Sakura Hotel 3
Ostoskeskuksen yhteydessä sijaitseva järvenrannalla oleva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu sauna
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Sakura Hotel 3 valokuvagalleria





Arvostelut
8,2 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 54 €
sisältää verot ja maksut
22.7.–23.7.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone, tupakointi sallittu kuvat

Superior-huone, tupakointi sallittu
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Kylpytakit
Hiustenkuivaaja
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen superior-huone, tupakointi kielletty
9,0 kautta 10
Upea
(6 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Kylpytakit
Hiustenkuivaaja
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

HOTEL YAH HANOI
HOTEL YAH HANOI
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.2 kautta 10, Upea, 150 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 796950 VND per ajoneuvo yhteen suuntaan
- Aikainen sisäänkirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
- Myöhäinen uloskirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Pareilla, jotka haluavat yöpyä samassa huoneessa, pitää olla vihkitodistus
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Usein kysytyt kysymykset
Sakura Hotel 3 – arvostelut
Arvostelut
8,2
Erittäin hyvä
8,0/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
7,2/10
Palvelut/mukavuudet
7,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
7,6/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Liikematkailija
30.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Hiroki
21.4.2025
Hiroki
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
HIRONORI
20.4.2025
HIRONORI
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Hideki
Liikematkailija
2.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hideki
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Torahiko
9.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Torahiko
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2025
6/10 OK
??
Liikematkailija
17.1.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
??
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
HIDEKO
Liikematkailija
10.1.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
HIDEKO
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
TADASHI
8.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
TADASHI
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
KAZUYUKI
4.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
KAZUYUKI
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
TOSHIMI, suita
3.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
TOSHIMI
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
MASANORI
Liikematkailija
22.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
MASANORI
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
22.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
YASUO
28.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
YASUO
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2024
10/10 Loistava
HIROFUMI
Liikematkailija
26.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
HIROFUMI
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024
8/10 Hyvä
Meili
Liikematkailija
18.11.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Meili
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2024
6/10 OK
Takeyoshi
Liikematkailija
31.10.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Takeyoshi
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
10/10 Loistava
KAZUYUKI
19.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
KAZUYUKI
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2024
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
13.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
朝食が美味しい

Tarkistettu asiakas
Yöpyi 13 yötä syyskuussa 2024
6/10 OK
Ueda
Matkusti kumppanin kanssa
23.9.2024
Hyvää: Siisteys
Ueda
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2024
8/10 Hyvä
Yuko
31.8.2024
Yuko
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2024
8/10 Hyvä
Masami
Liikematkailija
4.6.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Masami
Yöpyi 10 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
ISHIBASHI
1.4.2024
ISHIBASHI
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
ISHIBASHI
30.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ISHIBASHI
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
TAKASHI
Liikematkailija
21.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
TAKASHI
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
4/10 Huono
Nobuhiko
Liikematkailija
27.12.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nobuhiko
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023