2 ulkouima-allasta, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: Barceló Margaritas

4 out of 5
Barceló Margaritas
Avenida de Gran Canaria, 38, Playa Del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 206 kautta 700 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 327 kautta 700 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 110 kautta 700 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 46 kautta 700 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 11 kautta 700 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Jaakko, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Good location, friendly staff, nice view from the balcony. Versatile breakfast. Better locking system for the balcony door would be needed.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 16.2.2024
Dear Jaakko,Thank you for your review.We are pleased to know that you enjoyed so much of your stay and that you received the professional service expected.Rest assured, we do carry out maintenance regularly to update our facilities and services and will consider your suggestion when planning future renovation.We hope to see you again in the future. Kind regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

10/10 Loistava

Mia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is a very good hotel, place is very cleany ja and food is excellent ja delicious. Room was a cleany and bed is very good. I like the hotel a lot. Poolarea is cozy and clean.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 16.2.2024
Dear Mia,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel to be very clean and that our culinary offerings were to your taste, with excellent and delicious food. It's wonderful to know that the cleanliness and comfort of our rooms met your expectations and contributed to a restful stay. Your kind words regarding the cozy and clean atmosphere of our pool area are greatly appreciated, and we're glad you enjoyed these amenities.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2021

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
a nice stay in a basic canarian hotel
Hotel was super nice outside: nice pool, garden area, crossfit area etc. Inside hotel was a bit outdated (door handle fell off, shower was a bit broken, little ants in room etc) but everything would be easily fixed with a little money so hopefully they’ll do it sometime. Pedro at reception was a kind and super helpful.
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2020

8/10 Hyvä

Konsta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2020

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Töykeä henkilökunta ja jokaisella eri tieto asioista. Ruoka keskinkertaista tai alle.
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Krista

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä All Inclusive, loistava palvelu, sijainti ok
Loistava palvelu, kiva iso hotelli jossa hyvä ruoka ja hyvä All Inclusive. Sijainti noin 600m Yumbosta, mutta kaukana rannasta ja nuorison night clubeista. Kaikista huoneista näköala poolille eli ei mihinkään ruppaselle takapihalle tms.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Fran L. Guest Experience Manager vastasi 26.2.2019
Dear guest, We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Occidental Margaritas hotel and we thank you for your kind recommendation to Expedia’s readers. Moreover we thank you for your comments on service which of course have been shared with the entire team. It is always a great source of motivation for our staff to hear that our guests appreciated their services and attention to detail. We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours. Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards

8/10 Hyvä

Petri, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Riittävän tasokas hotelli
Hotelli on parhaat päivänsä näynyt, mutta edelleen riittävän siistissä kunnossa. Hotellin tarjoamat palvelut ovat normaalia keskitasoa paremmat mm. 2 erilaista kuntosalia (toisessa personal trainer), 2 uima-allasta, ohjattua toimintaa päivisin auloissa tarjolla vettä/mehua ja leivonnaisia. Hotellissa on ilmeisesti kaikille asiakkaille vähintään puolihoito, vaikka Hotels.com sivustossa puhuttiin pelkästä aamisaisesta. Aamiainen ja päivällinen erittäin runsaita, mutta ruokasali erittäin meluisa sekä ruoan noutaminen noutopöydistä osittain kaoottista. Suosittelen pöydän valitsemista ulkoalueelta. Ulkolavalla ohjelma jatkuu klo 22-23 asti, joka häiritsee iltaunisia asiakkaita. Sijainti 2 km rannasta, mutta rannalle ilmainen bussikuljetus useita kertoja päivässä.
Yöpyi 9 yötä joulukuussa 2018
Fran L. Guest Experience Manager vastasi 12.1.2019
Dear guest, We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Occidental Margaritas hotel with us and Expedia readers. We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining experience in an unrivalled setting and with an excellent service. Our restaurant team will continue working to surprise you with delicious international and local dishes on your next visit. In Occidental Margaritas, the sport is very important, adding to our conventional gym ( opening 24 h ) one box of Crossfit with personal trainer. Again, we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. Kind regards

10/10 Loistava

Katja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Jii, Helsinki

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Meille sattui huoneisto, jossa haisi pinttynyt tupakka. Keittiön varustetaso aika onneton, vaikka kyseessä huoneisto. Hissi epävarma ja hidas . Altaiden vesi kylmää. Buffet ihan hyvä, mutta ei sitä paria päivää enempää olisi jaksanut syödä. Hotellissa ohjelmaa, mutta niihin ei osallistunut monikaan. Lähinnä porukka näytti keskittyvän All inclusive ruokiin ja juomiin. Sijainti tosi hyvä. Kauppa lähellä. Plussaa myös hotellin kuntosalista
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018

4/10 Huono

Henri

Huoneisto oli jäänyt 90-luvulle, huone oli tunkkainen ja todella vanhanaikainen. Melkeinpä masentava lattiaa lukuunottamatta. Lattia ja kylpyhuone remontoitu jossain vaiheessa. Parvekkeen liukuovi heiluu ja välist tulee, hyvin vanhat puiset liukuovet parvekkeella. Aula siisti ja henkilökunta oli ystävällistä respassa. Aamiainen huonosti organisoitu ja henkilökunta melko nyrpeää ja tarjonta heikko. Mehut lantrattua kuravettä ja kahvi nyt oli mitä oli. Vaihdoimme toiseksi yöksi hotellin rakennukseen, missä on suht hiljattain remontoituja premiumhuoneita. Hotellin huone oli huomattavasti viihtyisämpi kuin huoneisto toisessa rakennuksessa. Siisteys hotellin puolella oli myös hyvä niin huoneessa kuin yleisissä tiloissa.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018
Fran L. Guest Experience Manager vastasi 29.11.2018
Dear Henri, We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to. It has been disappointing to read your opinion of the room we accommodated you in for the first days of your holiday. More so because all the types of rooms we have are thoroughly described, for future occasions we would like to offer you a personalized booking guidance through our dedicated call center so as to guarantee you make a reservation for the hotel and room type that perfectly fits your requirements. We are however happy to know that thankfully we had availability and were able to provide you with alternative accommodation. We are very pleased to read that you did like the room we accommodated you in and that you found it to be clean and comfortable at all times. Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope thatOccidental Hotels will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Kind regard

6/10 OK

Juha

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Meluisa ja kulunut, muuten ok
Hotelli oli ihan ok. Todella iso kompleksi, 2 erillistä allasaluetta jne. Tilat olivat aika vanhat ja kuluneet. Huoneessani parketti oli kupruilla ja pesuhuoneen katto reilusti homeessa. Otin All Inclusive -paketin. Ruokaa oli tarjolla paljon ja monipuolisesti, mutta ruuan taso ei ollut kummoinen, mikä on toki ymmärrettävää. Koska väkeä on paljon, meteli oli ruokailuissa korvia huumaava. Meteli oli kova myös allasalueella, jossa ohjelma jatkui klo 22 asti. Jos haluaa nukkua ennen sitä, kannattaa toivoa huonetta rakennuksen ulkolaidalta, ei sisäpihan puolelta.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvin hoidettu , viehättävä ulkoympäristö palmuineen ja altaineen. Sohva-sänky lapsille epämukava.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2017
Guest Experience Manager Hotel Occidental Margarit vastasi 5.11.2017
Dear guest, The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, even though we understand that this was not the best fit for your travel party. Kind regards

8/10 Hyvä

Pekka, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mukava
Mukava allasalue, paljon aurinkotuoleja. Hyvä suhteellisen keskeinen sijainti. All Inclusive kannattaa ottaa, puolihoidolliset ym jäävät hieman "jalkoihin". Lapsille isot leikkialueet ja paljon viihdykettä.
Guest Experience Manager vastasi 29.11.2016
Dear Pekka, Thank you for your review We are glad to know that you had a nice holiday with us. Regarding the entertainment activities, we inform you they are free for all of our guests. Only a refundable deposit is required when hiring table-tennis raquets, ecc. On the other hand, we are glad to read that you enjoyed our facilities and your All Inclusive package. Kind regards

8/10 Hyvä

Jari56

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Iso all inclusive hotelli
Jos haluaa etelän matkastaan helpon, niin all inclusive on vaihtoehto. Tämä hotelli on suuri ja enemmistö asukkaista on all inclusive matkalla. Baarit toimivat, mutta ruokailussa jonotusta.

8/10 Hyvä

Ilkka, Kirkkonummi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli kohtuu hintaa
Olimme 5 yötä hotellissa huone 603, huoneen sijainti mainio näkymä altaalle ja aurinko paistoi parvekkeelle koko päivän. Aurinkotuoleja riittävästi ja vehreä laaja hotellialue. Ruoka hyvä, mutta sali suuri ja rauhaton. Puolihoito oli riittävä, mutta 15€ lisää niin All inclusive.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Beautiful and large pool area and tropical garden. Perfect daily cleaning in rooms and good survice. Rooms with no kitchen newly renovated, nice and comfortable. Activities not available that much as in other resorts were we have been. Surrounding ok. Booking included fast Wi-Fi in room price, but Wi-Fi did not work - not even the one for which we paid extra locally in the hotel. Good place for families with teenagers but also with or without children.

6/10 OK

Pekka T.

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Liikaa tähtiä
+ siivojien ja ravintolahenkilökunnan palvelualttius + ruokatarjoilu monipuolisuus - wifi verkon hitaus - kylpyhuoneen haju - ilmastoinnin toimimattomuus - äänekäs viihdeohjelma iltaisin pihalla - vuoteet epämukavia (muovitettu suojalakan) - parveikkeiden yksityisyyden puute

6/10 OK

Jouni, Helsinki

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perustason majoitusta hyvällä sijainnilla
Hyvää perustason majoitusta suurella hotellialueella. Hyvä sijainti lähellä yöelämää. Ilmainen bussikuljetus rannalle. Aamiainen ja päivällinen keskitasoa mutta ilmapiiriltään epämiellyttävä ruuhkaisuuden vuoksi. Ilmainen mutta surkean hidas nettiyhteys huoneissa.

8/10 Hyvä

O-PSI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Synttäriloma
Mukava hotelli, siistit huoneet, henkilökunta ystävällinen.Ajoittain aamupalaruuhka.Allasalue viihtyisä. Hyvät murkinat:))

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu

8/10 Hyvä

Marko E.

Hyvää: Siisteys
Hieno perheloma
Ihan OK hotelli. Sijainti olisi saanut olla parempi ja huoneet paremmin sisustettuja.

6/10 OK

RITVA T.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
IHAN HYVÄ EI KUITENKAAN PARAS
EMME OLE OLLEET VIITEENTOISTA VUOTEEN GRANCANARIALLA LÄHDIMME KATSOMAAN PAIKKOJAHOTELLI OLI VÄHÄN KAUKANA BUSSILLA PÄÄSI KYLLÄ RANTAAN ILMASEKSI LIHA RUUAT OLIVAT VÄHÄN EI KYPSIÄ VAIKKA NIISTÄ SANOTTIIN MUUTEN RUOKA OLI HYVÄÄ JA PALJON KAIKKIA LAATUJA

8/10 Hyvä

Kari, Vantaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tehdas
Hotelli on siisti ja hyvin hoidettu. Wifin puuttuminen vakiovarusteista ei ole enää tätä päivää. Ranteessa piti pitää muovipantaa, vaikka en ollutkaan all inkl. asiakas. Ruoka näytti paremmalta kuin maistui

8/10 Hyvä

Arto Mielonen, Vääksy

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Täytti odotukset
Hyvät illalliset

8/10 Hyvä

Raija, Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ystävällinen palvelu
Huone oli siisti ja yöt rauhallisia. Kylpyhuone oli hyvin varusteltu ja ne pienet suihkugeelipakkauksetkin olivat ihanan neutraalaja tuoksultaan ja siten käytettävissä.Hotelli on sangen iso joten aamiaisella tahtoo olla ruuhkaa ja vapaan pöydän etsimiseen menee aikaa. Kaiken kaikkiaan hyvin toimiva hotelli, palaan sinne mielelläni.

8/10 Hyvä

Raija, Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhalliset yöt
Vaikka hotelli sijaitseekin lähellä valtateitä, huoneeseen asti ei kuulu melua. Paikallinen San fernandosin alue on lähellä ja rantaan on hotellilta kuljetus useita kertoja päivässä, tosin sinne voi kyllä kävelläkin, ei ole niin kaukana.Uima-allasalueella on ns. showesitystä eli melua iltaisin, mutta sekin loppuu onneksi ennen puoltayötä. Ei mitään yksilöllistä palvelua, mutta hyvää perustasoa kaikenkaikkiaan.

8/10 Hyvä

Kaksi häämatkalaista

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Odotuksia parempi hotelli
Hotellin siisteys oli hyvää luokkaa ja henkilökunnan palvelualttius erinomaista. Joidenkin henkilöiden englannin kielen taidossa olisi parantamisen varaa. Pikkuisen ihmetytti tämä juomalasien veivaus edestaa eli ensin on laseja parit ja sitten ne poistettiin, ellei ottanut heti niihin jotain. Ruokailuvälineitä (haarukka, lusikka ja veitsi) piti pyytää aina lisää, miksei niitä ole esillä tarvetta varten?? Asiakkaiden viihdepuolesta voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta esittävä henkilöstö oli todellakin asiansa osaavaa.

10/10 Loistava

Juha, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
iso huone
Hotelli on erittäin siisti ja hyvällä paikalla. Huone oli tosi iso kuten wc/kylpyhuonekin (kaksi lavuaaria).. Suurin osa asukkaista oli all inclusive, mistä johtuen hotellissa on koko ajan kova kuhina. Ei aivan halpa, mutta suosittelen.

10/10 Loistava

Hande

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä valinta
Hyvä taso, palvelu kohteliasta. Ohjelmaa joka ilta . Ruoka hyvätasoista, viini voisi olla parempaa.

8/10 Hyvä

Maija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Jo toinen vierailui lyhyen ajan sisällä - hyvä.
Keskeinen sijainti, hyvät ulkoalueet. Autoparkki hieman hankala (erikseen respasta avattava portti).

8/10 Hyvä

sporttinen huru-ukko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Laatua ja rentoutta
Noin 20 krt Kanarialla olleena voin todeta Barcelo Margaritas'in olevan parhaasta päästä! Hotelli on siisti ja kaikki perustarpeet olemassa,kuten kuntosali;kauneudenhoito,kauppa (kallis) jne. Joka-päiväinen - iltainen pihalla yömyöhään asti kestävä -show ( kovaääninen kailatus) rupesi jossain vaiheessa ärsyttämään, kuten huoneen ovet jotka kolisi ja nitisi Puolihoito (aamiainen/illallinen) on mitä paras ratkaisu ja ruoka erinomaista,vaikkakin joka päivä sama "meny". Valinnanvaraa tosi on! Piha hyvin varjoinen(huono tammikuussa) mutta vaihtoehtopaikka auringonotollekin löytyy! (ylätaso) Huoneiston sijainti oli huonoin mahdollinen, missään vaiheessa aurinko ei päässyt paistamaan parvekkeelle! Ehkä keskikesällä??! Lopuksi... suunnitteilla isomman ryhmän kanssa matkaa samaan paikkaan...Barcelo Margaritas voi olla mahdollinen Hotelli??

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muuten kaIkki toimi mainiosti ja ruoka oli hyvää, mutta nettiyhteydet onnettomat! Excellent price/quality, but internet connection very poor!

10/10 Loistava

Marianne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli on sopiva lapsiperheille. All Inclusive ruoka oli poikkeuksellisen hyvää.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

4/10 Huono

Carlos

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El señor que trabaja por la noche calvo es muy grosero para mi gusto
Yöpyi 10 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Joaquim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very clean ,breakfast very good plenty of choice ,stuff very pleasant. I would stay there again .
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2024
Tatiana Alonso. Guest Experience Manager vastasi 18.5.2024
Dear Joaquim, Thank you very much for your kind feedback.It is a pleasure to know that the cleanliness of our rooms, the overall condition of our hotel, and the level of service provided by our staff met your expectations. We are also delighted to hear that our breakfast selection was to your liking, offering a variety of choices to start your day right.At Barceló Margaritas, we strive to create memorable experiences and it seems we have succeeded during your visit. Our team takes great pride in maintaining high standards in every aspect of our service.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Tatiana Alonso.Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Adrian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Zohreh Eshaghian

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was good, especially the personnel But our room was facing the street and the bar, and there was little silence and peace, despite the hot weather, we could not open the window or sit on the balcony. Cleaning was good, but in the case of floors, it is better to mopped in addition to sweeping
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 17.4.2024
Dear Zohreh,Thank you for reviewing your stay with us.We regret to hear about the disturbances you experienced due to your room's location near the street and bar, and we understand how this can impact the tranquility of your stay. Please accept our apologies for any inconvenience caused by noise. We always strive to ensure our guests' comfort and we are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory.However, it is delightful to learn that you found our staff to be excellent and our cleaning services to be commendable. We take pride in our team's dedication to providing outstanding service and maintaining the cleanliness and condition of Barceló Margaritas. We are also pleased that you were satisfied with the amenities provided in your room, as we aim to furnish our guests with everything they need for a relaxing and enjoyable stay.We hope to see you again in the future. Kind regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

10/10 Loistava

Josu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Bigthana

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Schönes Hotel und guter Service
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 16.4.2024
Sehr geehrte Thana,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Bis bald und viele Grüße,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

10/10 Loistava

Jamie Lee Lisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Amberley

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A superb hotel. The food was fantastic and the staff were all lovely and helpful. We could not have asked for a better place to stay.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 28.3.2024
Dear Amber,Thank you for your positive feedback.It is truly rewarding to read that you found our culinary offerings to be fantastic and our staff's service to be commendable. We strive to provide our guests with a memorable experience, and we are delighted that we could exceed your expectations. We're also thrilled to hear that you found our hotel to be the perfect place for your stay, and we hope that the room amenities contributed positively to your comfort. Your satisfaction is our greatest reward, and your kind words will be shared with the entire team here at Barceló Margaritas.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

8/10 Hyvä

boussif

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Vieillot
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Melania Suárez Guest Experience Manager vastasi 17.3.2024
Cher hôte,Merci beaucoup pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions personnelles sur votre séjour au sein de notre hôtel Barceló Margaritas. Nous accueillons toujours de bon gré les commentaires de nos hôtes car ceux-ci nous permettent d'améliorer constamment les expériences que nous délivrons.Concernant les repas et boissons, notre formule tout inclus offre une grande variété d'options pour satisfaire tous les goûts, et nous sommes désolés si cela n'a pas été votre expérience. Nous travaillons constamment pour fournir un service et des installations de qualité et espérons que vous nous donnerez une nouvelle occasion de vous accueillir et de vous montrer les améliorations apportées.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous.Cordialement,Melania SuárezGuest Experience Manager

8/10 Hyvä

Jwan

Veldig bra
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 12.3.2024
Kjære JwanVi takker deg for at du har tatt deg tid til å komme med en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.Vi takker for din positive tilbakemelding, og synes det er hyggelig å høre at du har hatt et flott opphold hos oss. Kontinuerlig utvikling er viktig, og tilbakemeldinger slik som din hjelper oss med å forstå at vi er på riktig vei.Takk for din tilbakemelding, og vi håper å se deg igjen snart.Ignacio EncinasGuest Experience Manager

10/10 Loistava

Alexandru Marius

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing stay at the Barcelo in Maspalomas,good animation team, lots of activities during the day ,maybe some of the reception team should be more friendly i found them a bit arogant and not to helpful.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Ignacio Encinas Guest Experience Manager vastasi 11.3.2024
Dear Alexandru Marius,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and regret to hear that you felt the service fell below the standards expected of us; please accept our apologies for any inconvenience. Our aim is to ensure that each of our guests feels welcomed and at home during their stay with us; please rest assured that your remarks have been duly noted and will be addressed with the team member concerned.We look forward to welcoming you back. Best regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

6/10 OK

Eric

Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Lars

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bra hotell!
Mycket bra restaurang. God frukost med jättestort utbud. Inget strandhotell men ligger bra till för att nå de olika playorna. Bra reception och speciellt en dam i 45-50-årsåldern! Vi kommer gärna tillbaka!
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Nacho Encinas Guest Experience Manager vastasi 12.2.2024
Bäste Lars, tack för att du har recenserat din vistelse.Det gläder oss att höra att ni var nöjd med restaurangen och det stora utbudet vid frukosten. Vi är också tacksamma för era vänliga ord om vår reception och personal, det betyder mycket för oss.Det är även fint att få läsa att ni har gett komforten och renligheten ett högt betyg.Med vänliga hälsningar,Nacho EncinasGuest Experience Manager