Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Caesar Gion Kyoto valokuvagalleria





Arvostelut
10 kautta 10.
Poikkeuksellisen hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Erillinen kylpyamme ja suihku
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Erillinen kylpyamme ja suihku
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone kuvat

Kahden hengen standard-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Erillinen kylpyamme ja suihku
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Saatat pitää myös näistä

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Kita-kun suuralue
- Uima-allas
- Kylpylä
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
9.6 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 46 arvostelua
Hinta on 559 €
28.7.–29.7.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

11-11 Komatsucho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0811
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Kuntosali
9.8 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 1 177 arvostelua
Hinta on 118 €
17.8.–18.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–1 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Rinn Gion Yasaka
Caesar Gion Kyoto Hotel
Caesar Gion Kyoto Kyoto
Caesar Gion Kyoto Hotel Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Caesar Gion Kyoto – arvostelut
Arvostelut
10
Poikkeuksellisen hyvä
10/10
Siisteys
10/10
Henkilökunta ja palvelu
9,8/10
Palvelut/mukavuudet
9,8/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
9,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
19.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
SAURI
Matkusti pienten lasten kanssa
1.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
SAURI
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Vince
22.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vince
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
genevieve, Stockton
Matkusti kumppanin kanssa
22.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
genevieve
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Holger
20.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Holger
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Janiey
19.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Janiey
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Wendy
17.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lovely stay in Kyoto
Wendy
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Christianne
7.4.2025
Christianne
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Lucian
7.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lucian
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
ようこ
31.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
ようこ
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Cindy
Matkusti perheen kanssa
31.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cindy
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Soo Hyun
5.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Soo Hyun
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Richard
19.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Richard
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Ítalo
10.11.2024
Ítalo
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024
10/10 Loistava
Christopher
9.11.2024
Christopher
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Jose
31.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jose
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Aylin
19.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aylin
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Hadan
Matkusti kumppanin kanssa
14.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hadan
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Matthieu
Matkusti perheen kanssa
18.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Matthieu
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2024
8/10 Hyvä
CHUN NAM
Matkusti perheen kanssa
2.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
環境好
CHUN NAM
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2024
10/10 Loistava
Shella
Matkusti perheen kanssa
29.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Shella
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2024
10/10 Loistava
ruth anne
Matkusti kumppanin kanssa
15.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ruth anne
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Juelliene
29.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Juelliene
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023
8/10 Hyvä
Nickolas
18.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nickolas
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Fay Stombler
22.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fay Stombler
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023