Hotel Briller
Hotelli 6 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Kawaramachi-katu
Majoituspaikan Hotel Briller valokuvagalleria





Arvostelut
8,8 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 84 €
3.11.–4.11.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 10/10 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Standard Single Room kuvat

Standard Single Room
Avaa kaikki huonetyypin Standard Double Room kuvat

Standard Double Room
Avaa kaikki huonetyypin Comfort Triple Room kuvat

Comfort Triple Room
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen perushuone kuvat

Yhden hengen perushuone
8,8 kautta 10
Loistava
(11 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen perushuone kuvat

Kahden hengen perushuone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen perushuone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen perushuone (kaksi sänkyä)
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen perushuone kuvat

Kolmen hengen perushuone
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Neljän hengen perushuone kuvat

Neljän hengen perushuone
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Ilmaisia lisä-/varavuoteita
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Vedenkeitin
Siivous päivittäin
Työpöytä
Superior Twin Room
Deluxe Triple Room
Saatat pitää myös näistä

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Kioton keskusta
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.2 kautta 10, Upea, 813 arvostelua
Hinta on 118 €
4.11.–5.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

8-6 Kitakarasumacho, Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 6018017
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Briller
Samankaltaisia majoituspaikkoja

APA Hotel Kyoto Ekihigashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi
- Kylpylä
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
8.8 kautta 10, Loistava, 1 014 arvostelua
Hinta on 104 €
3.11.–4.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–10 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Briller Hotel
Hotel Briller Kyoto
Hotel Briller Hotel Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Hotel Briller – arvostelut
Arvostelut
8,8
Loistava
9,0/10
Siisteys
8,6/10
Henkilökunta ja palvelu
9,0/10
Palvelut/mukavuudet
9,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,6/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
14.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Jérémy
2.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jérémy
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Scott
29.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Scott
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Daniel
Matkusti kumppanin kanssa
19.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Daniel
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Guadalupe
13.9.2025
Guadalupe
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
miki
30.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
miki
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Hiroyuki
23.7.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiroyuki
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Franziska
Matkusti perheen kanssa
10.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Franziska
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
6/10 OK
HIDETO
7.7.2025
HIDETO
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
6/10 OK
Matthew
6.7.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Matthew
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
ろくぞう
1.7.2025
ろくぞう
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Karolina
Matkusti perheen kanssa
28.6.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Karolina
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
カズマサ
27.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
カズマサ
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Wataru, Yokohama
12.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wataru
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Julie
12.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Julie
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Christian
Matkusti perheen kanssa
8.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Christian
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
NAOYA
Liikematkailija
6.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
NAOYA
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Carlos
2.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Carlos
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Christine, Pacifica
Matkusti perheen kanssa
23.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Christine
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Michael
23.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Michael
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
20.5.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
11.5.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
KWANGHYUN
Liikematkailija
11.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
KWANGHYUN
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Maria
10.5.2025
Maria
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2025
6/10 OK
??
5.5.2025
Hyvää: Siisteys
??
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025

















