Ryokan Hirashin
Ryokan, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja joka sijaitsee 3 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Nishiki Market
Majoituspaikan Ryokan Hirashin valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 124 €
1.12.–2.12.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen perushuone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen perushuone (kaksi sänkyä)
7,8 kautta 10
Hyvä
(7 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Kylpytakit
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Kahvin-/vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Japanese-Style Room kuvat

Japanese-Style Room
Saatat pitää myös näistä

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Aamiainen saatavilla
- Pysäköinti saatavilla
9.0 kautta 10, Upea, 1 311 arvostelua
Hinta on 122 €
16.11.–17.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

TakoyakushidoriTakakura-nishiNakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8141
Tietoja majoituspaikasta
Ryokan Hirashin
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 612 arvostelua
Hinta on 123 €
5.11.–6.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–10 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu japanilaisesta aamiaisesta: noin 2970 JPY per henkilö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Huomaathan, että jotkin majoituspaikat eivät salli tatuoitujen asiakkaiden käyttävän paikan päällä sijaitsevia julkisia kylpytiloja
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hirashin
Hirashin Kyoto
Hirashin Ryokan
Ryokan Hirashin
Ryokan Hirashin Kyoto
Hirashin Hotel Kyoto
Ryokan Hirashin Kyoto
Ryokan Hirashin Ryokan
Ryokan Hirashin Ryokan Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Ryokan Hirashin – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,4/10
Siisteys
8,6/10
Henkilökunta ja palvelu
8,2/10
Palvelut/mukavuudet
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti ryhmän kanssa
28.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
6/10 OK
HIROKUNI
8.10.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
HIROKUNI
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
6/10 OK
Charles
Matkusti perheen kanssa
7.10.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Charles
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
4/10 Huono
Lisa
Matkusti perheen kanssa
7.10.2025
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lisa
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Rubén Manuel
8.9.2025
Rubén Manuel
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
QUOC
Matkusti perheen kanssa
4.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
QUOC
Yöpyi 18 yötä elokuussa 2025
6/10 OK
patricia elena salazar
Matkusti perheen kanssa
29.8.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
patricia elena salazar
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Marty
26.8.2025
Marty
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Yuhong, Belle Mead
4.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yuhong
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Fabio, Chesterfield
Matkusti perheen kanssa
11.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fabio
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Vivian
Matkusti ryhmän kanssa
16.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vivian
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
SANTIAGO
8.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Linda experiencia
SANTIAGO
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Nash
7.5.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nash
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Gulnara
Matkusti kumppanin kanssa
3.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Gulnara
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Joseph
10.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Joseph
Y öpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
6/10 OK
Philippe
Matkusti kumppanin kanssa
8.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Philippe
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Lorany
Matkusti kumppanin kanssa
31.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lorany
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025

















