Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee kivenheiton päässä kohteesta Kawaramachi-katu
Majoituspaikan Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo valokuvagalleria





Arvostelut
9,0 kautta 10.
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 164 €
7.12.–8.12.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
9,0 kautta 10
Upea
(6 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Bidee
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen superior-huone (kaksi sänkyä)
9,6 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(5 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Bidee
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone kuvat

Kahden hengen standard-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Bidee
Saatat pitää myös näistä

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gion
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Pysäköinti saatavilla
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 997 arvostelua
Hinta on 381 €
7.12.–8.12.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Samankaltaisia majoituspaikkoja

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.2 kautta 10, Upea, 1 313 arvostelua
Hinta on 220 €
7.11.–8.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–10 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 2000 JPY aikuisille ja 2000 JPY lapsille
- Myöhäinen uloskirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo – arvostelut
9,0
Upea
9,2
Siisteys
9,6
Sijainti
9,0
Henkilökunta ja palvelu
9,2
Ympäristöystävällisyys
9,2
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Matkusti kumppanin kanssa
10.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Lauri
16.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lauri
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Angelo
Matkusti kumppanin kanssa
5.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Angelo
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Karen
4.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Karen
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Elisabeth
Matkusti kumppanin kanssa
16.10.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Elisabeth
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Caitlyn
Matkusti kumppanin kanssa
5.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Caitlyn
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
pamela
Matkusti ryhmän kanssa
2.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
pamela
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Barbi
24.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Barbi
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Stephen
19.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stephen
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
6/10 OK
tania
17.9.2025
tania
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
toyohide
17.9.2025
toyohide
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Charles
Matkusti kumppanin kanssa
13.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Charles
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Franz
Matkusti kumppanin kanssa
12.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Franz
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Cray
Matkusti ryhmän kanssa
10.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cray
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
MARINA
8.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
MARINA
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Martin Enrique
21.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Martin Enrique
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Rene, Miami
13.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rene
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Emily
Matkusti kumppanin kanssa
10.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emily
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Xianli
Matkusti perheen kanssa
30.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Xianli
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
takeshi
Liikematkailija
27.7.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
takeshi
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
27.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Celina
Matkusti kumppanin kanssa
26.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Celina
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Rasmus
Liikematkailija
25.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great place to stay
Rasmus
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Stefan
25.7.2025
Stefan
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Lorelei
19.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lorelei
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025

















