. We strive to provide our guests with top-notch service and quality. We're deeply sorry if this was not reflected during your stay. Your feedback is valuable and helps us to understand how we can aim for improvement. Rest assured that our team is dedicated to offering an exceptional experience for each guest.We hope for the opportunity to serve you better in the future.Kind regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

10/10 Loistava

C P

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 29.1.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Ørjan, Bergen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 29.1.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

6/10 OK

Mats

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 29.1.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

R.B.

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Door de drukte in het hotel, vanwege de kerstmarkt, was er voor ons geen plaats meer in de parking van het hotel zelf. Hiernaast was het té druk bij het ontbijt. Omdat wij van tevoren alles al betaald hadden, werd ons verteld dat een verrekening van iets (parkinggeld en/of ontbijtgeld) niet meer mogelijk was... Ik ben hier niet tevreden over. Verder een prima hotel hoor.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 16.1.2024
Beste gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat u vindt van uw verblijf bij ons. Bedankt voor je kritiek. Wij zijn aan het discussiëren. of we hiervoor oplossingen kunnen vinden. Bedankt ook voor je geweldige feedback. kom snel terug.Hartelijke groeten,Jenny Krause Gastrelatiecoördinator

8/10 Hyvä

Richard

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 16.1.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Petra

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel is near the Konigsallee and restaurants. We always stay here when we come to Dusseldorf.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee vastasi 16.1.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Hyvä

Terence

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
IH vastasi 2.1.2024
Dear Terence,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

8/10 Hyvä

Lennert

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
IH vastasi 2.1.2024
Dear Lennert,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

10/10 Loistava

CHRISTINE

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Was there for the Christmas markets. Centrally located. Safe area to walk and close to shopping and a great bakery close by. And the price was right.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
IH vastasi 2.1.2024
Dear Christine,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager