Sakura Hotel 3
Ostoskeskuksen yhteydessä sijaitseva järvenrannalla oleva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu sauna
Majoituspaikan Sakura Hotel 3 valokuvagalleria





Arvostelut
8,2 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 54 €
sisältää verot ja maksut
28.10.–29.10.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone, tupakointi sallittu kuvat

Superior-huone, tupakointi sallittu
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
10 kylpyhuonetta
Kylpytakit
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen superior-huone, tupakointi kielletty
8,4 kautta 10
Erittäin hyvä
(8 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
6 kylpyhuonetta
Kylpytakit
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Tietoja majoituspaikasta
Sakura Hotel 3
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Sakura Hotel
Sakura Hotel
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Pesulapalvelut
- Huonepalvelu
8.6 kautta 10, Loistava, 167 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 796950 VND per ajoneuvo yhteen suuntaan
- Aikainen sisäänkirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
- Myöhäinen uloskirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Pareilla, jotka haluavat yöpyä samassa huoneessa, pitää olla vihkitodistus
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Sakura Hotel 3 – arvostelut
8,2
Erittäin hyvä
8,2
Siisteys
7,8
Sijainti
8,6
Henkilökunta ja palvelu
7,6
Ympäristöystävällisyys
7,6
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
25.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2025
6/10 OK
Etsuro
Liikematkailija
23.10.2025
Etsuro
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
HIROHARU
21.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
HIROHARU
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
6/10 OK
Etsuro
Liikematkailija
21.10.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Etsuro
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Toshinobu
4.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Toshinobu
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
ko
30.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
ko
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
ko
Liikematkailija
30.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ko
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Taketa
26.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Taketa
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
4/10 Huono
HISASHI
Liikematkailija
8.8.2025
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
HISASHI
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Tomoyuki
Liikematkailija
29.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tomoyuki
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
6/10 OK
SINWOO
Liikematkailija
23.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
SINWOO
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
KEIJI
Liikematkailija
5.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
KEIJI
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
KEIJI
21.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
KEIJI
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
14.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
使い勝手の良いホテルです。
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
TOMOYUKI
Liikematkailija
30.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
TOMOYUKI
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Hiroki
21.4.2025
Hiroki
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
HIRONORI
20.4.2025
HIRONORI
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Hideki
Liikematkailija
2.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hideki
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Torahiko
9.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Torahiko
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2025
6/10 OK
??
Liikematkailija
17.1.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
??
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
HIDEKO
Liikematkailija
10.1.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
HIDEKO
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
TADASHI
8.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
TADASHI
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
KAZUYUKI
4.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
KAZUYUKI
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
TOSHIMI, suita
3.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
TOSHIMI
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
MASANORI
Liikematkailija
22.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
MASANORI
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2024








