Majoituspaikan MIRO KYOTO NIJO HOTEL valokuvagalleria





Arvostelut
8,8 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 71 €
30.10.–31.10.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 6/6 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen junior-huone, 1 parisänky kuvat

Kahden hengen junior-huone, 1 parisänky
8,4 kautta 10
Erittäin hyvä
(23 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Minijääkaappi
Televisio
Pimennysverhot
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä), 2 yhden hengen sänkyä kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä), 2 yhden hengen sänkyä
9,0 kautta 10
Upea
(10 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Keittonurkkaus
Minijääkaappi
Televisio
Pimennysverhot
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Avaa kaikki huonetyypin Neljän hengen perhehuone kuvat

Neljän hengen perhehuone
8,6 kautta 10
Loistava
(4 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Keittonurkkaus
Minijääkaappi
Televisio
Pimennysverhot
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Avaa kaikki huonetyypin Double Room kuvat

Double Room
Avaa kaikki huonetyypin Twin room kuvat

Twin room
Avaa kaikki huonetyypin Family Room kuvat

Family Room
Saatat pitää myös näistä

DoubleTree by Hilton Kyoto Station
Shimogyō-ku
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
- Businesspalvelut
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 1 001 arvostelua
Hinta on 185 €
30.10.–31.10.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Tietoja majoituspaikasta
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
- Pesulapalvelut
8.4 kautta 10, Erittäin hyvä, 1 002 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–10 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu häkävaroitin, palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä ja ulkovalaistus
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
MIRO KYOTO NIJO HOTEL – arvostelut
8,8
Loistava
9,0
Siisteys
8,6
Palvelut/mukavuudet
9,0
Henkilökunta ja palvelu
8,8
Ympäristöystävällisyys
8,6
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Matkusti perheen kanssa
5.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Mikko
2.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyväälä paikalla kunnon hotelli
Mikko
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2024
8/10 Hyvä
CARLOS
22.10.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
CARLOS
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Andres
Matkusti kumppanin kanssa
20.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Andres
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Dylan
Matkusti perheen kanssa
20.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat



Dylan
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Erik
15.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erik
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Miguel Cara Linda
Matkusti ryhmän kanssa
13.10.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miguel Cara Linda
Yöpyi 13 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Allyssa
Matkusti kumppanin kanssa
13.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Allyssa
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Alma
8.10.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Alma
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Erik
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
1.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erik
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Conrad
30.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Conrad
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Joshua
Matkusti kumppanin kanssa
28.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Joshua
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Brenda Lynne
Matkusti kumppanin kanssa
24.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Brenda Lynne
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
MAYELI ALEJANDRA
Matkusti kumppanin kanssa
19.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
MAYELI ALEJANDRA
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Sarah Louise
17.9.2025
Sarah Louise
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
6/10 OK
??
16.9.2025
??
Yöpyi 9 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
paula
Matkusti kumppanin kanssa
16.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
paula
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Noboru
14.9.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Noboru
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Chad
9.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chad
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Ree
9.9.2025
Ree
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Juan
Matkusti perheen kanssa
2.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Juan
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Juan
25.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Juan
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
FUMIHIRO
Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
25.8.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
FUMIHIRO
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Julie
Matkusti kumppanin kanssa
24.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Julie
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Alexander
22.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alexander
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025