Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

3.0 tähden majoituspaikka
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja joka sijaitsee kohteen Royal Perakin golfkerho lähellä

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Arvostelut

6,6 kautta 10.

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Pysäköinti saatavilla
  • Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
  • Ilmastointi
  • Ilmainen Wi-Fi

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 14/14 huonetta

Premier King Room

  • 2 henkilöä

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)

Kohokohdat

Ilmastointi
Televisio
Pimennysverhot
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Sadesuihkupää
Ilmainen pullovesi
  • 17 m²
  • 2 henkilöä
  • 2 yhden hengen sänkyä

Standard-huone, 1 keskisuuri parisänky

Kohokohdat

Ilmastointi
Televisio
Pimennysverhot
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Sadesuihkupää
Ilmainen pullovesi
  • 17 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky

Premier-huone

Kohokohdat

Ilmastointi
Televisio
Pimennysverhot
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Sadesuihkupää
Ilmainen pullovesi
  • 18 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Deluxe-sviitti

Kohokohdat

Ilmastointi
Televisio
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Sadesuihkupää
Ilmainen pullovesi
Digitaalikanavat
  • 27 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky ja 1 yhden hengen sänky

Superior Suite

  • 2 henkilöä

Deluxe Suite

  • 3 henkilöä

Family Suite

  • 4 henkilöä

Superior-sviitti

Kohokohdat

Ilmastointi
Televisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Sadesuihkupää
  • 20 m²
  • 1 makuuhuone
  • 2 henkilöä
  • 1 suuri parisänky

Huone, 2 keskisuurta parisänkyä

Kohokohdat

Ilmastointi
Televisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Sadesuihkupää
  • 36 m²
  • 1 makuuhuone
  • 4 henkilöä
  • 2 keskisuurta parisänkyä

Perhesviitti

Kohokohdat

Erillinen oleskelualue
Ilmastointi
Televisio
Pimennysverhot
2 makuuhuonetta
Bidee
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
  • 54 m²
  • 2 makuuhuonetta
  • 4 henkilöä
  • 1 suuri parisänky ja 2 yhden hengen sänkyä

Standard Queen Room

  • 2 henkilöä

Standard Twin Room

  • 2 henkilöä

Double Queen Room

  • 4 henkilöä
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
No.2, Jalan Ampang Baru 6A, Pusat Perdagangan Ampang Baru, Ipoh, Perak, 31350

Lähettyvillä

  • Royal Perakin golfkerho - 3 min ajomatka - 1.9 km:n päässä
  • Sam Poh Tongin temppeli - 5 min ajomatka - 3.1 km:n päässä
  • Ipoh Parade - 6 min ajomatka - 4.6 km:n päässä
  • Perak Stadium (stadion) - 7 min ajomatka - 4.6 km:n päässä
  • Concubine Lane - 9 min ajomatka - 6.1 km:n päässä

Liikkuminen

  • Ipohin rautatieasema – 15 minuutin ajomatka
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) – 13 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪RPS Corner - ‬6 min kävelymatka
  • ‪D'warung Kari-kari - ‬4 min kävelymatka
  • ‪Kafe Rimbunan Serai - ‬1 min kävelymatka
  • ‪Restoran D'Naina, Sri Ampang, Ipoh. - ‬6 min kävelymatka
  • ‪Butter Joe Cafe - ‬7 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Hotelli, joka sijaitsee lähellä kohdetta Royal Perakin golfkerho
Lähellä kohteita Sam Poh Tongin temppeli ja Perak Stadium (stadion) sijaitseva Golden Roof Hotel Ampang Ipoh, ja se tarjoaa useita palveluita/mukavuuksia. Asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Muihin etuihin kuuluvat:
  • Omatoiminen pysäköinti (lisämaksusta), savuttomat tilat ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
  • Hissi, myyntiautomaatti ja matkatavarasäilytys
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan kaikkien 80 huoneen palveluihin ja mukavuuksiin kuuluvat esimerkiksi ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi ja ilmainen pullovesi.
Muihin palveluihin/mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy sadesuihkut ja bideet
  • 32-tuumainen televisio, josta löytyy digitaalikanavat

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Huoneessa olevan Wi-Fi-yhteyden nopeus: 25+ Mbit/s
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Paikan päällä pysäköinti (MYR 4 per per päivä)

Mukavuudet

  • Matkatavarasäilytys
  • Myyntiautomaatti
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Siivouspalvelu (pyynnöstä)

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi (88 senttimetriä leveä ovi)
  • Kovapuulattia huoneessa
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • Savuton majoituspaikka

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lakanat saatavilla

Kylpyhuone

  • Bidee
  • Hiustenkuivaaja
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Sadesuihku
  • Sampoo
  • Suihku
  • Vessapaperi
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • 32–tuumainen televisio ja digitaaliset kanavat

Ruoka ja juoma

  • Ilmainen pullovesi

Muuta

  • Ilmastointi
  • Silitysrauta/-lauta pyynnöstä

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo milloin tahansa.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 12.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä tai avustajaeläimiä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Omatoiminen pysäköinti: 4 MYR per päivä

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten satunnaisten kulujen varalta
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, mobiilimaksut ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Golden Roof Hotel Ipoh
Golden Roof Hotel
Golden Roof Ipoh
Golden Roof
Golden Roof Hotel
Golden Roof Ampang Ipoh Ipoh
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Ipoh
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Hotel
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Hotel Ipoh

Usein kysytyt kysymykset

Onko Golden Roof Hotel Ampang Ipoh lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Omatoiminen pysäköinti on saatavilla 4 MYR:n suuruista maksua vastaan per päivä.

Mihin aikaan majoituspaikan Golden Roof Hotel Ampang Ipoh sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 14.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo milloin tahansa.

Mihin aikaan majoituspaikan Golden Roof Hotel Ampang Ipoh uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00.

Missä Golden Roof Hotel Ampang Ipoh sijaitsee?

Royal Perakin golfkerho on 2,8 kilometrin ja Sam Poh Tongin temppeli on 3,4 kilometrin päässä tästä hotellista. Perak Stadium (stadion) ja Dataran Ipoh ovat myös 10 kilometrin päässä.

Golden Roof Hotel Ampang Ipoh – arvostelut

Arvostelut

6,6
Arvosana 10 - Loistava. 6 kautta 68 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 22 kautta 68 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 25 kautta 68 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 10 kautta 68 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 68 arvostelua

6,8/10

Siisteys

6,8/10

Henkilökunta ja palvelu

5,4/10

Palvelut/mukavuudet

6,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

5,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Siah

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Kok ping

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022

4/10 Huono

Fong

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

Overpriced and not clean at all.

Overpriced even it is still consider budget hotel range. Dusty and spiderweb visible everywhere. Front desk check-in slow thou it just us checking in, with unfriendly facial expression. Have been staying a lot of budget hotel much cheaper than this, but never felt as eerie as this.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019

2/10 Hirveä

Ahmad

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Highly Disappointed and Disgusted

Our stay at the Golden Roof was terrible. From the start, the check in took a lengthy amount of time even though no one else was waiting to be checked in. When arriving to our first room, there was a huge yellow stain on the bed. Upon complaining for over an hour, the manager finally offered us an upgrade. Unfortunately, the upgrade was actually a downgrade. Wallpaper falling off, dead bugs on the floor, broken window, drainage problems in the bathroom, other people’s hair all over floor and on the bed. I would highly suggest not to book this hotel and waste your money here. The rooms again were terrible, the couches in the lobby even had stains, the hallways smelt like smoke even though it was nonsmoking, and the staff were rude and not willing help correct the issues. Extremely disgusted and disappointed with this establishment!
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

8/10 Hyvä

Leon

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
the price is cheap, so the quality is acceptable at this price
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

6/10 OK

Mandy

Huonoa: Siisteys
THE ROOM 221- ROOM AND PILLOW IS ABIT DUSTY, ROOM IS TOTALLY DIFFERENT WITH THE PHOTO OF PREMIER QUEEN,HONESTLY HAVE A BIT DISAPPOINTED. THE WALLPAPER WAS TORN . ONLY THE LOBBY LOOK'S GRAND.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The customer service was good but the hotel conditions was very poor, there’s a leaking in the washroom and the room wallpaper peeled off.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Mui Hoon

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Clean room , good water heater and good water pressure. Enjoy the shower after a long hot day outside.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

6/10 OK

Kah Leng

一般

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018

2/10 Hirveä

kannmani, penang

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Bad experience hotel stay

Because of air con spoil......need to shift room for more than x3. Finally gt a room which was like a hut.....veryx3 small. Receptionist very rude. Toilet very dirty.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Needs a lot improvement

toilet and room not cleaned properly ! in fact it is so discomfiting to see remnants of hair, dust and even a bottle of used shampoo in the toilet !

4/10 Huono

e, sg

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

smelly toilet

pungent smell from toilet not sure from the sewage or toilet bowl seems abit choke.. call for help, customer services only came to flush and say nothing is wrong even though he could smell it also.. ask to change rm yet was full house. he went to take up some air freshener and spray the toilet.. ask him if he could leave the air freshener in the rm so that we can use it if the smell is still there.. he say cant. can only ask from rm service the next morning.. we dare use the toilet or open the toilet door as the smell was too strong and check out early in the am at 6am.. would never go bavk again
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2017

6/10 OK

mira, shah alam

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Average

Average. Need to improve better on cleanliness in room.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017

6/10 OK

Amiirzam, Seremban, N9

Huonoa: Huoneen mukavuus
i book for 2 adult and 1 children, they gave me a room that only got 1 bad queen size. ;(
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Pak, Kuala Lumpur

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Hotel yang selesa berhampira lost world of tambun

Hotel yang selesa. Dekat dengan kemudahan seperti kedai makan. Sesuai untuk pelancong atau pengunjung yang berhajat untuk bercuti ke Lost World of Tambun. Hanya perjalan 10 minit sahaja ke sana
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

6/10 OK

OTHMAN, KUALA LUMPUR

Satisfy

Satisfy, SELESA, BERSIH, BERDEKATAN DGN PUSAT BANDAR, PARKING SENANG DAN TIADA KESIBUKAN LALU LINTAS.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

6/10 OK

Alfen

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön elokuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

6/10 OK

ahmad faizal

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Hanya disediakan dua biji bantal yang terlalu lembut. Apabila meminta untuk 2 bantal tambahan, terpaksa bayar rm49...wow!! Tiada almari dan sebuah kerusi. Bayangkan setiap masa dalam bilik terpaksa duduk atas katil sahaja. Sesuai untuk tidur shj tapi kurang selesa

6/10 OK

Philip, kuala lumpur

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat

Business trip

Low water pressure in the morning, others are just fine.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

RIDICULOUS SERVICE! WONT BACK TO THAT HOTEL EVER!!

booked for 2 rooms and check in at 12am. 1st room - air conditioner cant function at all and phone not able to use. called for maintenance to repair and took more than one hour to fix it. even fixed, the air was hot air. cant sleep for whole night!!! 2nd room - air conditioner cant function as well some more leaking water. flush in the toilet cant use! asked for exchange room, said fully booked and just ignore us! asked for an explanation from management but all supervisor and manager just ignore us!!! the service of staff were really rude and bad! never stay a hotel experience like this. BAD FACILITIES, DIRTY ENVIRONMENT AND RUDE STAFF SERVICE!!!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys
More focus of cleanliness even though this is 3* hotel.. Hire more workers.. Manager Must always at the counter..

2/10 Hirveä

Crys

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Bad service

Request for a hair dryer since afternoon when check in. Called and asked for few times, no response was given by staffs. Until night went down to counter, they only start looking and told me housekeeper went back. No hair dryer and make us until midnight!!