Glansit Kyoto Kawaramachi
Kapselihotelli, jonka tarjontaan kuuluu kattoterassi ja joka sijaitsee kivenheiton päässä kohteesta Kawaramachi-katu
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Glansit Kyoto Kawaramachi valokuvagalleria





Arvostelut
9,0 kautta 10.
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Saatat pitää myös näistä

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Kioton keskusta
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.0 kautta 10, Upea, 654 arvostelua
Hinta on 51 €
21.7.–22.7.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

380-2 Komeyacho Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8026
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
- Businesspalvelut
9.2 kautta 10, Upea, 586 arvostelua
Hinta on 49 €
28.7.–29.7.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–1 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Lapsia (iältään 12 vuoden tai nuorempia) ei voida majoittaa tässä hotellissa
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Kyoto
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Glansit Kyoto Kawaramachi – arvostelut
Arvostelut
9,0
Upea
9,4/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
9,2/10
Palvelut/mukavuudet
9,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
20.2.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
10/10 Loistava
YUJI
16.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YUJI
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
10/10 Loistava
Miles
Matkusti ryhmän kanssa
3.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miles
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
8/10 Hyvä
MAKI
15.7.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
MAKI
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2024
10/10 Loistava
Issai
24.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Issai
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Jan-Hendrik
17.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jan-Hendrik
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
SHOJIRO
Liikematkailija
9.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
SHOJIRO
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
8/10 Hyvä
LO
24.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Private room which door can't lock and very hot
LO
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
Machi
18.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Machi
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
6/10 OK
Tadakatsu
14.4.2024
Hyvää: Siisteys
イマイチ
Tadakatsu
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
AKIHIRO
13.4.2024
AKIHIRO
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
8/10 Hyvä
Stefano
8.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stefano
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Trent
8.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Trent
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Katrine Zink Rose
2.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Katrine Zink Rose
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
2/10 Hirveä
YOSHIYUKI
1.4.2024
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
YOSHIYUKI
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
31.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent pour un hôtel capsule!
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
Kimiharu
30.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kimiharu
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
6/10 OK
WATANABE
29.3.2024
WATANABE
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
27.3.2024
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
24.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
利便性も良いです
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Kin Ming
13.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kin Ming
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
YOSUKE
Liikematkailija
25.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
YOSUKE
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
1.4.2020
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
10/10 Loistava
Pingyu
26.3.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pingyu
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
10/10 Loistava
Jason
13.2.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Solo trip
Jason
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020