2 baaria, allasbaari

Arvostelut: Gran Canaria Princess - Adults Only

4 out of 5
Gran Canaria Princess - Adults Only
Avenida Gran Canaria, 18, Playa del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 276 kautta 575 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 230 kautta 575 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 49 kautta 575 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 15 kautta 575 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 575 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Anni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 23.2.2024
Dear Mrs. Anni,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

10/10 Loistava

Ulla-Riitta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti ja rauhallinen hotelli
Yöpyi 14 yötä marraskuussa 2023

6/10 OK

Henna

Hyvää: Siisteys
Ruoka oli pettymys
Odotimme neljän tähden hotellilta ruualta paljon enemmän. Buffet oli suppean köyhä ja ei mitään erikoista. Voisi verrata huoltoaseman buffettiin
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 18.4.2023
Dear Guest Henna,Thank you for sending us your comments, we hope that you have enjoyed other sides of your holidays with us.We pass a note to the chef for him to check that service, we ll try to improve.We d love to welcome you back.Kind regards.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2023
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 10.3.2023
Dear Guest,Thank you for taking some time to share your valuation about your recent stay amongst us.We’re very happy you re satisfied with your experience in our Hotel and that you have appreciate it. That will encourage us to keep on working to give the best service we can and try to be better.We wish to welcome you in future holidays.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.

8/10 Hyvä

Kai

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2022
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 11.1.2023
Dear Guest Kai,Thank you for your valuation on line, we’re very happy that you have enjoyed your holiday with us and that we have met your expectations.We ll keep on working hard to keep on giving a good service and try to improve it.We look forward to welcome you in future holidays.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Hyvä

Raija

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loma maaliskuussa 2020
Olen yöpynyt tässä hotellissa useita kertoja jo aikaisemminkin. Aikasempaan verrattuna siisteystaso oli minusta nyt heikentynyt ihan joka paikassa. Allasalue oli epäsiisti. Mm. aurinkotuolit ja laatoitus olivat likaisia. Myös ruokailuastiat eivät aina olleet ihan puhtaita.
Yöpyi 14 yötä maaliskuussa 2020

8/10 Hyvä

Juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 1.3.2020
Dear Mrs. Juha, Thank you for your valuation on line, we’re very happy that you have enjoyed your holiday with us and that we have met your expectations. We ll keep on working hard to keep on giving a good service and try to improve it. We look forward to welcome you in future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2020
Agustín Miranda. Relaciones Públicas vastasi 26.2.2020
Dear guest, Thank you for sharing your experience in the Hotel Gran Canaria Princess. We appreciate all comments and we do our best to learn from them. We are sorry about your negative opinion about the hotel. Our staff will be pleased to help you at any time during your stay and receive all your suggestions. It s a pity you didn t give us more details about your experience, we could learn a lot from it. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess ****

4/10 Huono

Tarja

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Yöpyi 12 yötä joulukuussa 2019
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 22.12.2019
Dear Mrs. Tarja, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel Gran Canaria Princess for your holidays and expressing your impressions here. All valuations are very important for us to improve the daily service. We are very sorry that you took a negative opinion about the hotel. Our team will be at your disposal at any time during your stay to help you or to avoid any inconvenience. We ll pass your valoration to the management and we ll try to find a solution to give a better service. We hope that you enjoyed your holiday and we thank you for your honest valuation too. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess ****

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 9 yötä joulukuussa 2019
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 16.12.2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to send us your valuation of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holiday. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2019
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 25.11.2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvät puolet: Hotelli oli todella siisti ja viihtyisä, ja se vastasi kaikkia odotuksiamme. Buffetin valikoima oli todella hyvä ja laaja. Henkilökunta oli todella mukavaa ja avuliasta. Allas alue oli viihtyisä ja siellä oli lämmitetty allas. Hotellilla oli järjestetty todella paljon erilaista ohjelmaa kuten aamujoogaa ja illalla esityksiä, joka oli todella kiva. Hotellilta löytyi myös eristetty wellness area, josta emme olleet etukäteen tietoisia. Siellä oli poremmeita, tavallinen sauna ja höyrysauna, joka oli positiivinen yllätys. Huonot puolet: Hotellissa oli vain 2 hissiä ja ne olivat todella hitaat. Piti odotella ruuhka-aikaan kauankin, sillä olimme ylimmässä kerroksessa joten rappuset eivät olleet vaihtoehto. Avainkortit lakkasivat toimimasta todella herkästi, jos ne olivat vähänkään lähellä puhelinta. Äänieristykset seinien välillä olivat huonot.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 15.4.2019
Dear Guest, Thanks for sharing your opinion about SENTIDO Gran Canaria Princess It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it. Our friendly and efficient staff is always motivated by comments like yours. We take note about the room noise, we ll try to improve that point. Anyway, the reception staff and the Holiday Concierge are there to help you find a quieter room or any other solution. Do not hesitate to contact them next time. About the lifts there s a third one on the left side, two together on the right and one more on the left, maybe you didn t realize it was there. We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 21 yötä maaliskuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 1.4.2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 Hyvä

Janne

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Hyvä perushotelli - ei viiden tähden hotelli
Hyvä aamupala, laaja valikoima. Hotellissa on paljon aktiviteetteja joten tekemistä löytyy. Päivällä ravintolasta saa halpaa pubiruokaa. Seinät ovat kuin pahvia joten kaikki äänet viereisistä huoneista kuuluvat selvästi. Hotellissa on yli 400 huonetta ja hissejä on vain kaksi, käytin pelkästään rappusia koska hisseihin sai kokoajan jonottaa.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 30.3.2019
Dear Guest Janne, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We re sorry we haven t met your expectations about the food in the restaurant, noise, etc... We take note of your comments and we ll try to improve it. Anyway, we have a varied buffet everynight and two theme nights every week: oriental food, canary food, Mexican food and gala dinner. If you don t find anything that pleases you, there s a maitre at the restaurant that will always try to organize another dish for you, do not hesitate to contact him. Reception and the Holiday Concierge are there to help you, they can also find you another room more suitable for you. The Hotel has three lifts to serve all the floors, two on the right and one in the left of the corridor. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
erittäin hyvä hotelli loistavalla paikailla aamiainen ja iillallinen poikkeuksen hyvä
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 30.3.2019
Dear Guest, We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. Best Regards, Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

8/10 Hyvä

H, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti Siistii hotelli ja alue Rauhallista Rehevä & vihreä laaja allasalue; kaikki mahtuvat aurinkotuoleille Lämmitetty uima-allas Huonetoive otettiin huomioon Buffetit ok; mereneläviä jäimme kaipaamaan, jälkkäreissä paras onnistuminen Saunat kaipaisivat kohennusta ja pahan hajun poistamista Huoneen siivouksen yhteydessä olisi kiva, että hiukset poistettaisiin ja likaiset lakanat vaihdettaisiin
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 25.2.2019
Dear Guest H, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We take note of your comments . We ll do our best to improve those points. The Holiday Concierge and the reception staff can help you solve any demand you have about your room or the sauna, do not hesitate to contact them next time. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 Hyvä

Jouni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallinen hotelli aikuisille
Rauhallinen ja siisti hotelli, ystävällisellä palvelulla. Aamiainen ja ateriat monipuolisia ja suht hyviä. Maspalomasin/meren suuntaan avautuvalle parvekkeelle paistoi mukavasti iltapäiväaurinko.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 25.2.2019
Dear Guest Jouni, We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. Best Regards, Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

8/10 Hyvä

Samuli

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viihtyisä ja siisti hotelli
Hotellissa hyvät ruuat
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 25.2.2019
Dear Guest Samuli, Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us. I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service. We will be pleased to welcome you again soon in the hotel. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Loistava

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli ja kaikki toimi. Huone tilava ja siisti. Ilmastointi hyvä. Ainut huono puoli onneton äänieristys huoneiden välillä, mutta onneksi vanhempaa ja rauhallista porukkaa. Illalliselta ja aamiaiselta löytyy varmasti jokaiselle jotakin. Uima-allas alue siisti ja hyvän kokoinen. Puolet altaasta lämmitetty. Wifi toimi hotellissa moitteetta. Hyvä ja rauhallinen sijainti. Kävellen rannalle 10 min, lähimpään kauppaan 5 min, Kasbah kauppakeskukseen 10 min ja Jumboon pari minuuttia lisää. Ehdottomasti hintansa väärtti hotelli ja menisin toistekkin.
Yöpyi 11 yötä joulukuussa 2018
Agustín Miranda. Holiday Concierge. vastasi 27.2.2019
Dear Mrs. Mika, First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay. We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. The best regards from Gran Canaria Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

10/10 Loistava

O, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Miellyttävä hotelli lyhyen matkan päässä Playa Del Inglesin hiekkarannasta.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli pariskunnille, rahallinen ja paljon aikuisia.
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2018

10/10 Loistava

Ari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tasokas ja siisti hotelli
tasokas, siisti ja hyvällä paikalla oleva hotelli...ainoa miinus onneton ilmainen wifi...kannattaa ostaa respasta nopea wifi 15 €/viikko
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2018

8/10 Hyvä

Jukka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

Marjut

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Easy to recommend
Hotel and services were good, nothing really to complain. Especially we can recommend the dinners - they were almost excellent. Can recommend the hotel.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
worth visiting
quality + affordable price + nice physical activities
Yöpyi 9 yötä joulukuussa 2017

8/10 Hyvä

Tuula

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
lomalla puolison kanssa
Aamupala ja illallinen erinomainen. Allasalue siisti ja tilava. Liikunta-aktiiviteetit hyvät. Huoneiden äänieristyksessä toivomisen varaa. Ranta kävelymatkan päässä. Tilavat, ilmaiset parkkipaikat.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viihtyisä hotelli, jossa mainio allasalue!
Viihtyisä ja siisti hotelli, joka lähellä Inglesin hulinaa, mutta rauhallisella alueella. Kattava aamupala, hyvä allasalue ja mukavat huoneet. Suosittelen!

8/10 Hyvä

jyrki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Milla, Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaikki ok!
Siisti hotelli, todella hyvä aamupala ja illallinen. Ylimmästä kerroksesta hienot näköalat ja ainakin kulmahuoneen parvekkeella oli kaksi aurinkovuodetta. Äänieristys oli huoneissa hiukan huono, mutta hotellissa oli rauhallisia ihmisiä. Huoneissa oli jääkaappi, mutta ei vedenkeitintä.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viihtyisä peruskorjattu hotelli
Hotelli todella siisti peruskorjauksen jäljiltä. Huoneet tilavat ja todella siistit, myös isosta parvekkeesta paljon plussaa. Allasalue on todella viihtyisä, kaunis ja iso, riittää hyvin tilaa hotellin asukkaille. Talvisaikaan lämmitettykkin osio altaasta on valitettavan kylmä. Kuntosali sekä poreammeet ja saunat ovat mukavaa extraa. Ravintolan buffetissa mukavaa vaihtelua päivittäin. Saaren yleiseen ravintolatasoon nähden oikeinkin kelpoisaa ruokaa, vaikkei mitään ihmeellistä sinänsä. Kuitenkin vaihtelevuutta sen verran, että viikon syö mukavasti, eikä ehdi kyllästymään. Kaikkinensa varsin positiivinen ja miellytävä kokemus.

10/10 Loistava

Jukka, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvätasoinen hotelli. Ansaitsi ehdottomasti neljän
Vietimme 25.11-3.12 välisen ajan ko. hotellissa. viihdyimme hyvin Vietimme 25.11-3.12.14 välisen ajan ko. hotellissa. HOTELLI OLI Vietimme 25.11-3.12.14 välisen ajan ko. hotellissa. Hotelli oli viihtyisä ja vuonna 2013 remontoitu. Huoneet olivat valoisia ja tilavia. Olimme toivoneet huonetta yläkerroksista ja toiveemme oli toteutettu, Siitä kiitokset.Huoneet olivat siistejä ja palvelu ystävällistä. Hotelli sijaitsi keskustassa, josta oli lyhyt kävelymatka sekä rannalle että ostoskeskukseen.

8/10 Hyvä

James Anthony

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 22.5.2024
Dear Mr. James Anthony,Thank you for taking some time to send us your valuation of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better.We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holiday.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Loistava

giovanna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Les spectacles , les animations, la piscine, la chambre, la terrasse le professionalisme du personnel tout était parfait.. par contre dommage qu'il n'y ait pas de transfert de l'hôtel à l'aéroport.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 22.5.2024
Dear Mrs. Giovanna,Thank you for your valuation on line, we’re very happy that you have enjoyed your holiday with us and that we have met your expectations.We ll keep on working hard to keep on giving a good service and try to improve it.We look forward to welcome you in future holidays.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Loistava

william david

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent hotel. Very clean, staff were friendly, and food was great. I would definitely be back.
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 4.5.2024
Dear Mr. David,We would like to express how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review online.Your evaluation is of special importance to us. The fact that we continue receiving positive reviews like yours is proof of our commitment to consistent and quality service.We ll pass your comments to the head of the departments, that will encourage our staff to keep on working hard in giving you the best service we can.We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.Kind regards.

10/10 Loistava

Rafael

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff was very nice. The food was great.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 4.5.2024
Dear Mr. Rafael,We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Gran Canaria Princess.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.Best Regards,

10/10 Loistava

Jose, Miami Beach

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice large All Inclusive resort with nightly entertainment.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 4.5.2024
Dear Mr. Jose,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.

10/10 Loistava

Sharlene

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
There is nothing I can complain about food excellent, facilities excellent
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 17.4.2024
Dear Mrs. Sharlene,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Loistava

Marie

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
From check in to check out first rate service Food high standard plenty of options even for a vegetarian
Yöpyi 9 yötä huhtikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 17.4.2024
Dear Mrs. Marie,Thank you for taking the time to share your feedback, it will be very useful for us in order to improve our service.We are very happy that you have enjoyed your experience with us and proud when we read how much you appreciate it and that we have met your expectations, that s our main goal. We thank you sincerely for choosing the Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Hyvä

jerome

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très satisfaisant dans l'ensemble
Yöpyi 9 yötä maaliskuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 17.4.2024
Cher M. Jerome,Merci beaucoup pour votre aimable critique et d'avoir pris le temps de nous l'envoyer.J'apprécie vraiment votre geste en mon nom et au nom du personnel. Votre gratitude et votre gentillesse comptent beaucoup pour nous tous et nous motivent à travailler plus fort et plus heureux chaque jour pour vous offrir le meilleur service.Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau bientôt dans cet hôtel.Sincères amitiés.Agustín Miranda.Relations Publiques.Hôtel Gran Canaria Princess.

8/10 Hyvä

Shervon

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff and property was lovely. Location to everything was very walkable Menu was a bit basic and lacked seasoning
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 17.4.2024
Dear Mr. Shervon,We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Gran Canaria Princess.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel .We’re sorry to read about the problem at the restaurant. We ll do our best to improve that point. Reception, the Maitre and the Public Relations are there to help you if you miss something in the buffet and prepare you something you like as soon as we can or organizing it for the next meal.We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.Best Regards,Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess****

10/10 Loistava

Marion

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Only disappointed with the drinks in all inclusive,,,the usual cheap and nasty,but everything else was top notch!!
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 17.4.2024
Dear Mrs. Marion,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We take note about the drinks and we send your comments to the food and beverages departament for them to check it. We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Hyvä

Ashwin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff were very friendly and the room was very clean and comfortable, as was the entire hotel. It was only the included buffet that was a bit inconsistent and disappointing
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 19.3.2024
Dear Mr. Abinashi, Thank you for lettinf us know how your holidays were, we re glad that you have enjoyed them.We ll pass your comments to the management and the chef for them to check the service and improve it, we re sorry for the inconvinience.We d love to welcome you back.Kind regards.

8/10 Hyvä

Vebjørn

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 19.3.2024
Dear Guest Vebjorn,Thank you for your valoration, We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

10/10 Loistava

Philip

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Just spent a week at the Gran Canaria Princess. We were really happy with this professionally run hotel. From the first moment a welcoming and professional reception staff, to the restaurant and bar staff who were very attentive and the housekeepers who made up our room every day. We were all inclusive and found the range of food and drink on offer to be excellent. We are not fussy people who insist on drinking certain brands but were aware we can pay for them at the bar, or simply go all inclusive plus, we stayed All Inc. The hotel was clean throughout, the quiet bar area had a very good feel to it and we enjoyed relaxing here in the evenings. The pool patio area is quite large. The dress code is explicit but isn’t implemented at the restaurant in the evenings. Many a time we saw people in pool wear eating in the evening. We saw a young group who brought their friends in that were not staying in this hotel most days who not only had drinks from the all inclusive self service, but also attended meals that they clearly hadn't paid for.
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 19.3.2024
Dear Mr. Linehan,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We ll inform the maitre to check that the service is being controled, thank you for telling us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

8/10 Hyvä

gael

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Il y a quelques efforts à faire : pour les chambres, literie et sbd OK, en revanche le simple vitrage rend l'impression que vos voisins qui discutent sur le balcon sont sur votre lit. De même les rideaux sont tamisant et pas occultant, vue les leds fixées sur les palmiers en facade des chambres, il serait nécessaire de revoir ce point. Question nourriture c'est pas mal, j'ai vu mieux mais aussi moins bon. Animations musicales pratiquement tous les soirs. Globalement plutôt positif.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 27.2.2024
Cher M. Dizet,Merci de nous avoir envoyé vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez été satisfait de la plupart des aspects de votre séjour chez nous.Nous transmettons une note aux responsables des départements concernés pour qu'ils vérifient les services que vous avez mentionnés et les améliorent.Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.Mes salutations.

8/10 Hyvä

Ingvild

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bra
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 27.2.2024
Dear Mrs. Ingvild,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

8/10 Hyvä

Cassandra L

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Would have been nice to have music playing around the pool area. The ramp towards the blue bar was quite steep. We seen a lady slip and hit her head
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 24.2.2024
Dear Guest ,Thank you for sending us your comments. We re glad that you were happy with most of the sides of your stay with us.We pass a note to the heads of the departaments involved for them to check the services you have mentioned and improve them. We ll check the music that should be playing from the Coco Loco Bar in the middle of the pool and the conditions of the ramp from the Blue Bar that follows all the safety rules, but we ll see if it needs any additional thing that can make it even better.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

10/10 Loistava

Ben, Grays

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A nice clean hotel with plenty of activities going on. I particularly liked the heated pool which is great in the winter and also the easy access to all the facilities. Staff are very friendly and helpful and the hotel is kept immaculate. Would definitely recommend.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 23.2.2024
Dear Mr. Ben,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards

10/10 Loistava

Dimitroula

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Its a very nice Hotel, clean and beautiful outside the pool area, but the pool water was very cold ,that slmost no body was in ever. People are so crazy to get the best spot around the pool, in order to tan that some are so greedy and selfish, that are reserving the long chairs very early in the mornings. The food was plenty and good,the personel people working very fast and hart to please us👏👏👏🙏🙏🙏 I wish they could make some better desserts.
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 23.2.2024
Dear Mrs. Dimitroula,Thank you for sending us your comments. We re glad that you were happy with most of the sides of your stay with us.We pass a note to the heads of the departaments involved for them to check the services you have mentioned and improve them.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

8/10 Hyvä

Bengt, Asa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Agustín Miranda. Public Relations. vastasi 23.2.2024
Dear Guest Bengt,Thank you for your great valoration. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.