Ariston Hotel Kyoto Jujo

3.0 tähden majoituspaikka
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee 5 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Kawaramachi-katu

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Ariston Hotel Kyoto Jujo valokuvagalleria

Ulkopuoli
Ravintola
Sisäänkäynti
Päivittäinen buffetaamiainen (1740 JPY per henkilö)
Majoituspaikan mukavuudet

Arvostelut

8,6 kautta 10.
Loistava

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Baari
  • Pysäköinti saatavilla
  • Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
  • Aamiainen saatavilla
  • Siivous
  • Pesulapalvelut

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 7/7 huonetta

Standard Double

  • 2 henkilöä

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä)

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Syvä kylpyamme
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
  • 4 henkilöä
  • 2 yhden hengen suurta sänkyä

Kahden hengen huone

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Syvä kylpyamme
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
  • 3 henkilöä
  • 1 keskisuuri parisänky

Yhden hengen huone

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Syvä kylpyamme
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
  • 1 henkilö
  • 1 yhden hengen suuri sänky

Suite Twin Room

  • 5 henkilöä

Triple With Bath, City View

  • 3 henkilöä

Single Room

  • 2 henkilöä

Saatat pitää myös näistä

Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
23, Kamitoba Kanjinbashicho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8112

Lähettyvillä

  • Nintendo World Headquarters (rakennus) - 6 min kävelymatka - 0.5 km:n päässä
  • Kawaramachi-katu - 6 min kävelymatka - 0.5 km:n päässä
  • Fushimi Inarin pyhäkkö - 17 min kävelymatka - 1.5 km:n päässä
  • Kyoto Tower - 3 min ajomatka - 2.3 km:n päässä
  • Kiyomizun temppeli - 6 min ajomatka - 4.2 km:n päässä

Liikkuminen

  • Tobakaidon asema – 12 minuutin kävelymatka
  • Jujon asema – 4 minuutin kävelymatka
  • Osaka (ITM-Itami) – 43 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • ‪マクドナルド - ‬11 min kävelymatka
  • ‪ステーキガスト 京都十条通店 - ‬10 min kävelymatka
  • ‪ラーメン藤本店 - ‬1 min kävelymatka
  • ‪来来亭 - ‬5 min kävelymatka
  • ‪珈琲館YC - ‬8 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Ariston Hotel Kyoto Jujo

Hotelli, joka sijaitsee lähellä kohdetta Kawaramachi-katu
Ariston Hotel Kyoto Jujo tarjoaa asiakkaidensa käyttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä terassi, puutarha ja kuivapesula-/pesulapalvelut. Baarin ja ravintolan lisäksi asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Lisäksi asiakkailla on käytössään tällaiset edut:
  • Buffetaamiainen (lisämaksusta), polkupyörien vuokrausmahdollisuus ja omatoiminen pysäköinti (lisämaksusta)
  • Tietokonepiste, myyntiautomaatti ja juhlasali
  • Hissi, kielitaitoinen henkilökunta ja savuttomat tilat
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan kaikkien 109 huoneen mukavuuksiin ja palveluihin kuuluvat muun muassa ylelliset vuodevaatteet ja ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi ja äänieristetyt seinät.
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy syvät kylpyammeet ja bideet
  • Jääkaapit, vedenkeittimet ja lämmitys

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Paikan päällä pysäköinti (JPY 1 500 per per päivä)
  • Paikan päällä on rajallinen määrä pysäköintipaikkoja

Ruoka ja juoma

  • Päivittäin saatavilla buffetaamiainen lisämaksusta klo 6.30–9.30; 1 740 JPY per aikuinen ja 1 190 JPY per lapsi
  • Baari/aulabaari
  • Ravintola

Tekemistä

  • Polkupyörien vuokrausmahdollisuus

Perheystävällinen

  • Jääkaappi huoneessa
  • Pyykinpesutilat
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Jaettu mikroaaltouuni
  • Matkatavarasäilytys
  • Myyntiautomaatti
  • Pyykinpesutilat
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Kielitaitoinen henkilökunta
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Tietokonepiste

Ulkotilat

  • Puutarha
  • Terassi

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi
  • Pääsy pyörätuolilla (mahdollisia rajoituksia)

Muuta

  • Juhlasali
  • Savuton majoituspaikka
  • Vastaanottosali

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Ylelliset vuodevaatteet

Kylpyhuone

  • Bidee
  • Hiustenkuivaaja
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
  • Syvä kylpyamme
  • Tohvelit
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • Televisio

Ruoka ja juoma

  • Jääkaappi
  • Minibaari
  • Vedenkeitin

Muuta

  • Ilmastointi
  • Lämmitys
  • Puhelin
  • Työpöytä
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa klo 15.00
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 10.00
Kontaktiton uloskirjautuminen saatavilla

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Vaihtelevat sisäänkirjautumisajat ilmenevät huoneiden nimistä. Näin ilmoitetut ajat ovat oikeat ja ajan tasalla muutoin ilmoitettuihin aikoihin verrattuna.

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä ei sallita (avustajaeläimet ovat tervetulleita, eikä niistä veloiteta maksuja)

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Lisämaksut

Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:

  • Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–10 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.

Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu buffetaamiaisesta: noin 1740 JPY aikuisille ja 1190 JPY lapsille
  • Omatoiminen pysäköinti: 1500 JPY per päivä
  • Siivous on saatavilla lisämaksusta.

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palovaroitin
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Ariston Hotel Jujo
Ariston Kyoto Jujo
Ariston Jujo
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel
Ariston Hotel Kyoto Jujo Kyoto
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel Kyoto

Usein kysytyt kysymykset

Onko Ariston Hotel Kyoto Jujo lemmikkiystävällinen?

Ei, ainoastaan avutajaeläimet ovat tervetulleita tähän majoituspaikkaan.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Ariston Hotel Kyoto Jujo?

Omatoiminen pysäköinti on saatavilla 1500 JPY:n suuruista maksua vastaan per päivä. Pysäköintipaikkoja on rajoitettu määrä.

Mihin aikaan majoituspaikan Ariston Hotel Kyoto Jujo sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa klo 15.00.

Mihin aikaan majoituspaikan Ariston Hotel Kyoto Jujo uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 10.00.

Missä Ariston Hotel Kyoto Jujo sijaitsee?

Kamo-joki ja Kawaramachi-katu sijaitsevat 10 minuutin kävelymatkan päässä tästä hotellista. Fushimi Inarin pyhäkkö ja Kyoto Tower ovat myös 3 kilometrin päässä. Jujon asema sijaitsee vain 4 minuutin kävelymatkan päässä ja Kujon asema 13 minuutin kävelymatkan päässä.

Ariston Hotel Kyoto Jujo – arvostelut

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 58 kautta 118 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 41 kautta 118 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 12 kautta 118 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 7 kautta 118 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 118 arvostelua

8,6/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Airiston, ei kuitenkaa Airistolla Turun lähellä.

Ei aivan keskustassa, kuitenkin kävelymatkan päässä Kyoton asemasta. Metrolla pääsee lähelle. Siisti hotelli. Aulassa baari, josta saa aamiaisen, sekä myös iltaisin alkoholijuomia. Respa antaa ale-kupongin k.o. baariin.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

4/10 Huono

Kaori

Huonoa: Palvelut/mukavuudet
コンパクトなお部屋と水回りの清潔さは申し分なかったのですが、部屋のWi-Fiが繋がらず、仕事ができず致命的でした。 朝食は鯖寿司は京都らしく特別感がありましたが、お湯に浮いているベーコンやトースターの汚れ、いつ入れたか分からないくらい酸化しているコーヒーなど、全体的に残念でした。特にレストランのスタッフが食べている隣で使っていないテーブルを消毒液をスプレーしながら何度も拭きに来たり、テーブルを拭いたダスターで椅子を拭いていたりしていたので衛生面やスタッフの振る舞いは不快でした。
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025

10/10 Loistava

Emmanuel

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was great
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025

10/10 Loistava

masumi

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ホテルは清潔感有りで、スタッフの対応も良く 良かったんですが、ホテル周辺には、コンビニしか無かったのが、残念です。
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025

10/10 Loistava

RYUTA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025

6/10 OK

WAKANA

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
周辺は飲食店も少ないですが、その分静かです。 コンビニが近いので便利でした。 伏見稲荷大社まで徒歩15分くらいで行けるので、混雑前の早朝に参拝できよかったです。
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025

8/10 Hyvä

Nozomi

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
駅は十条駅から近く、目の前にローソンがあります。周辺にそれ以外の施設はありません。 京都駅にアクセスしやすい割にコスパ良いと感じました。施設やアメニティは良いものだと思います。 ビジネス、観光どちらも行けそうなホテルだと感じました。
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025

8/10 Hyvä

SHUNTARO

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
昨年の冬に一度来てから朝食の満足度に惹かれて2回目の宿泊。鯖寿司が魅力のホテルです。 味噌汁の具材が乾物などで別途選べたら尚嬉しいなと思いました。卵焼きもふわふわで美味しかった。ちりめん山椒やわさび昆布?などおかずと組み合わせたり出来、 個人的に好みのものが多く満足度高め。 あと蒸し鶏も臭みが無く美味しかった。 フロントサービスに関しての感じ方は人によるかと思いますが、 チェックイン時は、笑顔が素敵な女性で丁寧な印象がありましたが、チェックアウト時は男性スタッフにいそいそと「追加のお支払いはありませんので」だけ伝えられ、もう少し丁寧でも良いかなと感じました。気にならない人は気にならないんでしようが。作法は丁寧な程客側としては嬉しいかなと。 ホテル内は他の方もレビューしてますが、 至る所にカーペットのシミは散見されます。 私は特に気になる程ではありませんでしたが 無いなら無い方が良いです。 兎にも角にも、 私はこちらのホテルの朝食が好きなので また利用したいと思います。
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025

10/10 Loistava

Masakatsu

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
不満は無いですが、8時以降空いている食べ物屋さんが見つけられなかった
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025

10/10 Loistava

KIMIO

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
鯖寿司がとてもおいしかった。
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025

8/10 Hyvä

Masao

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
駐車台数が少ない
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025

10/10 Loistava

竜一

Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025

8/10 Hyvä

Yoji

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025

6/10 OK

Hasegawa

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025

8/10 Hyvä

KATSUHIKO

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
お世話になりました。 全体的に良かったと思います。 また京都に行くときは、お世話になりたいと思います。
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025

10/10 Loistava

??

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
よかった
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025

8/10 Hyvä

montree

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
うまく言えないけど❗️宿泊できてよかった、良いホテルだと思います。また来年も泊まりに来てます。
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025

8/10 Hyvä

Naohisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025

4/10 Huono

Shigetaka

Huonoa: Palvelut/mukavuudet
フロントの方の対応がよくなかったです
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025

8/10 Hyvä

Yukihiro

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025

4/10 Huono

Kristin

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Styr unna

Utrolig urenslig og lite rom. Anbefaler ikke dette hotellet. Glad det bare var for to netter.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025

8/10 Hyvä

Tong Hin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025

8/10 Hyvä

Mustafa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff are friendly and helpful. Metro station was close to the hotel. The room was pretty small and could have been cleaner.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025

8/10 Hyvä

ilkay

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025

4/10 Huono

Ng Hoi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
I recently stayed at your hotel for 4 days and 3 nights, and I would like to express my dissatisfaction with several aspects of my experience. Firstly, I noticed that the housekeeping staff only changed the towels and emptied the rubbish bin during cleaning but did not fold the bed sheets. While I completely understand that it is standard practice in most hotels not to change bed sheets daily, it is also common for hotel staff to at least tidy and fold the bed sheets each day. This lack of attention to detail made the room feel untidy and below the standard I have experienced in other hotels. Secondly, I encountered bugs in the room and bathroom during my stay. For two consecutive nights, I noticed small insects resembling spiders. This was both unsettling and unhygienic, making it difficult for me to feel comfortable during my stay. Lastly, the breakfast buffet was disappointing due to the limited variety of food available. While the price of the buffet was reasonable and comparable to other hotels, the selection of food was insufficient and did not meet expectations. Overall, my experience at your hotel was disappointing, and I did not enjoy my stay. Based on these issues, I would not recommend this hotel to others. I hope you can address these concerns to improve the experience for future guests.