Line Plus Hotel
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Line Plus Hotel valokuvagalleria





Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone kuvat

Kahden hengen deluxe-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Jääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Ilmainen pullovesi
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone kuvat

Kahden hengen deluxe-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Jääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Ilmainen pullovesi
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

2337-1, Gimpo-daero Tongjin-eup, Gimpo, Gyeonggi-do, 10029
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Rest Hotel
Rest Hotel
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
9.2 kautta 10, Upea, 269 arvostelua
Hinta on 49 €
sisältää verot ja maksut
28.7.–29.7.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja palovaroitin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Kansallinen luokitus
Asiakkaidemme avuksi näytämme luokituksen oman luokitusjärjestelmämme mukaisesti.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Line Plus Hotel Gimpo
Line Plus Gimpo
Line Plus Hotel Hotel
Line Plus Hotel Gimpo
Line Plus Hotel Hotel Gimpo
Usein kysytyt kysymykset
Line Plus Hotel – arvostelut
Arvostelut
8,0
Erittäin hyvä
7,2/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
7,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
10.12.2019
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
4/10 Huono
bongsu
17.8.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
모텔수준의 이름만 호텔......
bongsu
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
10/10 Loistava
seonhee
6.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
강화 여행을 위한 적절한 숙소
seonhee
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
8/10 Hyvä
hyonjoo
18.10.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
경제적인 1박지
hyonjoo
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
1.9.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Custo benefício excelente
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 9 yötä elokuussa 2017
8/10 Hyvä
Loretta
5.7.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A bargain
Loretta
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2017
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
3.7.2017
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
値段相応(良)
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2017
8/10 Hyvä
sehyung
7.2.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
아침식사가 집같은 호텔
sehyung
10/10 Loistava
Aaron
3.12.2016
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Clean, convenient and kind
Aaron
4/10 Huono
T, BS
28.11.2016
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
이름만 호텔 시설은 모텔보다 못함
T
8/10 Hyvä
jung wuk
16.6.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus