Sisäuima-allas

Arvostelut: Casa Grande Hotel

4.5 out of 5
Casa Grande Hotel
Calle 16 No.8009, Calacoto, La Paz

Arvostelut

9,4

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 138 kautta 186 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 35 kautta 186 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 7 kautta 186 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 5 kautta 186 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 186 arvostelua" "

9,6/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

9,4/10

Palvelut/mukavuudet

9,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Raul

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Nicolle vastasi 20.5.2024
Estimado Huésped,Mucha sgracias por sus calificaciones y por habernos brindado la oportunidad de atenderlo.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algun futuro cercano.

10/10 Loistava

Armin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El personal es muy amable y atento, las instalaciones son muy cálidas y acogedoras
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Nicolle vastasi 13.5.2024
Estimado Sr. Pinto,Mucha sgracias por habernos elegido una vez más y por su preferencia.Aprovecho para agradecerle tambien por sus comentarios que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y le recordamos que esta es "Su Casa".

10/10 Loistava

roxana

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelent staff and hotel
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Nicolle vastasi 13.5.2024
Estimada Roxana,Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en La Paz y gracias por su comentario y calificaciones que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo y nos anima seguir mejorando.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de recibirla nuevamente en algún futuro cercano.

6/10 OK

Armin

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lamentablemente no otorgaron beneficios vip de Expedia
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Nicolle H. vastasi 2.4.2024
Estimado Sr. Pinto, Gracias por habernos elegido para su estadía en nuestra ciudad.Comentarle que lastimosamente el upgrade de habitación se asigna segun disponibilidad y solo tenemos 7 habitaciones de categoría superior, sin embargo, no dude que haremos lo posible de otorgársela en una proxima visita suya. Por otro lado somos flexibles con los horarios de ingreso y salida para cuando lo requiera.

8/10 Hyvä

William

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I wish they would honor the VIP perks. I was charged for an early check in. And I got absolutely no upgrade in the rooms. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela who always does a great job, accommodating, and being a great host. If it was not for her, these reviews would be a lot worse.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Nicolle H. vastasi 9.2.2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 Hyvä

William

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I wish they would honor the VIP perks. I was charged $30 for an early check in. And I got absolutely no upgrade in the rooms. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela who always does a great job, accommodating, and being a great host. If it was not for her, these reviews would be a lot worse.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Nicolle H. vastasi 9.2.2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 Hyvä

William

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I wish they would honor the VIP perks. I was charged $30 for an early check-in, and no upgrade was offered. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela coming in and saving the day. She is a fantastic host and always trying to better our stay here
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Nicolle H. vastasi 9.2.2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 Hyvä

Katrice

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The swimming pool was the best. I loved the fact it was heated. Unfortunately, I we woke up in the morning to a bathroom filled with tiny ants that were all over the bathroom sink. I did make them aware but the staff did not seem to care. My husband and I celebrated our 21st anniversary and they are the most expensive. We have stayed at Ritz Apart, the Atix, and a couple others. I just feel this place was a bit too pricey. But my husband told me not to compare it to the US hotels. I think I should since they ask for US money. Anyway, other than the ants and the strong smell of Lysol in the elevator everything thing else was ok. The pool was the best but not enough to return. The salad made my husband sick and we only received a partial refund for that. I wish the staff could stay at an American hotel for just one night. We travel alot because if work so maybe I am being to hard on this hotel. We gave them 4 stars because it was super clean minus the ants
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Nicolle H. vastasi 9.2.2024
Dear Mrs. Edwards,Thank you very much for giving us the opportunity to host and serve you. We also appreciate you sharing your feedback about your experience at our hotel. We deeply regret the incident with the ants that occasionally appear, especially around the interior planters of our hotel. We understand the inconvenience they cause, and we have taken measures to address this issue. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards.

10/10 Loistava

James D Lites

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very unique building design. Staff was very helpful and attentive. Design with all of the glass made it a bit warm in the hotel during the day, but very nice rooms.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Nicolle vastasi 15.12.2023
Dear James,Thank you very much for your ratings and feedback, which inspire us to continue working and improving. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and hope you will give us the opportunity to welcome you again in the near future.

10/10 Loistava

JOEL ROSENDO

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Nicolle vastasi 15.12.2023
Estimado Sr. Rosendo, muchas gracias por sus calificaciones que sin duda nos animan a seguir trabajando y mejorando. Le recuerdo que esta es "su casa" y esperamos volver a recibirlo pronto.

10/10 Loistava

maria

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente y el restaurante delicioso
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Nicolle vastasi 15.12.2023
Estimada Maria, Muchas gracias por sus calificaciones.Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos nos brinde la oportunidad de volver a recibirla pronto.

10/10 Loistava

JOEL ROSENDO

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Buena experiencia en un buen hotel.
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
Nicolle vastasi 15.12.2023
Estimado Sr. Rosendo,Muchas gracias por sus calificaciones y comentario. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros y esperamos volver a recibirlo pronto.

8/10 Hyvä

Rubens

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Custo x benefício questionável.
Tudo ok.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Nicolle vastasi 27.9.2023
Estimado Rubens,Gracias por dejarnos sus calificaciones y comentario, que nos ayudan a identificar los factores en que debemos mejorar.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algún futuro cercano.

10/10 Loistava

Larry

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2023
Nicolle. vastasi 14.8.2023
Dear Mr. Ribbeklint,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable evaluation, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.We hope to see you again in the very near future.

10/10 Loistava

CAROLA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
My personal experience at first wasn’t the greatest at first upon check in, however the manager at the end turned the situation around. The staff in general was cordial and helpful. Hotel is in a great location in the southern portion of La Paz.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
Maribel M. vastasi 15.7.2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating and your comments. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards

10/10 Loistava

stamenka

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
Maribel M. vastasi 15.7.2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards

10/10 Loistava

Drazen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Best hotel in La Paz
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
Maribel M. vastasi 17.6.2023
Dear Guest,Thank you very much for your comment, we are very glad that you enjoyed your stay. Remember that we always wait for you at Home...Kind regards

10/10 Loistava

Luis javier

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Maribel M. vastasi 25.5.2023
Estimado huésped,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su calificación.Lo esperamos en un futuro cercano en su Casa...Saludos cordiales

8/10 Hyvä

William

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It’s
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Maribel M. vastasi 12.5.2023
Dear Mr. Ortiz,Thank you very much for taking the time to leave us your qualification.Remember that we always wait for you at Home...Kind regards

8/10 Hyvä

William

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I stayed in this hotel constantly with my daughters. I live in La Paz, and there are no pools that we know of so we rent a room and stay there quite often. It is April 12 and I’ve stayed in this hotel about four times this year alone. They never want to upgrade you the room which is very disappointing, especially considering as much time as we spend there and money. I’m a Gold member with Expedia and I also stay there quite frequent and they still will not upgrade my room. This particular time I stayed there on a Monday, which is the least busy time in la Paz and I still couldn’t get them to give me an upgrade. I am a great tipper, I eat at the restaurant, I get room service, I’ve gotten spa service, and I still can’t get them to give me a room upgrade. That to me is absolutely ridiculous. All in all it’s a nice hotel I just can’t see why they can’t twist their arm a little bit and give me that upgrade, but some people are just too petty. So sad.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
Maribel M. vastasi 17.4.2023
Dear Mr. Ortiz,We appreciate you taking the time to leave your comments.On this occasion you reserved a Double Executive room (two beds) of which we do not have a superior room with two beds.We have only 7 Deluxe King Room which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

10/10 Loistava

Pilar de los

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Es el mejor hotel de La Paz, el servicio es excelente, el desayuno buffet muy bueno, las instalaciones en excelente estado también.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Maribel M. vastasi 12.4.2023
Estimada Maria del Pilar,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su comentario, nos llena de mucha alegria saber que disfruto cada uno de nuestros servicios y que se haya sentido como en casa.La esperamos pronto en su Casa...Saludos cordiales

10/10 Loistava

Jiwon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
Nicolle. vastasi 17.3.2023
Dear Mrs. Park,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.We hope to see you again in the very near future.Regards,

10/10 Loistava

Mary

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We stayed in the Casa Grande for six days and found everything to be of the highest caliber. The best! We were able to walk all over Calacoto to visit friends, take the teleferico to the city center and easily catch a cab for other destinations. The staff was helpful, the waiters excellent, and food delicious. We plan to return.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2023
Nicolle. vastasi 17.3.2023
Dear Mary,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable comments, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.Once again, Mary, thank for your preference and we hope to see you again in the very near future.

6/10 OK

William

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
For a hotel, that is supposed to be the best hotel, and with the prices day charge, I would expect a different level of awareness. I when I asked for my VIP benefits they made me feel like if I was some kind of welfare case asking for some kind of handout. This was exactly the text message I received: “Señor xxx, buenos días. Disculpe respóndele hasta ahora. Lamentablemente no es posible cuándo son Reservas por internet (Expedía). Hicimos la excepción la última vez. Lamentablemente tenemos restricciones.” So they’re saying that it is not possible for them to give me any kind of upgrades when I make my reservation online, but Expedia is an online reservation app. It makes absolutely no sense for them to say that. Then she says they have restrictions. So if you have restrictions that maybe they should take their hotel off of VIP status. Because the benefits I was asking for for Expedia Gold members which I am one and have been one for years. One of the days I came to pick up one of my friends that was staying in the hotel, and I parked my vehicle in front. The parking lot and front area were completely empty. One of the doorman like some kind of parking lot patrol came and said that I have to move it I said my friend will be here in 5 min. He said we need to keep this whole space empty at all times. And again I would have no problem if there was people waiting but the hotel lobby in parking we’re completely empty. You’re telling me you can’t wait 5 min! Get off VIP!!
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2023
Maribel M. vastasi 2.2.2023
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

6/10 OK

William

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
For a hotel, that is supposed to be the best hotel, and with the prices day charge, I would expect a different level of awareness. I when I asked for my VIP benefits they made me feel like if I was some kind of welfare case asking for some kind of handout. This was exactly the text message I received: “Señor xxx, buenos días. Disculpe respóndele hasta ahora. Lamentablemente no es posible cuándo son Reservas por internet (Expedía). Hicimos la excepción la última vez. Lamentablemente tenemos restricciones.” So they’re saying that it is not possible for them to give me any kind of upgrades when I make my reservation online, but Expedia is an online reservation app. It makes absolutely no sense for them to say that. Then she says they have restrictions. So if you have restrictions that maybe they should take their hotel off of VIP status. Because the benefits I was asking for for Expedia Gold members which I am one and have been one for years. One of the days I came to pick up one of my friends that was staying in the hotel, and I parked my vehicle in front. The parking lot and front area were completely empty. One of the doorman like some kind of parking lot patrol came and said that I have to move it I said my friend will be here in 5 min. He said we need to keep this whole space empty at all times. And again I would have no problem if there was people waiting but the hotel lobby in parking we’re completely empty. You’re telling me you can’t wait 5 min! Get off VIP!!
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2023
Maribel M. vastasi 2.2.2023
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

10/10 Loistava

Alfredo

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Maribel M. vastasi 27.1.2023
Dear Alfredo,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

10/10 Loistava

Daniel

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023
Maribel M. vastasi 27.1.2023
Dear Daniel,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

8/10 Hyvä

Ivan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was a good experience
Maribel M. vastasi 27.1.2023
Dear Ivan,Thank you for sharing your experience.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

10/10 Loistava

Wendy

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Nicolle vastasi 15.12.2023
Estimada Wendy, muchas gracias por su puntuación. Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos volver a recibirla en algún futuro cercano.

10/10 Loistava

Claudia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Maribel M. vastasi 23.12.2022
Estimada Claudia,Muchas gracias por su calificación, nos alegra mucho que haya disfrutado de su estadia.La estaremos esperando siempre en su Casa...

6/10 OK

Jose

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The hotel is overall good but the magnetic card system to access the rooms is terrible, it is completely outdated, I had to ask for new keys every day sometimes more than once, at a time we counted 8 cards that didn’t work. This was a big frustration during the trip. Also, to access the parking using the elevator, hotel personnel need to activate access to the lower floor with physical key although the elevator allows magnetic card use for access for the upper floor and there is a security guard at the parking level at all times, another frustrating way the hotel is managed. Food was medium quality.
Maribel M. vastasi 23.12.2022
Estimado Sr.Jofre,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejar su comentario.Lamentamos mucho lo sucedido con las llaves, trabajaremos en mejorar nuestros servicios.Saludos cordiales

10/10 Loistava

Juan Carlos

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022
Nicolle. vastasi 16.11.2022
Estimado Juan Carlos, muchas gracias por su calificación que sin duda es un aliciente para todo nuestro equipo. Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente en algún futuro cercano.Le recordamos que esta es su casa.Atte.Nicolle H.

10/10 Loistava

Roland

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very friendly and accommodating staff.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Maribel Mamani vastasi 31.10.2022
Dear Ronald,We are very happy to know that you enjoyed your stay and that the service was up to your expectations.We hope to receive you again in your Home....Kind regards

10/10 Loistava

Eduardo

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good hotel
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Nicolle. vastasi 9.9.2022
Estimado Sr. Wichtel, fue un gusto recibirlo y atenderlo en Casa Grande. En esta oportunidad deseo agradecerle por sus calificaciones que sin duda son un aliciente para continuar trabajando y mejorando. Nos alegra saber que disfruto de su estadía en nuestro hotel y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente.

10/10 Loistava

Luke A

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022
Nicolle. vastasi 29.8.2022
Estimado Luke, gracias por sus calificaciones que nos motivan y animan a seguir trabajando para brindar nuestros mejores servicios.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.

10/10 Loistava

Francisco

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
Nicolle. vastasi 29.8.2022
Gracias Francisco por sus calificaciones que nos animan a seguir adelante.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.

2/10 Hirveä

Hector

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
People be aware. We had booked this hotel for about a week but my mom got sick and we couldn’t travel. They didn’t give us back not even a dollar back. This is unheard of in this industry. We have reserved 2 rooms and they didn’t care about working with us. More than 2800$ gone.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Marcela

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A quiet and clean oasis after a few weeks of adventures in remote places... I only stayed one night so I can not say more. The restaurant is nice.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Maribel Mamani vastasi 1.6.2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay and the restaurant service. We always wait for you at HOME ... Kind Regards

10/10 Loistava

Warren

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was great except for the lack of an upgrade.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
Maribel Mamani vastasi 1.6.2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay, we are sorry if we couldn't give you an upgrade. We always wait for you at HOME ... Kind Regards

10/10 Loistava

Robert

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2022

8/10 Hyvä

Armin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
El hotel y las instalaciones siempre agradables e impecables, sin embargo se nota la perdida de calidad en el desayuno y la atención del personal del restaurant deja mucho que desear, el personal de recepción no fue nada cordial al momento del check in.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Viviana Pacheco - Jefe de Ventas vastasi 29.10.2021
Estimado Sr. Pînto, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Me encantaría hablar con usted para poder hablar un poco más sobre su experiencia con nuestro desayuno. Por lo demás vamos a tomar previsiones para que no sienta una atención no cordial en ningún momento. Esperamos vuelva a visitarnos pronto. Saludos cordiales

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2020
sales assistant vastasi 11.3.2020
thank you

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel is located in a convenient area of the Southern part of LP. Rooms are spacious and clean, pool is great, you can see stars above when you are swimming. My only complaint is they need more plugs fo cellphone charging near bed, had to disconnect lamp to charge.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Viviana Soliz-Asistente de Ventas vastasi 10.1.2020
Dear Mr. Host, Thank you very much for your comment, for us your opinion is very important, we are glad that you enjoyed your stay with us. Remember that we always wait for you in your HOME ... Best regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Viviana Soliz-Asistente de Ventas vastasi 10.1.2020
Thank you/ Muchas Gracias

8/10 Hyvä

Pablo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excelente
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2019
Viviana Soliz-Asistente de Ventas vastasi 10.1.2020
Muchas Gracias por su comentario. Saludos Cordiales

10/10 Loistava

Pablo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muy buen hotel y servicio
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Viviana Soliz-Asistente de Ventas vastasi 10.1.2020
Estimado Sr Pablo, Muchas Gracias por su comentario, ha sido un honor atenderlo. Saludos Cordiales

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff was incredible. They were very friendly and always willing to help. The breakfast buffet was delicious and kid-friendly.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Halli

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel is the best in La Paz, the staff is amazing, very good restaurant, swimming pool and fitness center. They took very good care of us and helped us with our trip to Uyuni and helped organized a city tour. I highly recommend this hotel. Halli Ragnarsson
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
excellent facility.Good location in a safe neighborhood
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019